Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
621/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kokis, ihanaa!!!! Olen niin onnellinen sun puolestasi :)

Vierailija
622/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänpä liittää kuvan testistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miekii oon plussannu marraskuisissa ja sitten oli muistaakseni joitain muitakin, minni86 ja nanna, jos nyt muista oikein kun täällä ollut niin kamalan hiljaista viime aikoina.... IHANAA KUN PÄÄSIT MUKAAN PLUSSAJUNAAN!!!! Ja MINNIhän se oli se kuski!!

MInttu ja Massu rv 5+3

Plussa tuulet muillekin jäljellä oleville, viel on tilaa!!!!!++++++++++++++++++++++

Vierailija
624/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lisää plussauutisia =) ja kiva kun laitoit kuvankin, voi onnea niin paljon!

Beib pahoittelut tädin johdosta :( tsemppiä kuitenkin tammikuisiin! (tai jo joulukuisiin ;>)

Täällä lähestyy piinaviikko, vaikka tuntuukin ettei tässä mitään piinailtavaa ole. Ässäilyt jääny aika vähiin tuossa oviksen lähiseudulla (milloin se sitten ikinä olikaan) kun ollut niin hektistä. Mutta en silti osaa luopua jännittämisestä, ehkä sitä toivoa kuitenkin on pikkiriikkisen x)

Vierailija
625/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat selkeät viivat. Suuret onnittelut :)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja paljon paljon tsemppiä jännääjille!!

Täällä selkä rikki, ei meinaa mihinkään päästä kun niin kovin sattuu =(

Illalla alkoi jo oikutella, aamulla en enää meinannut sängystä ylös päästä.

Napaan ei ihmeitä. Välillä tuikkii masuun ja rintoihin,mutta hyvinkin pientä tämä on.

Minny kp22/29-31 dpo7 taikka dpo5 ja yk8

Vierailija
626/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut kokikselle!! Tosta testin tulkinnasta ei voi kyllä erehtyä, on niin selkeet viivat.

Jollekkin oli täti tullut kylään, pahoittelut!

Itse täällä vieläkin piinailen. Menkat loppuivat jo edellispäivänä ja olivat kyllä todella niukat. Yleensä on runsaat ja kestää 5 pv näiden kolmen sijaan. Rinnat ovat arat ja lämpö edelleen koholla. Väsyttänyt on enenevässä määrin, vatsaa nippailee ja vasen nivunen on arka.

No, tänään vihdoin ostin testin kaupasta ja huomen aamulla testaan. En kyllä ymmärrä miten tää voi näin hirveesti jännittää. Tunsin itseni joksikin pikkupennuksi joka oli eka kertaa sideostoksilla kun marketissa testiä ostin ;)

-martta 33/28-33 dpo 14, menkat dpo 8-11 ???

tai 4/28-33

627/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkimassa kuulumisianne, kun tuolla joulukuisissa on nyt niin hiljaista.

Ja täällähän olikin mahtavia uutisia!

ONNEA KOKIS! Olen niiiin iloinen puolestasi! :)

Voi kun itsekin malttaisi odotella testin tekemistä noin pitkään, niin ei tulisi niitä haamuja, joita pitää sitten arvuutella.

Plussajunaan vaan sitten loppusakkikin! Toivottavasti kovin moni ei tipu tuonne joulukuisiin enää! :)

Marjana joulukuisista

628/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkin tuolta odotuspuolelta taas kuulumisianne, kun edelleen haluan tietää mitä täällä kuumeilupuolella tapahtuu:) SUURONNITTELUT plussanneille, KOKIS saanut tosi vahvan viivan apteekin omaan(?), tuolla minäkin varmistin tuloksen vielä rv.4+3 ja tuollainen viiva siinäkin oli. Itse alkuraskauden ultrassa kävin torstaina ja yksi elävä pieni siellä oli, mittaa huimat 2,5cm:) PLUSSAPUHUREITA!!!!!

Helene 9+5 (joka raskautui vasta yk.12, että malttia ihan jokaiselle, tiiän miltä tuntuu kierto kierron jälkeen pudota uuteen kuukausipinoon!!Mutta toivo pitää kaiken yllä!!)

629/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS! Ihanat viivat!!!! :) Voi kun ihanaa! Ihan fiiliksissä täällä :)

Pahoittelut niille, jotka joutuivat jo vaihtaa junaa :( yritetään me muut hypätä nyt tähän Kokiksen vaunuun!! Ja kiva kuulla helenestä, samoissa pinoissa oltu :)

Marjanan viestit pistää aina silmään, kun ollaan oltu kierroissa aika samoissa, sulla vissiin vähän pidempi kierto kuitenkin ku mulla, mulla laskettu aika menis vielä marraskuun puolelle, ja edelliset lapset on syntyny aina muutama päivä ennen laskettua aikaa, että senkin perusteella vois olettaa marraskuun puolelle jäävän. Kattoo nyt kuinka täs käy. Tellun kanssa näyttäs olevan samat päivät jotakuinkin kans..

Se kiertopino olis kyllä hyvä, mutta ei taida olla mustakaan sen kasaajaksi :/

Ovis ollu ja menny, jos on ollu ja menny. Ei oireita mihinkään suuntaan. Odottelu jatkuu.

nyt siis kp19/26-31.

Vierailija
630/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi plussa, jee, onnea Kokis!

Kiertopino ois kyllä kiva mutta eipä taida multakaan löytyä puhtia se kasaamiseen. Aivan hirmuinen kiire töissä ja vapaalla ei tahdo jaksaa muuta kuin olla vain. Se hyöty siitä tietysti on, että ei ehdi niin hirveästi pohdiskella tätä vauva-asiaa.

ON: Tissit edelleen kipeät ja hiukan kipeä olo, mutta edelleenkin olen sitä mieltä että ne vain enteilee tätiä tulevaksi tiistaina. Meillä siis oli petipuuhia kp 11 ja testasin ovistestiin plussan kp 13 ja 14(vahvempi viiva). Ei siis pystytty hyödyntämään noita ovispäiviä. :( Siksi siis epäilen että ei ole voinut tärpätä. No, odotellaan edelleen.

kiamari kp 26/29

Vierailija
631/631 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen uusi kirjoittelija täällä. Olen kyllä taustalla kuumeillut kanssanne jo jonkin aikaa, mutta kun meillä ei ole vielä yritystä varsinaisesti ollut, niin en ole siksi kirjautunut. Nyt kävi kuitenkin niin että tarvitsen apuanne, koska tunnutte olevan hyvinkin perillä monista raskautumiseen liittyvissä asioissa joten siis:

Lopetin pillerit, mutta en muista koska (todellakin) ehkä noin 3-4vko sitten. Tarkoitus oli siirtyä käyttämään kumia. Noh jännästi sitten unohdettiin muutama kerta se kondomi kokonaan, kun molemmat ollaan todellisia lahopäitä. Mä en muista oliko mulla kuukautiset silloin heti kun lopetin pillerit eikä niitä ole nyt ainakaan 3-4vkon ollut. Aloin sitten eilen stressaamaan, että pitäisikö niiden jo olla tullut. Mutta kun en voinut millään tietää ja paljon olen lukenut juttuja että pillereiden syönnin jälkeen voi mennä aikaa, ennen kuin ne taas alkaa luomusti. Noh pienenä stressihiirenä kipaisin apteekkiin ja ostin "Herkän raskaustestipuikon". En ole ikinä ennen tehnyt raskaustestiä joten en tiennyt niistä, onko jollain kokemuksia? Noh luin tunnontarkkaan ohjeet ja tein testin. 5 minuuttia kului ja katsoin testiä ensimmäisen kerran, odottaen näkeväni täysin tyhjän "T-lokeron" mutta siinä näkyikin haalea punainen viiva. Nyt kysynkin siis, mikä on mahdollisuus, että olen raskaana? Kun en tiedä mikä kierron päivä on ja miten paljon on mahdollista että tämä on sellainen "haamu" joka ei merkitse mitään ja pian alkaa kuukautiset? Punainen oli selkeä, ei tarvinnut tiirata, muttei läheskään niin vahva kuin kontrolli viiva. Auttakaa kokematonta ja tietämätöntä! Kiitos jo etukäteen.

Edit: Keksin jo valmiiksi sellaisen nikin, ettei tarvitse turhaan lempinimiä vääntää, kun tiedän että sellaista kuitenkin yrittäisitte :D