Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja. Mies niiiiin kipeänä...

Vierailija
10.02.2011 |

Vähän on vaikea olla hellä hoitsu kun toinen on jo "toinen jalka haudassa".

Suorastaan ärsyttää tuollainen "Mä en tee mitään, oon kipeänä" -asenne.

Hän puhuukin ihan tahallaan kuin olisi muka nenä tukossa.

Joskus tosin unohtaa sen... Kuulostaa aika teennäiseltä.

Joo, myönnetään lämpöä on, mutta ei kai muuten perusterve vielä kuole 37,1 asteeseen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ne miehet on

Vierailija
2/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta samalla totta täälläkin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähkii, puhkii ja voivottelee sohvalla, muut ei voi kattoa telkkaria ja pitää olla iiihan rauhallisia ja hiljaa että isi saa sairastaa.

Ei voi mennä sänkyyn lepäämään ja antaa toisten elää. Kohta lähden muksujen kanssa mummolaan pois jaloista.

Kohta toi tauti on mulla ja mies taas työkuntoinen, mitäs siitä sitten tulee kun minä makaan viikon sohvalla, kuka hoitaa lapset?

Joo, tuskin makaan, mutta mies sanoo kuiteskin että lepää ja lepää kun olet kerran päivät kotona, elä tee mitään :D

Vierailija
4/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää miesflunssa on kyllä ihan omaa lajiaan!

Jaksamista ap:lle!

Vierailija
5/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. Mies jaksaa porskuttaa vaikka minkälaisessa taudissa, minä menen peiton alle ja uikutan jo pienessä lämmössä.

Vierailija
6/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä poikaa tarhaan, ei voinut keittää teetä, ei voinut edes nostaa margariinia takaisin jääkaappiin...

Mihinkään ei pysty. Ainiin! Paitsi seksiin...

Hän on plösinyt sohvalla/nojatuolissa/sängyssä koko aamun kun pikkuipana on hereillä.

Löisin vaikka vetoa, että kun pikkuinen menee kohta päikkäreille, niin mies kömpii tietokoneelleen.

Kas näin saa olla kätevästi koko päivän rauhassa...

t: ap

Vierailija
7/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä itse itselleen arkun. Eiköhän tokene äkkiä.

Vierailija
8/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoitte suhdetta ja mies hakee naisellisesti huomiota teiltä. Te parisuhteen jätkinä dissaatte naistanne.

Yleisesti se menee niin että nainen on valittaja. Nykyään kaupungistuminen on johtanut sukupuoliroolien vapautumiseen. Suhteessa mies voi olla nainen ja nainen mies. Eikä tätä pidä sekottaa trans tai homo touhuihin. Se on luonnollista.

Rakastakaa naisellisia miehiänne luonteesta riippumatta. Teidän on oltava perheen jalusta ja pää. Sillä olettehan te isäntiä talossa.

Vierailija
9/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää välillä ihan toppuutella ettei kuole sydänlihantulehdukseen.

Kyllä minäkin kallistun siihen että kaupunkilaismiehet ovat naisellisempia, kuin maalla. Meillä on vielä roolit kunnossa. Eli minä olen se niiskuttaja ja mies menee, eikä sääliä anna.

Vierailija
10/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoitte suhdetta ja mies hakee naisellisesti huomiota teiltä. Te parisuhteen jätkinä dissaatte naistanne.

Yleisesti se menee niin että nainen on valittaja. Nykyään kaupungistuminen on johtanut sukupuoliroolien vapautumiseen. Suhteessa mies voi olla nainen ja nainen mies. Eikä tätä pidä sekottaa trans tai homo touhuihin. Se on luonnollista.

Rakastakaa naisellisia miehiänne luonteesta riippumatta. Teidän on oltava perheen jalusta ja pää. Sillä olettehan te isäntiä talossa.

mutta ainakaan minä en tunne kuin tuollaisia miehiä.

Vierailija
11/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri muistin kun exä alkoi kans puhua tuolla "kipeällä äänellä". Luoja mikä kakara.

Vierailija
12/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on lähdettävä aamulla 7 jälkeen viemään poika hoitoon ja sitten menen sokerirasitukseen.

Sitten on pakko käydä pankissa.

Olen kotona n. 11 aikaan.

Miten ihmeessä nuo pärjäävät kahdestaan kotona???

Tai no... Arvaan... Mies vetää tirsaa kun pieni syö kissanhiekkaa ja tippuilee tuoleilta juustohöylä/leipäveitsi kädessään. Hohhoijaa.

t: ap

Vierailija
13/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran syksyssä kokeilee jäädä kotiin ja kun palautuu mieliin mikä v*ttuilu ja höykkyytys siitä seuraa, niin musitaa et tässä talossa ollaan kipeenä tasan sitten kun on pää kainalossa :D

Pitäkää naiset huoli että kotiolot ovat sellaiset että aina työpaikka kotiolot voittaa, niin ei jää mies turhaa kotiin pyörimään ja plösimään ja naisten teho-organisointia häirimään!

Ja jos erehtyy jäämään, niin sellanen työleiri heti pystyyn, että varmasti hoksaa että toimistossa vasta onkin rauhallista istua työn äärellä.

Vierailija
14/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin ois voinut :D

Vierailija
15/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo sairastaminen menee just päinvastoin. Mies jaksaa porskuttaa vaikka minkälaisessa taudissa, minä menen peiton alle ja uikutan jo pienessä lämmössä.

Minä olen aina hirveän kipeä kaikissa pikkutaudeissa, miehellä ei tunnu missään.

Onneksi mieheltä löytyy enemmän empatiakykyä kuin av-mammoilta =)

Vierailija
16/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mies menee sairaana töihin. :/ Ja mua pelottaa et menee pahemmaks ku ei tajua levätä, eikä valita.

Toisekseen äitini on sellainen et kuumetta ei tarvi olla kuin 37 niin on ihan voimaton. Ei kaikilla tarvi olla kuumetta se 40 et on petipotilas. Toisilla ei kestä kuumeen nousta juuri ollenkaan kun jo hourii.

Vierailija
17/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran syksyssä kokeilee jäädä kotiin ja kun palautuu mieliin mikä v*ttuilu ja höykkyytys siitä seuraa, niin musitaa et tässä talossa ollaan kipeenä tasan sitten kun on pää kainalossa :D

Pitäkää naiset huoli että kotiolot ovat sellaiset että aina työpaikka kotiolot voittaa, niin ei jää mies turhaa kotiin pyörimään ja plösimään ja naisten teho-organisointia häirimään!

Ja jos erehtyy jäämään, niin sellanen työleiri heti pystyyn, että varmasti hoksaa että toimistossa vasta onkin rauhallista istua työn äärellä.

Neuvosi on kuin minun suusta.

Vierailija
18/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäkäyvä nainen voi käyttäytyä samoin.

Mikäli molemmat käyvät töissä ja mies käyttäytyy miesflunssamaisesti, kertoo se siitä ettei mies todellisuudessa arvosta vaimonsa työntekoa ja siksi käyttää miesflunssa korttinsa.

Ymmärrän hyvin, jos työssäkäyvä haluaa lepsuilla flunssassa kotihommista.

Vierailija
19/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan maailmanlaajuisesti tunnettu termi ;D

Meillä riittää, kun vähän tuntuu siltä, että kohta vois ehkä olla tulossa kipeeksi. Tosiasiassa viimeisen 10 vuoden aikana miehellä on kerran ollut yksi päivä kuumetta ja pari kertaa vähän nenä tukossa. Muuten ollut terve kuin pukki...

Eikä se 38 ja risat kuumetta toki mitenkään tee niin sairaaksi, etteikö seksiä voisi harrastaa... Ja olettaa, ettei mun 40 asteen kuume ole este seksille. Tietenkään... *huoh*

Vierailija
20/46 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahatauti, 40 asteen kuume tai morfiinia vaativa noidannuoli nyt ei ole este millekään.

Lapset, yöheräilyt ja ukon makuukamaritarpeet tulee hoitaa siinä missä ennenkin. Ehkä voi syöttää perheelle hätätilassa eineksiä ja jättää imuroimisen tuonnemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan