Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako kiloa haluaisit laihtua?

Vierailija
16.02.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pudottaa ainakin 10 kiloa. !5 kg olisi aivan huippu.

Vierailija
22/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten ihan hirveän paljon halua. Vähän vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 74/174

Vierailija
24/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon oltava BMI alle 20, jotta vyötärönympärys olis suositusten mukainen.

Nyt oon n. 163/54, tavoite painaa 50 kg.

Mulla on lisäksi rintakehä kuoppamallinen, mikä korostaa pömppömahaa entisestään. Jotta oilis sopusuhtainen, on oltava melk alipainoinen. Onneks mulla on hyvä aineenvaihdunta ja saan painon helposti alas vhh:lla ja siihen sisältyvällä sokeriherkkujen minimoinnilla.

ap

Vierailija
25/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden ajan, mutta samassa ajassa lähti myötäröltä 10cm, 79->69cm.

Kyllä, jumppasin, en tosin paljoa.

Youtuben videoista katsoin mallia ja tein joka toinen päivä 10minuuttia pilates vatsoja ja 8minuuttia tavallisia, eli ei mennyt kauaa aikaa edes.

t:18

Vierailija
26/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutettua jo reilu 10kiloo 4kuukaudessa, ennen raskautta olin 164/52 , enään on jäljellä 4kiloa :)

Vierailija
27/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paino olisi jälleen indeksissä 21 (nyt 23). Koen olevani itselleni liian iso näissä mitoissa. Omaan silmääni pieni pehmeys ei ole pahasta, mutta pyöreys kylläkin.

Tuosta vyötärön ympäryksen suositusmitasta. Jos tuntuu, että täytyy olla kamalan laiha, että se alittuu, asiasta voi kysyä lääkäriltä. Tein kuusi vuotta sitten itsekin näin, kun paino oli tippunut rankan vauvavuoden jälkeen alipainon puolelle, mutta vyötärön ympärysmitta ylittyi silti siitä 90 sentistä (91 cm), eikä mahassa ei ollut makkaroita ja se oli ihan litteä. Itselläni mitta ei alittunut tuolloinkaan siksi, koska lantioni on todella leveä ja lantioluut todella korkealla (päättyvät reilusti navan yläpuolelle). Omalla kohdallani katsottiin tällöin, ettei vyötärölihavuudesta voida puhua.

Nyt en tiedä, kun vatsalla on selkeästi löysää lölleröä (kateellinen teini-ikäisten kiinteälle läskille, vanhana näköjään läskikin löystyy). Mutta tämän korkean ja leveän lantioni vuoksi, en saavuta koskaan kapeaa ulkomuotoa. Mikä harmittaa minua kyllä.

Vierailija
28/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kiloa olen jo pudottanut, vielä olisi tavotetta...

Vierailija
29/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin painan 58 kiloa, mikä on mulle ns. hyvän olon paino (joo, olen ollut painonvartijoissa aikoinaan)

pituutta on 160 cm, eli mikään laiha en ole tuolloinkaan. sen tiedän kokemuksesta että jos painan alle 55 kiloa, multa kysellään jatkuvasti olenko sairas, eli en näytä hyvältä.

näin me ollaan ihmiset erilaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi