Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Hesarin mielestäsi pahoitella "Hei muijat, töihin sieltä" -kolumnin julkaisemista?

Vierailija
15.02.2011 |

vastaa lyhesti. älä riitele. Kerro vain oma mielipiteesi.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytyneitä?

Vierailija
102/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene millään jakeluun, miksi pitäisi.

Tarkistakaa termin "kolumni" määritelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on se, että kerrankin joku ymmärtää että Keltinkangas-Whatever EI ole se jumalasta seuraava...

Vierailija
104/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oikeassahan kolumnisti on.

Mielipide ei ole koskaan oikeassa tai väärässä. Mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti tai asiattomasti. Mielestäni kolumnissa ilmaistiin mielipide asiattomasti.

kyllä se silloin on ns. oikein.

Vierailija
105/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuneena kenen tarkoitusperien kannalta?

Onnistuneena julkisen keskustelun kannalta.

Vierailija
106/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan tuo oli koko kirjoitus. E hirveästi ylpeile eläkkeni pienuudella.

Vierailija
107/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi nyt mitenkään hetkauttanut.

Aikalailla typerä kirjoitus, jotenkin ihan hölmö.

Vierailija
108/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä palstaa. Eihän kirjoitus ollut mitenkään loukkaava.

Vierailija
109/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä palstaa. Eihän kirjoitus ollut mitenkään loukkaava.

ole onnellinen ettei sinua loukannut.

Vierailija
110/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikein ymmärtänyt tämän kolumnin ideaa. Eihän ne kotiäidit yksin valitse sitä kotiäitiyttä. Osa varmasti hakee samalla töitä. Osa on sopinut miehensä kanssa kyseisestä järjestelystä. Osalla on imetysikäinen kotona.

Mun mielestä on periaatteessa ihan ok viedä pienikin lapsi hoitoon ja mennä töihin.

Mutta sitä mä kyllä ihmettelen, että miksi kotiäiti tai kotirouva on niin aliarvostettu asema Suomessa. Ei se ulkomailla (esim. Saksa ja Yhdysvallat)ole mikään laiskan ihmisen merkki - vaan varakkaan.

Se on yksi valinta muiden valintojen joukossa! Välillä tulee kohu, että äitien pitäisi mennä kodin ulkopuolelle töihin ja välillä kohutaan kun äidit menee töihin vaikka pitäis olla kotona. Voi huokaus, entäs jos äiti meneekin töihin ja isä jää kotiin - ai kamala!

Vierailija
111/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä kirjoitus, ihan samaa mieltä olen.

Vierailija
112/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani kulkee ja rakkikoirat räksyttää.

Välillä ajetaan naisia töihin ja kotiin. Sen mukaan, mikä työllisyystilanne on. Ja naiset menee matkassa kuin lammaslauma ja rääkyvät näiden mielipiteiden mukana aina sen mukaan, mikä heille syötetään.

Jotkut osaa hoidella elämänsä, toiset ei. Itse olen napsinut rusinat pullista ja ollut vakituisessa työpaikassa ja hoitanut välillä lapset kotona ja taas palannut vakituiseen työpaikkaan.

Minua ei kolumnit hetkauta. Antaa rakkikoirien räksyttää.

Vierailija
113/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista joutuu lähtemään töihin siksi, ettei ole varaa hoitaa lastaan edes muutamaa kuukautta kotihoidontuella. Se herättää kateutta jos joku pystyy sen tekemään.

Kyllä minäkin olisin saattanut kadehtia aamulla klo 6 pakkasessa vetäessäni pulkalla vuoden ikäistä päiväkotiin. Kivempi se on jäädä lämpimään sänkyyn nukkumaan lasten kanssa jos on rahallisia resursseja sellaiseen.

Vierailija
114/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikkia katkeria aivopieruja tarvitse kolumniksi kirjoittaa.

Vierailija
115/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut lukemaan Hesarilta näin mautonta tekstiä, mitä Virpi harjoittaa jokaisessa kolumnissaan. Tämä "Hei muijat, töihin sieltä" oli pohjanoteeraus.

En ole kotiäiti.

Vierailija
116/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarihan on onnistunut, kun julkaisee keskustelua herättäviä kolumneja.

Vierailija
117/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jonkun on tämänkin palstan mammoille taottava päähän, että voi olla eri mieltä pitkään kotona istumisesta. Ja sitäkin tukevia tutkimustuloksia on.

Vierailija
118/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Hyvä kun antaa tilaa erilaisille mielipiteille.

Vierailija
119/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% varmasti ymmärtää, että jokainen tekee parhaaksi kokemansa päätöksen tässäkin aiheessa. Muutaman kiihkoilijan takia ei tarvitse leimata koko porukkaa.

Minä ainakin ymmärrän, että Virpi ei puhunut kaikkien työssäkäyvien äitien suulla. Elämä ei ole niin mustavalkoista.

Koska jonkun on tämänkin palstan mammoille taottava päähän, että voi olla eri mieltä pitkään kotona istumisesta. Ja sitäkin tukevia tutkimustuloksia on.

Vierailija
120/138 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aio tilata jatkossa lehteä, missä julkaistaan tuon kaltaisia halveksuvia kolumneja... Aion olla lapseni kanssa kotona vähintään sinne asti, kun hän on 2-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi