Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö av:lta tänä iltana bi-naista juttuseuraksi? Tai

Vierailija
12.02.2011 |

edes "bi-kiinnostunutta"?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tällainen päälle n. 175-senttinen, pehmeä ja muodokas nainen, kauniiksi kehuttu. :)

Vierailija
42/64 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo se freudilainen lipsahdus ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummahiuksinen? En tiedä mistä keksin, tuli vain sellainen olo, että olisit?

Vierailija
44/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo se freudilainen lipsahdus ;D

kirjoittaa päälle 170-senttinen. :)

Vierailija
45/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummahiuksinen? En tiedä mistä keksin, tuli vain sellainen olo, että olisit?

luonnostaan on kyllä vaaleahkot hiukset, mutta tumman puolella taitaa nykyään olla.

Vierailija
46/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten taida olla ihmeellisiä meedion kykyjä, mikä harmi :)

Tai sitten se on tämä kuumeilu kun aiheuttaa häiriöitä mun kaukonäkökykyyn!

Aika hassua, että sitä muodostaa jonkinlaisen kuvan miltä olettaa jonkun näyttävän...mistäkohän se kuvitelma tulee, eihän se tyhjästä synny vaikka sille ei mitään todellisuuspohjaa välttämättä olekaan?

Oletko sä muuten aina ollut kiinnostunut (myös) naisista vai huomannut sen myöhemmin?

Vierailija
47/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina kiinnostunut naisista ja jotenkin se on ollut mulle aina niin luonnollinen asia, etten ole kuluttanut kauheasti energiaa sen asian miettimiseen. Viime vuonna sitten varmistuin siitä, kun koin ensimmäisen kerran jotain jonkun naisen kanssa. :) Mitenkäs sun kohdalla?

Vierailija
48/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte olevanne kiinnostuneita myös naisista? Oletteko tällä hetkellä parisuhteessa? Mitä tarkoitat tuolla "koin jotain jonkun naisen kanssa"?

Täällä yksi joka pohtii omalla kohdallaan, että ollako vai eikö olla?! No ehken saa sitä ikinä tietää, mutta ajatuksen tasolla mennään.. :O

Vierailija
49/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin jouduin kyllä jonkun verran miettimään sitä, mutta ajattelin, että saan varmuuden asialle sitten, kun koen naisen kanssa jotakin seksuaalista ja näen, nautinko siitä. Minulla oli ollut juttua naisen kanssa aiemmin, mutta sitten tapasin baarissa erään kauniin hetero(jep, valitettavasti)-naisen, johon olin ollut hetken ihastunut ja hän olikin tästä minun ihastuksestani vain otettu ja vietimmekin sitten yön yhdessä hänen luonaan. Sen jälkeen olen sitten uskaltanut "tulla kaapista ulos", kun olen ollut itsekin varma, mitä olen ja ollut vain ylpeä siitä.

Vierailija
50/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia tuli itselleni ajatuksiin niin, että tajusin ihastuneeni naiseen. Mutta mitään seksuaalista en ole naisen kanssa kokenut.. En koe asiaa mitenkään outona tai ahdistavana, ainoastaan haluaisin itselleni asiasta selvyyden.

t.50

Vierailija
51/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan vähän päälle kaksikymppisenä. Silloin ensimmäisen kerran kunnolla ihastuin, tai voisi ehkä sanoa rakastuin, naiseen. Ei se hämmentänyt tai mitään silloin. Se suhde oli kuitenkin aika monesta syystä mahdoton, ja päädyin ihan heterosuhteeseen. Sitten jotenkin ajattelin, että se oli jokin vaihe tai vastaavaa, enkä ainakaan huomannut olevani kiinnostunut naisista pitkään aikaan. Sitten ihastuin naiseen taas, ja nyt olen vähän joutunut tekemään töitä sen asian kanssa, että kyseessä on tosiaan ihan identiteettini osa, suuntautuminen, eikä mikään vaihe.

Sitten olen tajunnut, että olenhan mä ollut kiinnostunut muista tytöistä jo tyttönä itsekin.. Jotkut oli vaan niin ihania, ja niin paljon kiinnostavampia kuin toiset, mutta olen tajunnut sen vasta nyt :)

Ja minä olen parisuhteessa miehen kanssa, ja hän tietää tämän. Tiesi jo tuosta aiemmasta naissuhteesta, ja olen siitä uudemmasta ihastumisesta myös kertonut.

On tässä omat hankaluutensa, mutta en enää voi ajatella, että olisin hetero, se tuntuu jotenkin niin rajoittavalta.

Vierailija
52/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte olevanne kiinnostuneita myös naisista? Oletteko tällä hetkellä parisuhteessa? Mitä tarkoitat tuolla "koin jotain jonkun naisen kanssa"?

Täällä yksi joka pohtii omalla kohdallaan, että ollako vai eikö olla?! No ehken saa sitä ikinä tietää, mutta ajatuksen tasolla mennään.. :O

Kerro jotain lisää. :) Siis oletko ihastunut johonkuhun nyt?

Vierailija
53/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut hämmennystä myös sen suhteen, että on tajunnut ihastuneensa naiseen. Että toisaalta on ikäänkuin "ihastun ihmiseen enkä sukupuoleen", mutta toisaalta kyllä mulla niiden naisten naiseus on ollut tärkeässä osassa siinä ihastumisessa. Siinä on joku sellainen jännä fiilis, liittyykö nyt sitten siihen samanlaisuuteen, siihen, että se on vähän "kiellettyä" vai mihin, en tiedä..

Vierailija
54/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain lisää. :) Siis oletko ihastunut johonkuhun nyt?

Mutta siksi tuskin saan ikinä tietää asiaa, koska olen parisuhteessa miehen kanssa..

Vierailija
55/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt mieheltä miten se suhtautuisi jos vähän kokeilisit ;)

Ainakin teoriatasolla miehet yleensä tykkäävät ajatuksesta..

Vierailija
56/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yksin "saa" kokeilla.. Ja voihan se olla parempi ettei kokeile, jos alkaisikin liikaa tykkäämään ;)

Vierailija
57/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti?

Vierailija
58/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ongelma kyllä jos ei yksin saa koittaa ;)

Mulle kävis oikein hyvin sellainen, että oltaisiin kolmistaan, nainen mun ja mieheni kanssa. Mua kiinnostaisi tuo ihan suhdemielessäkin, ei pelkästään seksin osalta...hhmm. Mutta ei ole kovin helppoa (ymmärtääkseni, en ole yrittänyt) löytää naista kolmanneksi, kuulemma ovat miehiä suurin osa tarjokkaista netissä yms.

Vierailija
59/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kommentti mutta seksiä varmaan? Siis se, koin jotain..

Vierailija
60/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ekaan kokeiluun haluaisi ketään "ylimääräistä", edes sitä miestä.. Koska en varmaksi tiedä, että tykkäisinkö, niin haluaisin ihan yksikseni naisen kanssa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän