Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuisten kevät

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille,

Kevättä tosiaan rinnassa, kun aurinko paistaa ja linnutkin visertää. Ja mikä mahtavinta, ei niitä paukkupakkasia!

Loman päätteeksi sitten iski tännekin vatsatauti, eipä ole mikään mukava kokemus raskaanaollessa. Isäntä selvis ilman, mutta minä ja pojat käytiin läpi.

Neuvolassa pyörähdin aamulla, siellä kaikki mukavasti. Hb vaan laskee kurjan nopeasti jo lähelle sataa, vaikka lähtölukema oli lähes 140. Nyt vaan apteekkiin ostamaan sitä kunnon rautajuomaa (ennen oli ainakin Kreuterblutsaftin(tai jotain sinnepäin) nimellä), kun mikään rautapilleri ei sopinut edellisissä raskauksissa vatsalle. Sykkeet oli 140 luokkaa, edellisellä kerralla 150. Katselin poikien nlakortteja raskausajalta ja sitä samaa rataa silloinkin. Onkohan siis jälleen poika, ajattelee se tyttöä toivova?? Mites teidän muiden vauvojen sykkeet, missä huitelevat? Ultra meillä on vasta kuun lopussa, lienee siellä sitten selviää...

Kuntoilukin on alkanut melkein entisellä tahdilla, tehot on vaan tiputettu ihan ylläpitotasolle... Siis eipä meinaa edes hiki tulla, mutta nyt täytyy nauttia liikunnasta, niin kauan kun vielä voi:)

Sokerirasitus se olis täälläkin edessä, BMI niin rajalla. Pojista olin kanssa, aina puhtaat. Jossakin vaiheessa rupee myös munuaiset päästämään sokerin läpi pissaan, terkka lähettää sitten paastosokeriin... Niin kävi pojistakin, ja aina puhtaat. Toki, olen myös miettinyt, että voihan tällä kertaa kaikki mennäkin ihan eri tavalla?? Alkuraskaus vaan on edennyt niin samaa kaavaa...

Hyviä vointeja kaikille! Nautitaan kevään odotuksesta:)

Terkuin Miltsu ja masukki, 17+1

Vierailija
42/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips löysin vasta tämän palstan ja itselläni la 2.8 eli juuri tänään paukkuu viikot 19 :)

ensimmäinen lapsi.olen pian 20v ja asun jkl ja tulen odottamaan ja elämään lapsen kanssa yksin. tähän asti kaikki ollut kunnossa seulonnoissa ja ultrissa :) seuraavana on rakenne ultra jota odotan innolla varsinkin jos saisi yhtään tietoa sukupuolesta vaikka itsellä ollut poika olo alusta saakka on myös tyttö tervetullut :D

aloitin raskausajastani myös blogin :http://minuntimanttini.blogspot.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa tuonne Ryhmiin ja sieltä liittykää meihin elokuisiin!! Meitä on siellä monta, mukavaa odottajaa!! Ja lisää mahtuu mukaan.

Kirjoittakaa vain listanpitäjälle, että ketä olette ja milloin on laskettu niin pian olette samalla sivulla meidän muiden kanssa.

Pusut kuonoon kaikille.

Terveisin Riesa

Vierailija
44/50 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kirjoitta pitkästään aikaan...Kaksi viikko sitten kävin ekassa ultrassa.Vaavi ei ollut innokas näytäytymään sillen että voi mitataa ja ottaa kuva...Sydänääniäkään ei antanut kuunnella,liikui paljon ja tehokasti....Rakenneultran emme varaneet aikaa...Ensi viikolla on neuvola käynti....Olo on jo paljon paremppi:DJätskiä koko ajan tekee mieli ja omena ja tonnikalatomattissa:D Viikolla 15+6 on tänään.

Kaikkille mahtava kevättä ja onnistuneita rakenneultroja:D!!!

Vierailija
45/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelemaan, joten poistun tältä palstalta. Tulkaa muutkin sinne, osa jo näkyi olevankin!

Vierailija
46/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olin juuri kirjoittamassa tuonne elokuisten ryhmään, mut jostain syystä se yhtäkkiä heitti minun pihalle ja nyt en enää löydä koko ryhmää?! Jos joku myy ryhmäläinen käy täällä lukemassa, niin onko teillä ollut samaa ongelmaa?

Vierailija
47/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiskellä tuota elokuisten ryhmää vaan enpä löytänyt.. Onko se jo lopetettu, nimi vaihdettu vai mihin lie kadonnut?

Oma napa jatkaa samaa rataa kun tähänkin asti. Rakenneultran varasin ja se olisi edessä sitten 28. päivä. Sitä tässä siis odotellaan.

Vierailija
48/50 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mynni: ryhmä on näköjään "kadonnut" kokonaan, nyt oli perustettu uusi joten siihen vaan liittymispyyntö, itsekin juuri laitoin!

Vierailija
49/50 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaahan loputkin Elokuiset ryhmään!!! Viiru77: mukaan vaan!! Minäkin uskaltauduin,se on mukavampi keskustelupaikka, ei ole niin avoin.

Vierailija
50/50 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaapas sinne!