Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä 5 pv, kokoajan kovia menkkakipuja mutta vuotoa ei näy. Mitä tämä on?

Vierailija
05.02.2011 |

Kuukautiset on mulla olleet aina säännölliset, mutta nyt yhtäkkiä ovat 5 pv myöhässä. Oli jo tossa viikko sitten selkeesti sellanen olo että menkat alkaisivat, mutta sitten vuotoa ei ole kuulunutkaan. Olen joutunut ottamaan Buranaa kipuihin, ovat ihan normaaleja menkkakipuja mutta ilman vuotoa!

Mitä ihmettä tämä on? En syö pillereitä, ehkäisynä kondomi, en usko että olen raskaana. Eikai mulla ala nyt 35-vuotiaana jo vaihdevuodet!?!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onneksi ei tuu vauvaa! Mutta ihmetyttää tää olotila. Mitään erityistä stressiä tms. ei mulla pitäisi olla. Voisiko liikunnan lisääminen aiheuttaa tällaista? Paino ei ole paljoa tippunut mutta olen alkanut viime aikoina harrastaa huomattavasti enemmän urheilua.

ap

Vierailija
2/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peloitella, mutta minulla oli jonkunlainen kasvain (sellainen hyvänlaatuinen) munasarjassa. En nyt muista, miksi sitä sanotaan, mutta vähän niinkuin kehittymätön kaksonen tai sellaista "alkumassaa".

Tuli siis tuollaiset kivut ja lopulta ne äityivät tosi pahoiksi ja menin sairaalaan. sitten kuvauksissa löytyi tuommoinen. Leikattiin heti pois, sillä se oli alkanut kiertyä.

Mutta muuten ihan harmiton. Kannattaa käydä lääkärissä näytillä, jos kipu vielä jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu jo kauan kystia munasarjoissa/monirakkulaiset munasarjat, mutta silloin ne kivut on aina kierron keskivaiheilla. Ja endometrioosiakin on, mutta en ymmärrä miten se vois oireilla ilman vuotoa. :/

Kai sen vuodonkin on joskus pakko alkaa.

ap

Vierailija
4/37 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli kans näin... Kuukautiset ollu aina säännölliset, mutta nyt ku piti alkaa niin ei näkyny menkkoja... kauheet kivut ollu vajaa viikon. Päätin sitte testata tänään ja plussahan sieltä tuli! :) nyt on vähä sekavat fiilarit!

Vierailija
5/37 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ny ollu viikon verran myöhäs menkat ja mulla on säänöliset menkat aina. onko mahollinen raskaus kysees???

Vierailija
6/37 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ny ollu viikon verran myöhäs menkat ja mulla on säänöliset menkat aina. onko mahollinen raskaus kysees???

sillä voit saada selvyyden, et 100%, mutta ainakin ensihätään. Ainahan raskaus voi olla mahdollinen jos menkat myöhässä ja ehkäisy pettänyt/sitä ei ole ollut.

Vierailija
7/37 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 2 kuukautta sitten mun ekat menkat ja sen jälkee niitä ei oo sitte enää näkyny? mikä vikana?

Vierailija
8/37 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos oot jo tehny kaks testiä ja ei ollu ku nega ja silti ei alkanu vielä itellä ollu jo kauan kipuja eikä mitään vuotoa ole vittu en tajua miten on mahdollista koska kondomin kanssa oon seksiä harrastanu miehen kans ja mies lähdössä pois en halua mitään vauvaa juuri nyt. Miten tämä voi edes olla mahdollista kun oon tarkka siitä ehkäsystä ei ole irronnut kesken kaiken ja ollut alusta loppuun käytössä. Miten hitossa voi nyt sitte olla näin ettei merkkiäkään menkoista särkee vaan hitosti mahaa ja se säteilee reisiin!

Vierailija
9/37 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin ja negaa näytti. =(

Vierailija
10/37 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten otsikko jo kertoo eli mulla on ny 6päivää menkat myöhäs vaikka ne ei oo koskaan ollu myöhäs

Vierailija
11/37 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla endometriooosi kipuilee just sillon kun ei ole kuukautisia, siis ennen niitä. mun kierto alkoi heittelemään 34-vuotiaana siitä millintarkasta 28pv:stä 23-36 päivään. kuulema ihan ok... alkanee ikä vaikuttaa plus onhan sullakin hiukka tota taustaa (pco+endo) mikä rasittaa

veikkaan, että sulla on vaan pidempi kierto ja endokipuja.

Vierailija
12/37 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. 5Päivä menkat myöhässä kivut vaan tul, mut ei vuotoa, voiko se olla raskaus? tein testin eilen , näyttä negatiivinen.

Vierailija
13/37 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...negahan sieltä tuli. Toisaalta jotenkin pettynyt olotila, varsinkin kun mahakipu jatkuu ihan samalla lailla ja illalla alkaa taas pillereiden syönti, eli menkat ilmeisesti vaan jää pois. Eipä mahda mitään. : / 

Vierailija
14/37 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 16-vuotias ja menkkojeni kierto on ollut yleensä 23. Ne eivät ole koskaan olleet myöhässä muutakuin pari päivää. Nyt kuitenkin ne ovat olleet myöhässä kohta 5 päivää ja alan huolestua. Minulla on poikaystävä mutta en voi olla raskaana sillä emme ole harrastaneet seksiä. Lieviä kipuja on ollut mutta ei ne ole häirinneet nyt mielessä ei pyöri muutakuin että mikä on vialla! Neuvoja... ??

Vierailija
15/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuitenkin tekisit sen raskaustestin, ihan vain varmuuden vuoksi.

Vierailija
16/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paracetamoliin, just in case.

Vierailija
17/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus just vastaavassa tilanteessa lääkärissä. Tosin en ollu kuin pari päivää myöhässä. kivut johtuu kohdun kannattimien venymisestä

Vierailija
18/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut aivan kuin kuukautiset olisi alkamassa, koko ajan odotin, että milloin vuoto alkaa. Mutta olinkin raskaana ja kivut johtuivat kohdun laajenemisesta! En tiennyt, että tuollaisia kipuja voi tulla, mutta niinpä vain voi. Nyt rv 12 :). Vauvaa yritimme ja toivoimme.

Vierailija
19/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuljin side housuissa, kun koko ajan tuntui että menkat alkaa, mutta eivät sitten alkaneetkaan. Eräänä päivänä tunne loppu ku seinään.

Ja sitten 8kk möyöhemmin syntyi kaksoset:)

Vierailija
20/37 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierto voi häiriintyä vaikka mistä syystä,mulla sen teki stressi ja rahahuolet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi