Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
201/631 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve oon itsekin miettiny, että pitäis jo varulta alottaa koiran tehokoulutus, ettei olla ihan pulassa sitten jos pienokainen meille suodaan =) joten tsemppiä! Ja vinkkejä otan vastaan jos tahdot jakaa ;)

Vierailija
202/631 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli kysyn nyt sit lääkärilt tota mahdollisuutta, mut en sit tiiä et mites ku eile näytti ovis testi nyt kaks viivaa molemmat yht haaleit ja netis oli just se et la olis vast ovis? en sit tiiä :s kovasti tuota lasta haluisin :/ olen yrittäny netistä lukea kovasti mitenkä tuo raskaus onnistuu abortin jälkeen, mutta turhan vähän tietoo on :/ ja vauva kuume senkuin kasvaa kaverin lapsi oli juuri äsken kylässä ja on kyllä todella suloinen poitsu ^^ mut onks muil tietoo tost raskaudest abortin jälkee onnistuuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/631 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tätiosanotoistanne, oikeen kivasti täällä menee. :) Ei se oikeestaan ollu ees pettymys, ei ollut yhtään raskausolo (tai no, ehkä ihanihanIHAN vähän, kun tuli ne haamukkeet), niin osasin sitä jo odotellakin. (Ja, vähän salaa toivoinkin jopa, ettei tärppäis vielä ekakierrosta, koska elämäntilanne on vähän sellanen, että vasta aikasintaan seuraava kierros ois parempi. Ja näin nyt sit kävikin. ;) Menkat oli aika tosi oudot, 3 päivää tuli kuin seulasta -ja aivan kuin hana olis käännetty pois päältä ne loppus tänään. Ei yhtään mun tapaiset. Niin, ja sit kuitenkin maha on jotenkin kivulias edelleen, outoa! Vähän oon miettiny, et oisko tuolla vähän endoa kun oireet vois olla sen suuntasia. Tai sit oon vaan vähän höperö. Mikä on kyllä todennäköisempää. :D No, anyway, kohta pääsee taas yritykseen. Kivaa! :) Greippimehua mäkin juon, se on niin ihanaa! Mä myös joudun vähän himmailemaan sen kanssa, tulee kaloreitakin jo aika reilusti kun paljon juo... Yritän siis tässä yritysaikana vähän saada samalla painoa alas, Kiloklubin avulla oon nyt menny ja se on kyllä NIIN kätevä. Huippu. Joo, punaviiniä mä en tässäkään kierrossa ajatellut juoda.

vauvantarve ihmettelee elämää abortin jälkeen, en usko että siinä raskautumisessa sen jälkeen on mitään sen kummempaa kuin keskenmenonkaan jälkeen. Toiset lääkärit suosittelee odottelemaan km:n jälkeen yhden kierron, että keho on varmasti toipunut, toiset varmaan antaa luvan saman tien. En tiä. Kannattaa kysyä hoitavalta lääkäriltä mitä hän suosittelis. Keskenmenon jälkeen voi mennä jokukin aika, että kierto palautuu normaaliksi, eiköhän sama koske keskeytystäkin.

Tellu, etkö nyt meiän mieliks tekis testiä? :D

Oon nyt edelleen vähän pihalla tästä pinkasta, kun oli pari päivää etten ehtiny lukemaan. Pahoittelut.

Mä en yhtään jaksa tätä ydintalvea. KYLLÄ RIITTÄIS JO!!! :D Hauskaa viikkoa, rouvat! :) t.VM

Vierailija
204/631 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli heti vähän jo parempi mieli vastauksestasi :) toivottavasti nyt nappais ton seuraavan ovunkaa :) kovasti toivon tuota lasta itselleni ja miehelleni :) nyt vaa peukut pystyy et onnaa ens ovulla :)

205/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en sitten lähdekään töihin. Esikoinen on 39 asteen kuumeessa ja yöllä sekoili ihan kiitettävästi... en uskalla jättää yksin kotiin=(

VadelmaMama: Nyt vaan uudella innolla yritykseen, josko marraskuisissa sitten tärppäis. Äläkä nyt mitään diagnoosia endosta tee, höperö sä olet :D Ja en kyllä VM testaa! Edes menkat ei vielä myöhässä ja jos plussaisin, niin pääsisin lööppeihin uutena 2000-luvun neitsyt marian serkkutyttönä, joka sikiää pyhästä hengestä XD

Itse olen hieman miettinyt, josko en edes joulukuisiin yrittäisi. Minun kaikki lapset ovat syntyneet loppukuusta, enkä haluaisi joulua synnärillä viettää. Noh, ehkä sitä ei tarvitse edes miettiä, jos jo marraskuun odottajiin pääsis;)

Tänään herättyäni kävin veskissä (kuten aina ensimmäisenä aamulla) ja pyyhkiessä paperiin tuli v.punaista limaa (anteeksi :D), mitä ihmettä se on? Menin jo paniikkiin, että nyt on joku tulehdus?! Huomenna tosin saattais ne menkatkin alkaa, jos kierto on pillereiden jälkeen normaali.

Tosin serkullani oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierto hieman pidentynyt (vertasi aikaan ennen pillereitä), joten en nyt sitten tiedä.

Tellu kp 27/28 (muistaakseni)

Mutta jos jollain on kokemusta kaikista limajutuista, niin kertokaa, ettei tarvitse itsekseen pelätä täällä mitään tauteja:D

Vierailija
206/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Ihanaa että sinäkin nyt sitten vihdoin sait kukkia! Kyllä lämmittää mieltä kummasti! Meilläkin oli jo 7. yhdessä vietetty ystävänpäivä :) Vähän kyllä jännittää puolestasi, kun ei tätiä näy… Yhdyn VM:n mielipiteeseen, jos kuitenkin testaisit? Ihailen rauhallisuuttasi, itse olisin varmasti ihan varma että olen raskaana :)

Tinneri: Tsemppiä piinaviikkoon!

Pullis: Ihana mies sinulla!! Oli siis kyseessä minun mieheni, joka sai jonkinasteisen ahdistuskohtauksen… Harmitti ja harmittaa, mutta yritän päästä yli…

Lindaliina: En tiennytkään että oli kyseessä sinulle jo toinen keskenmeno. Otan osaa! Tuntuu varmasti lohduttomalta!! Toivottavasti tämä nyt sitten olisi sinulle vihdoin SE kierto missä raskaudut ja pikkunen pysyy mukana loppuun asti!

AnanaBanana: Ihanaa saada vertaistukea kaikilta mieheni tökeröön käyttäytymiseen! Jotenkin helpottaa :) Aamiainen sänkyyn kuulostaa taivaalliselta!! Virallisesti mieheni on ”tulee jos on tullakseen” asenteella, kuten sinunkin ja juuri sen takia häntä ahdistaa jos (hänen sanoin) tekemällä tehdään lasta. Hyvä ettei sinun miestäsi kuitenkaan ahdista! Toivottavasti sinunkin mieheesi tarttuu kuume!

ON: Vahvasti on tunne että tästä kierrosta en ainakaan raskaudu, että ilmeisesti joulukuisiin matkataan. Samoja ajatuksia on Tellu1980:n kanssa ajoituksesta ja joulusta. Itsellä la olisi vissiin alkukuusta, joten tuntuu että kaksi seuraavaa kiertoa ovat molemmat ajoituksellisesti vähän huonoja. Toisaalta en taida kyllä kyetä taukoakaan yrittämisestä pitää, joten eiköhän sitä nyt sitten vaan odoteta ja katsota miten käy.

Plussatuulia!

Alexandra, kp 21/27-32, yk2

Vierailija
207/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi taas lasillisella greippimehua;) Nyt ostin vaihtelun vuoksi Lidlin greippimehua ja hyvää oli sekin! Ei ole vielä oviksesta merkkejä, ainakaan limoja ei ole näkynyt. Eli joko ovis tulee vähän myöhässä(mikä sopisi erittäin hyvin, että ehtisi mies kotiin) tai sitten ovista ei tule ollenkaan...No, sitten ei tarvi aloittaa punaviinikuuria;) Lämmöt on ollu tosi alhaiset, joka aamu 35.9-36.1.

Tellu, tohon vaaleanpunaiseen limaan on pari vaihtoehtoa...eli täti on tulossa ajallaan ja punertava lima ennakoi sitä tai sitten sulla on ollut ovis oletettua myöhemmin ja kyseessä on kiinnittymisvuotoa;) Tuskin siis mistään vakavasta on kyse.

Täällä ollaan miehen kanssa oltu myös yhdessä yli 10 vuotta eikä ystävänpäiväkukkia ole tullut kertaakaan. Tosin enpä niitä ole odottanutkaan...meillä toi ystävänpäivä on aina mennyt vähän ohi. Merkkipäivinä on tullut kukkia tosi satunnaisesti...

Lindaliinalle tsemppiä! Onneksi kolme keskenmenoa peräkkäin alkaa olla jo tilastollisesti harvinaista, joten pidetään peukkuja, että seuraava pysyy matkassa! T.Wilpuri

Vierailija
208/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS on pakko olla näin helvatun kylmä? Asutaan tällasessa vanhassa talossa, ja sisälläkin on aikas arktinen atmosfääri. :D Kesällä pitäis laittaa uudet ikkunat ja kakluuni, jospa ens talvi ois sitte vähän lämpösempi...?

Äläkäs nyt yhtään Tellu siellä heittäydy toivottomaks, ei niitä siittiöitä katos montaa tarvita siihen hedelmöitymiseen. Yks taitais niinku riittää. ;) Ei vaan, itehän sä parhaiten tiedät. :) Mut heti tuut kertomaan, jos kierto alkaakin "venyä". Mä myös mietin, että jättäiskö väliin ton joulukuun kierron. L.a. osuis sillon ehkä 18.-20. päiville, noin suunnilleen, enkä haluais mäkään joulua olla synnärillä, enkä haluais, että pienellä on synttärit jouluna tai että on aina se luokkansa nuorin. Vähän tyhmiähän nää syyt on, myönnän sen!, mut jotenki vaan... En tiä. Hölmö minä.

Meillä mies on ihan täysillä mukana kyllä tässä vauvapuuhassa. Ehkä jopa enemmän kuin mä! :O Mä oisin enemmän niinku TJOT-kannalla, mut hän haluis varmistella enemmänkin. Mun tekis vähän mieli ostaa ovistestejä, mut luulen että saisin niistä vaan turhaa lisästressiä. Ja meillä muuten toi mies muistaa paremmin kaikki merkkipäivät, kuin mä! Ei oo ihan yks eikä kaks kertaa, kun hän on tuonu lahjan tai kukkia, että nyt ois niinku vuosipäivä katsos, ja mä oon täysin unohtanu koko homman. :D Yhessä ollaan oltu pikkasen vajaa 10 vuotta. Aika menee niin nopeesti.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :) t.VM kp (mitäs ne nyt onkaan... laskee laskee...) 5/29 (pannaan nyt toi 29, kun pari viimesintä kiertoa ollut sen)

Vierailija
209/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille kuumeisille! En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun ei ole oikeastaan mitään kirjoiteltavaa. Ei ole raskautumisolo ollenkaan, kun tuli se vatsatauti juuri silloin oviksen aikaan. Mutta toki toivon kuumeisesti että se yksi kerta olis ollu ajallisesti sinne päin! Mutta olen koittanut työntää asiaa pois mielestäni, etten sitten pettyisi niin kovin kun menkat kumminkin taas alkaa. Tää on yk3 ja kaksi edellistä kertaa olen niin mielestäni tuntenut jos jonkinlaisia oireita. Nyt kun en asiaa mieti niin en ole huomannut yhtään mitään. Jos tästä ei plussaa niin olen harkinnut kumien käyttöä ensi kuussa. En millään haluaisi jouluvauvaa..

Meillä mies ei puhu vauvasta, kuuntele kyllä jos ite jotain höpisen. On innoissaan kun oviksen aikoina olen himokas :) ja tuntee itsensä halutuksi. Tässä kerran se "lämmitteli" mua sanomalla että sen tekisi mieli siementää :DD En oikein tienny itkeäkkö vai nauraa.. No miehet on miehiä..

