Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: lastenvaateinhokit

Vierailija
16.02.2011 |

Mun:

Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.

Ikinä en ostais vapaasta tahdostani mitään muumi, puuhapete. ym . printtivaatteita.

Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä voi olla noin jyrkkiä mielipiteitä LASTENVAATTEISTA??

Jotkut resorit verkkareissa... ne on lapsella kätevät, jos verkkarit on liian pitkät ja muuten talloo puntteja.

Printtipaidat!!! Ette te voi olla tosissanne. Mä ainakin olen aina ostanut lapsen vaatteet lapselle, en itselleni. Taatusti on saanut niitä heppa, prinsessa, Hello Kitty ja ties mitä printtejä. Ei lasta tarvi pukea kuin aikuista: hillitysti ja hallitusti vaan lapsi saa olla lapsekkaissa vaatteissa.

Ja kypärämyssy...? Sehän on niin kätevä noilla pienillä vaikka päiväkodissa, kun ne hoitajat ei jaksa aina huolehtia sitä lakki-kauluri -järjestemää hyvin.

On muuten tää palsta eka paikka, jossa tälläisiä aivopieruja kuulen äitien päästelevän. Oikeasti, hankkikaa aivot ja elämä!

Vierailija
102/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on paljon. En ymmärrä tätä muotijuttua et sit on kaikki retroa ja jokaisella. Päähän siinä tulee kipeeksi ku on niin kirjavaa ja värikästä. Tietyssöä määrin ok. Mää tykkään ite pukee lapset kauniisti. No mutta jokainen tykkää mitä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttönen on siro ja kaunis, tytön näköinen ollut vastasyntyneestä (siis ihan muidenkin palautteen perusteella, en nyt yritä tällä kehuskella). Häntä on luultu pojaksi, kun olen pukenut hänet punaiseen jalkapalloasuun. Jotenkin istuu vain tiukassa, että jalkapallo olisi vain poikien juttu? Yleensä puen tyttömäisesti, kun unisex-vaatteet ovat usein joko tylsiä tai tajuttoman rumia. Käytettiin silti joitain äitiyspakkauksenkin neutraaleja vaatteita, eikä silloin kukaan luullut pojaksi.

Mutta mä en nyt ylipäätään tajua, että miksi tyttöä ei saa ylpeästi pukea tyttömäisesti? Vastaavasti poikaa poikamaisesti. Ja meillä ainakin jo tuo reilu vuoden ikäinen on pitkään itse tykännyt esimerkiksi näteistä mekoista. Joskus vauvana oli vaihe, kun kaikki pukeminen oli ihan kamalaa, paitsi ne mekot sai pukea ilman kitinöitä. Kaikista koruista ja hiuspannoista/pinneistä on myös kiinnostunut ja itse laittaa tai yrittää laittaa niitä, jos saa käsiinsä.

Toki jos on poikatyttö, niin en mä siinä pahaa näe, että tyttö saa pukeutua pojankin vaatteisiin halutessaan. Muuten en tajua, miksi pitää väkisin pukea muuksi kuin on.

Mä en ainakaan todellakaan tykkää, jos joku mun kaunokaistani pojaksi luulee! Eihän se itsestäkään tuntuisi mukavalta, jos joku luulis mieheksi. Mulla oli nuorempana (lapsena/nuorena) vaiheita, jolloin tykkäsin urheilullisemmista/poikamaisista kuteista, mutta aina on ollut pitkät tyttömäiset hiukset, niin ei silloinkaan tullut mitään väärinkäsityksiä.

Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt, että miksi lapset pitää pukea rumasti, kun samalla rahalla saa kauniitakin vaatteita. Itse olen opiskelija ja ostan paljon kirppariltakin (mutta vain ehdottoman hyväkuntoisia ja tahrattomia). Tunnustan myös ostavani jonkun mainitsemia "sossuvaatteita". Sossusta en kyllä rahaa saa, Kelasta opintotuen (alle 300e/kk) toki.

Mua harmittaa, että H&M:n vaatteet on usein niin leveitä ja huononmallisia, että ei istu sitten millään tytölle. Just kun olisivat niin halpoja ja sieltä löytyy yleensä ihan nättejäkin. Lindexillä on usein paremman mallisia, mutta ne ovat hieman kalliimpia yleisesti ottaen, kuten Kappahlkin.

Benettonilla on yleensä tosi hyviä ja hyvänmallisia vaatteita. Niitä ostan usein alesta. Ne menee pitkään esim. ne peruspaidat, kun voi alkaa käyttää jo vähän aiemmin hihoja käärimällä. Esim. H&M:ltä ostettuja taas ei, kun roikkuvat sitten joka paikasta. Housuja sieltä löytyy harvoin hyviä sirolle lapselle.

Mun lapsella on siis mitä vain väliltä kirpparit ja H&M Benettoniin, GAPiin, Nextiin, jne. Mitään superkalliita vaatteita en osta edes periaatteesta. Euroopan reissuilla on aivan mahtava shoppailla ja harmittaa aina sitten, kun Suomessa on niin huono valikoima ja niin kallista. Yleensä paljon kauniimpiakin vaatteita siellä, eikä mitään retrohirvityksiä.

Ai niin, en ole vastannut kysymykseen, eli listaillaanpa!

-ruskea-keltainen-oranssi-yhdistelmät, näin esimerkiksi. Aivan törkeitä. Ruskea voi olla ihan kiva esim. vaaleanpunaisen kanssa. Kaikki riemunkirjavat vaatteet, joissa värit suorastaan huutavat, etteivät kuulu samaan asukokonaisuuteen ovat kamalia. Liika kuviollisuus ja niin monet printit ovat hirveitä. Ja eri kuvioita samaan asuun, niin yäk!

-Noista kypäräpipoista oli paljon puhetta. Onnistuinpa löytämään sellaisen ihan siedettävän näköisen, ei siis sellainen perinteisen mallinen. Ja merinovillaa, oikein hyvänmallinen kunnon pakkasille. En mäkään välttämättä niin niistä perinteisen näköisistä tykkää.

-Ne collegepuvut; resorilliset, printilliset, jne, hyi! Siis nää 80-90-lukujen lasten kansallisasut. Joo, ei tule tapahtumaan meillä. Pari ihan kivaa on ollut rymyämiseen, mutta suorilla/vähän levenevillä lahkeilla ja yleensä sitten hupparilla (jotka eivät toki ole usein kauhean käteviä, mutta voihan näihin collareihin sitten yhdistää tavallisenkin paidan)

-Kuomat, törkeennäköiset ja huonot lapsen jalalle

-Suurin osa gore-kengistäkään ei niin nättejä ole, muttei sentään noin törkeitä. Tällaisetkin onnistuin löytämään siedettävinä ja joku niitä on jopa näteiksi kehunut, vaikkei varsinaisesti vastaa omaa käsitystäni näteistä kengistä.

-Ne haalarit, haalarit, haalarit. Miten voi olla niin pirun vaikeaa tehdä lapselle kauniit ulkohaalarit. On niitäkin joo, muttei mitenkään helppo löytää. Ne on ihan hirveitä ne perinteisen näköiset kaksiväriset/kuviolliset, yleensä siis alaosa tyyliin mudan/harmaan/ruskean värinen. Toki ennemmin jopa tuollaisen lapselleni pukisin kuin sen Molon sateenkaarihirvityksen.

-Poolopaidoista en jotenkin tykkää, mutta eivät pahimmasta päästä

-Lippis tytöllä, eikö voi laittaa jotain nättiä hattua? Useimmat lippikset on vielä tosi rumia.

- Me&I, Pop, metsola, mitä näitä nyt on; en ole vakuuttunut. Ylihintaista pashaa. Ja ne Tutan retronorsut, ym: voiko paljon rumempia enää tehdä?

-Bodyt (vauvaa) isommalla lapsella. Tarvitseeko niitä oikeasti olla isompia kuin kokoa 74-80? Meillä nämäkin jääneet käyttämättä, harvoin saatetaan yöllä käyttää (jotta tulevat edes johonkin käyttöön). Epäkäteviä pottaikäisellä viimeistään. Joskus näkee yli kaksivuotiaallakin? Käteviä toki PIKKUvauvalla

-Bamse-villitys on mennyt multa ihan ohi. Mikä siinä viehättää? Toki liika Hello Kitty-tarjontakin ottaa päähän, vaikka meillä kyseistä kissaa jonkin verran onkin ja jopa itse olen muutaman jutun tällä aiheella ostanut, mutta lähinnä siksi, kun on ollut muuten kiva, eikä tuo ole mitenkään dominoivasti esillä.

-Niin, jotkut kun sanoo, että tykkää lapsilla värikkäistä ja iloisista, niin pitääkö sitten oikeasti tunkea kaikki maailman värit samaan vaatteeseen tai asuun? Musta ne on rumia, joissa värit sotivat toisiaan vastaan. Joskus voi olla useamman värin vaate ihan kaunis, kun värit sopivat hyvin toisiinsa eikä kuvio ole törkeä. Ostinpa jopa tytölle yhden takin, jossa on erivärisiä polka dot-palloja, mutta ne eivät sieltä hyppää mitenkään silmille. Lapsen voi olla pukematta pelkkään vaaleanpunaiseen tai pelkkään mustaan, mutta onko sen asukokonaisuuden tosiaan aiheutettava päänsärkyä? Meilläkin on tytöllä vaikka mitä värejä vaatekaapissa, mutta 2-3 toisiinsa sopivaa väriä/asu on ihan hyvä. Jos on raitaa/ruutua/tms, niin sitten sen kaveriksi yksivärinen ala/yläosa, ei niin että jokainen vaatekappale on eri kuosia/samaakaan kuosia eri väreissä vaan tai edes samassa :D Tajuukohan kukaan, mitä tarkoitan?

No niin, nyt on tullut inhokkeja ja tämän perusteella muakin sitten varmaan vihataan, kun jotkut ottaa ihmisten mielipiteet vaatteista turhan tiukkapipoisesti. Pointtini on vain se, että mä tykkään pukea lapsen edullisesti, mutta kauniisti ja tyylikkäästi. Ja mielestäni olen onnistunut siinä. Ja tytön lisäksi vaatteetkin saavat usein kehuja. Kauniille tytölle kauniita vaatteita! :) Toki puen sääolosuhteet huomioon ottaen ja pidän huolen, ettei tule kylmä. Eli joskus joutuu tyylikkyydestäkin karsimaan, mutta niitä kaikkein kamalampia hirvityksiä en kyllä siltikään osta. Kun vaihtoehtoja on. Ja joku muuten farkuista puhui: meillä ei paljon käytetä, kun ei ole poikaa, mutta tosi hyvin ainakin vauvakoissa saa sellaisia pehmeitä, eikä ollenkaan jäykkiä farkkuja, jotka ovat kuitenkin kivannäköisiä. Pojalla tosiaan tulisi varmaan enemmän käytettyä, mutta tytölle on niin paljon muitakin vaihtoehtoja ja housuista leggarit ovat kuitenkin kätevimmät oikeastaan. Ja kun on niitä mekkoja ja hameita!

Vierailija
104/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä te oikein shoppailette jotka löydätte pojille vain sinisiä ja tummia vaatteita? Vastaus täytyy olla Prisma koska se on suunnilleen ainoa kauppa jonka lastenvaateosastolla en koskaan käy? Nuo perusvaateketjut kuten H&M, Lindex, Name It on jo vuosia myynyt pojille vaikka mitä värejä. Nytkin kun avaa H&M nettikaupan niin pojille tulee heti pinkkiä, punaista, keltaista, vihreää... Sitäpaitsi minusta pojille löytyy vaikka mitä ihanaa vaatetta, helpomminkin kuin tytölle.

Vierailija
105/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan tummansinisiä ja mustia vaatteita ... toki esim. housut saavat olla tummat, mutta yläosa pitää sitten olla värikäs. Kaikki liekki-, pääkallo- yms. tyyliset vaatteet ovat yök, samoin kaikki huonolaatuinen. Printtivaatteet ei kivoja (printteja voi olla esim. yö- ja alusvaatteissa).

Meillä ehdoton suosikki on PO.P, niin sisä- kuin ulkovaatteissakin. Ulkovaatteissa myös Ticketin vaatteita. Lakit Kimperiä, Minna Suurosta, Tinttua tai PO.P-mallistoa, joskus myös Reimaa.

Vaatteiden pitää siis olla värikkäitä ja laadukkaita! Annan poikien itse valita, mitä pukevat päälleen ja ne värikkäät vaatteet he kaapista aina valitsevat.

Vierailija
106/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni on oikeasti outoa, että joku aikuinen ihminen erityisesti inhoaa jotakin tiettyä vaatemerkkiä! Siis kaikkia tietyn valmistajan vaatteita vain siitä syystä, että ovat sen valmistajan tekemiä, esim. just pop; siellä luulisi olevan valinnanvaraa kaikille. On yksiväristä, raidallista ja muuta perus-vaatetta, jotka sopivat hyvin yhteen muiden valmistajien vaatteiden kanssa ja niille, jotka eivät tylsistä perusvaatteista pidä löytyy sitten vaikka kuinka paljon eri värisiä kuviollisia ja printtivaatteitakin.

Vaatteet ovat kuitenkin hyvälaatuisia ja malliltaan hyvin suunniteltuja; meille on ostettu niitä tylsiä yksivärisiä popista ja värikkäämmät sitten muualta, koska popin kuviokuosilliset eivät miellytä meitä. En inhoa niitä ja ostaisin, jos tulee jotain kivan näköisiä myyntiin.

Reimaltakin löytyy monenlaista haalaria, ei kai tarvitse ostaa niitä tilkkutäkkejä, nykyisin saa muunkin näköisiä, ei tarvitse sitäkään merkkiä inhota merkin vuoksi.

Vierailija
107/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo YÖÖÖÖK-kommentit. Ihan peruskiusaamissettiä, sulla on ruma paita, YÖÖÖÖK. Meinasin itsekin vastata tähän ketjuun, mutta ei tullut kyllä mieleenkään pilkata joitakin muiden ihmisten vaatevalintoja. Tuskin kukaan tarkoituksella pukee lastaan mahdollisimman rumasti. Vaatteilla voi olla ihan joku muukin funktio kuin kauniilta ja trendikkäältä näyttäminen... Samaten vaatevalintojen perustana voi olla vaikka se, että sukulaisilta on saatu lahjoina tietynlaisia vaatteita, joten käytetään ne loppuun.

Nimim. Hän jonka pienellä lapsella on epämääräisen värinen suikalehaalari, PoP:n printtipaita, Lindexin muumipaita tai Bamse-paita, Adidaksen suikalecollege-paita ja housuina resorilliset siniset college-housut, ja joka mielestäni on oikein sievästi puettu. Ja erittäin käytännöllisesti.

Niin ja olipa hänellä päivänä eräänä joku ralli-MM-henkinen musta teepaitakin. Hui.

Vierailija
108/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että se olisi jonkin merkkinen. Tuntuu vain, ettei viitsi edes käydä katsomassa noita ylihintaisia merkkejä, jos niiden mallistot ovat yleensä ottaen rumia. En halua maksaa rumasta tai tavallisesta perusvaatteesta omaisuuksia, kun halvemmat ovat ainakin meillä kestäneet ihan hyvin ja pysyneet hyvinä. Varmaan vähän siitäkin kiinni, miten pesee...

Mutta turhaan mä menen ostamaan Popin yksivärisen paidan, kun saan paljon halvemmallakin asiansa ajavan. Tai Me&I ei edes taida olla kovin hyvä laatuista, jos on kavereihin uskominen. Meillä ei yhtään kyseisen merkin vaatetta ole, vaikka joskus niillä yllättäen onkin joku ihan hieno. Mutta mielestäni hinta ei vastaa laatua/eivät ole niin hienoja, että maksaisin yhdestä lapsen sisävaatteesta 30e.

Benetton, GAP ja Next ovat sellaisia vähän H&M:ää kalliimpia, joissa mielestäni saa rahoilleen vastinetta. Eli ainakin meidän kappaleet ovat olleet laadukkaita ja kauniita. Mitään ökymerkkejä en edes harkitse ostavani, näitäkin mainittuja lähinnä alesta, niin kuin ostan halvemmistakin paikoista itse asiassa.

Gymboreeta ostaisin, mutten ole löytänyt liikettä :( Niillä on ihania vaatteita!

Reimasta sen verran, että viime talvena näin niillä nätin sydän-Reimatec-haalarin, vauvamallisen. Sellaisen olisin jopa voinut tytölle ostaa, mutta en maksa yli 100 euroa yhdestä haalarista. Toi 1v pärjäsi talven ihan hyvin äitiyspakkaushaalarillaankin. Ja toki oli nätimpiäkin. Sitten ensi talveksi ostin alesta jonkun tec-haalarin, joka oli siedettävän näköinen. 30e (alk. peräinen hinta toki paljon korkeampi) ja ensi talveksi sopiva koko. En mä viitsi pelkästä merkistä maksaa moninkertaista hintaa, vaikka joskus jollain merkillä tapojensa vastaisesti olisikin kaunis vaate.

Vierailija
109/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokit on kypärämyssyt (siis ei ne ohuet vaan pipon/talvihatun sijaan pidettävät) ja kengistä Kuomat.

Vierailija
110/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikähän ei saa sanoa inhoavansa jotain lastenvaatetta ilman, että siitä tulee tappelu ja tullaan huutelemaan aivopieruista (kukahan tuonkin ällöttävän ja idioottimaisen sanan on keksinyt) ja sossuvaatteista? Jos tämä ketju olisi aikuisten vaatteista, samanlaista "sotaa" ei varmastikaan käytäisi. Miksei lastenvaatteista saa sanoa omaa mielipidettään? Miksi lapsella pitäisi käyttää vaatteita, joista ei pidä ja jotka ei miellytä silmää. Kuinka moni äiti pitää itse vaatteita, jotka on omasta mielestä rumia? Tietysti, jos lapsen vaatemaku on ihan erilainen kuin oma, voisi ostaa niitä lasta miellyttäviäkin. Meillä ainakin tähän asti lapsi on tykännyt aika lailla samoista kuin äitikin.

Vierailija
111/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näistä se lähtee...

http://www.iltalehti.fi/perhe/2011021413187592_pr.shtml

Toki jokainen pitää jonkunlaisita vaatteista mutta että ihan inhotaan toisenlaisia? Jotain tiettyä merkkiäkin? Ja vielä tosissaan? En jaksa ymmärtää.

Vierailija
112/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä joku olisi yökkäilemässä toppatakeille tai vaikka tunikoille. On ihan eri asia sanoa oma mielipiteensä asiallisesti, eli kertoa mistä itse pitää/ei pidä, kuin haukkua kaikki jotka ehkä käyttää vaatetta josta itse ei pidä. Sama jos äitien vaatteisiin liittyvässä gallupissa joku huutelisi, että aina kun tulee kadulla vastaan joku siniseen toppatakkiin pukeutunut, niin pyörittelen silmiä ja oksentelen ja huudan AUUUUH...

Tässäkin ketjussa haukutut vaatteet on sellaisia, joita monetkin ihmiset lapsillaan käyttää, ja osa saattaa olla erittäinkin tyytyväisiä valintaansa myös esteettiseltä kannalta. Jonkun mielestä lapsi voi olla kaunis ja ihana vaikka sillä olisi mitä tahansa päällä. Aika kylmä vaikutelma tulee ihmisistä, jotka näin innokkaasti on yökkäilemässä lasten vaatteille... Ei omalle lapselleen tietysti ole pakko mitään ostaa mitä ei halua, mutta miksi ihmeessä joku lasten vaatetus on niin iso asia yhtään kenellekään, että tämän ketjun kaltaisia vastauksia tulee...

Vierailija
113/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivatin kypärämyssy meillä on, ei kovin kaunis, mutta niin kätevä.

Inhoan retroa, siis sinapinkeltaista-ruskeaa-oranssia, ja vieläpä samassa vaatteessa...

Molo on jo liian riemunkirjavaa, mutta pop, kikkid, kameleon design esim on kivoja.

Vierailija
114/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli vaatteet ovat puhtaat, ehjät ja lapselle sopivat. Enkä varsinaissti INHOA tiettyjä merkkejä tai kuoseja. Suosikkeja minulla toki on.

