Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain anopilta 40v lahjaksi hänen Paratiisi-sarja astiaston, jota alkoi keräämään

Vierailija
08.02.2011 |

1969. Sarja on täydellinen ja uutena espressokuppiparit ;) Olen todella kiitollinen lahjasta!!!

Astiasto on melkein mun ikäinen ;)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, kun joku kehuu jotakuta, niin joku toinen kokee että siinä samalla haukutaan joitain muita.

Jotenkin koen tämän edellä lainatun lauseen loukkaavan niitä useaa tässä maailmassa olevaa ihanaa naista, jotka ovat kohtalon oikusta saaneet vaivoikseen mummovaivaisen pirttihirmu-anopin. Siinä tilanteessa ei paljoa auta, vaikka olisit itse äiti Teresan prinsessa Dianan olemuksessa. Jos narsistisesti käyttäytyvä sosiopaatti on ottanut jonkun ihmisen hampaisiinsa, ei tämä uhriksi valikoitunut voi omilla teoillaan asiaan vaikuttaa. Jokainen nainen tarvitsisi rinnalleen kannustavan, mukavan anopin, mutta valitettavasti näin ei aina tapahdu. :(

Vierailija
42/45 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi, joka ei toistaiseksi ole eronnut. Äitini jakoi korunsa tyttärelle ja miniöille tasapuolisesti jo noin 10 vuotta sitten, jolloin veljet olivat vielä 1. liitoissaan. Sinne menivät sitten suvun perintökorut avioerojen myötä. Yksi veljistä on mennyt uusiin naimisiin, mutta hänen vaimonsa oletettavasti jää ilman korua, kun korut ehtivät jo loppua.

Anopillani on paljon koruja, todella arvokkaitakin, jotka hän on ilmoittanut jo iät ja ajat sitten antavansa tyttärelleen, kun kuolee, ja sen jälkeen tyttärentyttärilleen. Jos anoppi kuitenkin antaisi minulle jonkun perintökorun, en todellakaan pitäisi korua avioeron yhteydessä vaan ilman muuta antaisin sen takaisin anopille (en siis edes miehelle vaan anopille). Anoppi on ostanut minulle koruja lahjaksi, enkä näitä tietenkään palauttaisi. Ero on siinä, onko jokin suvulle kuuluva esine vai uutena minulle ostettu.

Veljiesi olisi pitänyt huolehtia avioeron yhteydessä, että korut palautuvat heille tai äidillesi. Äitisikin olisi voinut niitä pyydellä takaisin. Jos veljilläsi on tyttäriä, ne toisaalta varmaan periytyvät aikanaan heille.

Vierailija
44/45 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kauniin puhdaslinjainen ja nykyaikainen

Vierailija
45/45 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en k.o. sarjasta tykkäisi, mutta anoppisi varmasti tiesi sinun tykkäävän. :-)