Tsemppiä kaikille! Mulla alkaa kohta piinaviikko, viikon sisään olis menkat tulossa ehkä, eli loppuviikosta aikasintaan. Mutta nyt päätin että en tuhlaa rahojani testeihin ennenkuin menkat on reilusti myöhässä (just joo, katotaan vaan kuka viikonloppuna on tiirailemassa viivanpaikkoja vessassa :))

210/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksihän se vissiin riittää, vaan kun en pidä sitä kovin todennäköisenä!

211/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kurkistelin tänne EVELINAn tänhetkisiä kuulumisia ja upeeta, ihanaa!! Tällä kertaa sulla tulee tositärppi joka pysyy laskettuun saakka!! Mietä lokakuisia on aikas yllättävän vähän tuolla odotuspuolella, harmittaa kovasti että melkein kaikki tippuivat lokakuisista:( Onhan tuolla kuun loppulaisia vielä testaamassakin, toivottavasti sinnekin päähän tulisi porukkaa. Tsempit teille kaikille, ja MUISTAKAA ettette luovuta vaikka tärppikiertoa ei tunnu koskaan tulevan, kyllä se vielä tulee, itse sen todistin saamalla tärpin vasta yk.12!!

Helene rv.6+2

Vierailija
212/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voehan peppu!!!

Tätihän se sieltä tänään sitten rynni kuitenkin. Hiukan vaan myöhässä. Kierto oli 32,kun normikierto on ollut 29-31. Yöllä heräsin kolmelta kun oli armoton pissahätä ja ajattelin tehdä sen testin jo silloin. Sitten kun pyyhin niin vaaleanpunaistahan siellä. Tein testin sitten joka tapauksessa ja nega se tietty oli. Tänään sitten hanat auenneet kunnolla :(

Paha mieli ja harmittaa. Ehti jo toivo nousta :( Ja vielä kun ens kierrolla ollaan miehen kanssa oviksen aikaan todennäköisesti aivan eri paikkakunnillakin. Taidan jättää testailunkin väliin. Pitäis kai siirtyä suoraan joulukuisiin :( No ehkä ehditään jossain välissä kuitenkin puuhailla :) Toivottavasti oikeaan aikaan.

Kerronpa sitten tän vuodatuksen jälkeen hiukan itsestäni. Eli 36 vuotta on jo ikää, mikä ei varmaan ainakaan auta asiaa :) Kaksi lasta ennestään, tytöt -06 ja -09. Kolmatta kuumeillaan. Yk 5 käynnistyy nyt. Nuo nykyiset lapset on saaneet alkunsa viimeistään toiselta kierrolta. Nyt siis hiukan jo luovutus mieli :( No eipähän me luovuteta :)

Jepsis kp 1/29-32

Vierailija
213/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis meneillään kolmannen lapsen yritys ja nuo vanhemmat ovat jo ehtineet 6- ja 8-vuoden ikään. Välillä aina tänne kurkin, kun ehdin. Ja siis unelmoin...

Nyt kun sitten olen vihdoinkin saanut kiertoni järjestykseen (koputtaa puuta) muutaman keltarauhashormonikuurin jälkeen, niin oviksen aikaan iski kauhea mahatauti. No päivää ennen ovista oltiin sentään ehditty samaan sänkyyn miehen kanssa, joten kokonaan en toivoani menetä.

Joka kuukaisi sitä toivoo ja tähän asti (PLÄÄH) olen aina saanut pettyä. Älkääkä lohdutelko, että onhan sulla jo lapsia, vauvakuume on vakava tauti ;)

Heno kp 18/32 (tai jotain) yk jo 7

214/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry nyt vain omaa napaa,palaan teihin muihin myöhemmin. tänään siis eka ultra ja siellä oli sama kuin viimeks eli neljä rakkulaa vasurissa ja yksi oikealla. Ongelma on nyt siinä että oli yksi johtorakkula ja muut pienenmpiä ja lääkäri vähän pelkää ettei nuo pienet ehdi kasvaa tarpeeksi punktioon asti ja näin ollen saldo olisi vain yksi. sovittiin nyt niin että jatkan pistoksia perjantaihin asti ja aloitin nyt jarrupiikittelyn ettei se johtorakkula vaan irtoa ennen aikaisesti. Katsotaan perjantaina tilanne ja jos siellä on edelleen vain se yksi iso niin en tiedä kannattaako laittaa viimeisiä rahoja yhden rakkulan takia. Eli sittten koitettaisi seuraavaan kiertoon uudelleen. Viimekshän mulla oli kaikki tasakokoisia ja viidessä rakkulassa silti vain kaksi munasolua. Eli ei kovin hyvältä näytä. Tietty tässä olis mahkut inssiin mutta eipä nuo inssit ole aiemminkaan mulla toimineet, mutta se olis paljon halvempi, jos jostain syystä vaikka nyt sattuis tärppäämään.

Apua, mitä mä oikeen teen? Auttakaa siskot!!

Vierailija
215/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa elämä taas voitta pettymyksen jälkeen :)

Täällä on jo useampi piinaviikkoilijakin. Ja minä vasta alussa. Onnea kaikille! Ainakin Alexandra, Tinneri olivat jo piinailemassa. Ja Hipskukka ja tellu ihan viime metreillä. Joko olette testannut? Ja Tellu, kai sitä aina mahdollisuus on jos kerrankin olette puuhailleet :)

VAUVANTARVE: Samaa mieltä olen kuin Vadelmamama eli ei kai tuo keskeytys sen pahempi ole kuin keskenmenokaan. Kyllähän keskenmenossakin joskus joudutaan kaapimaan tai tyhjentelemään muuten. Eli sama toimenpide käsittääkseni.

VADELMAMAMA: Mäkin olen tuolla kiloklubin sivuilla käynyt. Nyt olen kyllä innostunut tuosta vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta ja sen merkkaminen on tuonne klubin sivuille hankalaa. Menee kaikki pallukat punaisiksi heti. Mutta painon pudotuksen käyrään käyn tulla merkkaamassa. Nyt jo -5kg ja tammikuun alusta oon dieetillä ollut.

EVE: En oikein varmaan osaa sua auttaa, kun ei kokemusta moisesta ole. Mutta kuulostaahan tuo tietty kalliilta hommalta jos johtorakkuloita ei ole kuin tuo yksi. Montako kertaa sullaon inssi tehty? Pystyiskö nyt tekeen inssin ja sit kokeileen seuraavalla kierrolla tarvittaessa muuta, jos silloin rakkuloita kasvais enemmän? En tosiaan paljoa tiedä näistä hommeleista :/

Jepsis kp 1 / 29-32

Vierailija
216/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli la ois ovis toivottavast nappais :)) hirvee toivo kyl pääl

217/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipskukka kp 27/28-29

Tellu 27/28 yk 2 jos ei lokakuisissa tärppää

Maatis 25/28-33 yk3

tinneri kp25/31-33 ja yk5

Anis kp 23/28-29 yk 2

Alexandra, kp 21/27-32, yk2

Pullis kp 21/28-30

Heno kp 18/32 (tai jotain) yk jo 7

Minttu kp 15/25-29 yk 7

Beib kp 14/32-42 yk7

Risu ko 14/27-30

Minni kp 13/27 yk 14 (esikoinen)

Wilpuri kp 13 yk 11

Uuve kp 12/23-30 yk 4

Vauvantarve kp 11

Anju kp 10/33-36, yk 3

Martta 9/26-32 yk2

Evis kp 8/30 yk miljoona

Nalle pöh 8/24-28

VM kp 5/29

Lindaliina kp 3

Jepsis kp 1/29-32

Vierailija
218/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vähä pihal mitä toi kp lyhenne meinaa? :/

219/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan joukkoon! Kp on kierron päivä eli monesko päivä sulla on menossa kun lasketaan ekasta menkkapäivästä. Dpo on toinen käytetty lyhennys ja tarkoittaa päiviä ovulaatiosta. Kaikkea uutta täällä oppii;-)

Vierailija
220/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis mun kp ooonnn nyt 11 eli siis jos mun menkat alko 5pvä ni eiks siit sit tuu 11pvä? eli onks se sit kp 11? joo opin tääl kaikkee uutta :D pitkää kattelin tos ku kaikki puhu kp:stä et mikää se on :D no siis ja netin laskurin mukaa mul pitäs olla ovulaatio ens la eli sillon kovasti puuhiin(ko) ?