Pistelyä (mistä johtuu?)
Onko kenelläkään ollut vastaavaa vaivaa kuin minulla. että sieltä täältä pistelee siis sisältä. En siis tarkoita ihon päältä vaan sisältä ja tuntuu kuin se olisi veressä. Joskus pistelee lapojen kohdalta ja joskus ranteesta ja joskus päästä. Onko Sinulla tai tutuillasi ollut vastaavaa vaivaa tai oletko kenties lääkäri tai sairaanhoitaja ja voisitko antaa ohjeita. Menen kyllä nyt lomien alkaessa lääkäriin ja pyydän päästä labraan ja röntgeniin. Pyydän täydelliset tutkimukset.
Kommentit (18)
vaikka tiedänkin mitä tarkoitat. Ei lääkärit helpolla passita kokeisiin jos näyttää terveeltä, mutta uskon, että kokeet otetaan kyllä. Ei varmaankaan mitään laajempia, mutta verikokeet ja virtsa.
täydelliset tutkimukset. Jos menet yksityiselle ja maksat itse kaikki mahdolliset tutkimukset, varmasti ne saatkin mutta et kunnallisella. Lääkäri tutkii sinut katsoo mitä kokeita pitää ottaa. Ei mitään tutkimuksia tehdä vain koska potilas tahtoo...´menee kunta konkurssiin.
on myös sinun kirjoitus. meinaatko, että ei mitään kokeita oteta kun potilaalla on sairaus päällä vaan pelätään kunnan konkurssia? olisit ehkä sopiva valelääkäriksi.
täydelliset tutkimukset. Jos menet yksityiselle ja maksat itse kaikki mahdolliset tutkimukset, varmasti ne saatkin mutta et kunnallisella. Lääkäri tutkii sinut katsoo mitä kokeita pitää ottaa. Ei mitään tutkimuksia tehdä vain koska potilas tahtoo...´menee kunta konkurssiin.
on myös sinun kirjoitus. meinaatko, että ei mitään kokeita oteta kun potilaalla on sairaus päällä vaan pelätään kunnan konkurssia? olisit ehkä sopiva valelääkäriksi.
siis tottakai tarvittavat tutkimukset aina tehdään, mutta jos potilas pyytää tutkimaan jonkin asian ihan vain omasta mielenkiinnostaan ilman mitään viitettä että jokin sairaus olisi, ei niitä määrätä...
Liittyy ahdistuneisuuteen ja paniikkikohtauksiin.
Liittyy ahdistuneisuuteen ja paniikkikohtauksiin.
eikö se ole iholla??
ahdistusta ja paniikkia en ole koskaan tuntenut?
siis tottakai tarvittavat tutkimukset aina tehdään, mutta jos potilas pyytää tutkimaan jonkin asian ihan vain omasta mielenkiinnostaan ilman mitään viitettä että jokin sairaus olisi, ei niitä määrätä...
sairaus olisi"????????
mitä tarkoitat?
juurihan kerroin, että ON sairaus.
Kireät niska-hartiaseudun lihakset voivat aiheuttaa pistelyä/kihelmöintiä kuvailemissasi paikoissa.
Kireät niska-hartiaseudun lihakset voivat aiheuttaa pistelyä/kihelmöintiä kuvailemissasi paikoissa.
sisällä kehossa vai? en siis tunne iholla vaan sisällä. voivatko siis aiheuttaa pistelyä jaloissa, ranteissa, rinnassa (sydämen kohdalla), lapojen kohdalla ja alaselässä ja myös sormissa. on myös nivelien kipua.
taidanpa siirtyä tästä ketjusta muualle...
Minulla on ollut ja pitäisi olla ihan normaalia. Kylkiluista vihloo ikäänkuin ja ranne piikittelee . Päässä taas tuntuu alueellista pistoa millon missäkin :D En ole ajatellut että on vakavaa :)
Mulla on ollut tuollaista pistelyä jo puoli vuotta melkein joka päivä. Eikä tosiaan ole paniikkikohtauksista kyse sillä sellainenkin on mulla ollut ja tuntui täysin erilaiselta! Osaisko joku kertoa mistä voisi johtua? Voiko johtua jotenkin lihaksista kun kerran kävin hermoratahierojalla ja silloin pisteli entistä enemmän?
VANHA KETJU. Ärsyttävää. Juu, mua on tuolla tavalla myös pistellyt.
poissuljettiin ms-tauti laajoilla tutkimuksilla.
Vuosia sen jälkeen tuli syöpä ja se hoidettiin. Pistelyt jatkuvat edelleen. En tiedä onko ollut yhteyksiä toisiinsa ja syöpä näin ennakoinut tuloaan.
Nyt epäilen omien pistelyjeni johtuvan lihaskireyksistä.
Kun mua vuosia sitten tutkittiin laajasti,niin mistään kokeesta ei löytynyt poikkeavaa. Syöpä alkoi selvästi sitten oireilla muulla tavalla ja löytyi.
poissuljettiin ms-tauti laajoilla tutkimuksilla. Vuosia sen jälkeen tuli syöpä ja se hoidettiin. Pistelyt jatkuvat edelleen. En tiedä onko ollut yhteyksiä toisiinsa ja syöpä näin ennakoinut tuloaan. Nyt epäilen omien pistelyjeni johtuvan lihaskireyksistä. Kun mua vuosia sitten tutkittiin laajasti,niin mistään kokeesta ei löytynyt poikkeavaa. Syöpä alkoi selvästi sitten oireilla muulla tavalla ja löytyi.
verestä eikä virtsasta.
Onko Sinulla ollut myös selkävaivoja ja onko sorminivelet olleet kipeänä ajoittain?
Kaikki arvot ja kuvausten tulokset oli normaalit.
Kyllä on ollut selkäkipuja tuohon aikaan. Ei nivelkipuja. Kun silloin ei muuta oiretta pistelyn lisäksi ollut, niin vaikeahan se oli mitään epäillä, kun kaikki kokeetkin oli silloin vielä kunnossa.
Nyt ei enää selkäkipuja: ).
En halunnut peloitella, mulla oli vain näin. Sulla voi olla jotakin ihan muuta.
tuolloin löytynyt. Syöpä löytyi vuosia tämän jälkeen.