Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tapailu tylsää

Vierailija
26.03.2024 |

Olen ollut useamman vuoden sinkkuna ja kohta olen jo 40 vuotias nainen. Olen vakkari duunissa, ei lapsia, asun yksin ja matkustelen, harrastuksena jumppailu ja lenkkeily. Tapailin hetken erästä miestä ja voi kuinka tylsää. Onko deittailu nykyään tuollaista mega booring touhua? Miehellä ei tuntunut olevan mitään haaveita, muuta kuin perus perheen perustaminen. Miehellä oli todella suppea ajatusmaailma ja ainoa oikea tapa elää elämää oli perustaa perhe, velkatalo ja kotona oleminen 24/7 sekä tulevan vaimon tottakai pitäisi sitten hoitaa kotia. Opiskelen myös vieraita kieliä töiden ohessa ja tästäkin mies näki vaivaa, kun ei jäänyt joka kerta hänelle aikaa.  Mitään omaa ei siis saanut olla, se tehtiin jo alussa selväksi. Deittailu loppui ostaltani lyhyeen. En tässä iässä enää kelpuuta ketä tahansa jos todellinen luonne paljastuu heti. Ai niin, eikä pidä unohtaa perus alkon käyttöä jota hän kittasi ihan liikaa omaan makuuni. Itselle riittää 1-2 kertaa vuoteen kohtuudella, jos edes sitäkään. Kun laitoin deittalun poikki, niin mies haukkui pystyyn. Aivon raivona oli. Olin kuulemma itsekäs ja ties mitä. Missä on nykyään miehet jotka on vakaita, ei käytä alkoa, tekee töitä ja osaa pitää myös itse kodista huolta eikä etsi kodinhoitajaa sekä osaa haaveilla muustakin kuin seksistä. Ei taida olla olemassakaan sellaista ihmistä joka ei sitä perus perhepakettia halua, jota en itse halua, jos olisin halunnut, niin olisin jo 20 vuotiaana tehnyt lapset yms. Yhteen muuttamiset ei myöskään enää kiinnosta, vaan aikuinen suhde jossa molemmilla omat kodit sekä itsenäisyys. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies sinulle. ei sen kummempaa.

Ihme itkua päivänselvästä asiasta..

Vierailija
2/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään oikeastaan kuulosta kuin ihan perustylsältä ihmiseltä. Kannattaa miettiä sitä kautta että mitä annettavaa sulla on tuollaiselle miehelle jolla on kaikki jo kivasti ja yksinkin pärjää. Tätä pohdintaa sulla ei ollut ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä viitsi aikuinen ihminen yhden miehen takia marttyroida, valittaa ja yleistää. Tämä yksi mies ei ollut sua varten.

Sepä ei tarkoita yhtään mitään sen kummempaa. Et sinä ole maailman napa. Etkä sinä ole uhri. Näitä sattuu. Kaikille.

Olet tavallistakin tavallisempi tylsä täti myös itse. Tuskin tuo mies ei jää kaipaamaan, löytää itsellee  sopivamman ja sillä sipuli.

Eikä koko miessukupuoli ole yhtäkkiä pilalla, kun just sulla tuli bänksit. Tajuatko edes miten naurettavan lapsellinen ja itsekeskeinen tuo tekstisi on?

Rauhoitu, aikuistu, viisastu.

N47

4/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Myös samoilla linjoilla kuin AP eli haluaisin sellaisen ihan rennon seurustelusuhteen, ei siis yhteenmuuttoja tai lapsia jne.

Suurin osa niistä miehistä, joita minä olen treffaillut, on ollut kyllä tosi kivoja, mutta ongelma on se, että he eivät sitten ole olleet kiinnostuneita jatkamaan tutustumista minun kanssani.

Sulle vaan AP sattui epäsopiva tyyppi. Ei kun uutta matoa koukkuun.

Vierailija
5/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet vaan niin kovasti rakastunut itseesi! Kovin kuulosti täydelliseltä, ihmiseksi.

6/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffeillä eräs mies sanoi: "mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että mä haluan tavata joka päivä". 

Ne olikin sitten viimeiset treffit. Kun minä käyn kokopäiväivätyössä, niin en todellakaan jaksa joka päivä viihdyttää jotain ukkoa ja on mulla muutakin elämää. Miten sitä asiaa edes riittää niin paljon, että pitää joka päivä nähdä?

Vierailija
7/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi miehet muutenkin tosi tylsiä. Elämä pyörii kodin, töiden, lasten harrastuksen parissa, töihin, kotiin, lapset. Tätä 365 24/7. Huh heijaa. EI kiitos. Ei edes baariin osata pukeutua, paitsi verkkareihin. :/

Vierailija
8/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa, ironista sinänsä, itsekin melko tylsältä... Matkustelu ja eri kodeissa asuminenko tekee sinusta kiinnostavan ja "anti-mega boooring" deitin? 

Vierailija
9/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran treffeillä eräs mies sanoi: "mä olen sitten parisuhteessa sellainen, että mä haluan tavata joka päivä". 

Ne olikin sitten viimeiset treffit. Kun minä käyn kokopäiväivätyössä, niin en todellakaan jaksa joka päivä viihdyttää jotain ukkoa ja on mulla muutakin elämää. Miten sitä asiaa edes riittää niin paljon, että pitää joka päivä nähdä?

Tämä! Teen joskus 12 tunnin työvuoroja, niin eipä kiinnosta puolilta öin enää lähtä tapaamaan jotain miestä. Kyllä siinä kohtaa kiinnostaa vain suihku ja oma sänky ja unta palloon. Ihme mies vauvoja minusta tuollaiset jotka ei pärjää yksin, todella raskaita.

Vierailija
10/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Niin. Jotku pariskunnat jopa asuvat yhdessä. Uskomatonta, että jotku ovat toistensa seurassa joka päivä.

Vierailija
11/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi miehet muutenkin tosi tylsiä. Elämä pyörii kodin, töiden, lasten harrastuksen parissa, töihin, kotiin, lapset. Tätä 365 24/7. Huh heijaa. EI kiitos. Ei edes baariin osata pukeutua, paitsi verkkareihin. :/

Korjataan: Useimpien elämät pyörivät kodin, perheen, töiden ja harrastuksien parissa. Mitähän sinäkin teet, että olet ihan huikean freesiä ja jännittävää seuraa? Käyt baareissa ja päästelet valkovenäläisistä johtuvia lörinäpieruja seuraavana aamuna? 

Vierailija
12/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies ehdokas kuullostaa perus mieheltä joka laittaa naisen nyrkin hellan väliin. Naisella ei saa olla mitään elämää, muuta kuin toimia miehelle koriste esineenä joka tottelee kiltistä miestä. Miehellä on kivaa, mutta naisella ei. Ovat epävakaita ja uhkailevat jättämisellä jos nainen sanoo jotain väärin. Olen nuorempana nähnyt tuollaisia miehiä valitettavasti, ei enää.  Olit onnekas, kun väistit luodin ajoissa.

Vierailija
13/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjataan: Useimpien elämät pyörivät kodin, perheen, töiden ja harrastuksien parissa. Mitähän sinäkin teet, että olet ihan huikean freesiä ja jännittävää seuraa? Käyt baareissa ja päästelet valkovenäläisistä johtuvia lörinäpieruja seuraavana aamuna? 

Sori, en juo alkoa joten pierut tulee sieltä suunnasta.

Vierailija
14/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en juo alkoa joten pierut tulee sieltä suunnasta.

Olisit kumminkin vastannut, että mikä sinusta tekee kiinnostavamman, kuin näistä ah! Niin tylsistä SUOMImiehistä? Vauvapalstailu? 

Vierailija
15/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsämies on tylsä ja jännämies on jännä. Siinä ihan pieni ero.

Vierailija
16/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä ihmisillä pitää olla haaveita ja unelmia joita toteuttaa. Moni unohtaa täysin itsensä, kun aletaan leikkiä kotileikkejä. En voisi koskaan seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään omia haaveita. Kuitenkin elämää tulee elää täysillä ja nauttia siitä. Ei kiinnosta jämähtäminen elämässä.

Vierailija
17/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voisi tapailla miestä jonka ainoa harrastus on autojen rassailu. Kyllä se perse pitää saada sieltä sohvalta myös lenkkipolulle. Jokaisella on omat vaatimukset.

Vierailija
18/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa ainakaan löydä miestä joka ei ole viinaan päin menevä. Olen 35 vuotias nainen ja ei ole löytynyt, mutta onpa tuota elämää ilman seurusteluakin ehkä jopa enemmän, kun kukaan ei ole rajoittamassa. Ite tapailin viimeksi miestä joka joi jopa jouluna, turn off. Ite kun ei juo alkoholia, niin ei siinä voi tapailla sellaista miestä jonka elämän arvot on aivan erit. Ite kans tykkään matkustella ja tehdä elämässä paljon töitä. Nyt suunnittelen matkaa Australiaan Cold Coastille :) 

Vierailija
19/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestä ihmisillä pitää olla haaveita ja unelmia joita toteuttaa. Moni unohtaa täysin itsensä, kun aletaan leikkiä kotileikkejä. En voisi koskaan seurustella ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään omia haaveita. Kuitenkin elämää tulee elää täysillä ja nauttia siitä. Ei kiinnosta jämähtäminen elämässä.

Toisen "jämähtäminen" on toisen unelma. Mitä jos se perhe on se haave ja unelma? Ei se ole sen enempää väärä, kuin teidän VIINIÄ JA MATKAILUA, tai mistä sitten uneksittekaan. 

Vierailija
20/46 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomessa ainakaan löydä miestä joka ei ole viinaan päin menevä. Olen 35 vuotias nainen ja ei ole löytynyt, mutta onpa tuota elämää ilman seurusteluakin ehkä jopa enemmän, kun kukaan ei ole rajoittamassa. Ite tapailin viimeksi miestä joka joi jopa jouluna, turn off. Ite kun ei juo alkoholia, niin ei siinä voi tapailla sellaista miestä jonka elämän arvot on aivan erit. Ite kans tykkään matkustella ja tehdä elämässä paljon töitä. Nyt suunnittelen matkaa Australiaan Cold Coastille :) 

Aussit eivät tunnetusti juo lainkaan. Absolutismin kehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme