Keitin perunoita ja porkkanoita ja söin niitä kun ei rahaa muuhun.
Kommentit (28)
Niin? Ruokaahan nekin ovat, ole tyytyväinen että oli edes jotain mitä syödä.
Mikä ongelma? Lohtako elätille ois pitänyt olla kylkeen?
Niin siinä käy kun kela rahat pistää kaljaan alkukuusta.
Hyvää. Minulla kyl on rahaa mutta syön useinkin perunoita ja porkkanoita keitettynä. Teen noista perunaporkkanamuusia ja on niin hyvää jotta ja suolisto toimii, paino ei nouse. Talvella oikein usein perunaa ja porkkanaa. Kesällä tulee kasvimaalta vaikka mitä herkkua syötäväksi. Ei maksa paljon mitään kasvimaan pito, 40e meni ja vettä tulee kaivosta, välillä sataakin,heh.
Ja mitä pitäisi olla? Pizzaa, kebabia, hampurilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy kun kela rahat pistää kaljaan alkukuusta.
Sattuuko se kun on noin tyhmä ja ilkeä pää?
Empaattista porukkaa Vauva-palstalla.
Peruna ja porkkana saattavat riittää tilapäisesti, mutta minä en pärjäisi edes kahta päivää peräkkäin noin niukoilla eväillä. Jos ateriaan lisättäisiin kananmuna, tilanne parantuisi huomattavasti. Suosittelenkin köyhille kananmunia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ja kehtaat vielä valittaa vaikka sait ruokaa syödäksesi? Olisit kiitollinen, miljoonat menee nukkumaan tänänkin vatsa tyhjänä.
Paista pannulla voissa ne keitetyt perunat ja porkkanat 😋
Ahaa. No mitä sinä sitten olisit syönyt jos rahaa olisi ollut enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ja kehtaat vielä valittaa vaikka sait ruokaa syödäksesi? Olisit kiitollinen, miljoonat menee nukkumaan tänänkin vatsa tyhjänä.
Kaikilla niistä ei ole edes puhdasta vettä juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiittämättömille vassarirotille ei riitä empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hän empatiaa tarvitsee? Hänellä on vatsa täynnä, koti pään päällä ja selvästi jopa ylellisyyksiä (esim. Elektroniikkaa ja netti kun tänne kerran kirjoittaa) Näitä ei todellakaan köyhillä ole. Maailmassa on esim. tuhansia pieniä lapsia tälläkin hetkellä paskaisiin riepuihin pukueutuneena paljainjaloin kaivamassa kaatopaikoilta 18 tuntia päivässä roskia, että saavat ostettua EHKÄ illalla kupin riisiä ja tätä netissä köyhyyttään valittavaa juuri syönyttä pitäisi sääliä? Ja kehtaa vielä valittaa "köyhyyttä" massu täynnä sohvalla pötkötellen netin keskustelupalstalla.
Faith kirjoitti:
Peruna ja porkkana saattavat riittää tilapäisesti, mutta minä en pärjäisi edes kahta päivää peräkkäin noin niukoilla eväillä. Jos ateriaan lisättäisiin kananmuna, tilanne parantuisi huomattavasti. Suosittelenkin köyhille kananmunia.
Yhdessä Paul Austerin romaanissa köyhtynyt nuori mies, päähenkilö eli kesän New Yorkissa leivällä ja kananmunilla.
C-citamiinipitoista suosittelen itse, ettei tule keripukki. Munissa on tosiaan paljon ravintoaineita!
Jos sä haluaisit kuolla pois niin et sä kyllä olis niitä porkkanoita ja perunoita syönyt. Että äläpä viitsi.
Syöminen ei edistä sitä sun kuolin toivetta...
No nehän on hyvää ruokaa. Pysyy painossakin.