Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äitiysraha asiaa..

Vierailija
08.02.2011 |

Mietin tässä että miten menee tämä äitiysraha asia...Olen alkuraskaudessa ja kolmatta odotan! Ennen olin työttömänä ku jäin ns. äitiyslomalle...Nyt olen ollut työelämässä ja mietinkin että minkä mukaan äitiysraha maksetaan. Onko joku tietty summa vai katsotaanko tulojen mukaan? Entä lasketaanko avomiehen tulot? Mietein että saanko enemmän liitosta kuin kelasta vai mistä ihmeestä ne rahat saadaan? Olen ihan pihalla! Entä onko mahdollista käyttää liitonrahoja jos äitiysraha vähemmän..???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on laskurit.

Vierailija
2/3 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaan sun nykysistä tuloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella käyttämään nettiä muutenkin kuin palstan verran... Kelan sivuilta saat asiantuntevan ja varman vastauksen kysymyksiisi. Siellä on myös päivärahalaskuri... Tässä kuitenkin lyhennelmä: saat tulojen mukaan laskettua ä-päivärahaa joka on n 80 prosenttia työtuloistasi (kun oletettavasti viimeisimmässä vahvistetussa verotuksessa tulosi ovat olleet pienemmät). Moni työnantaja maksaa täyden palkan kolmelta kuukaudelta, se sun pitää itse kysyä onko teillä niin. Mitään "liiton rahoja" et voi ä-lomalla nostaa.