"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Täällä eilen taisi ovis kurvata paikalle erittäin kivuliaalla tavalla.... onko kivulias ovulaatio ihan normaalia?? sai jokusen aikaa kävellä ihan kaksinkerroin kun kävi niin kipeesti.. Lisäksi onko ihan tavallista, että ovis tulee jo kp11? Taitaa mulla heitellä nää kierrot nyt nuiden kilppariarvojen takia :( Noh tänään lääkäri soittaa niin saa avautua paristakin asiasta.. :)
Aika hiljaiselta vaikuttaa tää ketju vielä, luulis jonkuajan päästä vilkastuu kun kierron päivät lisääntyy :)
Mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille ja plussa tuulia!
-Risu-
Alexandra, minun mieheni kuuluu juuri niihin, joille ei todellakaan kannata kertoa mistään ajoituksista mitään... tulkinta saattaisi olla juurikin vastaavaa kuin sinun miehelläsi.
Ymmärrän harmisis, mutta miehellä ei kestä tuommoinen kovin kauaa... en ainakaan usko! Kyllä ne mielellään "uhrautuu" yleensä=D
Meillä isäntä eilen ilmoitti et miks ihmeessä sun pitää mitään oviksia tikutella tai päiviä laskea tehdään sitä joka aamu ja ilta koko loppuelämän niin ei se voi ohi mennä =) Minusta vaan on niiiiiin ihanaa katsella ja kuunnella kun on mies millä tietyllä tapaa on vielä suurempi vauva kuume kun minulla. Jos se vaan enää on mahdolista olla suurempi kuume kun minulla.Pitkästä aikaa taas hyvä aamu sai herätä takkatulen lämpöön ja valmiiseen aamupalapöytään. Osaa se vaan olla ihana vaikka välillä vähän vähemmän ihanakin. Se olis lähdettävä appelin klinikalle hakemaan ovis tikkuja ja kertomaan kuulumisia ja tikkien poistoon. Aurinkoiset viikon alut kaikille ja toivottavasti niitä plussia kävis tulemaan itse kullekin kp6/24-28
Joo, varmaan hiljaisuuteen vaikuttaa se, että kellään ei ole vielä piinaviikko menossa. Sen olen myös huomannut, että viikonloput on hiljaisempia, itseltäkin jää monesti viikonloput kirjoittamatta tänne.
Alexandra, ymmärrän hyvin, ettet pysty miehesi ajatuksenjuoksua täysin ymmärtämään;) Osaa ne miehetkin välillä ajatella monimutkaisesti, vaikka naisia aina syytetään moisesta.
Täällä myös juodaan greippimehua ja odotellaan ovista. Tais vaan käydä taas niin huonosti, että ovis osuu nyt viikolle ja mies on seuraavan kerran kotona perjantaina...voihan p...eilen kyllä heiluteltiin peittoja mutta ei taida ihan loppuviikkoon kestää ne siittiöt:( T.Wilpuri
Mäkin tuun tänne kun kesken mulla tais mennä taas, alkuraskauden keskenmeno :( ...
Lindaliina kp 1
Voi surkeus, LINDALIINA! Tosi tylsä juttu että tänne jouduit palaamaan. Voimia uuteen yritykseen!
WILPURI: Toivotaan, että sun ovis myöhästyy pari päivää ja ehditte laittamaan siimahännät liikkeelle oikeaan aikaan!
NALLE PÖH: Kuulostipa ihanalta aamulta! Voi kun olis takka meilläkin! Siirtäisin heti paikalla sängyn sen eteen niin loppuis tää jatkuva palelu!
RISU: Itse en tunne ovista kipuna, mutta olen kyllä kuullut, että jotkut se vetää tosiaan ihan kaksin kerroin. Eli uskoisin olevan ihan normaalia. Mulla oli ovis viime kierrossa kp 12 eli kaipa sekin on ihan normaalia :) Nyt vaan miehen kimppuun!
ALEXANDRA: Kiitos tsempeistä. Voi jeesus sentään, mikä ajoitus mieheltä alkaa avautua. Ei tollasta tarvii ymmärtää. Toivottavasti saatte asian puitua. Se on kumma miten vaikeeta sitä on miehen ymmärtää, että jos kerran aletaan lasta yrittää niin silloin on oltava säännöllisesti seksiä jos kerran tikuttaminenkin ahdistaa. Jaksuja asian selvittelyyn.
TELLU: Onko nyt ihan varma, ettet MTENKÄÄN voi olla raskaana...?
MARTTA: Kannattaa tosiaan ajoissa tikuttaa jos varmaa tietoa ei ole. Meillä olis menny viime ovis kokonaan ohi, ellen ois limoista huomannu tikuttaa jo kp 12. Ovis oli 5 päivää etuajassa. Siitä kierrosta sainkin sitten ne kaks viivaa, mutta kemiallinen tais se olla kun menkat kerran tuli (etuajassa nekin). Onnea metsästykseen!
BEIB: Pikaista paranemista!
ON: Vähän jo toivoin ovistikkuun tänään tummempaa viivaa, mutta ei. Saattaahan se olla tosin että ylihuomenna sitten kerralla pätkäsee plussaksi. Tai sitten tulee ovis taas "omalla paikallaan" vasta kp 17. Viime kierrosta innostuneena vain toivoin sitä tummenevaa viivaa jo huomiselle. Joka tapauksessa pitänee aloittaa vauvantekoharjoittelu tänään kun viikonloppuna jäi kokonaan ohjelmasta.
Näin muuten sellaista unta viime yönä, että mun vanha kaveri oli saanu selville, että minähän se oon joka tänne "Uuvena" kirjottelee. Olin laittanu vahingossa oman nimen tekstini alle enkä tätä nimimerkkiä. Kaikesta sitä ihminen unta näkeekin...
Mukavaa pakkaspäivää ja +++++++++++tuulia!
UUVE kp 10/23-30 yk 4
Oih, heti kun on pari päivää pois linjoilta niin tännehän on tullut tekstiä ja melkein pudonnut kärryiltä.
Lindaliina, olen niin pahoillani keskenmenostasi. Tiedän niin tunteen, nyyh.
Uuve, tsemppiä oviksen metsästykseen.
VM, pahoittelut tädistä. Olkoon tämä sinunkin kuukautesi.
Martta, tervetuloa ihanaan porukkaan mukaan. Lisään sinut listalle.
Beib, parane pian.
Iltis ja Lumikki, ihana kuulla että teillä kaikki hyvin ja kiitos tsempeistä.
Anteeksi, nyt jää monen jutut kommentoimatta, kiirettä pukkaa. Olen aloittanut koirien koulutuksen vaikka siltäkin varalta että tänne tulisi vauva taloon ja koirien pitäisi hallita edes perussäännöt. Hih, ihanaa kun jotain muutakin ajateltavaa. Keskiviikkona olisi eka ultra jee.. ihmeen hyvin on mennyt piikitykset, ei mitään sivuvaikutuksia ainakaan vielä.
Tsemppiä kaikille ja tässä uusi lista:
Maatis 23/28-33 yk3
tinneri kp23/31-33 ja yk5
Anis kp 21/28-29 yk 2
Alexandra, kp 19/27-32, yk2
Pullis kp 19/28-30
Minttu kp 13/25-29 yk 7
Beib kp 12/32-42 yk7
Risu ko 12/27-30
Minni kp 11/27 yk 14 (esikoinen)
Wilpuri kp 11 yk 11
Uuve kp 10/23-30 yk 4
Anju kp 8/33-36, yk 3
Martta 7/26-32 yk2
Evis kp 6/30 yk miljoona
Nalle pöh 6/24-28
Tellu 25/28 yk 2 jos ei lokakuisissa tärppää
Kyllä tämä tästä... Kun vaan malttais pysyä sängyn pohjalla. ;)
MARTTA Onnea bongailuun. Ajattelin itsekkin aloitella tikuttelun ajoissa, ettei vaan pääse juoksemaan ohi. ;) Ja tosiaan, greippimehua vois juoda litratolkulla. :P
TELLU Olen kanssa sitä mieltä, että oletko nyt ihan varma ettet ole raskaana? Sinuna testailisin hulluna. ;)
ALEXANDRA Voi kurjuus mikä temppu!! :o Miehet on kummallisia. Luulis olevan vaan tyytyväisiä että nainen on anteliaalla tuulella. Meillä on ainakin niin... Siippa saattaa jopa itse kysellä, että koskas se ovis taas olikaan niin päästään tositoimiin? :D Tsemppiä sen kanssa... Ehkä on tosiaan parempi sitten vaan jättää kertomatta oviksesta.
RISU Musta kivuliaassa oviksessa ei ole mitään kummallista... Itsellä oli pari ovista tosi kipeet. Lääkärin mukaan jokaisella on omanlaisensa. :) Don't worry.
LINDALIINA Pahoittelut ja tervetuloa... Koita jaksaa.
UUVE Mä oon kanssa nähny ton tapasta unta. :D Ihan kauheita... Tsemppiä tikutteluun! :)
EVE Onnea koiran koulutuksessa. Oma kärsivällisyyteni ei riittäisi. ;)
ON Täälläpäin ei sen kummempia. Kuume lähteny mut jäätävä flunssa tilalle. Nessuja kuluu!
On pakko kertoo yhdestä kaverista tai pariskunnasta jotka yrittävät myös vauvaa. Kaverille todettiin tossa vajaa puoli vuotta sitten endometrioosi ja sen takia hän on päässyt aikasemmin lääkäriin sen takia kun ei ole tärpännyt. Ollaan juteltu tästä ja oon kertonu hänelle vinkkejä ja juttuja mistä hänellä ei ole ollut mitään tietoa. Mikä ihmetyttää mua siinä mielessä, että jos niitä vauvoja ruvetaan tekemään, ni eikös olis aika tärkeetä tietää miten oma keho toimii ja miten niitä vauvoja tehdään. Esim kaverini hehkutti, että harrastamme seksiä kuukautistenkin aikana, että varmasti onnistuisi! HALOOO?? Pistää vihaksi, kun itte oon ollu aina kiinnostunu kaikestä vauvahommiin liittyvistä jutuista ja ottanu selvää pienimmistäkin asioista. Noh, nyt sitten hän oli menossa lääkäriin kun ei ole tulosta tullut ja sanoi mulle, että joo, juttelin tossa äitin kanssa ja äiti sano et kyl ne sitte heti antaa niitä hormoonipiikkejä ja että kyllä sieltä sitten kaks tulee ainakin yleensä, mutta parempi sekin kun ei mitään, että saas nähdä miten kestän sen. Koitin vähän toppuutella taas kerran, että hei en usko että sieltä nyt ihan heti mitään piikkejä tyrkätään, että kannattaa nyt odottaa mitä lääkäri sanoo. Noh, soitin pari päivää myöhemmin ja lääkäri oli käskeny tikuttaa ovista ja määräny terolutit ja käskeny soitella puolen vuoden päästä jos mitään ei tapahdu.
Että näin.. Tämä nyt tänne sen takia, että mun on pakko purkaa tää ärsyyntyminen ja kiukku edes jonnekkin! :D Miks rupee tähän, jos ei edes tiedä mitä tekee? Pari on seurustellu joku pari vuotta, (ollaan 20 v.) he osti just 200 000 e talon, on kolme kissaa ja koira, ja elämän tyyli on mahdoton. He nyt vaan haluaa äkkiä sen vauvan endometrioosin takia, minkä ymmärrän kyllä, mutta tollasessa tilanteessa.
Niin ja sanoin kaverilleni että olen tilaamassa ensi viikolla ovistestejä netistä, että tilataanko kimppaan niin menee kulut puoliks, että kun apteekissa maksaa nii hirveesti että sieltä ei sitten kannata ostaa. Ni ei, hänen äitinsä oli käyny ostamassa pari testiä apteekista! Teki mieli sanoo, et selvä, siinähän tikutat kahdella testillä kun kierto on päin mäntyä. :D
Uskomattomia ihmisiä liikkeellä ja todella ärsyttävää.
Huh, anteeksi nyt vaan tämä vuodatus, mutta helpotti kummasti. :DD
Beib
Hyvää ystävänpäivää täältäkin!
Juttelin tos lääkärin kanssa kilpparilääkitysksestä ja samalla tosiaan kysäisin tuosta oviksesta ja sen kivuliaisuudesta... kuulemma normaalia jos ei kestä montaa päivää.. juu ja kilpparilääkitystä nostellaan varovaisesti ja yritetään saada arvot sinne 1-2 paikkeille, jossa ois kuulemma optimaalista raskautua ;)
Sori omanapaisuus taas...
Risu
Juu sisaret.... olen varma, etten ole raskaana. Ässäilyajankohdat eivät osuneet lähellekään ovista ja ne kerrat jäivät muutenkin aika ainutkertaisiksi:D
Huh! Lähdin tänään esikoistani viemään harkkoihin ja autossa alkoi semmoinen viiltävä ja polttava kipu oikealla alavatsalla, että jouduin kädellä pitelemään mahaa.
Vieläkin polttelee ja juilii inhasti ja kipu siirtyy pikkuhiljaa myös selkään=( Taitaa täti tehdä tuloaan.
Toisaalta odottelin tätiä vasta loppuviikoksi, mutta saas nähdä, jos tuleekin kylään jo alkuviikosta. Yleensä olen kipeä vasta menkkoja edeltävänä iltana, mutta siihen on saattaneet pilleritkin vaikuttaa. Nehän helpottavat menkkakipuja.
Kerrankin voin sanoa, että otan tädin avosylin vastaan! Odotan niin hulluna, että pääsen oikeasti yrittämään=)
Hei jouduin pakostakin tekemään abortin viime marraskuussa ;( onko minulla mahollista nyt tulla tällä kierrolla raskaaksi? vai onko jokin tietty aika abortin jälkeen ettei voi tulla raskaaksi?
Entäs ku ovis testis oli ekoina päivinä kontrolli viiva tumma testi toosi haalee mut nyt muutamina päivinä kummatki olivat yhtä haaleit? onko ovis? kiitti tiedoist
Tellu1980: Kiitos lohduttavista sanoista! Nyt vaan toivon ettei ovis jäänyt ihan hyödyntämättä. No, aika näyttää. Harvoin tällä palstalla törmää sellaiseen, joka ottaa avosylin tädin vastaan. :) Olet siis ihanan positiivinen!
Nalle pöh: Kuulostaa ihanalta! Nauti!
Wilpuri: Kyllä rehellisesti sanottuna ihmettelen, että mikä ihme siihen mieheen nyt on mennyt. Nimenomaan tuntuu että ajattelee ihan kun ”nainen” :D Toivotaan että ovis ei nyt tulis sulle noin huonosti keskelle viikkoa jos mies kerran on poissa. Ehkä siirtyy vähän… Tsemppiä!
Lindaliina: Ei oo totta! Pahoittelen! Mieli on varmasti maassa! Onnea uuteen kiertoon!
Uuve: Kiitos TODELLA osuvista sanoistasi! On se kyllä ihme jos kaikki ahdistaa… :D
Nyt teillä sitten vaan vauvantekoharjoittelu käyntiin ovista odotellessa!
Beib: Kyllä itsekkin ihmettelen että ”valittaa” siitä että saa tavallista useammin. Huokaus. Mutta, tästä eteenpäin pitää vaan vielä tarkemmin salailla kaikki ajoitukseen liittyvät asiat, ilmeisesti. Pikaista paranemista sinulle!! Niin ja avaudu ihan rauhassa! Hyvä että muutkin joskus. Itsekkin kyllä ihmettelen että sellaisia vielä löytyy, kuten ystäväsi, jotka ei oikeasti ole ottanut selvää perusasioista. No, ainakin elämä on tavallaan huoletonta, kun ei kaikkea tiedä.
Vauvantarve: Itse en ainakaan tiedä sen tarkemmin abortin jälkeisestä raskautumisesta. Kannattaa varmasti tarkastaa lääkäriltä, jos ei täällä muita asiantuntijoita ole.
Pullis: Kuulumisia?
ON: Fiilikset on jo paremmat, vaikka edelleenkin harmittaa mahdollinen oviksen missaaminen. Vaikeinta on oikeestaan täysin antaa miehelle anteeksi, vaikkei sitä tietenkään tahallaan tehnytkään. No, pitää vaan keskittyä tulevaan, aika näyttää miten kävi tässä kierrossa. Turha sitä enää murehtia.
Sain eilen ensimmäisen kerran mieheltäni kukkia ystävänpäivänä (ja ollaan tosiaan oltu yhdessä jo vuosia). :) Toivottavasti tekin kaikki saitte miehiltänne jotain ystävänpäivän kunniaksi!
Alexandra kp 20/27-32, yk2
Vähän jännitti, pääseekö edes töihin asti kun mittari painui alimmillaan -34 asteeseen matkalla. Kytkin oli autossa HIEMAN kohmeessa, piti jo soittaa miehellekin, että miten pitää toimia jäätyneen kytkimen kanssa. Saas nähdä, pääseekö tänään edes töistä kotiin?!?
Alexandra: Me olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta ja sain ensimmäistä kertaa mieheltäni ystävänpäivänä kukkia!!! Tosin harvemmin mitään odotankaan ystävänpäivinä tai muinakaan merkkipäivinä, mutta kyllähän se mieltä lämmitti=)
Nyt on KAIKKI menkkaoireet kadonneet! Illalla tosiaan poltti ja sattui mahaan ja selkäänkin jo loppuillasta, nyt ei oikeastaan mitään?!?
Tais tätikin jäätyä ja jäädä odottelemaan lämpimämpiä kelejä;D
Tellu 26/28
...lukasemassa ja kirjoittelemassa. Tosiaan nyt oon tuulella tulee jos on tullakseen.
Paljon on tullut uusia, tervetuloa joukkoomme somaan. Ja pahoittelut tänne tippuneille.
En nyt millään muista kaikkea mitä kiireessäni luin, mut mut..
Evis, hienoja uutisia sinulta, peukku pystyssä täällä et nyt pysyis loppuun asti matkassa.
ON: ovis oli ja meni. En tikuttanut mut kivuista ja lämmöistä päätellen tuli myöhässä torstaina ja tuotahan päästiin käyttämään hyödyksi kun mieskin oli kotosalla. :) Piinaviikot siis alkaa, mut koitan olla stressaamatta.
-tinneri kp24/31-33
Kaippa sitä pitää itsekkin tälle puolelle varmuuden vuoksi ilmottautua, jos ja kun ne menkat sieltä loppuviikosta kuitenkin alkaa... :/ Nyt kp 26/28-29 ja en oikein tiedä onko menkkaoireita...rinnat hieman arat mutta vatsan viiltelyt ovat poissa. Lämpöä mittailin tuossa eilen illalla ja alilämmön puolelle menee 35,4-35,6....Nyt kuitenkin jo normaali 36,2, et tiedä sitten mitä sekin tarkoittaa. :/
Minä olen yrittänyt pysytellä poissa, jos vaikka vauvakuumeilu ei olisi niin kauhean pinnassa koko ajan :( Olen kyllä käynnyt lukasemassa kuulumisianne, mutta aina itsellä herää toivo että josko tärppäis, kun lukee muiden oireita. Niin kuin tuossa joku (anteeksi en millään muista nimi merkkejä) kuvaili "golfpallo-tunnetta" niin johan sen sitten olin muka tuntenut edellisenä päivänä ja toivo heräs. Järkeä kun yrittää käyttää niin tietää, että on pitkä matka tämän raskautumisen kanssa vielä kuljettavana mutta silti sitä vaan toivo aina jostain nostaa päätään.
Niin kuin nyt. Näin viime yönä unta, että minulla oli ties mitä raskausoireita ja nyt toivo on niin kauhean korkealla taas :( Vaikka kun ajattelen järjellä niin epäilyttää, että olenko edes ovuloinut tässä kierrossa. Ei ole juuri nippaillut munasarjoista niin kuin aikaisemmissa kierroissa. Ja menkkamainen jomottelu joka on alkanut näillä kiertopäivillä oli jo melkein viikko sitten ja nyt ei sitten mitään.
Kenelläs se mies oli lopettanut puuhat, kun oli hokannut että nyt on hetki, että lasta yritetään? Minä olisin varmaan vastaavaassa tilanteessa vetässyt herneet nenään oikein urakalla ja sitten ei olisi puhuttu viikkoon ;) Kyllä varmasti harmitti tilanteessasi ja kovaa :( Valitettavasti meistä vaan jokainen stressaa eri asioista.
Tuossa, kun on muutenkin keskusteltu, että miten miehet reagoi tuohon yrittämiseen, niin täytyy kyllä omaa miestä kiitellä, että on kovasti tässä asiassa mukana. (ehkä liikaakin) Olin kertonut hänelle tästä sauna-vinkistä, ettei kannata saunoa otollisina päivinä, kun voi tuhota pikkukaverit, niin meillä kun oli nuo maagiset päivät niin mies ilmoitti että käy nyt sitten vaan viileässä suihkussa :D Niin ja kantaa minulle kaupasta greippimehua pyytämättä. Ja toki muistaa aina sillon tällöin kysellä, että onko palstalle tullut uusia plussia :)
Evikselle pitää toivotella hirmuisesti onnea uuteen yritykseen. Täällä pidetään peukut ja varpaat sissin puolesta pystyssä :) Ja täytyy kyllä muutenkin todeta, että olet ihanan positiivinen kyllä näissä asioissa. Pitäisi itsekkin ottaa mallia tuosta positiivisuuden määrästä :)
Lindaliinille erityis pahoittelut :( Tuo tilanne on kyllä niin syvältä :( Ja muillekin jonka täti on löytänyt pahoittelut ja tervetuloa joukkoon minunkin puolesta :)
-Pullis kp 20/28-30
Onkos täällä ketään jolla jo piinaviikot menossa? :)
Itsellä tulee kuulosteltua omaa kroppaa aika lailla, tuntuu et jotain ainakin on heräämässä henkiin kilpparilääkityksen aloituksesta. Ihmeellisesti heittelee olotilat ja kierto siinä samalla.. Joulukuussa aloitin thyroksiinin ja silloin oli myöskin kivulias ovulaatio, joka ei kuitenkaan tuottanut tulosta vaan täti kurvasi paikalle päivän myöhässä ja onnekseni aika niukka vuotoisena ( entisen 6-9 vuotopäivien ja tuhruttelun sijasta menkat kesti n. 5 päivää ja loppuivat ihan yllättäin). Tammikuussa en tuntenut ovista ja täti tuli 4 pävää aikaisessa ja kesti 6 päivää ja olikin runsaat. Nyt siis 3 kierto thyroksiinin kanssa menossa kp 13 ja ovulaatio kipu kauhea sunnuntaina... eilen ei oikeastaan mitään mutta tänään jomottanut vasenta puolta vaikka sunnuntaina oli oikea puoli kipeä?? ei ymmärrä, samoten tuntuu et alamahassa on ilmaa ja turvotustakin on...
Noh mene ja tiedä näistäkin :)
Ajankohtaa yritetty hyödyntää ja mies sanoikin eilen illalla et sä et mee mihinkää heitä jalat seinälle ;) mistä lie saanut päähänsä, koska tuota en ole koskaan käyttänyt vielä :D
Olipas oma napaista taas.. ehkä olen vaan niin noviisi vielä tällä palstalla etten osaa oikein tarttua muiden kommentteihin. Pakkasen puremia plussatuulia kaikille! ja pahoittelut tädin saapumisista niille ketkä tänne ovat tippuneet :(
-Risu- 13/27-30
Kiitos pahoitteluista!
Kyllä mua surettaakin niin paljon. Sitä kumminkin ehti jo niin innostua ja sit tippuu korkealta!
Varasin ajan gynelle et kattoo että on tyhjentyny kaikki pois.
Mutta kyllä tähän heti perään yritetään uutta.
Jotenkin alkaa usko hiipumaan että vauva vois pysyä sisällä loppuun asti ja syntyä. Tämä oli siis toinen peräkkäinen keskenmeno. Esikoisesta haaveillaan.
Lindaliina kp2
Taas oon tippunu kelkasta ku viestejä tulluki yhtäkkiä tosi paljon :o mutta on ihanaa lukea muiden kuulumisia! Vaikea kuunnella omaa kroppaansa kun se on nyt niin sekasin, tuntuu ku löytyis vähän sitä sun tätä oiretta ja toivo tahtoo nostaa päätään x) Täytyy vaan nyt muistaa järki, että kyllä ne on ne lääkkeet edelleen.. Plääh onneks ne on kohta syöty ja pääsee takasin kiinni normaaliin elämään, ei oo kivaa olla töissä kun ei pää toimi. (no koska se muutenkaan on toiminut? ;D) Ystävänpäivästä muuten kun oli puhe niin me ei sitä mitenkään erityisesti juhlittu, mutta lauantaina sain aamupalan sänkyyn joten annettakoon miehelle anteeksi että eilen sain vain happy valentine's day -viestin ;) (yhdessä 6v)
Alexandra84 voi millä hetkellä se mies tollasen keksi! ymmärrän, että ottaa päähän.
Lindaliina olen todella pahoillani..
Nalle_Pöh & Pullis Ihanaa kuulla, että joidenkin miehet ovat innoissaan touhussa mukana! Nauttikaa :D Meillä mies ei tunnu pahemmin ahdistuvan, mutta ei se kuitenkaan ole ihan vielä siinä kuume vaiheessa vaan ajattelee että tulee jos tulee. Ihan ymmärrettävää kun on sen ikänenkin (21)
Anteeksi paljon jäi varmasti kommentoimatta, nyt yritän taas päästä käymään enemmän niin en tipu niin nopeasti kelkasta :)
Plussatuulia kaikille!
-Anis
VadelmaMama: Pahoittelut tädistä. Ei muuta kun uuten kiertoon vaan!
Uuve: Ymmärrettävää ajatella vielä tässä vaiheessa vähän negatiivisesti. Kyllä ne fiilikset sitten paranee taas! Tsemppiä!
ON: Eilen kesken ässäilyjen mies yhtäkkiä totesi että hänestä tuntuu että käytän häntä hyväksi. Touhut loppu siihen ja siitä sitten keskusteltiin pitkään ja hartaasti. Hänestä tuntui että minä en varsinaisesti halunnut, vaikka aloitteen teinkin, että "uhraudun" koska haluan raskaaksi. Apua!! Mieheni on siis tapaus, jolle ei voi kertoa oviksesta ja ajoituksesta mitään, koska tulee paineita. Nyt hän sitten on mielessään laskenut että ässäiltyä on noin joka toinen päivä, että varmasti vaan sen takia, että haluan raskaaksi. Sellainen "uhrautuminen" ei nyt sitten hänelle sovi. Yritin parhaani mukaan miestä ymmärtää, siinä onnistumatta. Kyllä se "uhrautuminen" silloin sopii, jos hän tekee aloitteen. Mutta ilmeisesti ei näin. No, nyt on huono fiilis enkä oikein tiedä mitä tehdä. Harmittaa kaiken lisäksi suunnattomasti se, että eilen tuntui nippailua, jonka tulkitsin mahdollisesti ovikseksi ja se jäi nyt sitten hyödyntämättä. Toivottavasti olen väärässä...
Pahoittelut omanapaisuudesta, pakko jonnekkin purkaa.
Hyvää pakkaspäivää kaikille! Plussatuulia!
Alexandra, kp 19/27-32, yk2