Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

221/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEPSIS en ole vielä testaillu...ajattelin vasta lauantaina, jos on tarvetta. Mielummin odotan kun näen sen viivattoman ruudun :/ Se on hassu homma, että tavallaan sen tietää jäävän aina tyhjäksi, mutta silti niin toivoo, että niin ei tapahtuisi. Helpompaa siis vain odottaa. Alavatsa kyllä hieman jo oireilee, että kyllä se sieltä kuitenkin varmaan perjantaina saapuu...valitettavasti :( Ja niin kuin tuossa jo totesin...ei muuta kuin uutta kiertoa päin!

222/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin, tsemppiä!

Jepsis pahoittelut sinulle, että tänne tipahdit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/631 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84 Ihanaa jos pystymme edes vähän parantamaan mielialaasi :) Voimia! Ja kiitos, toivon niiiin paljon, että tää kuumeilu tarttuis myös mieheeni! (Olihan se ihan kiva kyllä, että vaikka ei kuumeilekaan niin kyllä se myöns olleensa ihan pikkuisen pettynyt kun täti viimeksi tuli käymään ;) eli kyllä se vielä...!)

Wilpuri toivotaan, että ovis on sen verran myöhässä, että mies ehtii kotiin ;)

Maatiainen toivotaan, että se yksi kerta osui oikealle kohdalle! Ja pakko myöntää, että nauratti kun kerroit miten miehesi sua lämmitteli sanomalla, että tekisi mieli siementää! xD niin paras! (äläkä huoli, tuntuu, että itsekin olen viikonloppuna tiirailemassa testiä vaikka pitäisi malttaa odottaa)

Jepsis harmi, että tänne tipuit, mutta onnea uuteen yritykseen, hyvä ettette luovuta!

Heno ei kävisi mielessäkään yrittää lohduttaa sillä, että sinulla lapsia kuitenkin jo on. Yhtä vahva se kuume varmasti silti on ja yhtä pahalta tuntuu pettymykset! Kyllä se vielä tärppää, tsemppiä! =)

Nyt loppuun vielä vähän omaa napaa. Sanokaa nyt joku kiltti, että Anis LOPETA tuo oireiden kuvittelu! En malta odottaa ens viikon alkua kun saan nähdä tärppäskö tästä kuusta vai ei. Tuntuu niin siltä, että nyt tärppäs, mutta samalla tuntuu vahvasti siltä että ei tärpänny, kahdesta syystä: 1. Pelkään aina toivoa joitakin asioita liikaa, koska tuntuu, että silloin ne ei ainakaan onnistu. 2. En tiedä kuinka realistista tämä on, mutta jotenkin tuntuu, että on ihan turha toivoa kun nuo lääkkeet saattoi pilata kaiken.. Niin tyhmää tiedän xD

Jouluvauvoista muuten kun puhuitte niin hassua lukea, että niin moni on samaa mieltä. Luulin, että ollaan miehen kanssa tyyliin ainoat! :D Tässä yks päivä kaupassa sanoin miehelle, että eikö olekin kiva kun ei tarvitse enää noita ostaa (vinkkasin kumien suuntaan) ja mies sanoi, että todellakin, mutta pian kyllä joudutaan taas vähän aikaa ostamaan. Ihmettelin, että miksi ja mies siihen, että muutenhan saattaisi tulla jouluvauva. Itse meinasin jo unohtaa, mutta olen samaa mieltä. Jos vaan maltan mieleni, niin joulukuista emme yritä :D Huh anteeksi, tulipa tekstiä.

PLUSSATUULIA KAIKILLE! +++++++

-Anis

224/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri: jospa se ovis olis tosiaan hieman myöhempään?

Anis: lopeta tuo oireiden kuvittelu ja usko, että ne oireet ovat TODELLISIA (ei siis kuvitelmaa)!

