Löytyykö av:lta tänä iltana bi-naista juttuseuraksi? Tai
Kommentit (64)
mies haluaisi esiintyä bi-naisena? Pitäisikö tajuta?
-ohis
Siitä on vaan hottia saada nainen kertomaan lesboilukokemuksistaan - tai muutenkin vaan jutteleminen naisen kanssa, jolla sellaisia kokemuksia on on tästä kundista kiihottavaa. Mutta se "bi" siinä takaa ettei kyseessä ole ns. rekkalesbo, vaan kaunis kuuma pitkätukkainen kissa, joka haluaa myös miellyttää miehiä ja kaipaaihan oikeaa penetraatiota eikä pelkkää pilipalinuolemista.
Yäk. Älkää kysykö miks mä sellaisen tunnen.
Niin ja siis esittämällä itse bi-naista mies saa naisen avautumaan *niin* paljon helpommin, kuin olemalla rehdisti vaan että Pera Pervo täällä hei.
mies haluaisi esiintyä bi-naisena? Pitäisikö tajuta?
-ohis
Siitä on vaan hottia saada nainen kertomaan lesboilukokemuksistaan - tai muutenkin vaan jutteleminen naisen kanssa, jolla sellaisia kokemuksia on on tästä kundista kiihottavaa. Mutta se "bi" siinä takaa ettei kyseessä ole ns. rekkalesbo, vaan kaunis kuuma pitkätukkainen kissa, joka haluaa myös miellyttää miehiä ja kaipaaihan oikeaa penetraatiota eikä pelkkää pilipalinuolemista.
Yäk. Älkää kysykö miks mä sellaisen tunnen.
Mutta aika vähästä saa tyyppi kiksit, jos puhuminen naisen kanssa, jolla on kokemuksia seksistä naisen kanssa, riittää :O Sellainenhan voi olla vaikka lähikaupan kassa!
Hhhmm onko tosiaan niin, että "bi" takaa sen, että kyseessä on kuuma kissa :D No itse tietysti olen...! Ja kyllä olen kuullut myös sanonnan, että bi-naiset on kauniita, lesbot rumia...vaikka tuskinpa se nyt ihan niin menee!
ap
mutta ei kai Kuortane sentään :D En kyllä tiedä onko se Seinäjoen lähellä, mutta sieltä on kavereita kotoisin. Siis nykyään Helsingissä asuvia.
Itse olen freelancetoimittaja, vanhempainvapaiden jälkeen ei ole oikein kokopäivätöitä löytynyt...eli kotona kirjoittelen sinne tänne juttuja ja etsiskelen media-alan kokoaikaisia töitä. Joita ei mitenkään liikaa ole, aikamoinen tunku on alalle..
...mihin sitä nyt sit vastais.. :D Mieleen jäi; bi.t kauniimpia kuin lesbot; ei totta. Kokemusta kummastakin :) Yleensä bi.t tosin viehättävämpiä myös naisen silmään, mutta ei niinkään kauniimpia..mistä moinen viehättävyys sitten johtuukaan..kemiat ehkä.
Mutta, ap.n viestiin, mitä kaipaa hän?
oletko mies :D
En ole vaan nainen ihan. :)
en oikein tiedä.. :) Halusin jutella ylipäätään. Kun sitä ei oikein ole mitään "bi-viiteryhmää", mulla ainakaan, niin ehkä siksi?
Tai en mä nyt sulje pois, ettenkö olisi mitenkään muuten kiinnostunut keskustelemaan ;) mutta oikeastaan aloitin tämän ketjun ihan hetken mielijohteesta!
Mutta joo, kyllä sitä kaipaa jotain kontaktia, myös muuten kuin varsinaisessa (seksi-)seuranhakumielessä, ettei tunne olevansa ainoa... Tai jotakin sellaista, jos ymmärrätte?
ap
Kerron tässä tositapauksen: esitin joskus bi-naista (olen mies) ja vonguttelin sätistä lesbonaisen meseen ja lopulta tänä näytti rintansa minulle kamerassaan. Esitin hänelle jutuissani että olen nainen ja jos hän esittää rintansa kamerassa niin minäkin voin hiukan avata kameraani, mitä en kuitenkaan sitten tehnyt. Virtuaalista lämmittelyä ja nainen kävi kuumana. Oikeilla sanoilla saa näköjään huijattua ketä vaan.
jos ap haluat oikeasti jutella niin mene suomi24:n sätteihin.
