Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh mikä naapurinpoika.

Vierailija
07.02.2011 |

Joskus pikkuasiatkin ärsyttää!

Olin lähdössä lapseni kanssa ulos ja tällä on uhmaikä, ei halunnut. Olin juuri sulkemassa ulko-ovea ja näin sivusilmällä portaikossa alakerran naapurin pojan (10v.) joka tuli juuri koulusta kotiinsa. Talutin kiukuttelevaa ja kitisevää lastani kädestä ja kävelimme portaat alas.

Kun olimme naapurinpojan ovella, tämä oli ehtinyt jo sisälle kotiinsa ja avasi äkkiä ovensa ja sanoi "Voisko toi meluaminen loppua jo kun toi melu TOSI on ärsyttävää ja mun pitää tehdä läksyt!!!" Tosi ärsyyntyneellä äänellä siis.

Olin ihan mykistynyt enkä tietenkään keksinyt mitään järkevää sillä hetkellä, jälkeenpäin tulee vasta ne parhaimmat ideat mitä olisi voinut sanoa.

Sanoin hänelle rauhallisella äänellä: "Vai niin mutta lapset nyt vaan itkee ja kiukuttelee joskus, ei sitä voi aina estää." Muuta en sanonut. Kävelimme alas ja menimme ulos.

Ehkä sillä pojalla oli huono päivä tms. mutta kai se nyt tajusi, että me ollaan menossa ulos kun tietää, että asumme hänen yläkerrassaan, ja olimme kävelemässä portaita alas. Eli jos se melu oli oikeasti niin korvia huumaavaa (ei ollut kyllä), hän osasi varmasti ajatella, että minuutin päästä ei kuulu enää mitään kun olemme ulkona! Eikä olisi tarvinnut tulla siitä sanomaan. Minua ainakin ärsytti tuollainen kommentti.

Mitä te olisitte sanoneet sille pojalle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttäisi tuollaiset naapurien kommentit! Ihan varmasti ymmärsi, että olette menossa ulos ja meteli on vain väliaikaista! Olisi mennyt vaan huoneeseensa, ovi kiinni ja tehnyt ne läksyt. Ja jättänyt naapurit rauhaan!

Asiaton se poika.

Vierailija
2/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ryskyttänyt ulko-ovia. Laittakoon pumpulia korville.

Ap. Hankkikaa häätö heille. Aivan asiatonta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaan pojan takia?

Vierailija
4/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ryskyttänyt ulko-ovia. Laittakoon pumpulia korville. Ap. Hankkikaa häätö heille. Aivan asiatonta touhua.

joka käyttäytyy noin aggressiivisesti.

Vierailija
5/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö eteisessä läksysi?

Vierailija
6/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi röyhkeä ja huonosti kasvatettu kun tuli tuollaisesta valittamaan!

Mä kostaisin sille jotenkin!

Vierailija
7/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetkö eteisessä läksysi?

Ehkä se tekeekin! xD

Vierailija
8/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttäidyit kuten aikuisen kuuluukin.

Vierailija
9/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli varmaan ollut huono päivä tai sitä kiusataan tai oli huono numero kokeesta tai liikaa tai liian vaikeita läksyjä ja se purki pahaa oloaan ekaan vastaantulijaan! Mutta törkeätä joka tapauksessa!

Kyllä minä mulkoilisin sitä poikaa seuraavalla kohtaamisella ilkeästi.

Vierailija
10/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painu tekemään ne läksysi ja pidä turpas vaan kiinni!!!

Ei ole helppoa äidilläkään kun pitää kuunnella uhmiksen kiukuttelua ja raahata ulos ja vielä joku hävytön pojankloppi tulee mäkättämään!

Vierailija
11/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin silti kuvitella, että jos sanoja olisi ollut aikuinen naapuri, hänelle löytyisi täältä monta ymmärtäjää.

Vierailija
12/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin silti kuvitella, että jos sanoja olisi ollut aikuinen naapuri, hänelle löytyisi täältä monta ymmärtäjää.

Kuvailtu kakara oli todella huonosti kasvatettu!

Vierailija
13/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he ovat nyt?

Vierailija
14/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä varmasti usein kironnut teidän rappukäytävässä kulkiessanne, että onpa ärsyttävää. Poika nyt päätti, että olisi syytä teidänkin se kuulla.

Ei lapset tollaista itse keksi.

Vierailija
15/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rappukäytäväsäei sa akiljua ja se joka käyttäytyi huonosti ja asiattomasti ja ärsyttävästi oli siis ap kasvattmattominen kakaroineen.

Vierailija
16/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kostaisin sille kakaralle jotenkin! Jos vaikka kuulisin, että se meluaa rappukäytävässä, avaisin oveni ja huutaisin sille OLE NYT VIIMEINKIN HILJAA SIELLÄ JAAKKO MUN LAPSET ON PÄIVÄUNILLA!!!!

Vierailija
17/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on hiukan huvittavaakin, että 10v on noin tarkka hiljaisuudesta. Ap:han sanoi oikein asiallisesti ja fiksusti, ei siinä mitään muuta olisi kuulunutkaan sanoa. Eikö naapurinpoikakin sanonut vaan niinkuin asia on. Häntä ärsytti melu ja hän pyysi sitä melua hiljentämään.

Olisikohan monikaan äippä osannut yhtä asiallisesti kommentoida, jos se naapurin 10v olisi kavereineen melunneet rapussa ohi kulkiessaan kun on lapsen päiväuniaika.

Vierailija
18/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä siis 10-vuotias _lapsi_. LAPSI.

Aikuisiakin ärsyttää uhmaikäisten huutaminen ja kiukuttelu, aikuiset osaavat vaan hillitä itsensä ja pitää ärsyyntymisensä omana tietonaan. Mutta siis kyse oli lapsesta.

Itse olisin vaan sanonut hymyillen pojalle ehkä vähän vitsikkäästi liioitellen (mutta ei pahalla!) että "voi anteeksi nyt kauheasti, kyllä me ollaan just ulos menossa, sit voit tehdä läksys rauhassa"

Vierailija
19/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rappukäytäväsäei sa akiljua ja se joka käyttäytyi huonosti ja asiattomasti ja ärsyttävästi oli siis ap kasvattmattominen kakaroineen.

Sen kyllä huomaa :D

Vierailija
20/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siedät sen, että poika kavereineen metelöi rapussa oikein kunnolla. Jos hyväksyt metelin omalta lapseltasi et oikein voi koskaa pojalle sitä, että tämä tekee samaa.

Sinun olisi pitänyt pyytää pojalta anteeksi ja sanoa, että yrität elää niin, että meteli ei toistu. Niin kerrostaloissa asutaan ja eletään, otetaan muut huomioon. Myös sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän