Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöh mikä naapurinpoika.

Vierailija
07.02.2011 |

Joskus pikkuasiatkin ärsyttää!

Olin lähdössä lapseni kanssa ulos ja tällä on uhmaikä, ei halunnut. Olin juuri sulkemassa ulko-ovea ja näin sivusilmällä portaikossa alakerran naapurin pojan (10v.) joka tuli juuri koulusta kotiinsa. Talutin kiukuttelevaa ja kitisevää lastani kädestä ja kävelimme portaat alas.

Kun olimme naapurinpojan ovella, tämä oli ehtinyt jo sisälle kotiinsa ja avasi äkkiä ovensa ja sanoi "Voisko toi meluaminen loppua jo kun toi melu TOSI on ärsyttävää ja mun pitää tehdä läksyt!!!" Tosi ärsyyntyneellä äänellä siis.

Olin ihan mykistynyt enkä tietenkään keksinyt mitään järkevää sillä hetkellä, jälkeenpäin tulee vasta ne parhaimmat ideat mitä olisi voinut sanoa.

Sanoin hänelle rauhallisella äänellä: "Vai niin mutta lapset nyt vaan itkee ja kiukuttelee joskus, ei sitä voi aina estää." Muuta en sanonut. Kävelimme alas ja menimme ulos.

Ehkä sillä pojalla oli huono päivä tms. mutta kai se nyt tajusi, että me ollaan menossa ulos kun tietää, että asumme hänen yläkerrassaan, ja olimme kävelemässä portaita alas. Eli jos se melu oli oikeasti niin korvia huumaavaa (ei ollut kyllä), hän osasi varmasti ajatella, että minuutin päästä ei kuulu enää mitään kun olemme ulkona! Eikä olisi tarvinnut tulla siitä sanomaan. Minua ainakin ärsytti tuollainen kommentti.

Mitä te olisitte sanoneet sille pojalle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritti purkaa sitä kiukkuaan viattomaan yläkerrantätiin!

Jos ap kerran näki että se tuli juuri kotiinsa, kun ap oli lähdössä ulos, ja kun ap oli pojan oven kohdalla, tämä ryntäsi heti mäkättämään, ei se voinut olla läksyjään tekemässä! Tuskin oli saanut kenkiä ja takkia päältään ja käsiään pestyä.

Ei voinut olla siis läksyjen touhussa.

Typerä ja ärsyttävä poika!

Vierailija
22/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lattiaa ja bassot täysille. Jumputusta ja jumputusta, kyllä maailmaan meteliä mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAMALA naapurinpoika. Hirveä suorastaan. Mene ja kosta oikein kovasti.

Mä olen ihan samaa mieltä kuin se yksi, joka sanoi, että todennäköisesti äitinsä/joku muu läheinen aikuinen on valitellut sitä meteliä rapussa aiemmin, ja poika ottanut siitä mallia.

Millainen sirkus sulla ja sillä kirkuvalla apinallasi yleensä on siellä rappukäytävässä?

Vierailija
24/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä analysoimatta. sen ikäiset nyt sanoo mitä sattuu.

Vierailija
25/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuu, että mä olisin ennemminkin ollut huvittunut sen 10v pojan kommentista!

Mä olisin varmasti sanonut omalle lapselleni siinä tilanteessa että: "nyt täytyy olla oikeasti ihan hiljaa, että ei häiritä muita ihmisiä!"

Vierailija
26/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ryskyttänyt ulko-ovia. Laittakoon pumpulia korville. Ap. Hankkikaa häätö heille. Aivan asiatonta touhua.

Vierailija
27/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tullut viestejä! :D

Ei meillä normaalisti tule sen enempää melua kuin muiltakaan, emmekä harrasta rappukäytävässä meluamista tai huutamista. Harvemmin sitä sattuu, mutta uhmaikäiset ovat arvaamattomia ja niitä on vaikea saada hiljaiseksi, ei auta lahjomiset eikä muut ja joskus on vain mentävä ulos vaikka lapsi ei haluaisi.

Jos pitäisi sanoa kuka tässä talossa eniten meluaa (kenen melut kuuluvat meille asti) se on tuo perhe tuossa alakerrassa. Heidän alakerran naapurinsa valittavat harva se ilta heille... Nämä valittajat ovat siis kertoneet minulle ja kyselleet, että kuuluuko metelöinti meillekin niin kovasti kuin heille.

Kuuluuhan se, ei ehkä niin kovaa kuin niiden alapuolella asuville, mutta kyllä minä tälläkin hetkellä (kello 21:33) kuulen, kuinka alakerran naapurit siirtävät jotain painavaa huonekalua ja juoksevat ympäri kämppää.

En ole kuitenkaan valittanut heille (vielä) kertaakaan. Omat lapseni nukkuvat jo, ovat nukkuneet kauan.

Eli eipä poika voi siitäkään hermostua, että me tuottaisimme erityisemmin melua. Ehkä tuo kirjoittaja on oikeassa, joka veikkasi, että pojan äiti on opettanut tuollaisille tavoille. Heillä kun käy harva se päivä se alin naapuri valittamassa, ja poika varmasti kuulee siitä ja päätti itsekin huomauttaa kun kerran kuuli jotain melua.

Eikä hän ollut vielä läksyjen parissa, kengätkin oli jalassa kun avasi ovensa :)

t. ap

Vierailija
28/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeä ja huonosti kasvatettu. Ei tuollaista sanota vieraille ihmisille!

Taisi olla huono päivä pojalla!

Vierailija
29/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa. Itsellä samnaikäinen poika, joka ei moista uskaltaisi tehdä.

Itse en olisi moisesta ärsyyntynyt, ehkä pikemminkin huvittunut.

10v on kuitenkin vielä ihan kakara.

Vierailija
30/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meteliä alakerran asuntoon, kun poika oli noin ärsyyntynyt?

Vierailija
31/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meteliä alakerran asuntoon, kun poika oli noin ärsyyntynyt?

Vierailija
32/32 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten täynnä alakerran lapsen huutamista. Joka helvetin aamu herään sen lapsen itkuun joka jatkuu vaan, mä taidan herätä ennen ennenkuin tämän äiti tai isä. Ja annetaan huutaa vaan kurkku suorana.

Me ei tästä kerrostalosta voida muuttaa, ollaan uusioperhe (lapset teinejä) ja asutaan viisiössä olosuhteiden pakosta, mutta jumankauta on meillä käytöstavat.

Jos toi huuto ei kohta lopu teen noitten elämästä helvettiä, olis kiva jos joskus meilläkin saisi nukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme