Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini-ikäiset ottaa päähän

Vierailija
16.02.2011 |

Liian monta esimerkkiä, joten en jaksa mainita mitään.

mikä se on, että teinien pitää puhua pennuista kun he puhuvat lapsista?!

Päätin että minua ei kiinnosta yhdenkään nuoren tai teini-ikäisen asioiden ajaminen. Opintotuet pois kokonaan, tupakkaan ja viinaan se raha tuntuu menevän.

Jos vanhemmat eivät halua elättää pikku kermapersettään niin voi voi, eläköön kadulla pikku kermaperse.

Enkä tajua miksi kaikkien köyhien junttien ja pummien pitää muka päästä opiskelemaan valtion rahoilla

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja teen töitä juuri teini-ikäisten kanssa. He ovat ihania: fiksuja, suoria ja luovia. Varsinkin verrattuna keski-ikäisiin ryhmänä. Suomessa on niin pieni väestö, että ihan yhteiskunnan näkökulmastakin kaikki lahjakkuus kannattaa ottaa käyttöön. :) Ope 39 v.

Vierailija
2/2 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinunkin lapsistasi kasvaa teinejä?

Meillä asuu yksi teinipoika, joka ei todellakaan polta tai käytä mitään huumaavia (alko mukaan lukien) on fiksu ja osaa puhuakin asiallisesti (kieli kaverien kanssa onkin sitten eri juttu, mutta ei koskaan kiroa aikuisten tai pienten läsnäollessa, minäkään en ole kuullut häneltä rumaa sanaa), Toilailee kyllä pikkujuttuja joskus, mm. livahtaa koulusta välitunnilla kahvilaan ja saa tuosta jälkkäriä. Mutta siis yleensä ottaen todella lupaava yhteiskunnan toivo joka kuuluu myös oppilaskunnan hallitukseen ja eilen viimeksi opettaja sanoi minulle, että pojassa on potentiaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla