Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teistä ihan tyrmättävä ajatus?

Vierailija
05.02.2011 |

Mieheni/lasten isän mielestä on.

Lapset on 3v ja 5v, päiväkodissa, minun työpäiväni on 7-15 ja miehen 8-16, mies vie lapset aamuisin hoitoon ja minä haen.

Ehdotin että mies myös hakisi lapset ja minä kävisin kaupassa ja laittaisin ruuan valmiiksi kun perhe tulee kotiin ja kukaan ei kiljuisi nälkäisenä kotiin tultaessa, paitsi tietysti minä yksin kotona mutta sen kai muutkin kestäisivät kun eivät ole paikalla.

Mies tyrmää ajatukseni koska lasten hoitopäivä pitenee vajaan tunnin, hänen on sitten aina kiiruhdettava hakemaan lapsia ja hänen mielestään ei nykyisessä systeemissä ole mitään vikaa ruokahan on lähes valmista kun hän tulee kotiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lasten hoitopäivä mahdollisimman lyhyt. Siksi miehesi oikeassa. Ruokakaupassa voi käydä harvemmin, tehdä suurempia annoksia, jolloin toisena päivänä riittää lämmitys.

Vierailija
22/25 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ajattelet, että nykyisessä systeemissä ei ole mitään vikaa, kun mies tyytyväisenä saa tulla valmiiseen ruokapöytään. Eikö kuitenkin pääasia ole lapset ja se, että saatte heille mahdollisimman lyhyen hoitopäivän. Laitatko ruokaa rauhassa (tunnin??!! joka päivä ) ja saat kotiin kiukkuiset lapset pitkän hoitopäivän jälkeen? Vai haetko lapset aikaisemmin ja laitat hiljakseen ruokaa valmiiksi lasten leikkiessä kotona tyytyväisenä ja ruokailun jälkeen teillä on vielä yhteistä aikaa vaikkapa ulkoilla, kun saatta ruokailun hoidettua aikaisemmin?

Ihmettelen, että edes mietit tätä asiaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis, että sinun mielestä pääasia jutussa on se, että mies pääsee valmiseen ruokapöytään.

Vierailija
24/25 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä eikä joka toinenkaan päivä ei tarvitse käydä kaupassa, jos hetkenkään miettii muutaman päivän ruuat etukäteen ja miettii mitä kaapeissa on, ja mitä sinne tarvitaan. Ja todella, tekee sitä ruokaa kerralla kahden päivän tarpeiksi niin ruuanlaittoa on vain joka toinen päivä. Eikä taas pääse kukaan kyllästymään kun ei sitten liioitella ja tehdä kerralla koko viikoksi nakkikeittoa.

Taidat nyt vain itse haluta olla yksin kotona. Mikä on toki ihan suotavaa äideille ja isille toisinaan, pieni hengähdystauko arjessa, mutta ei lasten kustannuksella!

Vierailija
25/25 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.muussi ja nakit/jauheliha vaikka valmiista muussista.Kalapuikot/ranskalaiset,erilaiset pussiruuat esmes italianpata.Ja oikeesti suurimman osan ruuista voi tehdä puolivalmiiksi illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä