2 lapsen kanssa kerrostalokolmiossa asustava vastaa kysymyksiin
Kommentit (10)
minkä ikäiset lapset? onko saunaa? miten itse nukut,jos lapsilla omat huoneet?Jos olkkarissa,kuvaile olohuonettanne.
Meillän on kaksi lasta (4v ja 7kk) ja aikuista ja asutaan kerrostalokolmiossa. Lapsilla omat huoneet ja me miehen kanssa nukumme olohuoneessa.
Hienosti mahdutaan.
Meillä kolmiossa lapset 4v ja 1,5v nukkuvat toisessa huoneessa ja vanhemmat toisessa.. Vajaa vuosi sitten nukuttiin kaikki samassa huoneessa kun oli kaksio..
Meitä on ollut kaksi aikuista, 2-vuotias ja vauva kaksiossa ja hyvin mahduttiin.
Ei tässä olekaan mitään ihmeellistä, kunhan asetuin vastaamaan heille, joilla ON jotain kysyttävää.
Asunto on oma (tai siis pankin).
Lapset 7 v. ja 4 v.
Sauna on, mutta emme juurikaan käytä sitä, koska meille valmistui juuri upea taloyhtiön sauna. Käytän oman asuntomme postimerkin kokoista saunaa jonkinlaisena siivous- ja pyykkikomerona.
Lapset ovat samassa huoneessa, huone jaettu hyllyköllä. Itse nukun makuuhuoneessa.
Olkkari on muuten normiolkkari, mutta huoneen nurkassa on kirjoituspöytä, koska se ei mahdu makuuhuoneeseen.
ap
vai osaavatko lapset olla kotona huutamatta, hyppimättä, juoksematta?
Ja ovatko hiljaisia kun kävelevät rappukäytävässä
minkä ikäiset lapset? onko saunaa? miten itse nukut,jos lapsilla omat huoneet?Jos olkkarissa,kuvaile olohuonettanne.
Nyt on vähän väljempää, kun mies lähti ja asumme väliaikaisesti asumuserossa.
ap
Kukaan ei ole valittanut häiriöstä. Porraskäytävässä ovat pääsääntöisesti hiljaa.
ap
ja kolme lasta, revi siitä..