Mistä seksiseuraa 50+ miehelle
Tinder on käyty läpi, eikä sieltä tule sellaisia yhteydenottoja joiden kanssa olisi mitään kiinnostusta puuhailla yhtään mitään.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Maksullisten sivustoilta.
Ei oikein kiinnosta maksaa hommasta kun olen kuitenkin ihan ok ikäisekseni.
Laita 200€ yöpöydän päälle ja vetäise käteen, sitten voit iloisin mielin laittaa sen 200€ takaisin rahapussiisi, selvää säästöä.
Valitettavasti 50v ei ole kovin haluttu kevyeeseen kivaan naisten taholta, vaikka kuinka pidät itseäsi nuorekkaana ja viriilinä. Varsinkin nuorempia naisia lähtökohtaisesti ällöttää viisikymppisen miehen seksuaalisuus.
Maksullinen palvelu on sulle helpoin, nopein ja varmin. Jos se ei käy, niin sitten ei auta kuin tyytyä kohtaloosi. Tuossa iässä FWB-suhteet syntyvät yleensä ensin muissa merkeissä tavattuna ja seksi edellä lähestyminen tuottaa vain halveksuvia ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tässä ei täsmää, koska kyllä ihan ok 50+ mies saa seksiseuraa ilman, että sitä tarvitsee vauvapalstalla kysellä. Esimerkiksi itse kuulun ryhmään 50+ ja kun kohta on hopeahääpäivä, voi sanoa, että olen ikäisekseni ok ja kun älysi perustaa ajoissa perheen, ei tarvitse palstalla kysellä, mistä seksiseuraa saisi, kun sitä löytyy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodista
Ou jee 🧓🧑🦳
Kyllä jostain räkälästä löytyy. Tai Vietnamin bilekaduilta. Kävin Hanoissa Vietnamissa niin baari kadulla oli tuhansia naisia. Joka baarin lähellä oli iso joukko naisia ja jos menit baariin kaljalle niin monta naista tuli esittäytymää. Siellä oli kymmeniä baareja vieri vieressä ja kauniita naisia oli. Olin kolmen eri naisen kanssa viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jostain räkälästä löytyy. Tai Vietnamin bilekaduilta. Kävin Hanoissa Vietnamissa niin baari kadulla oli tuhansia naisia. Joka baarin lähellä oli iso joukko naisia ja jos menit baariin kaljalle niin monta naista tuli esittäytymää. Siellä oli kymmeniä baareja vieri vieressä ja kauniita naisia oli. Olin kolmen eri naisen kanssa viikon aikana.
Kolme kaveria kävi Thaimaassa, panivat 21 naista, tosin yksi pani vain yhtä kun oli oma eukko mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin tässä ei täsmää, koska kyllä ihan ok 50+ mies saa seksiseuraa ilman, että sitä tarvitsee vauvapalstalla kysellä. Esimerkiksi itse kuulun ryhmään 50+ ja kun kohta on hopeahääpäivä, voi sanoa, että olen ikäisekseni ok ja kun älysi perustaa ajoissa perheen, ei tarvitse palstalla kysellä, mistä seksiseuraa saisi, kun sitä löytyy kotona.
Provohan tämä on. Palsta täynnä tätä joka ainoa päivä.
T. Hopeahääpäivä myös tulossa, ei mitään tarvetta etsiä jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kaveria kävi Thaimaassa, panivat 21 naista, tosin yksi pani vain yhtä kun oli oma eukko mukana.
Me love you looong time! Me sucky sucky!