Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan syö herkkuja?
Kuten irtokarkkeja, jäätelöä, suklaata, sipsejä, paistopisteiden tuotteita ym..
Kommentit (33)
Villi veikkaus: on.
Muita kysymyksiä?
Joskus ja jouluna, mutta ne on sitte laatukamaa eikä mitään paistopistevouhotuksia tai halpis suklaata.
Maailmassa on yli 8 miljardia ihmistä. Varmaan on joku
Syön hyvin harvoin, muutamia kertoja vuodessa eli syön jäätelöä. Suklaata syön harvemmin, paistopisteet ja irtokarkit eivät houkuta, joten niitä en syö koskaan.
Siihen ei tarvita itsekuria, ei vain tee mieli. En lapsenakaan pitänyt makeasta.
Hyvä kysymys. Keksi taas uusi "onko kukaan, onko joku" nämä on hyviä.
En syö jäätelöitä, pizzoja, juustoa yms., ostan vain porkkanoita, kaalia, hedelmiä, lihaa, kalaa ja kasviproteiineja kuten papuja ja kikherneitä :) Herkkuinani ovat esim. taatelit maapähkinävoilla, kaakao, sushi yms. Yksi herkkuni on myös pähkinät!
Terveisin 25-vuotias
Minä. En ole vuosikymmeneen syönyt mainitsemiasi kuolintarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kuolintarvikkeita, hauska termi. :D
Minä en ennen syönyt. En oikein tykkää enkä välitä tuollaisista. Mutta nykyään syön jäätelöä pari kertaa kesässä. Saatan myös syödä palan kakkua tms jossain kutsuilla tai vastaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.
Vitsailetko? Miten voit keksiä noin sairaan kommentin?
Makuaisti muuttuu syömisten mukaan eli mikä edes on "herkku"?
Tosi harvoin tulee ostettua mitään tuollaista. Herkutella voi myös terveellisesti syömällä vaikka mansikoita.
Mun veli. On niin pihi, ettei koskaan maksaisi rahaa jostain, mikä ei ole välttämätöntä (ja jopa terveydelle haitallista). Joten ei todellakaan ostaisi ikinä ns. herkkuja. Tosin kyllä hän niitä sitten vieraisilla syö, jos joku tarjoaa.
On. Koska ne eivät ole herkkuja. Herkkua on ruisleipä, jonka päällä avokadoa. Tai piimä , jossa puolukoita.
Itse en koskaan itse osta herkkuja, syön kyllä jos joku tarjoaa tai esim. juhlissa. Mutta aika harvoin tulee ylipäätään missään käytyä. Karkkeja ostin viimeksi kaupasta 17-vuotiaana. Muutama vuosi sitten alkoi tekemään mieli kaakaota, odotin 2 vuotta josko mieliteko menisi ohi. Ei mennyt, joten lopulta myönnyin ja kävin kahvilassa juomassa kupillisen.
Täältä ilmottautuu eräs, joka ei syö lainkaan makeita herkkuja. Saatan hyvin, hyvin harvoin maistaa lusikallisen vaikkapa jotain erityistä jälkiruokaa, mutta siihen se jää. Ei tee mieli toista lusikallista. Sokerin pois jättäminen ruokavaliosta oli alun perin terveysperusteista, mutta ajan kuluessa myös mieliteko makeaa kohtaan katosi kokonaan. Söin tosin makeaa ennen siitä luopumistakin varsin vähän, en ole ollut sille koskaan perso.
Herkuttelen kylläkin. Minulle se vain tarkoittaa vaikkapa tuhtia maalaisbrieä tai gruyereä yhteensopivan punaviinin kanssa.
Jos syö pääasiassa muuten terveellisesti voi ihan hyvällä omalla tunnolla joskus syödä kohtuudella ei niin terveellisiä herkkujakin.
Minä. Vältän turhaa suolaa ja sokeria, eikä muutenkaan tee mieli. Pidän tavallisesta kotiruuasta.