Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö av:lta tänä iltana bi-naista juttuseuraksi? Tai

Vierailija
12.02.2011 |

edes "bi-kiinnostunutta"?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia. Ja ylipäätään on eri juttu, että sängyssä on kolme kuin kaksi..

Vierailija
62/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietää jälkikäteen että pitikö. Muutoin voi luulla että se oli ihan jees.

Ensin ryhmässä about 17 hengen kanssa. Sitten intiimimmin 6 tai 4 porukoissa. Yleensä kerhohuoneilta saa vuokrattua hyvin tilaa. Tarvitaan tilaa kuvauksiin, kuvauksiin että voi myöhemmin nähdä tuloksen, että pitikö siitä. Harvemmin sitä muistaa aamulla missä se kalu on ollut ja kenen kalu, tai keiden kalut yhtäaikaa.

T: Konservatiivi muija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ketju piti jonkun häiriintyneen sotkea, taas?! toivoisin tämän keskustelun jatkuvan...Näitä asioita ei useinkaan pääse pohtimaan.

Itse myös naimisissa, mutta rakastuin naiseen. Joka myös minuun. Itselleni omat tunteet tulivat jossain määrin yllätyksenä, vaikka olen joskus muitakin naisia katsellut. Hirveän ristiriitainen olo, kun haluaisin mennä tunteen mukana, mutta en haluaisi pettää. Tiedän kysymättäkin, mitä mieltä mieheni asiasta olisi...

Vierailija
64/64 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosiaan viime vuonna sellainen tilanne, että tutustuin netissä yhteen kivaan naiseen ja ihastuin siihen todenteolla. Olin silloin siis parisuhteessa miehen kanssa. Laitoin sitten mun ja miehen suhteen katkolle, näin kärjistetysti, oli siinä paljon muutakin. Kelasin, että mulla on vihdoinkin mahdollisuus löytää itseni ja saada tietää, kuka mä oon. No pidettiin tuon kyseisen naisen kanssa yhteyttä, mutta ei sitten kuitenkaan koskaan päästy tapaamisasteelle. Kuitenkin sen katkon aikana päätin sitten tunnustaa baarissa ihastukseni eräälle todella kauniille hetero-naiselle ja hän olikin tästä yllättävän otettu. Tuolla "koin jotain jonkun naisen kanssa" tarkoitin siis, että menimme hänen luokseen harrastamaan seksiä, joka oli muuten varmasti parasta tähän mennessä kokemaani. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi