ällöttävät nännit!
huomasin juuri äsken että mun nännit on kuvottavat! lopetin esikoisen imettämisen tuossa noin 4-5 kuukautta sitten, ja olen nyt rv 20 raskaana. juu, nännit tummenee raskauden myötä, mutta nyt huomasin, että nehän on aivan sellaisessa ällössä möhkässä! rapsuttelin sitä irti, ja sellaisia kokkareita lähti!!!
onko tää ihan normaalia? vai oisko ne kokkareet jotain töhkää pitänyt jättää noihin nänneihin??
Kommentit (4)
Mulla alkoi esikoisesta rv22 ja toisessa raskaudessa (kaksoset) jo rv8. Katsopas vaan yöpaitaasi, varmana siinä on läikät. Olet nukkunut mahallasi, maitoa on pisaroinut ja kuivunut nänneihinkin. :D
ajattelin että toi on jotain kuukausia vanhaa JUUSTOA tai jotain ällömpää..mutta pitäskö noi rapsutella pois?
ap
tai sitten iho uusiutuu. Se kun vähän imetyksessä paksunee ja kovenee nänneissä, niin saattaa sitten kuoriutua. Älä rapsuttele, rasvaa ja normaali pesut...
Vaikka tuo tuntuu ällöttävältä ja ärsyttää, kun paitaa täytyy vaihtaa usein, tuo on ainakin minulla auttanut vastasyntyneen imetystä. Kaksosista jouduin käyttämään liivinsuojia jo ennen synnytystä. Synnytyksen jälkeen yöllä saatiin vauvoille lypsettyä yli 10ml imetyksen jälkeen hörpytettäväksi. Ei tarvittu lisämaitoa :)
-kakkonen-
Mulla alkoi esikoisesta rv22 ja toisessa raskaudessa (kaksoset) jo rv8. Katsopas vaan yöpaitaasi, varmana siinä on läikät. Olet nukkunut mahallasi, maitoa on pisaroinut ja kuivunut nänneihinkin. :D