Mistä tunnistat kateellisen keski-ikäisen naisen?
Kommentit (9)
oma elämä kun usein on paremmassa kuin kuosissa tuossa vaiheessa. Vaikka toki se onkin enemmän itsetuntoasia.
Itse olen keski-ikäinen enkä ole kenellekään kateellinen. En ainakaan iän, ulkonäön ja niihin liittyvien seikkojen vuoksi.
ovat kiukkuisia, juoruavat selän takana tai inhoavat nuoria naisia;) Joopa joo, ketä te yritätte oikein huijata;)
nainen astuu ovesta sisään niin kiukku lehahtaa!
jonkun oudon heiton,esim huudahtavat jotain että apua ym.typerää.
Tosin myös nuoremmat lapsettomat saattavat kadehtia naisia joilla on jo perhe ja sitä miestä!
"kateutena". Se on todellisuudessa pelkkää kyllästymistä nuoruuden loputtomaan itsekeskeisyyteen ja nuoren kuvitelmaan että häntä tarkkaillaan ja kaikki ilmeet ja eleet on juuri hänelle osoitettu. Nuorten harrastama minäkeskeinen ylitulkinta on välillä aika sietämätöntä :D. N33
kaltaisestasi ihanasta ja hyvätuulisesta naisesta keski-ikäiseksi noita-akaksi?
Miten muuten itse meinaat toimia kun ikää tulee, vedätkö itsesi jojoon vai, ette vain muutu keski-ikäiseksi?
Mutta totuuden näet ja koet vasta sitten aikanaan..
ovat kiukkuisia, juoruavat selän takana tai inhoavat nuoria naisia;) Joopa joo, ketä te yritätte oikein huijata;)
"kateutena". Se on todellisuudessa pelkkää kyllästymistä nuoruuden loputtomaan itsekeskeisyyteen ja nuoren kuvitelmaan että häntä tarkkaillaan ja kaikki ilmeet ja eleet on juuri hänelle osoitettu. Nuorten harrastama minäkeskeinen ylitulkinta on välillä aika sietämätöntä :D. N33
Se mikä nuorissa ärsyttää on se lapsellisuus, ja se sitten ilmeisesti tulkitaan kateudeksi =D
t: 42 v
keski-ikäisten olevan sille kateellisia, tunnistaa aina :)