Meidän lapset ostavat vaattensa pääosin itse. Ovat alkaneet valitsemaan vaattensa itse n. 3 vuoden iässä. Minä sanon minkälainen vaate hankitaan ja lapsi saa itse löytää mieleisen liikkeestä. Miellä on retroa, yksiväristä, printtipaitaa, prinsessaunelmaa, monsteripaitaa, klassista ja myös niitä paljon parjattuja resorillisia housuja. Ne kuulemma ovat mukavammat kun kengät ovat päällä (terveisiä vaan meidän eskarilaiselta). Minun mielestäni lapsillani on hyvä maku.

Vierailija
115/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ihan avoimesti yökkäilen crocseille ja leggingseille, varsinkin pelkkään paitaan yhdistettynä. Just keskusteltiin ihan hyvässä hengessä serkkuni kanssa tuosta, kun hän tykkää leggingseistä ja minä en niitä jalkaani pistäisi. Hän taas ei pidä sukkahousuista, jotka minun mielestäni ovat hyvät hameiden ja mekkojen kanssa talvella.

Siitä oltiin samaa mieltä, että saapikkaiden kanssa se nyt on aivan sama kummat on ja että molempien kanssa tulisi pitää pepun peittävää mekkoa/tunikaa/tms. Jotkut kun eivät käytä. Ja siitä oltiin myös samaa mieltä, että ne leggarit sopivat hänelle paremmin, kun hän on hoikempi (ja muutaman vuoden nuorempi, minäkin kyllä selvästi alle 30). Hän sitten kyllä myöntyi myös, että melkeinpä suurimmalle osalle aikuisista naisista ne leggarit eivät niin sovi ja voivat olla törkeän näköiset.

Mutta ihan hyvässä hengessä juteltiin, mistä ei tykätä ja tosiaan kumpikaan ei loukkaantunut, vaikka meillä ei sama vaatemaku olekaan ja toinen suorastaan inhoaa joitain joita toinen käyttää! :D Mä en kyllä ymmärrä, miksei rauhassa saa inhota rumina pitämiään vaatteita. Voihan esim. musiikki tai taidekin aiheuttaa samanlaisia tunteita, että joistain tykkää ja joitain pitää aivan hirveinä ja silti voidaan arvostaa sitä toisen mielipidettä, jos hän tykkääkin erilaisesta.

Miksi kaikkien pitäisi olla harmonisesti samaa mieltä asioista tai varoa ainakin ilmaisemasta, jos ei jostain pidä? Mä ainakin ihan avoimesti kerron, eipä tule sitten mitään inhokkeja ainakaan lahjaksi, joita ei tule pidettyä. Itsekin yritän ottaa lahjan saajan maun huomioon ja ostaa sellaista, josta hän pitäisi. Siksikin näistä on ihan kiva keskustella, kun en todellakaan haluaisi antaa sellaista lahjaa, josta toinen ei ollenkaan pitäisi tai jopa vihaisi. Onko koskaan tullut ajateltua asiaa tältä kantilta? Vähän suvaitsevaisuutta, kiitos!

Vierailija
116/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat pahinta mitä tiedän. En voi ymmärtää. Kurahousut ja haalarit eskareilla ovat tosi nolot. Printtipaidoista en itse tykkää, mutta kun ovat lapsen mieleen niin annan periksi. Muuten ei merkillä tai mallilla ole väliä kunhan on puhdasta ja ehjää.

Vierailija
117/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen sanoo tosissaan, että kurahousut ja haalarit ovat eskareilla (!) nolot? 6-vuotiailla! Et voi olla aikuinen...

ovat pahinta mitä tiedän. En voi ymmärtää. Kurahousut ja haalarit eskareilla ovat tosi nolot. Printtipaidoista en itse tykkää, mutta kun ovat lapsen mieleen niin annan periksi. Muuten ei merkillä tai mallilla ole väliä kunhan on puhdasta ja ehjää.

Vierailija
118/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne rusetit ja pääpannat tyttövauvoilla. Ihan käsittämättömiä!

Vierailija
119/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne rusetit ja pääpannat tyttövauvoilla. Ihan käsittämättömiä!

Vierailija
120/166 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen sanoo tosissaan, että kurahousut ja haalarit ovat eskareilla (!) nolot? 6-vuotiailla! Et voi olla aikuinen...

koska mitä luultavimmin eskarisi joutuu kisatuksi kurahousuissaan ja haalareissaan. Ellette sitten asu jossain maalla tai wt-alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme