Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: lastenvaateinhokit

Vierailija
16.02.2011 |

Mun:

Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.

Ikinä en ostais vapaasta tahdostani mitään muumi, puuhapete. ym . printtivaatteita.

Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kypärämyssyjä inhoava mamma pukee lapselleen näillä tulipalopakkasella päähän?

meidän pojalla pää ja kaula pysyvät parhaiten lämpimänä kypärämyssyssä.

Ihan näin on meidän lapset pysynyt lämpimänä ilman kypärämyssyäkin.. :)

Vierailija
82/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI vuoreton paksu pipo ja sen ALLE ohut kypärähuppu.

Mitä kypärämyssyjä inhoava mamma pukee lapselleen näillä tulipalopakkasella päähän?

meidän pojalla pää ja kaula pysyvät parhaiten lämpimänä kypärämyssyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö fanittaa Hello Kittyä. Sitä on vaateiden osalta alkkareissa ja yöasuissa, ja yksisäs housuissa joissa on pieni Kitty lahkeensuussa. Muutoin Kittytarvetta saavat tyydyttää esim. useat lelut, värityskirjat jne. Tuskin tyttö siis saa traumoja siitä ettei saanut yhtään Hello Kittyä ;)

Vierailija
84/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yli kaiken printtivatteita!

(spderman, muumi jne...)

Valitettavasti lapseni tykkäävät niistä ja haluan opettaa että saavat itse luoda oman ulkoisen olemuksensa ja ettei saa olla liian turhamainen ja kranttu vaatteiden kanssa.

Vierailija
85/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä huippudesign-vaatteita, jotain epäkäytännöllisiä, joita pitäisi varoa leikeissä.

Tai jotka lapsesta tuntuu pahalta vaikka näyttäisivät kuinka söpöiltä.

Ei minulla mitään muita inhokkeja. Ehkä se pistää silmään jos jollain on ihan rikkinäiset ja likaiset ja eri väriset vaatteet, ehkä kirppikseltä, jotain 80-90-luvun perintöä... näitäkin näkee. :(

Vierailija
86/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

collegehousut joissa on resorit nilkoissa YÖK

Suoralahkeiset collegehousut on vaikea saada siistist sukan sisään haalaria pukiessa, ainakaan itse eivät niitä saa, niin ettei jokin möykky jäisi painamaan nilkkaa.

Vierailija
87/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kypärämyssy ja pipo sen päällä. Pyörittelen aina silmiäni mielessäni, kun tällaisen näen. Kypärämyssyn ja korvaläpällisen hatun ymmärrän, mutten tavalliseen pipoon yhdistettynä.

Vierailija
88/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neulotut kypärämyssyn malliset pipot, sukkahousut ja "oon jonkun mussukka" -paidat.

tykkäävät molemmat käyttää sukkahousuja, nilkat eivät rajummassakaan puuhassa jää paljaiksi. Isompi myös tykää juuri näistä "Kivat tms" villapipoista, joita nuorempi taas ei pistä päähänsä, kun häntä ne kutittavat.

Vierailija
89/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

L&B:n vaatteet

Molon printtipaidat

Reiman haalarit

hillityt värit ja "smart casual" tyyli lapsilla, yök!

Me&I:n vaatteet on musta ihania! Varsinkin tää uusi kevätmallisto :) Samoin Kimperin pipot. Metsolasta tykkään myös, ja Moonkidsistä (tosin tän kevään/kesän mallisto tosi ruma mielestäni).

Vierailija
90/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry, Gant yms. vaatteet arkikäyttöön.

Vierailija
91/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun:Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

ulkoilu vaatteet ja esim. verkkarit ovat tekokuitua

Vierailija
92/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin juuri pojalle ihanan vihreät ja turkoosit college-housut. Minua myös ärsyttää ainainen tummansininen-harmaa-musta-tarjonta.

vaatetta pojallani 5 v. Pakko on vain pitää kun ei oikein muuta löydy enkä ehdi tarpeeksi nettikauppoja selailemaan. Ottaisin mielelläni vinkkejä mistä saisi suht yksivärisiä, iloisenvärisiä vaatteita tilattua :)

Nyt on kovimmassa pk- käytössä mm. viime kesän kirppislöydöt: kirkkaanvihreät collegehousut.Niihin tuli jo polveen reikä johon liimasin kivan autotekstiilipaikan:)

Samoin kuin ihmeen kaupalla löysin Citymarketista kirkkaansiniset collegehousut. Niiden parina tummat, ankeat paidat menevät jotenkuten.Tummiin collegehousuihin yritän aina kaveriksi etsiä jonkin pirteän paidan.

Tyttärellämme, 3 v. on kaikki paidat kimaltavilla Hello Kitty tmv -printeillä, joissakin jotain paljetteja yms. Ne ovat oikein rakkaita tytölle, joululahjaksi sai ison kasan "bling bling" -vaatetta. Jokin hörhelö-kimalluskausi varmaan menossa. Ja en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi rajoittaa hänen asuvalintojaan.Pääasia että ovat helppoja pukea ja riisua ja ovat mukavat päällä. Siinähän lapsi oppii valintojen tekemistä kun valitsee vaatteita parista vanhemmaan esittämästä vaihtoehdosta.

Vierailija
93/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanelee aika pitkälle sen, mihin pukeudutaan. Pääasia että lapsella on ulkoillessa lämmin, ja sen takia laitetaan ohut puuvillainen kypärämyssy ja siihen paksumpi hattu/pipo päälle. Ja saa ihan vapaasti pyöritellä silmiä..

Kuomat ei tosiaan ole kauniit, mutta ne on helppo pukea lapsen päälle. Päiväkodissa myös arvostetaan sitä, että lapsella on sään mukaiset, helposti päälle puettavat vaatteet.

Levottomat uusretrokuosit paidoissa menevät, kunhan ne yhdistää johonkin hillittyyn alaosaan.

Itse en ostaisi esim. Molo Kidsiä ihan vaan sen takia että ne vaatteet on todella yläkanttiin hinnoiteltu. Lapsen voi pukea nätisti vaikkei siihen kuluttaisi kuukauden palkkaansa.

Vierailija
94/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta pojallani 5 v. Pakko on vain pitää kun ei oikein muuta löydy enkä ehdi tarpeeksi nettikauppoja selailemaan. Ottaisin mielelläni vinkkejä mistä saisi suht yksivärisiä, iloisenvärisiä vaatteita tilattua :) Nyt on kovimmassa pk- käytössä mm. viime kesän kirppislöydöt: kirkkaanvihreät collegehousut.Niihin tuli jo polveen reikä johon liimasin kivan autotekstiilipaikan:) Samoin kuin ihmeen kaupalla löysin Citymarketista kirkkaansiniset collegehousut. Niiden parina tummat, ankeat paidat menevät jotenkuten.Tummiin collegehousuihin yritän aina kaveriksi etsiä jonkin pirteän paidan. Tyttärellämme, 3 v. on kaikki paidat kimaltavilla Hello Kitty tmv -printeillä, joissakin jotain paljetteja yms. Ne ovat oikein rakkaita tytölle, joululahjaksi sai ison kasan "bling bling" -vaatetta. Jokin hörhelö-kimalluskausi varmaan menossa. Ja en näe mitään syytä, miksi minun pitäisi rajoittaa hänen asuvalintojaan.Pääasia että ovat helppoja pukea ja riisua ja ovat mukavat päällä. Siinähän lapsi oppii valintojen tekemistä kun valitsee vaatteita parista vanhemmaan esittämästä vaihtoehdosta.

just ellokselta tilasin tämän paidan; http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46235&produc… ja lisää löytyy =)

Vierailija
95/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ohuet puuvillaiset syys/kevötpipot on meillä korvaläpättömiä.

Että kypärämyssy ja pipo sen päällä. Pyörittelen aina silmiäni mielessäni, kun tällaisen näen. Kypärämyssyn ja korvaläpällisen hatun ymmärrän, mutten tavalliseen pipoon yhdistettynä.

Vierailija
96/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaikki missä on frillat

-huonolaatuinen halpiscollege, yleensä puuha-pete tai muumi-painatuksella

Sanotaan tässä yhteydessä se, että kun lapsi kasvaa, niin on vaan PAKKO alkaa kuunnella myös häntä. Esim. ekaluokkalainen tyttöni on tarkka vaatteistaan, ei halua merkkivaatteita, mutta on vaan maussaan tarkka, mitä pitää. Enkä näe mitään syytä, miksi jyräisin hänet ostamalla vain oman mieleni mukaisia vaatteita, vaikak meillä maku on aika erilainen. TÄmä on ollut minulle TODELLA suuri kasvunpaikka, että tähän pystyn... Ja mainittakoon, että mitään "sopimattomia" vaatteita en tytölleni ostaisi, jos sattuisi semmoisia haluamaan.

Vierailija
97/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävät molemmat käyttää sukkahousuja, nilkat eivät rajummassakaan puuhassa jää paljaiksi. Isompi myös tykää juuri näistä "Kivat tms" villapipoista, joita nuorempi taas ei pistä päähänsä, kun häntä ne kutittavat.

Ei KUKAAN pue sukkiksia enää 7v pojalle :) Johan siitä tulee koulukiusattu... Eikä kyllä enää 5v:llekään

Vierailija
98/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. olen sitten kai vähemmistöä mutta minusta sellainen villainen, paksumpi kypärymyssy on ihan loistava talvihattu!! emme miehen kanssa kumpikaan pidä kaulureista, joten kypärämyssy pipo ( vai mikä hemmetti se nyt on viralliselta nimeltään) on loistava ratkaisu. 2-veellä on sellainen kaupassa, kaupungilla, puistossa... enkä ole tajunnut, että tuossa olisi jotain hävettävää. lämmin, pysyy hyvin paikallaan eikä mielestäni ole ruma lainkaan ( niitähän saa eri värisinä, meillä toinen on lila tummemman liloin sydämmin & toinen perus tummanpunainen) . hello kitty-vaatteiden suosiota en ymmärrä, mutten vihaakkaan niitä. vaatteita neidillämme on kaikenvärisenä, tänään oli päällä musta poolo.. musta siksi, että kun ostin kys. paidan lindexsiltä väri vaihtoehtoja oli tasan 2: roosa tytöille & musta pojille. se sopö roosansävy ei miellyttänyt silmääni, joten otin neidille mustan sitten. ihan samasta syystä tytön hello kitty-lippis on musta..

Vierailija
99/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kiristävät, puristavat ja hiostavat vaatteet, joissa 5-vuotiaan ei ole mukava olla ja leikkiä niin sisällä kuin ulkona.

Ja kunhan vaatteet ovat ehjät, puhtaat ja säänmukaiset niin ihan sama, mitä kenelläkin on päällä, muuten ei kiinnosta niin oman lapseni kuin muidenkaan lasten kohdalta. Mulla on ihan muut kiinnostuksen kohteet elämässäni.

Vierailija
100/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KUKAAN pue sukkiksia enää 7v pojalle :) Johan siitä tulee koulukiusattu... Eikä kyllä enää 5v:llekään

Kysy vaikka jääkiekkoilijoilta. Aika isotkin pojat pukee ihan itse ne sukkikset jalkaansa ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme