Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: lastenvaateinhokit

Vierailija
16.02.2011 |

Mun:

Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.

Ikinä en ostais vapaasta tahdostani mitään muumi, puuhapete. ym . printtivaatteita.

Ikinä en ostais lapselle mitään tekokuituvaatetta.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ostais sellaista pipoa, jossa lukee Kimperi.

En ollut tuosta piposta ennen kuullutkaan. Nyt googletin ja söpö oli. Sellainen hommataankin meidän pojalle kevääksi! :P

Mun inhokkeja on myös printtipaidat yleensä. Samoin vaaleanpunainen ja vaalean sininen, pidän "reiluista" väreistä.

Vierailija
42/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-collegepukuja, joissa paidassa printti, tai yleensäkään collegepukuja. Tulee liikaa 80-luku mieleen. Varsinkin tummansininen tai myrkynvihreä college on yök.

-Kuomiakaan ei ole vielä tarvittu

-tytöllä ei ole glitteriprinsessavaatteita, ei itse pidä niistä

Ostan mieluummin resorilahkeisia housuja, pysyvät pienillä paremmin alhaalla pukiessa.

Kypärämyssyt (Kivat) on tänä talvena ekaa kertaa käytössä päiväkodissa, eiväthän ne nätit ole mutta niin kätevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainut joka pitää niitä pääsääntösesti rumina. Erityisesti ne kirjavat printtikuosit.

Mutta tykkään Po.P. :n yksivärisistä vaatteista ja pidän niitä erittäin laadukkaina vaatteina, mutta ovathan suurin osa kuoseista aivan kammottavia :D. Mutta ne klassiset puna-valko ja sini-valkovaatteet on ihan jees ja kaikki yksiväriset. Nyt Po.P onnistui pilaamaan ulkovaattensakin valkoisilla vetoketjutehosteilla..*huoh* Yäh..

Vierailija
44/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Disney, Hello Kitty, Barbie, Spider Man, pääkallot yms. printit vaatteissa.

- Inhoan myös niitä lastenvaatteita, mitkä ovat kuin aikuisten vaatteita mini koossa (nahkatakit, bikinit,...).

- Glitterit ja tekstit vaatteissa (just ne "pikkupiru", "kauhukakara"-tyyliset ns.huumorivaatteet)

En myöskään tajua, miksi pienillä lapsilla ei voi käyttää asianmukaisia vaatteita. Kovillakin pakkasilla näkee lapsia rattaissa puettuina farkkuihin, tennareihin ja lyhyeen nahka -tai villakangastakkiin?! Ja se nyt on ihan paskapuhetta väittää, että ne on ihan yhtä lämpimät kun mikä tahansa toppahaalari. Tai että "Ei tällä meidän Jennikalla oo ikinä kylmä".

Vierailija
45/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölleni (7v) pelkkää vaaleanpunaista, hörhelöä ja pitsiä.Jos näen muuten ihanan paidan, mutta jossa sellaiset kaameat hörhelöt olkapäissä ja paita ostamatta.

Pojalleni (5v) en osta mitään mustia, tummansinisiä kammotusvaatteita, pääkalloista ja liekeistä puhumattakaan. Musta ovat todella 'juntteja' vaatteita. Mustat housut voi olla, mutta kokonaan mustaan puettu pieni lapsi on kamala.

Samaten musta on junttia ostaan jotain teksti paitoja, kuten 'pelimies' tms.

Vierailija
46/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laadukkaita myös. Meillä ainakin 1-vuotiaalla toimii erittäin hyvin. Mutta tietysti on niitä markkinakojuissa myytäviä halpoja rytkyjä, joiden printeissä seikkailee joku vaaleanvihreä muumi keltaisine silmineen, ne ovat minustakin kauheita.

Muumi-kuosit on myös kauheita, tosi halvan ja huonolaatuisen näköisiä

Vierailija
47/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan maailman vahvin nalle vaatteita! minusta ne on ihan yli söpöjä... minua inhottaa kun en enää löydä meijän pojalle sellasia lapsellisia vaatteita... kaikki loppuu kokoon 86 ja sen jälkeen jäljellä onkii enää farkkuja ja nahkatakkeja... minä haluisin viel pitää pojalla yöhaalareita ja söpöjä vaatteita... :)

Vierailija
48/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivopierunsa.

Vierailija
49/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatatte siellä taatusti tulevia koulukiusaajia.

Vierailija
50/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-printtipaidat(mutta kun 5v on aivan ihastunut joulupukin tuomaan Spider paitaan, niin minkäs teet!!?)

-Me&I tyylisiin "retro"trikoovaatteisiin. Ei ole yhtäkään eikä tule.

-kypärämyssypipo. Ei pysy lapsella päässä, pitää koko ajan olla asettamassa oikeaan asentoon.

plussaa:

+L&B:n poolopuserot. Ihanat perusvärit, pesu 60'C, saumat ei kierrä, siedettävän hintaiset laatuun nähden! Näitä meillä on useita.

-huppari. Etenkin synkät, tummat hupparit pikkupojalla. Näitä on kaapissa ja sinne jää. Talvella huppu on mykkyrällä haalarin alla, ja kesällä ei voi käyttää, ettei hirttäydy takkiinsa.

Vierailija
51/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei ole ikinä pyytänyt puuha-pete tai star wars -paitaa.