Kerron tässä tositapauksen: esitin joskus bi-naista (olen mies) ja vonguttelin sätistä lesbonaisen meseen ja lopulta tänä näytti rintansa minulle kamerassaan. Esitin hänelle jutuissani että olen nainen ja jos hän esittää rintansa kamerassa niin minäkin voin hiukan avata kameraani, mitä en kuitenkaan sitten tehnyt. Virtuaalista lämmittelyä ja nainen kävi kuumana. Oikeilla sanoilla saa näköjään huijattua ketä vaan.
Mutta siis av:lle tiedoksi että just tällainen on myös siis se mun tuntemani mies, josta tuolla ylempänä ketjussa kerroin. Vaisto sanoi että joku äijä tässäkin pyörii.
Ja yhden vaivaisen sanan takia, "neitokainen". Ihan normaali sana minulle, neito tai neitokainen. Harvemmin kuin heterot naiset "flirttailevat" toisilleen, joten tuliko mieleen, että ehkä käytän tuota sanaa siksi naiselle puhuttaessa ihan kuten miehetkin, koska olen naisista kiinnostunut nainen. Mutta no joo, uskokoon ken tahtoo.
usko, että mies jaksaisi kauhean kauan tässä jutustella säistä ja työpaikoista, jos kerran olisi mielessä se, että täytyy saada nähdä minun tissini :D
Että itse kyllä veikkaisin, että mies yrittäisi innokkaasti johdatella keskustelua kohti tissejäni taikka kokemuksiani tms.
Sikäli varmaan olen nyt ihan turvassa tässä :D
usko, että mies jaksaisi kauhean kauan tässä jutustella säistä ja työpaikoista, jos kerran olisi mielessä se, että täytyy saada nähdä minun tissini :D
Että itse kyllä veikkaisin, että mies yrittäisi innokkaasti johdatella keskustelua kohti tissejäni taikka kokemuksiani tms.
Sikäli varmaan olen nyt ihan turvassa tässä :D
No heh heh, kunhan vitsailin. Eipä keksinyt enää parempaakaan sanottavaa. :D Nyt joku varmaan sanoo, että no niin, tässä se nähtiin!
...muka naisia ei kiinnostaisi (yhtä paljon kuin miehiä) toisen ulkoiset avut?
Tre taas kyselee :D
Mutta uskallapa nyt tuota mennä suoraan kysymään, kun toiset alkaa heti haukkumaan mieheks!! :D
Mutta uskallapa nyt tuota mennä suoraan kysymään, kun toiset alkaa heti haukkumaan mieheks!! :D
Miehenä olo on varmasti kamalaa:) Mutta tosiaan kyllä naisetkin ovat kiinnostuneita ulkonäöstä, mä ainakin olen..
Enemmän bi.nä kiinnostaa naisen ulkonäkö, kuin miehen. Miehestä tietää (lahes varmasti ) mitä saa (pienikin pippeli usein toimii), mutta naisesta etsii jtn "ekstraa"...tms..
naisia kiinnostaa myös :) Lähinnä tarkoitin sitä, että jos nyt siellä viekas mieshenkilö haluaa nähdä tissejä, niin pikkuisen veikkaan, että ei se Pera Pervo niin ovela (eikä varsinkaan kärsivällinen!) ole, että jaksaisi horista vaikka mitä muuta ensin. Kyllä se ottaisi seksin puheeksi niin pian kuin mahdollista! Tai näin ainakin oletan!
Ap on vaalea, luonnonkiharat puolipitkät hiukset, keskimittainen, aika siro ja hoikahko...kitaranmuotoinen ;), siniset silmät ja kaunis hymy :) Tosin nyt kasvoilla pikkuisen kauhistunut ilme, että tunnistaako joku jo kohta!
Entä siellä?
Täällä tällainen päälle n. 175-senttinen, pehmeä ja muodokas nainen, kauniiksi kehuttu. :)
mutta ei kai Kuortane sentään :D En kyllä tiedä onko se Seinäjoen lähellä, mutta sieltä on kavereita kotoisin. Siis nykyään Helsingissä asuvia.
Itse olen freelancetoimittaja, vanhempainvapaiden jälkeen ei ole oikein kokopäivätöitä löytynyt...eli kotona kirjoittelen sinne tänne juttuja ja etsiskelen media-alan kokoaikaisia töitä. Joita ei mitenkään liikaa ole, aikamoinen tunku on alalle..