Voi luoja. Mies niiiiin kipeänä...
Vähän on vaikea olla hellä hoitsu kun toinen on jo "toinen jalka haudassa".
Suorastaan ärsyttää tuollainen "Mä en tee mitään, oon kipeänä" -asenne.
Hän puhuukin ihan tahallaan kuin olisi muka nenä tukossa.
Joskus tosin unohtaa sen... Kuulostaa aika teennäiseltä.
Joo, myönnetään lämpöä on, mutta ei kai muuten perusterve vielä kuole 37,1 asteeseen?
Kommentit (46)
Tämä varmaan kestää ainakin kuukauden :(
t: ap
Meillä aivan sama juttu! Mies potee kuolemaa jokaisen aivastuksen jälkeen. "Kuumetta" ei yleensä ole kuin se 37 nippa nappa ja jo ravataan lääkärissä ja labratesteissä. Ja lääkäri passittaa kotiin lepäämään. Tsiisus. Itse olen usein kuumeessa hoitanut kotityötkin, mikä ei sekään ole kovin järkevää (pitäisi vaan levätä), mutta on se niin kummallista, että mieheltä menee puhekykykin, kun on yskä. Todellinen "dramaking" on totisesti!
Minä olen perheemme mies, jolla ei ole ollut moneen vuoteen edes neljää päivää vapaata. Aivan sama, vaikka olisin kipeä, töitä on tehtävä. Tälläkin hetkellä nivelissä outo tauti tms. Sormet ja kyynärpäiden nivelet sekä polvet jatkuvasti tulessa. Lääkärit eivät löydä syytä, tulehdus ei ole. Vaimosta ei töissäni ole apua, kun ei halua auttaa. Miettikää millaista on tehdä raskasta ruumillista työtä kun toisella kädellä ei edes maitopurkkia pysty samanaikaisesti puristamaan ja nostamaan...
Minä en saa vaimoltani edes aiheellista empatiaa. Pelkkää huutoa ja sukulaisteni haukkumista yhteyksissä missä näillä ei ole mitään asiayhteyttä edes. Tänään menen jo kolmannelle spesialistille näiden käsien kanssa ennen töihinmenoa. Kipulääkkeet eivät auta, mutta töitä täytyy tehdä.
taudinkuvalta. Harmi, että tilanteesi on noin huono, mutta valtaosalla tässä kommentoineista mies selkeästi ylireagoi kiputuntemustensa kanssa. Vaimosi ei taida tuskaasi ymmärtää, keskustelu siellä kotirintamalla auttaa varmasti paremmin. Jos ei auta, niin kannattaa varmasti miettiä, onko järkeä jatkaa yhdessä.
tehdä itse itselleen arkun. Eiköhän tokene äkkiä.
Dominoitte suhdetta ja mies hakee naisellisesti huomiota teiltä. Te parisuhteen jätkinä dissaatte naistanne.
Yleisesti se menee niin että nainen on valittaja. Nykyään kaupungistuminen on johtanut sukupuoliroolien vapautumiseen. Suhteessa mies voi olla nainen ja nainen mies. Eikä tätä pidä sekottaa trans tai homo touhuihin. Se on luonnollista.
Rakastakaa naisellisia miehiänne luonteesta riippumatta. Teidän on oltava perheen jalusta ja pää. Sillä olettehan te isäntiä talossa.
miehen hoitaessa lapset kotona. Harmi vain, kun se on niin surkea kotitaloustöissä, että piti palkata siivooja. Myönnän tässä olevan totuuden hiventä. Vaikka mies on feminiininen, en kestä sitä heikkoutta ja pillitystä joka asiasta.
Minä olen perheemme mies, jolla ei ole ollut moneen vuoteen edes neljää päivää vapaata. Aivan sama, vaikka olisin kipeä, töitä on tehtävä. Tälläkin hetkellä nivelissä outo tauti tms. Sormet ja kyynärpäiden nivelet sekä polvet jatkuvasti tulessa. Lääkärit eivät löydä syytä, tulehdus ei ole. Vaimosta ei töissäni ole apua, kun ei halua auttaa. Miettikää millaista on tehdä raskasta ruumillista työtä kun toisella kädellä ei edes maitopurkkia pysty samanaikaisesti puristamaan ja nostamaan...
Minä en saa vaimoltani edes aiheellista empatiaa. Pelkkää huutoa ja sukulaisteni haukkumista yhteyksissä missä näillä ei ole mitään asiayhteyttä edes. Tänään menen jo kolmannelle spesialistille näiden käsien kanssa ennen töihinmenoa. Kipulääkkeet eivät auta, mutta töitä täytyy tehdä.
sympatiat kaikille sairaille iseille.
Pitäkää rintama. Periksi ei anneta. Naisilla on liian helppoa. Mekin tahdomme koti-iseiksi. Nainen hoitakoon talouden. Meille jäkis ja bisse!
T: Frank