Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät koskaan syö herkkuja?

Vierailija
21.02.2024 |

Kuten irtokarkkeja, jäätelöä, suklaata, sipsejä, paistopisteiden tuotteita ym..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Vältän turhaa suolaa ja sokeria, eikä muutenkaan tee mieli. Pidän tavallisesta kotiruuasta. 

Vierailija
2/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: on. 

Muita kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja jouluna, mutta ne on sitte laatukamaa eikä mitään paistopistevouhotuksia tai halpis suklaata.

Vierailija
5/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on yli 8 miljardia ihmistä. Varmaan on joku 

Vierailija
6/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hyvin harvoin, muutamia kertoja vuodessa eli syön jäätelöä. Suklaata syön harvemmin, paistopisteet ja irtokarkit eivät houkuta, joten niitä en syö koskaan. 

Siihen ei tarvita itsekuria, ei vain tee mieli. En lapsenakaan pitänyt makeasta.

Vierailija
7/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.  Keksi taas uusi "onko kukaan, onko joku" nämä on hyviä.

Vierailija
8/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö jäätelöitä, pizzoja, juustoa yms., ostan vain porkkanoita, kaalia, hedelmiä, lihaa, kalaa ja kasviproteiineja kuten papuja ja kikherneitä :) Herkkuinani ovat esim. taatelit maapähkinävoilla, kaakao, sushi yms. Yksi herkkuni on myös pähkinät!

Terveisin 25-vuotias

Vierailija
9/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole vuosikymmeneen syönyt mainitsemiasi kuolintarvikkeita.

Vierailija
10/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolintarvikkeita, hauska termi. :D

Vierailija
11/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ennen syönyt. En oikein tykkää enkä välitä tuollaisista. Mutta nykyään syön jäätelöä pari kertaa kesässä. Saatan myös syödä palan kakkua tms jossain kutsuilla tai vastaavassa. 

Vierailija
12/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.

Vierailija
13/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kaikkien veri alkaa kuumentua kun näkee irtokarkkeja tai jäätelöä tarjouksessa.

Vitsailetko? Miten voit keksiä noin sairaan kommentin?

Vierailija
14/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuaisti muuttuu syömisten mukaan eli mikä edes on "herkku"?

Vierailija
15/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin tulee ostettua mitään tuollaista. Herkutella voi myös terveellisesti syömällä vaikka mansikoita.

Vierailija
16/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli. On niin pihi, ettei koskaan maksaisi rahaa jostain, mikä ei ole välttämätöntä (ja jopa terveydelle haitallista). Joten ei todellakaan ostaisi ikinä ns. herkkuja. Tosin kyllä hän niitä sitten vieraisilla syö, jos joku tarjoaa.

Vierailija
17/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koska ne eivät ole herkkuja. Herkkua on ruisleipä, jonka päällä avokadoa. Tai piimä , jossa puolukoita.

Vierailija
18/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan itse osta herkkuja, syön kyllä jos joku tarjoaa tai esim. juhlissa. Mutta aika harvoin tulee ylipäätään missään käytyä. Karkkeja ostin viimeksi kaupasta 17-vuotiaana. Muutama vuosi sitten alkoi tekemään mieli kaakaota, odotin 2 vuotta josko mieliteko menisi ohi. Ei mennyt, joten lopulta myönnyin ja kävin kahvilassa juomassa kupillisen.

Vierailija
19/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmottautuu eräs, joka ei syö lainkaan makeita herkkuja. Saatan hyvin, hyvin harvoin maistaa lusikallisen vaikkapa jotain erityistä jälkiruokaa, mutta siihen se jää. Ei tee mieli toista lusikallista. Sokerin pois jättäminen ruokavaliosta oli alun perin terveysperusteista, mutta ajan kuluessa myös mieliteko makeaa kohtaan katosi kokonaan. Söin tosin makeaa ennen siitä luopumistakin varsin vähän, en ole ollut sille koskaan perso.

Herkuttelen kylläkin. Minulle se vain tarkoittaa vaikkapa tuhtia maalaisbrieä tai gruyereä yhteensopivan punaviinin kanssa.

Vierailija
20/33 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö pääasiassa muuten terveellisesti voi ihan hyvällä omalla tunnolla joskus syödä kohtuudella ei niin terveellisiä herkkujakin.