Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**NELIAPILOIDEN helmikuu**

12.02.2011 |

jospa sitä alottais tämän kuun pinon vaikka jo melkein puolessa välissä porskutetaan ;D

Kovasti on hiljainen palsta, ei meitä neljättä lasta odottavia taida kovin montaa olla? =)

Täällä on alkanut seesteinen keskiraskaus ja jo nyt on kiusaksi tullut närästys! Edellisissä tuo taisi tulla vasta ihan loppuraskaudesta... uh,kun muistaisi mitkä kikat siihen auttoivat =)

Enää ei ole vuodellut *kopkop* eli kaipa se toinen sikiöpussi sieltä alkaa hävitä/kutistua kasaan. Ensi viikolla on sitten neuvolaa ja ultraa, ei malttaisi odottaa. Liikkeitä tuntuu jo kovasti ja vauvalla tuntuu olevan usein hikka ;D nykii tuolla alavatsalla ihan selvästi.

mutta nyt ruoan valmistukseen,täällä ollaan oltu ylhäällä taas 7 lähtien,eipä sitä osaa enää pitempään nukkuakkaan

myy rv.19+3

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myy uudesta pinon aloituksesta! Itse olen täällä muutamia kertoja käynyt katsomassa, mutta en ole jaksanut uutta pinoa aloittaa, kun viimeisin taisi olla tammikuulta.

Minuakin vaivaa närästys ja ihan viime päivinä on tuntunut, että vauva ylettyy jo melkein kylkiluihin saakka ja sitä myötä on koko ajan tosi tukalaa olla. Mulla auttaa Rennie kyllä tehokkaasti siihen närästykseen eli voin suositella!

Vihlonta alapäässä on toinen ikävä uusi vaiva. Se ei onneksi vaivaa koko ajan, mutta silloin kun vaivaa, niin pitää kävellessä pysähtyä ja odottaa, että menee ohi. Kävelyllä olen yrittänyt käydä, mutta maha alkaa supistelemaan heti, joten sekin on vähentynyt selvästi viime viikkoina.

Muuten on mennyt ihan kivasti ja jotenkin uskomattomalta tuntuu, että parin kuukauden päästä on jo nyytti sylissä. Pitäisi varmaan kohta alkaa jotain vaatteita ja sittereitä kaivamaan esiin, mutta ei sitä jotenkin vaan vielä oikein osaa. No ehkä suurimpana syynä on myös se, että vauvan vaatteille ei ole edes vielä tilaa missään kaapissa, joten kai se ensin pitäisi jotain raivaustyötä tehdä :)

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia!

rv 31+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla