Sain anopilta 40v lahjaksi hänen Paratiisi-sarja astiaston, jota alkoi keräämään
1969. Sarja on täydellinen ja uutena espressokuppiparit ;) Olen todella kiitollinen lahjasta!!!
Astiasto on melkein mun ikäinen ;)
Kommentit (45)
se on ihana sarja. Mäkin olisin onnellinen.
ei kaikki anopit ole tyylitajuttomia koopäitä
Mä luulin että tuo on vasta 90-luvulla aloitettu sarja.
Kaunis ajatus ja ihanaa että tykkäät sarjasta. Itse en olisi ollut niin kovin otettu koska en pidä yhtään kyseisen sarjan ulkonäöstä. Mutta kerrankin sitten osui lahja oikein, hieno juttu.
Jos saisin valita mitä tahansa astioita maailmassa, niin noita toivoisin. Muutaman olen itse ostanut. Onneksi olkoon sekä synttärien että lahjan johdosta!
vähän "ennakkoperintöä".
Tosin tyypillinen av-mamma olisi tulistunut, että kehtaakin anoppi antaa lahjaksi KÄYTETTYJÄ astioita!
vähän "ennakkoperintöä".
Tosin tyypillinen av-mamma olisi tulistunut, että kehtaakin anoppi antaa lahjaksi KÄYTETTYJÄ astioita!
Ihana anoppi sulla ap. Olen tosi iloinen puolestasi!
"Normaali" k-päinen anoppi olisi säästänyt tuonkin astiaston tyttärelleen ja tämän perheelle ja antanut sulle miniänä lahjaksi esim. tarjoustalosta ostetun saippuapakkauksen tai kiinalaisen harakiri-posliinikuppisetin.
Onneksi olkoon sekä synttärien että lahjan johdosta!
Mä sain nelikymppisiksi kynsiviilan...
Ihana anoppi sulla ap. Olen tosi iloinen puolestasi!
"Normaali" k-päinen anoppi olisi säästänyt tuonkin astiaston tyttärelleen ja tämän perheelle ja antanut sulle miniänä lahjaksi esim. tarjoustalosta ostetun saippuapakkauksen tai kiinalaisen harakiri-posliinikuppisetin.
Mulla ei ole veljiä, joten kyse ei ole mistään kälykateudesta, mutta en mäkään odota että anoppi muistaa mua samassa määrin kuin miestäni. Ei hänkään ole minulle yhtä läheinen kuin oma äitini, joten...
jos oma äitini antaisi moisen lahjan veljeni vaimolle.
Meillä kaikella vanhalla tavaralla on suuren suuri tunnearvo.
jos oma äitini antaisi moisen lahjan veljeni vaimolle.
Meillä kaikella vanhalla tavaralla on suuren suuri tunnearvo.
ei kaikki periydy automaattisesti sinulle
Ajattele, jos anoppisi tunkisi puoliväkisin kotisi täyteen kaikkea mistä itse pitää, mutta sinä et.
Se on upea sarja ja kelpaisi erittäin hyvin minullekin. Olen kateudesta vihreä :) Kiva että sulla on kiva anoppi.
Me ollaan saatu perintönä vanhoja astiastoja ja ne on kyllä todella aarteita.