Heh, kuinkakohan moni tänne jää sitten joulukuun vauvaa yrittämään;) Itse taidan vetäytyä kuukaudeksi taka-alalle jännäämään tänne jäävien puolesta. Minusta ylipäätään loppuvuoden lapsessa on huonot puolensa (meidän esikoinen on syntynyt 30.11.). Nimittäin koulun aloitus! Meidän esikoinen aloitti 6-vuotiaana koulun ja se oli kyllä huomattavasti haastavampaa kuin keskimmäisellä, joka on syntynyt 22.6. ja aloitti siis normaalisti 7-vuotiaana. Nyt kuopuksemme tulee olemaan luokkansa vanhimpia tai tod. näk. vanhin (on syntynyt tammikuussa) ja äitiä ei jännitä yhtään niin paljon. Tuossa iässä lapset kasvavat vuodessa kummasti. Esikoisemme on siis aloittanut lähes vuoden nuorempana koulun kuin kuopuksemme tulee aloittamaan! Huh, ei ole ihme, että tätä mammaa vähän jännitti esikoisen koulun aloitus... sehän jännittää meitä äitejä aina lapsia enemmän muutenkin;) Noh, en kuitenkaan marraskuun vauvasta ole valmis luopumaan pelkän "huonon" ajoituksen perusteella=)

).(

Illalla oli valtaisat tätioireet, jotka hävisivät.... kuten on tässä kierrossa käynyt jo useampaan otteeseen. Illalla sitten nukkumaan käydessä mahaa nipisteli ja kävinkin laittamassa siteen pöksyihin, joka nyt aamulla osoittautuikin turhaksi.

Mieskin tuli sitten minun jälkeeni nukkumaan ja herätti minut sanomalla "josko voitais tehdä yksi lapsi tässä ajan kuluksi" TÄH? Voi itku, mikä UPI toi mun mies! Sanoin, että mulla olis ikään kuin menkat alkamassa tässä lähitunteina, joten hirveästi ei kannata toivoa tärppiä... mies sitten ihmeissään "ai, onks sillä nyt jotain merkitystä, millon me hoonataan" (joo, noita mun miehen sanontoja... hoonataan???)... no eipä juuri ole... harjotellaan vaan XD

Nyt sitten odottelen sitä mun lempitätiä kylään. Muistelin tuossa, että keskimmäistämme ennen kiertoni saattoi olla 30-31 päivää, joten en nyt sitten oikein tiedäkään, mikä se mun normikierto on ollut. Ennen kuopustamme oli tuon 28-29. Saattavat menkat siis alkaa vasta viikonloppunakin.

Tellu 28/28

Vierailija
225/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis: Pahoittelen tädistä! Pitikin olla vielä niin että kierto vähän venyi, oli varmasti jo toiveet tosi korkeella. Mutta, hyvä asenne sinulla, älä luovuta :) Vaikka piinaviikkoa tässä jo vähän eletään, niin yritän vielä unohtaa sen. Muuten aika menee niin hitaasti :D Testata en meinaa, ennenkun jos täti on jo myöhässä, eli siihen on vielä rutkasti aikaa. Mitään oireita ei ole, joten en usko että tässä kierrossa tärppäsi.

Niin ja onneksi olkoon mahtavasta painonpudotuksesta lyhyessä ajassa!

Eveliina: No voi harmi! Neuvomaan en kyllä uskalla lähteä. Varmasti vaikea päätös! Toivottavasti huomiseksi olisivat kasvaneet.

Hipskukka: Niin kauan kun täti on poissa, on vielä toivoa. Sama vanha juttu, mutta aina vaan totta :) Tsemppiä!

Tellu1980: Miehet on kyllä niin ihania! :D

ON: Täällä ei mitään uutta. Ei oireita, ei mitään. Seuraavaa kiertoa odotellessa. Niin ja viikonloppua!

Alexandra, kp22/27-32, yk2

226/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... huoh, alkais nyt jo. TAHDON niin kovin päästä jo yrittämään. Seuraavasta kierrosta en missaa ovista, se on varma. Menen mieheni perässä vaikka hänen työpaikalleen XD

ALEXANDRA se, ettei ole oireita ei koskaan tarkoita, ettei olisi raskaana!

Voi Eveliina, kunpa osaisin neuvoa jotenkin. Itselläni ei vain ole mitään käsitystä noista jutuista. Vielähän on toivoa, että olisivat kasvaneet?

227/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsempeistä!

Nyt kävi niin, että mun olis pitänyt avata iso ampulli ja KALLIS vain yhden päivän takia jos ei huomenna natsaakaan. Lääkäri soitti mulle ja sovittiin että tehdään huomenna inssi. Hän koki, että aika epätodennäköistä että ne pienet olisivat kasvaneet niin paljon, että olisi saatu punktoitua. Kokoero oli kuitenkin 6-7mm. Ei kyllä ole kovin luottavainen olo kun ei inssit ennenkään ole toimineet mulla. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Munikset kuitenkin hedelmöittyy hyvin joten olisko vika sitten kiinnittymisessä. Eli punkkua kehiin nyt sitten. Voiko aloittaa jo tänään? Oliko se desin verran about? Oisinpa tiennyt tämän niin olisin sitä greippimehua ryystänyt kanssa, mutta kun luulin että tulee luget avuks niin siitä ei silloin niin hyötyä. Höh. No toivotaan että tärppäisi kuitenkin.

Aurinkoista päivää toivottelee Evis kp 9

Vierailija
228/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!!! Niin siinä vaan sitten kävi kun toimenpiteen jälkeen piti käydä ovista tikuttamaan jo paljon aiemmin niin eilen se jo ontoi sen positiivisen tuloksen ja tänään toisen ja eilenhön oli siis kp8.. Klinikan tätin mukaan ei olis saanut näkyä kun vasta loppuviikosta ovistesteissä viivat. Nyt suunnittelmissa olis huomenna appelmedissa käynti ja hormooneja sit vissiin on käytävä syömään. Olo on kun murrosikäisellä aamulla heräsin vain 5 valtavaa finniä naamassa =) Mut positiivista on kuitenkin se että ovulaatio tulee knu tuleekin minulla aivan omineen nyt jo toimenpiteen jälkeen vaikka ensiks ilmoittivat että sita voi joutua odottelemaan sen pari vuotta vallan mainiosti. Isänät lähti aamulla niiin hymyssä suin töyhin kun oli ensiksi tullut katsomaan ovulaatio testin tuloksen... Juu siis se tunkee itsensä mukaan vessaan jos sillä on jtn hajua siintä et tikuttelen =) Eiköhän se jo nyt kaikki sen työpaikalla tiedä et sen mammalla on ovulaatio =)Ja kun sillä on niin valtava bvauva kuume niin silloinhan sen pitää tulla ruokiksellakin kotiin treenailemaan sitä vauvan tekemistä =) Ei kyllä toisaaltaan haittais vaikka se ei ihan heti tärppäiskään kyllä meillä nyt niin paljon sitä huomiota saadaan. Jakaahan se sitä muutenkin mut ei kuitenkaan niin paljon kun nykyään. Katselivat mammat hymyssä suin kun tuli minua viimeksi helsingistä klinikalta kukkaisten kanssa hakemaan kotia. Sanoi käyvänsä syömässä mut olikin sitten käynyt samalla kukkasia hakemassa. Alavatsan kivut on nyt kyllä aikas valtavat mut niistä pitää nyt vaan olla onnellinen et siellä ihan oikeasti jtn tapahtuu.

Evis: Tsemppiä sinulle toivotaan että nyt tärppäisi ja olisi jo sinun vuoro saada se oma pikkuinen

Vierailija
229/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraa saa kyllä noille teidän miesten kommenteille;) Maatiaisen mies haluaa siementää (tulee ihan maatalouslomittajan touhut mieleen) ja Tellun mies ehdottelee hoonaamista;) Eihän noi jutut kovin romanttisilta kuulosta mutta toisaalta...eipä toi vauvan TEKO niin romanttista aina olekaan, pakkopullaksi meinaa mennä välillä...

No, ketäs tänne nyt meinaa jäädä joulukuuksi kuumeilemaan? Mä en uskalla jättää yhtään kiertoa väliin, kun vuosi kohta ollaan yritetty. Oishan se uskomatonta, jos juuri ensi kierrosta tärppäisi...mutta kelpaisi sekin;)

Evis, ihan mahtavaa, että pääset kuitenkin inssiin, ettei mene kierto kokonaan hukkaan!! Eikös sulla edellisissä insseissä ollut jotain ajoitusongelmaa oviksen kanssa? Toivotaan, että nyt ois kaikki kohillaan ja saisit sen plussan;)

Tellulla alkaa olla piinapäivät käsillä, onnea matkaan;) Muita ei tainnut vielä olla?!

Mulla on tänään ollut vähän ovisoireita (limaa) mutta lämmöt oli edelleen matalat, joten nyt sinnitellään huomiseen asti ja illalla peittoja heiluttelemaan;) T.Wilpuri

230/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu ravaa vessaan ja pois, vessaan ja pois. Kokoajan muka tunnen oikeen kunnon lurahduksen ja sitten TÄTTÄDÄÄÄ!!!! side onkin tyhjä.

No mitä hittoa mä nyt eritän? Ja eilen (vai oliko toissapäivänä) kun tuli siihen paperiin jo sitä v.pun. limaa (anteeks taas!), niin miks ei nyt vaan voi ne menkat alkaa???

Ei tätäkään kauaa jaksa!

Hermostunut Tellu kp 28/28?

231/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olis jos kuitenkin tekisit testin? Jos se on ollut kuiteski kiinnittymisvuotoa vaikka sanoitkin että ajoitus oli pielessä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä..puhallan täältä plussaa, puuh!

Mulle on sanottu että jos pistää pregnylin eli irrotuspiikin niin ovistesti ja raskaustestikin näyttää plussaa. No pistin muutama tunti sitten ja äsken kokeilin hymynaamalla, mutta eipä tullut vielä ainakaan. Kokeilen illalla ja aamulla uudelleen. Mulla on taas sellainen fiilis niin kuin aiemmissakin insseissä ettei toi pregnyl mulla kunnolla tehoa ja siksi ovis tulee myöhemmin kuin on inssi tehty. Onneks ne simpat sentään jonkin päivän pysyy hengissä.

Heh, tilasin taas 21 kpl raskaustestejä. Ja kun iltis ei ole enää täällä niin pitäähän jonkun olla taas testihullu;-)

Vierailija
232/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Huippua!!! Toivotaan, että nyt tärppää. Punkkua ovispäivänä ja sen jälkeen, ½ lasia/ pv. Itse hörpin aina iltaisin sen ;).

TELLU: Testaa. Nyt kulostaa niin plussalta ;). Kiinnittmisvuoto tulee 1-2 vrk kiinnittyä. jälkeen, joten sitä se on hyvinkin voinut olla. Go nainen nyt testaamaan! Ja joillain kiinnittyminen tapahtuu vasta 10 DPo jälkeen, viimeistään DPo 12. Joten toivoa todella ON. Peukut ***

Itselle ei kummallista, turvottaa ja nälättää. Itkettää. Nice. Mutta tosi onnellinen olo.

ILTIS 8+6

233/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessareissulla oli ihan vähän verta paperissa, eli huomenna varmaan sitten kp 1.

Heh, kiva päästä oikeasti tositoimiin=)

Kiva Iltis kun käyt meitä moikkaamassa. Mitenkäs siellä odotuspuolella, oletteko yhtä aktiivisia keskustelijoita kuin täällä kuumeilijoissa? Onhan kaikilla ollut riittävästi liimaa ja tarrasukkia matkassa?

Tellu

Vierailija
234/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri, mä ainakin jään joulukuisiin jos on sellanen. Meillä kans tota yritystä takana jo jonkun verran, ni en halua ajatella, että jos se oliskin ollu se meijän kk ja jätettiin hyödyntämättä.. :)

Meinasin jo laittaa Tellulle, että testaa jo ihmeessä, mutta jos nyt näyttää siltä että täti tulee, ni tsempit ensi kieroon. :)

Eve mä oon sun kanssa ihan samalainen testihullu! Testejä olis vaikka armeijalle. Ja monta erilaista lajia. ;) Odotan sitä plussaa, että saan sitte testata monella erillä ja varmistaa varmasti että siellä on plussa. :P

On taas toi kuume oikeen huipussaan! Ei pysty muuta miettii ja lueskelen kaikkii mahdollisii sivuja ja katon videoita. Kakkoselta tulee muuten perjantaisin sellanen ohjelma kun sydänääniä. Ihana ohjelma! :) Kannattaa katsoa.

Oon muuten miettiny pääni puhki noista synnytystavoista. (Joo tiedän, älytöntä miettiä tässä vaiheessa) Mutta mietin silti. :D Ja paikkoja... Ihaninta olis kotona vesialtaassa. Ei olis mitään sen ihanampaa, mutta me asutaan täällä peräkylässä, että tänne asti tuskin kukaan kätilö lähtee. Ja suomessa on yleensäkkin tosi vähän ns kotiloita. :/ Mut yks mikä on ihan varama, niin mä haluan synnyttää veteen! Tammisaareen olis joku 200 km matkaa ja sit joku toinen sairaala missä sai kanssa synnyttää veteen ni oli tossa 200 km paikkeilla... Niihin täytyy tietysti anoa lupaa että pääsee, mutta sen teen! Ja tietysti jos synnyttää veteen, ni ei saa mitään lääkkeellistä kivunlievitystä, mutta sen mukaan sit mennään... :)Sänky on ihan vihoviimeinen, mitä voisin ajatella. Tai eihän sitä tietenkään voi vielä tietää, mutta jotenkin tuntuu siltä. Ja onhan moni kätilö sanonut, että selällään on vaikein asento synnyttää. Jakkara olis kans tosi kiva, jos siinä vaan on hyvä olla. :) Siinä painovoimakin auttaa vauvaa tulemaan ulos. Oon ihan höpsö ku mietin tollasia, mut haaveilu on ihanaa. ;) Onks muita, ketkä olis miettiny tapoja ja paikkoja?

Beib

Vierailija
235/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelle nyt tsemppiä! Sulla on siis ilmeisesti joku hormonihoito käynnissä? Saanko kysyä minkä takia?

Mä vähän haeskelin netistä tietoa (en tiiä onko se hyvä juttu ;) ) ja mietin että kun mun ovis ei ainakaan tikuttaessa näkyny kp 13 - 20, että mitä jos se tapahtuu liian myöhään ja näin myös luteaalivaihe on liian lyhyt, ja tämä estää hedelmöittyneen alkion kiinnittymisen? Voiskohan tää teoria olla totta mun kohdalla?

Noh, ens viikolla meen gynelle jälkitarkastukseen että kattoo että olis tyhjentyny kaikki niin voinhan sitä kysästä..

Tiedän, että kolmannen keskenmenon jälkeen pääsee tutkimuksiin mutta en millään haluais kokea sitä kolmatta vaan saada heti apua jos se on mahdollista.

Noh , tällasta nyt.

Ai niin, tänään mun ystävä sai pojan, ja en voi kuvailla miten sydäntä viilsi se tuska ja kaipuu saada joskus itse olla se joka laittaa viestin oman lapsen syntymästä..huoh!

Tsemppiä ja voimia kaikille vauvakuumeeseen sairastuneille!

Lindaliina km:n jälkeen yk 1 kp 4

Vierailija
236/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit mikä ihana ylläri ku tultiin tänään kotiin.. Koira oli sitten keksiny, että olis kiva maistella vähän jokaista vessapaperirullaa tuosta täydestä paketista..! No oma moka kun mukamas niin kiireellä lähdin aamulla, että unohtu toi paketti koiran ulottuville..

Tellu kiitos! Olisikin niin ihanaa voida uskoa, että tää on totta :) Mutta mites kummassa mulla onkin sopivasti niin moni kaikista oireista mitä oon kuullu, et voi olla xP Väsyttää, paleltaa, pissattaa jatkuvasti (eilenkin kävin veskis ennen ku lähdin kaveria tapaa ja n. 40min siitä hetkestä ku vedin vessan ni eiköhän mulla rakko ollu taas halkeemispisteessä ja äkkiä vessaan heti ku pääsin perille) ainiin ja ajattelen ruokaa ihan KOKO ajan xD ei, kyl se vaan on noi lääkkeet. Mut ei se mitään, jos ei tärppää niin yritys jatkuu, peittojen heilutteluhan on kuitenkin kivaa puuhaa ;)

Ja Beib, musta kuulostaa ihan normaalilta kuumeilulta ajatella tollasia asioita :) On tässä itekin miettiny ja suunnitellu vaikka mitä. Mietin jo esimerkiksi vauvan ja koiranulkoiluttamisen yhdistämistä lumihangissa xD Synnyttämistä en oo vielä ainakaan hirveesti ajatellu, ku meinasin et voisin skipata sit sen kohdan yli :D

Mahdottomasti sylintäydeltä tsemppiä jokaikiselle!

