Aika kallis tuo Kotipizzan burger-pizza ja mahtaako olla hyvää???
Kommentit (31)
saanut kunnon jauhelihapizzaa. Jauheliha vain siinä päällä eikä kastikkeesta tietoakaan.
Ja kyllä nimenomaan se laatu saa meidät aina valitseman jonkun muun kuin kotipitsan.
Karvakäsipaikasta saa ihan "oikeaa jauhelihaa" ja "oikeaa broikkua" siihen pitsan päälle, eikä mitään valmis-eines moskaa, mitä kotipitsa käyttää, yöks!
saanut kunnon jauhelihapizzaa. Jauheliha vain siinä päällä eikä kastikkeesta tietoakaan.
Ja kyllä nimenomaan se laatu saa meidät aina valitseman jonkun muun kuin kotipitsan.
Karvakäsipaikasta saa ihan "oikeaa jauhelihaa" ja "oikeaa broikkua" siihen pitsan päälle, eikä mitään valmis-eines moskaa, mitä kotipitsa käyttää, yöks!
Koivukylän Kotipizzassa palvelu on kyllä nopeaa kun tuote tulee "valmiina pakettina", kassaa ei kiinnosta tippaakaan tietää haluaako syödä herkut paikanpäällä, kaikille vaan valmis pakettiratkaisu, pizza laatikossa nenän eteen..kuka nyt haluaisikaan mutustella paikan päällä ;)
ihanaa av-yleistystä... =DD
kyllä meidän cityn pitserioissa, joita on useita, saa kaikissa jauhelihapizzan kastikkeella ja kotipizza-yrittäjiäkin on joka makuun ja monenlaista, kuten muitakin pizzeriayrittäjiä.
ei voi muuta sanoa ku mene maistamaan! :D
älä ikinä sorru, kuten minä tein!!! :'(
mitä lihaa se kebabliha on? siis mitä eläintä?
Kebab eläintä
mutta yleensä paikoissa joissa väki käy on se ruoka tuoreempaa. Jos on ulomaalaistaustaisten pitseria missä koko ajan ovi käy, niin eivät ne tuotteet ehdi pilaantua vert. paikka jossa "kerran tunnissa" joku tilaa pari pitsaa.
Mies eilen osti ja harmitteli, että meni rahat hukkaan
Vaikka itse pelkkää kotipizzaa suosinkin, jos pitsaa pitää syödä. Eipähän ole maha aamulla sekaisin :P
Vaikka itse pelkkää kotipizzaa suosinkin, jos pitsaa pitää syödä. Eipähän ole maha aamulla sekaisin :P
Vaikka pizzansa muualta ostaisikin..
kerro mistä ulkomaalaipaikasta ET saanut mahaasi sekaisin, yäkh. ;)
Laatu maksaa.
mitä lihaa se kebabliha on? siis mitä eläintä?
en osaa vastata tuohon ap:n kysymykseen. Uteliaaksi tulin ja aion käydä kurkkaamassa miltä moinen näyttää.
Itse olen aika tarkka mistä haen pitsani, mutta en ole koskaan saanut masuvaivoja vaikka olisin 'joutunutkin' syömään pitsaa näistä ulkomaalaistaustaisten paikoista -ja syön vielä aika usein pitsaa, jossa on simpukkaa ym. joista luulisi helposti saavan vaivoja.
Sen sijaan olen saanut vatsavaivoja lempparipaikastani, jossa pitsat maksavat aika lailla ja on siistimpi paikka.
kerro mistä ulkomaalaipaikasta ET saanut mahaasi sekaisin, yäkh. ;) Laatu maksaa.
mutta täällä Lahdessa syödessä mamujen pizzapaikoissa en ole kertaakaan saanut vatsavaivoja.
Enpä sanoisi, että laatu maksaa.. Eipä kovin moni tätä Kotipizzan uutta burgerpizzaakaan ole kehunut. Laatua?
mautonta ja se salaatti tummuu ja liiskaantuu siihen päälle niin on vielä kamalan näköistäkin. En suosittele.
olenko eka joka kehuu?
Pitsoja on tullut syötyä reilummastikin ulkomaalaispaikoissa, mutta ton burgerpitsan jälkeen en syö enää niitä rasvaläjiä jotka maistuvat kaikki samalta.
Kotipitsa ehkä kallis, mutta laadusta kannattaa maksaa. Burgerpitsa oli hyvää!!