Minusta neutraali väritys tuo esille lapsen itsensä. On jännittävää, että jotkut haluavat nähdä lapsensa jatkuvasti pirteinä. Minusta neutraalissa vaatetuksessa ei ole mitään synkkää, vaan siinä näkyy itse lapsi sellaisena kuin se on. Se on se pääasia ja siihen haluan kaikkien huomion kiinnittyvän. En niihin vilkkuviin glittereihin.

Lapseni ei ole mikään Hello Kitty. Ja luojalle kiitos siitä.

ap

Vierailija
52/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin milloin joku tulee tämän asian ilmoittamaaan :). Että siis teidän mielestä, joita ei kiinnosta lastenvaatteet ollenkaan, vanhammat jotka tykkäävät pukea lapsensa kivasti eivät voi mitenkään olla hyviä kasvattajia? Että heidän muksuistaan tulee automaattisesti koulukiusaajia? kohta tulee joku sanomaan, että kalliisiin vaatteisiin lapsensa pukevat vakuttelevat itselleen olevansa tämän vuoksi hyviä vanhempia. Jepsistä.. Tämä oli galluppi ja jos ei kiinnosta niin miksi vaivautua. Anteeksi, tämä meni myös ohi..

-Äiti joka ketjun alussa manasi mm.lutkahtavat pikku-tyttöjen vaatteet..

Vierailija
53/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei osta lapselle jotain vaatetta, josta lapsi tykkää vain sen takia kun se ei mamman silmää miellytä.

Vierailija
55/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olisiko se nyt oikeasti maailmanloppu, vaikka joku erehtyisikin luulemaan tyttöä pojaksi?

Minulla oli lapsuudessa harvinaisen kauniskasvoinen naapurinpoika, jota aina silloin tällöin erehdyttiin puhuttelemaan tyttönä. Ei hänelle ole asiasta jäänyt traumoja tai ole muuttunut homoksi tuon vuoksi...

2. Jos sitä sukupuolta on alleviivattava, eikö riittäisi, että laittaa vaaleanpunaisen paidan, pipon tai hameen. Miksi se lapsi pitää pukea kokonaan vaaleanpunaisiin?

Onko se jotain pelkoa, ettei vaan kukaan luulisi vauvaa pojaksi? Itseäni ei ole tippaakaan haitannut, kun moni on kysynyt pojastani, onko tyttö vai poika, kun tykkään pukea hänet värikkäisiin (unisex) vaatteisiin.

Vierailija
56/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan resorittomia/kuminauhattomia lahkeita...

- collegehousut joissa on resorit nilkoissa YÖK

Nehän on niin söpöjä ne college-/velourhousut, joissa kuminauha/resori lakeessa. Jos niitä käyttää siten, että jäävät hieman lahkeesta "pussilleen". Eihän niitä ole tarkoituskaan pitää siten, että soivat päällä=)

Vierailija
57/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivonut esim. printtipaitoja, en ala niitä ostamaan vain kokeilumielessä. Tyttö on toivonut esim. ruskeita sukkiksia ja paitaa ja vaaleansinisiä sukkiksia ja on saanut ne.

jotka ei osta lapselle jotain vaatetta, josta lapsi tykkää vain sen takia kun se ei mamman silmää miellytä.

Vierailija
58/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suorista lahkeista enemmän, minusta ne on söpömpiä kuin pussittavat housut :)

Nehän on niin söpöjä ne college-/velourhousut, joissa kuminauha/resori lakeessa. Jos niitä käyttää siten, että jäävät hieman lahkeesta "pussilleen".

Vierailija
59/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei ole ikinä pyytänyt puuha-pete tai star wars -paitaa.

Minusta neutraali väritys tuo esille lapsen itsensä. On jännittävää, että jotkut haluavat nähdä lapsensa jatkuvasti pirteinä. Minusta neutraalissa vaatetuksessa ei ole mitään synkkää, vaan siinä näkyy itse lapsi sellaisena kuin se on. Se on se pääasia ja siihen haluan kaikkien huomion kiinnittyvän. En niihin vilkkuviin glittereihin.

Lapseni ei ole mikään Hello Kitty. Ja luojalle kiitos siitä.

ap

..jatkuvasti "pirteänä", jos näin sanoin se oli huonosti ilmaistu. Mutta tarkoitin, että reippaat, värikkäät vaatteet OMASTA mielestäni sopivat usein lapsille, jotka ovat kuitenkin useimmiten eläväisiä, nauravaisia, iloisia jne ja tuovat sitä väriä ja iloa elämään - toki tekevät näin ilman värikkäitä vaatteitakin, mutta mielestäni värejä varotaan tässä maassa joskus liikaakin. Ok, tämä on vain mun mielipide. Itsekin inhoan glitteriä ja hellokittya, tarkoitin lähinnä sitä että esim pikkutytöillä todella harvoin näkee vaikkapa vain tomaatinpunaista paitaa tai auringonkeltaista pipoa (tämä nyt vain joku esimerkki omasta päästäni). Ja olen vain joskus miettinyt asiaa.

Vierailija
60/166 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on niin söpöjä ne college-/velourhousut, joissa kuminauha/resori lakeessa. Jos niitä käyttää siten, että jäävät hieman lahkeesta "pussilleen". Eihän niitä ole tarkoituskaan pitää siten, että soivat päällä=)

käyttöikä, kun eivät laahaa maata ja mene rikki/kulu lahkeesta. Ja siltikään ei tarvitse käyttää niin, että juuri ja juuri resori osuu nilkkaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän