G: lastenvaateinhokit
Mun:
Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.
Ikinä en ostais vapaasta tahdostani mitään muumi, puuhapete. ym . printtivaatteita.
Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.
Kommentit (166)
keskituloisia..sossun rahoilla emme elele. Silti pidän näistä vaatteista. Mielestäni aika ajattelemattomasti kirjoittaja itseään ilmaisi :O
t:143
ylipäätään kaikki hikisen siniset vaatteet pojille oksettaa.
Mä nään ton ällö sävyn silmissäni!
vauvalla/taaperolla farkkuja. Jotka ovat kankeita ja kiristäviä. Eiväkä usein pysy ylhäällä, kun vyötärö puuttuu.
Kai se nyt on ihan selvää että ihmisillä on eri makuja myös lastenvaatteiden suhteen? Ja eri käsityksiä siitä mikä on kätevää...
Miten teillä voi olla noin jyrkkiä mielipiteitä LASTENVAATTEISTA??
Jotkut resorit verkkareissa... ne on lapsella kätevät, jos verkkarit on liian pitkät ja muuten talloo puntteja.
Printtipaidat!!! Ette te voi olla tosissanne. Mä ainakin olen aina ostanut lapsen vaatteet lapselle, en itselleni. Taatusti on saanut niitä heppa, prinsessa, Hello Kitty ja ties mitä printtejä. Ei lasta tarvi pukea kuin aikuista: hillitysti ja hallitusti vaan lapsi saa olla lapsekkaissa vaatteissa.
Ja kypärämyssy...? Sehän on niin kätevä noilla pienillä vaikka päiväkodissa, kun ne hoitajat ei jaksa aina huolehtia sitä lakki-kauluri -järjestemää hyvin.
On muuten tää palsta eka paikka, jossa tälläisiä aivopieruja kuulen äitien päästelevän. Oikeasti, hankkikaa aivot ja elämä!
hintaa n. 10 e.
Ja mitä niihin väreihin tulee, niin onko oranssi ajvihreä muka ainoat vaihtoehdot harmaalle ja tummansiniselle ;) Itse en noista tykkää, mutta eipä lapsikaan (tyttö) ole niitä koskaan toivonut. Toivelistalla on väreinä ollut vaaleansinistä ja -punaista, turkoosia, ruskeaa, violettia, valkoista...
Edullisesti. Lindexillä ja Kappahlilla mun mielestä vain resorillisia.
Millaisia ovat vaatteet, jotka eivät ole sossumaisia? Mielestäni Lindexin ja Henkan vaatteet on laadukkaita, erityisesti Henkan. Itse ostan lapseni vaatteet pääasiassa Lindexiltä. Kypärämyssypipo on käytännöllinen, meillä on 1 kauluri ja sitä on kerran vain pidetty talvella. Ostan tytölle printtivaatteita, erityisesti Bamse on ihana. Toki en itselleni Bamsea laittaisi päälle, mutta vaatteet ovatkin tarkoitettu lapselleni.
Väreistä inhoan harmaata ja tummansinistä. Sininen on kyllä kiva tietyn sävyisenä, harmaa ei iske tumman-eikä vaaleansävyisenä. Vaatteista ei muita inhokkeja ole, paitsi kirppisvaatteet (jotka on jo valmiiksi nukkaantuneita). Pääasia on kuitenkin, että lapsella on mukavat ja käytännölliset vaatteet eli niissä on helppo liikkua ja ne eivät purista+ulkovaatteissa lämpöisyys, kosteudenpitävyys yms. Nykyajan sisähousut on vaan aika kiristäviä vyötäröstä.