-Anis

237/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mulla on tosiaan hormonit apuna kun en luomusti ole tullut raskaaksi. Mitään vikaa mistään ei löydy, ei vaan ole tärpännyt. Todistetusti voin kuitenkin raskautua kun viimeksi oli se kohdun ulkoinen. Jos tällä kertaa vaikka onnaisi ja ihan oikeaan paikkaan please. Mullahan on ikää jo 39 vuotta joten ei ole tässä iässä helppoa ei.

Anis, hauska toi sun koirajuttu. Mun toinen koira on välillä hieman tylsistynyt ja keksii itselleen ohjelmaa jos olen poissa. Sen mielestä on kiva tyhjentää mun vessan roskis ympäri kämppää. siinä sitten keräilen kerrankin siteitä sieltä sun täältä, ihanaa. Onneks ei ollut syönyt niitä, kai;-)

Eikös jonkun sananlaskun mukaan täyden kuun aikaan tärppää helposti...

Vierailija
238/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tipuin lokakuisista tänne. Oli vähän huono kuukausi tuo edellinen, monenlaista tuli vastaan... ensin sairastin keuhkokuumeen, sitten miehelle tuli vähän suorituspaineita ja sitten kun join sitä punkkua oviksen jälkeen max. sen puolilasillista päivässä niin sain vuotavan vatsahaavan, mulla on se edellisen kerran vaivannut muutama vuosi sitten... eli aikamoista touhua ja edelleen on kovia kipuja ajoittain, mutta josko se tästä...

Evikselle paljon tsemppiä huomiseen! Toivottavasti sinulla tärppää! Olet sen pienokaisesi kyllä jo ansainnut!

Ja kaikille muillekin paljon plussaonnea ja ihania pieniä jouluvauvoja!

Lumi kp 2/32 ja esikoisen yk 2 ku:n jälkeen.

Vierailija
239/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu täällä vaan, välillä käyn lueskelemassa teidän juttuja, en voi aina kirjoittaa kun meidän koneessa vikaa. Nyt pojan koneell hetken... Ja toi että pitää välillä paussii ja ajattelee muita asioita varmaan auttaa raskautumista ajatellen...

Joo Lindaliina, pahoittelut keskenmenosta, uutta yritystä vaan! Ollaan melkeen ikätovereita, minä koht 43 eli ei oo niin helppoa!

Evis, toivotaan että imssi onnaa!!!

Kaikki plussatuulet sinne!!

Anis, meilläkin 3 koiraa ja miettinyt kams miten ulkoilutus sit jos... mut eiköihän noi aina järjesty!

Omaa: mulla dpo2 ja ässäitiin ma ja ti aamuna ja olin 2 tyynyä pyllyn alla 20 min. juonuy greippimehua (rybbäri parasta) ja aloittanu punkun viikko! sitte... oon opetellut juomaan sitä ja ei se hassumpaa oo kun juo `tuuletettuna`

ja vaan sen desin!

Meinaan soittaa sinne lääkäriin ajan jos ei nyt tärppää... käydään ne kokeet läpi josko olis joku yksinkertainen syy miksei tärppää... Ei se varmaankaan niin maltaita maksa jotain 200-300 euroa... Näkee sit.

Mutta plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Ai niin ja pahoittelut tänne tippumeille!!

Minttu

Vierailija
240/631 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kans kerran niin (ku asuin vielä "kotona") että mun vanhempien rotikka kaato vessan roskiksen ja levitteli siinä sitten mun tamponejani ympäri eteistä ja juoksi pihallakin sellainen suussa, yöööks :P

Tää meidänkin neiti keksiny kyllä kans vaikka mitä.. 20€ seteli on menny ja kerran ku kaupassa sanoin miehelle, että ei tarvii ostaa leipää ku meillä sitä on, niin eiköhän tuo koira tullut ovelle vastaan melkein kokonainen ranskanleipä suussa. Elekielestä huomas, että ties ettei niin saanu tehdä ja että me suututaan, mutta kun oli niin hyvää niin ei millään pystyny päästää siitä irti xD Jännintä on, että pahimmat "tuhot" se tekee silloin kun toinen on poissa ja toinen menee suihkuun. Mutta joo innostuin vähän liikaa tästä kirjottamaan, kun eihän tää koirapalsta ole, sori :D

Odottelen innolla lisää kuulumisia kaikilta :)

Anis