Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni soitti äsken ja kertoi, että pomo haluaa

Vierailija
17.02.2011 |

pitää kahdenkeskisen kehityskeskustelun. Mitä tuollainen kehityskeskustelu tarkoittaa ja onko se merkki siitä, että potkut on tulossa? Raivostuin miehelle täysin ja löin luurin korvaan.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole tällainen raivopää, muttei sitä varmaan kukaan usko. ap

Ihanaa tuo, "sä oot kyllä ihan sekaisin"... No ehkä te pystytte nauramaan tälle illalla jo :). Luulen että sun mies kertoo tätä juttua vielä monen monta vuotta illanistujaisissa ;). Käytä tätä nyt sitten keinona saada mies hoitamaan yöheräämiset, että saat vähän lisää unta kaaliin!

Vierailija
42/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on aikaisemmin hölmöillyt pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että tämä on provo (ainakin toivon niin), mutta esim. meidän yrityksessä pomo ei saa kannustepalkkiotaan, jos hän ei ole pitänyt meillä ainakin pakollisia kehityskeskusteluita kerran vuodessa.

Vierailija
44/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että tämä on provo (ainakin toivon niin), mutta esim. meidän yrityksessä pomo ei saa kannustepalkkiotaan, jos hän ei ole pitänyt meillä ainakin pakollisia kehityskeskusteluita kerran vuodessa.

ja jokaisen osaston tuloskorttiin merkitään kehityskeskustelut. Jos niitä ei ole pidetty, se näyttää ikävältä osaston tuloskortissa ja vaikuttaa a) pomon henk.koht. bonuksiin + tulospalkkioon ja b) työntekijöiden tulospalkkioon.

Vierailija
45/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen käynyt varmaan satoja kehityskeskusteluja, mutta en ole ikinä puolisoa niistä informoinut.

Vierailija
46/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on aikaisemmin hölmöillyt pahasti.

Vierailija
47/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs heittäydytä sinisilmäisiksi. Veikkaan, että tuo pomo on nainen ja kyllä tuollaiset "kehityskeskustelut" tiedetään. Sinuna urkkisin ajan tietooni ja menisin käräyttämään parin rysän päältä. Ota kaulin mukaan.

T: kotiäiti vuodesta 1988.

Vierailija
48/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työpaikalla on säännöllisesti kehityskeskusteluja. Viime kerran jälkeen hänelle oli annettu kehityskeskustelun tuloksena palkankorotus ja vaativampia työtehtäviä...

Entäpä jos miehesi on pätenyt oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa? Sinä löit luurin korvaan!!

Vierailija
49/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs heittäydytä sinisilmäisiksi. Veikkaan, että tuo pomo on nainen ja kyllä tuollaiset "kehityskeskustelut" tiedetään. Sinuna urkkisin ajan tietooni ja menisin käräyttämään parin rysän päältä. Ota kaulin mukaan. T: kotiäiti vuodesta 1988.

Samma mieltä! kahdenkeskinen tarkoittaa juuri sitä miltä kuulostaa. Itse menisin jo aamulla sinne ja piiloutuisin pöydän alle. Sieltä on parempi löytää sopivin hetki yllättää ne "kehityskeskustelijat" kaulin kädessä. Marmorikaulin toivottavasti.

Go Girl!

Vierailija
50/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on "keke" kerran vuodessa.

sehän hetki jolloin voi tuoda "Omaa minäänsä" esille, ajatuksiaa, kehitysideoitaan, koulutus halujaan jne jne Omaa kehitystään... tavoitteitaan..

Vierailija
51/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sen nyt sanoisi.. sen kyllä huomaa!

ei olisi kehityskeskusteluita? Sinänsä ne on useimmiten ihan turhia... Ap taisi pelästyä miehen saavan potkut. Ja sitten mies olisikin halunnut jäädä hetkeksi kotiin ja ap raasu joutuisi töihin. Av-mamma kauhu: työpaikka!

Vierailija
52/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten voinut rakkaalle(??) miehellesi antaa tilaisuutta vastata kysymykseen että tarkoittaako kehityskeskustelu potkuja, vaan tulet meiltä kysymään.. Ei taida olla suhteenne ihan kovin vakaalla pohjalla..

Vierailija
53/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap hyvistä nauruista!

Vierailija
54/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP myönsi täällä julkisesti olevansa idiootti, joka on todellakin tippunut kärryiltä... sääliksi käy miestäsi!

Vierailija
55/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itsekin oon ollut työelämässä mukana ennen näitä lapsia. Olen varma että mies on jotenkin hölmöillyt töissä. ap

on pehmentanyt aivojasi... Saaliksi kay miesparkaasi, jos tuollainen ihminen on todella olemassa...

Vierailija
56/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tuli ap:n ensimmäisestä viestistä ensimmäisenä mieleen, että mies on toiminut firman eduksi ja pomo haluaa palkita, lisää liksaa tai vastaavaa. haluaa antaa kiitosta.

kiva soittaa vaimolle tuollaista, ja saada haukut niskaan. Itse en vastaavassa tilanteessa miehen pöksyissä varmaan enää suostuisi suutani avaamaan, pakkaisin vaan kamani ja lähtisin :( eipä kovin tukeva vaimo, ei MYÖTÄ- eikä VASTAmäessä.

Vierailija
57/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs heittäydytä sinisilmäisiksi. Veikkaan, että tuo pomo on nainen ja kyllä tuollaiset "kehityskeskustelut" tiedetään. Sinuna urkkisin ajan tietooni ja menisin käräyttämään parin rysän päältä. Ota kaulin mukaan. T: kotiäiti vuodesta 1988.

Täytyy sanoa, että 23 vuotta on tehnyt todellakin tehtävänsä. Suosittelen pikaista palaamista ihmisten ilmoille.

Vierailija
58/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on periaatteessa kehityskeskustelut kerran vuodessa. Samassa työpaikassa olen ollut 8 vuotta, enkä kertaakaan ole moiseen keskusteluun päässyt/joutunut. Eikä ole joutunut kukaan muukaan. Aina niistä on melkoinen kohkaaminen että parin viikon päästä aloitetaan, muttei niitä silti toteuteta. Kerran jotku laput tungettiin kouraan että täytä nää, muttei niitäkään pyydetty takaisin.

Vierailija
59/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma mieltä! kahdenkeskinen tarkoittaa juuri sitä miltä kuulostaa. Itse menisin jo aamulla sinne ja piiloutuisin pöydän alle. Sieltä on parempi löytää sopivin hetki yllättää ne "kehityskeskustelijat" kaulin kädessä. Marmorikaulin toivottavasti.

Go Girl!

Vierailija
60/64 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siunattu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan