"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
nyt testata vaan... mä olen täällä veturissa ihan yksin notta sopis nyt vaan tulla kyyttiin.
Mä viitsin viimein haaskata tuon CB:n digin ja se anto vastaukseksi raskaana 2-3 huomenna pitäis menkkojen alkaa. kävin myös siellä verikokeissa Hcg pit. mittauksessa eilen ja se oli 220 (vko 3+3) Onkohan toi ihan ok??? ILTIS ootko jossain lähistöllä että voisit vähä kommentoida..
Anteex ku mä en vielä uskalla tuonne odottajiin siirtyä.
Eve kyllä täällä kaikki varmasti ymmärtää, yritä jaksaa ja kestää *voimahaleja*. Sä oot täällä niin paljon muakin kannustanut etten löydä mistään sanoja millä kiittäis!
Vauvanhaave ei tartte olla mullakin oli välillä 36,2 ja vaihteli tosi paljon
minni ja masuasukki 3+4
...kun taas tässä koneella notkumassa. ;)
Tilasin tänään Mammaksin herkkiä r-testipuikkoja, saa nähä millasia ovat. Ainakin halpoja. Näyttivät samalta kuin Prisman Pregcheckit (tai mitä lienee...?). Tulevat just sopivasti että pääsee ens viikosta testailemaan. Onko kellään noista kokemusta?
Eve, ihan turhaan pyytelet anteeks. Jokaisella on huonoja päiviä, ja ihmeen positiivisesti oot kestänyt! Tsemppiä. Uskon ihan täysin että sulle vielä se plussa tulee.
Läheinen ystävä kertoi tänään odottavansa, ihanaa! :) Hiukan kyllä tuli sellanen olo, että miksei meillä voinut onnistua se edellinen raskaus. Mutta ehkä tää nyt jossain vaiheessa taas tärppää... Toivottavasti. Oon jotenkin alkanut miettiä, että mitäs sitte jos tää alkaakin venyä? Mihin asti yritetään? Ikäero edellisiin kun sitten venyy, ikää tässä on kyllä vielä jäljellä. No. Sitä ehtii toki murehtia sittenkin. ;)
Beib, mä oon siis TODELLA huono tietokoneitten kanssa, että en tosiaan tiedä niistä merkkiasioista ite mitään. Joskus vaan jossain pinossa joku siitä mainitsi. Mutta siis: erittäin ärsyttävää näitten kanssa säätäminen!
Eikös Minni 220 iu vastaten 3+3:a ole just niinkuin pitääkin, jos sulla nyt on kierron mukaan 3+4? Päivän heitto on kuitenkin aika vähän. Tai siltä musta ainakin kuulostaa. Onnea vielä sulle! :)
Nyt täytyy mennä, johan tätä tekstiä lipsahtikin... Jos jollain tietoa noista mammaksin herkistä puikoista, niin jaa tietosi ihmeessä! Liuskoihin vissiin jotkut saaneet viivanpaikkoja, mut mites noi puikot?
NYT mä lopetan, heippa! t.VM kp ööö.. 18/29
pikasesti :-)
Ensinäkin: Onnea plussanneille!
) . (
Tänään kp22 (?) /28
Oon jo seonnut laskuissakin. No,piinaviikko kai meneillään. Jollain supermegaherkällä voisin testata vaikka perjantaina. Viimeksi hyppäsi punainen plussa silmille (esikoinen) edellisenä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eli Sunnuntaina (?)
Olen ollut niin paljon töissä,että kaikki on ihan sekaisin,
Cherry
+++
Pikakurkistus ennen työn alkua...
EVE: Nyt et lannistu, sulla on kaikki mahdollisuudet vielä plussata tässäKIN kierrossa, muista se. Ja jos lasket, että ovis oli pari pv myöhemmin ja siitä kiinnittyminen voi olla ollut vasta äskettäin, ei plussa tule ihan heti tikkuun. Tukkoisuus ja valkkari= hyvä juttu, nimim. kokemusta on :).
UUVElle peukkuja, kärppäilen täällä, mitä testiin on piirtynyt. Tosi aikaisin aloittelet testaamista, mutta MÄ jos joku ymmärrän sen hyvin ;). Peukut.
ja kaikille tasapuolisesti peukkuja...plussajuna käyntiin...tuutuut.
ILTIS 10+5
Minttu: Millon testailet? Mulla on jotenkin nyt semmonen fiilis, että saat plussan :O
Eve: Älähän nyt lannistu! Näpyt naamassa ja tukkoisuus lupaa hyvää!
Uuve: Vielä ei tarvitsekaan näkyä plussan, odottele nyt vaan rauhassa ja testaile uudestaan.
Risu: Sullakin oireet kuulostaa lupaavilta... päänsärky ja väsy! Älä nyt hitsi soikoon pidä meitä hulluja jännityksessä perjantaille asti!
Vauvahaave: Mitkäs kp:t sulla on nyt menossa? Oireet voisivat olla hyvinkin r-oireita=)
Cherrry: Jännää... testaa vaan jo perjantaina, meidän on pakko saada junaan nyt porukkaa!
).(
Minä olen ihan sekaisin omista kp:sta... heh, taitaa olla 9/28-32?
Noh, ovista odotellessa. Minä en ole koskaan tunnistanut minkään kipujen tms. tuntemusten perusteella sitä, mutten ole kyllä kroppaani paljon siinä mielessä tutkaillutkaan. Ensiviikon alkupuolella se lienee voisi olla?
Tellu
Noo täällä aamu valkeni ja läksin 7 jälkee koirienkanssa lenkille. Kesken kaiken tunsin että ihan kuin jotaa olis valunu alapäästä. Eikun kiireesti kotio ja vessaan. Ensin luulin että olisin kuvitellut kun papruun ei tullut väriä... vähän sit koitin syvemmältä ja kuinkas ollakaan niin tuli rusehtavaa limaa! Ja ties sitä että täti tulossa mahdollisesti tänään... Varmaankin hanat aukee päivällä:(...
Että semmottis. Joo nyt ei ole ollut mitään raskausoireitakaan niinkuin viimeks kun oli kurkkukipua ja juilimista jne... Ja menkkaoireetkin pysyi pois tähän aamuun asti, että nyt koskee mahaan heti kun tietää tädin olevan tulossa.
Yks hyvä puoli jos nyt tässä taas pettymyksen jälkeen jotain hyvääkin voi hakea, mun kiertopäivät on nyt ollu 2 krt se 29 kun aiemmin tuli 25-29 välillä että alkais säännöllistymään.
Ja yhtään r-testiä ei tuhlaantunut kun maltoin oottaa. Mutta kyllä mä olisin suonut että täti olis jäänyt tulematta!
Pitää nyt sitte kait siirtyä tonne joulukuisiin kun en yhtään kuukautta aio tässä iässä enää jättää väliin!! Joo jutellaan miehen kanssa josko mentäis käymään siellä lekurissa (EI TERV.K!) vaan yksityinen, jotta jos olis joku yksinkertainen syy miksei raskaudu vaikka on koitettu kaikkee greippimehusta ja punkusta sekä pyllynalustyynyistä ovistesteihin... Ja lääkkeitä vähennetty jne. Mutta ei vaan natsaa.
Tiedän että täällä on roikkunut yli vuodenkin sitkeitä yrittäjiä ja aina vaan uudestaan, se on periksiantamattomuus mikä kannattaa!!!! Hienoa, jatkakaa samaan malliin!!!! Isot kiitokset kannustuksesta vaikka se ei nyt Tellunkaan tuntemuksista huolimatta tärpännyt. Ja Evis sekä muut pitkänlinjan haaveilijat : TUPLAPLUSSATUULIA sinne täältä!!! Ja MINNILLE super puhurit jotta pieni asukki pysyisi kyydissä!
Minä itse vetäydyn nyt vähän sivummalle, seuraan kyl teitä ja toivon oikein suotuisia plussatuulia koko porukalle!!!
Palailen ehkä joulukuisissa jos jotain alkaa tapahtumaan!!
Tsempit ja plussailkaa :):):)
MINTTU
Kun omassa navassa ei mitään tapahdu niin eletään sitten toisten vaiheissa mukana =)
Monelle niin lupaavat oireet,että varmasti kohta alkaa plussiakin tippumaan, jee jee!
Juna vaan täyteen.
Mutta älkää unohtako minua ;)
Hih..ei sillä,että kuvittelisin siihen pääseväni,mutta kassellaan josko paikka olis tarjolla.
Monille teistä kyllä kohta on!!
Omaa napaa turvottaa ja pierettää :D
Muutaman pikkuisen hetken on tuikkinut munasarjoja joten taitaa se ovis sieltä lähestyä.
Minny kp12/29-31 yk8
Tsemppiä ELEONORA, kuulostaa ihan hyvältä idealta ottaa välillä vähän rennommin kierron seuraamisen kanssa. Stressi ei ainakaan helpota raskautumista...
JEPSIS, kiitos tiedosta. Päätin että testaan tolla cb-testillä vasta jos menkat on myöhässä kunnolla. Onko ovista kuulunut?
UUVE joko testasit?
MYRTTIS hyvä päätös! Pitäisköhän itsekin kokeilla :)
RISU peukut pystyssä! Tsemppiä testailuun!
VAUVAHAAVE testasitko jo?
VADELMAMAMA Mä tilasin myös niitä mammaksi herkkiä puikkoja ja testasin ekaa kertaa tänään. Sain ehkä haamujen haamun tai sit oli viivanpaikka... Ainakin olivat ihan helppokäyttöisiä ja halpoja.
EVE Voimahaleja ja tsemppiä!
MINTTU pahoittelut tädistä :( Toivottavasti ensi joulukuussa teillä on nyytti kainalossa:)
Ja kuulumisia täältä: tänään kp 27/27-29. Äsken testasin ehkä haamujen haamun, tosin saattoi olla vaan mielikuvitustakin. Ei tosin ollut aamulla vaan nyt myöhemmin päivällä, joten ehkä kokeilen huomenna aamulla tai perjantai-aamuna uudestaan aamupissasta. Ellei siis menkat ala ennen sitä... Yritän olla vielä toivomatta liikoja, mutta se haamu kummittelee mielessä... Ihan hirveä olo, väsyttää, paleltaa ja lämpöä 37,3, toivottavasti ei oo flunssa tulossa.
Plussatuulia kaikille ja tsemppiä!
Nanna
mitä eroa on haamulla, haamujen haamulla ja viivanpaikalla?!?!? :)
ei varmaan yhtään mitään paitsi mun mielikuvitus :)
Hei!
Ajattelin tilata noita Mammaksin herkkiä testejä, kun näyttävät olevan hyvinkin edullisia verrattuna apteekin testeihin.
Kysyisinkin Teiltä viisaammilta, kumpia käytätte, liuskoja vai puikkoja? Entä miten nopsasti ne on postilaatikkoon kolahtaneet tilauksen jälkeen?
Millie kp 20 /28-32
Aamulla maha sekaisin ja oksennus lensi... sit tuli kauhee alamaha kipu ja vuotokin alkoi... noh seuraillaan nyt kun ei aamun jälkeen verta ole tullut ja mahakipukin laantui... jos sama kipukohtaus tulee uudestaan niin lääkäriin marssin.
Aamulla soitin töihin et nyt oon mahataudissa, kun niin aluksi luulin ja se oksentaminen jäi yhteen kertaan?? ihmeellistä...
Taidanpa minäkin siis siirtyä tuonne joulukuisiin, mutta toivon kaikille suprehyperplussatuulia, tarrasukkia ja liimaa :)
kurkin tässä nyt kuitenkin sinne saakka että kunnon vuoto alkaa..
Risu kp28/27-30 dpo 17 tai sitten kp1
RISUlle pahoittelut
NANNAlle onnittelut haamusta!! Kyllä se siitä vahvistuu! Kun testi on nega niin se tottavie on nega, kuteen tänään kun menin jo testaamaan dpo7 jos saisin haamun. No turha toivo! Ei mitään näkyvissä. Epätoivo meinasi iskeä! Pitää kuitenkin odottaa muutama päivä ja testata sitten uusiksi. Nyt vaan pitää keksiä jotain järkevää tekemistä ettei kyttää oireita koko ajan.
MILLIE - mä kyllä liputan liuskojen puolesta. Näissä puikoissa on joissakin tosi tyhmät "ikkunat" eli muovit päällä jolloin on ihan mahdotonta tihrustella tarkkaan haamuja :) Sabotoivat mokomat innokkaita testaajia! ;) Liuskat kehiin!
sain hcg arvot juuri ja oli vain 1,9 eli ei raskaana. Näillä päivillä olisi pitänyt olla jotain 20 kieppeillä vähintään. Eli lopetan nyt luget ja odottelen menkkoja ja uutta ja viimeistä hoitoa kohti. Kiitän sydämestäni teitä kaikkia jotka olette jaksaneet tsempata mua ja toivoa parasta, olette ihania. Toivottavasti plussajuna täyttyy ettekä joudu tuonne joulukuisiin.
Aika hyvä fiilis loppujen lopuksi kun arvelinkin että hoito tehtiin liian aikaisin ainakin omien tuntemusteni mukaan, joten en oikein uskonutkaan että tärppäisi. Harmittaa tietty kun ennestäänkin pieni budjetti pieneni olemattomiin ja tuo seuraava hoito se vasta kallis onkin enkä tiedä mistä löydän ne rahat. Lotto vetämään siis.
Mutta oikein paljon tsemppiä kaikille ja aurinkoista päivää toivottelee
Evis
voi eve - pahoittelut ja onnea rahankeruuseen ja onnea joulutontun tekoon!
Heippa kaikille!
Täällä kolmannesta piiperosta haaveileva 30-v. äiti, vanhemmat lapset tytöt 6v ja 9v.
Vauvakuume on vaivannut jo useamman vuoden, mutta mitään sen suurempaa yritystä ei ole ollut, kun tuo mies ei ole ihan niin kuumeinen kuin minä ;)
Vähän kuitenkin tulee jos on tullakseen meiningillä.
Nyt tilanne tämä: kp 32/27-29, rinnat järkyttävän kipeät, heikko,etova olo piinaa etenkin aamuisin ja väsyttää hirveästi. Melkein kaikki ruoka ällöttää, jotain raikasta vaan tekisi mieli. Lämmöt ovat myös koholla.
Ymmärrän että oireet vaikuttavat lupaavilta, mutta jotenkin olo on hirveän epäuskoinen: kyllä se täti vielä sieltä tulee. Varsinkin, kun juuri tässä nimenomaisessa kierrossa ei paljon oviksen tuntumissa peittoja heiluteltu.
Testaamista aion lykätä mahdollisimman pitkälle, odottelen nyt vielä muutaman päivän menkkoja saapuvaksi.
Niin ja jos plussa sieltä jollain ihmeen kaupalla pärähtää,niin sen verran olen käynyt kurkaamassa, että la näyttäis vauvan laskurin mukaan olevan 5.11. 6.11. tai 7.11.
Tervetuloa mukaan Lipstikka. Teepäs jo testi niin voit hypätä samantein tuohon plussajunaan :) Oireet kuulostaa lupaavilta! (ja sullahan menkat jo myöhässäkin)
Löysin netistä tälläsen tekstin:
"Mun gynegologi sanoi, että "kun sattuu, on myöhäistä yrittää enää siinä kierrossa", = ovis on ohi."
Onkohan noin?? Ei kai se munis niin äkkiä ohi juokse :) Tää täällä yrittää kovin miettiä mihin aikaan me oltiin peitteiden välissä :)
Myrttis kp 25/31 (joka ei millään malttais enää odottaa viikkoa...)
Myrttimaaria (olithan se sinä, joka näistä kysyi...?):
Haamu on mun mielestä sellanen haalea testiajan ulkopuolella tullut "plussa" eli viivassa on sitä väriä, mitä pitäiskin olla, jos olisi vain tullut testiajassa. Eli sama kuin roskishaamu. (Jotkut reppanat, kuten minä, todella kaivaa testejä roskiksesta roskishaamun toivossa)
Viivanpaikka sitten puolestaan on "väritön" viiva, johon varsinaisen värillisen plussan pitäis tulla.
Ja sitten on vielä todella haaleat plussat, joita jotkut kutsuu haamuiksi, mutta koska plussa on plussa oli se sitten minkä syvyinen tahansa se väri, niin mä kutsun niitä sen takia ihan vaan plussiksi. Tai ehkä haaleiksi plussiksi, mutta kuitenkin.
Näissä on varmaan murre-eroja. Mutta näin mä ajattelen. ;) Äläkä nyt ota tätä liian vakavasti, kyllä mä oon lähes täyspäinen ihminen vaikka tällasia täällä jaarittelenkin... Se on vaan tää vauvakuume josta tää johtuu. :D
Eve, superisot tsemppaukset sulle seuraavaan yritykseen. Harmittaa kovasti sun puolesta. :(
Mitään uutta ei tänne kuulu, alamahaa on välillä vähän tuikkinut. Nyt täytyy mennä. Tsemiä! :) t.VM kp 19/29 (kai...?)
Tervetuloa!! Ja noilla sun oireilla mä olisin testannut jo useamman kerran :) Testi kehiin ja päivitys tänne, kun menkatkin on myöhässä.
Tilasin niitä Mammaksin testejä. Toimitusaikaakin täällä kyselin, mutta sieltähän tulikin ilmoitus vartin sisään, että tilaus on toimitettu :) Jokohan ne huomenna tulis, niin saisin ne kylppärin kaappiin polttelemaan, tuskin maltan hirveän pitkään odottaa testailun aloittelua..
MyrttiMaaria: Todellakin hyvä päätös toi ainakin toistaiseksi raskaana olo, saa varmaan edes jonkinlaisen mielenrauhan hetkeksi, toivottavasti siitä sitten jatkuu olotila pitempään ;)
Pitäiskö lämmön olla yli 37 astetta että tietäis mahdollista raskautta?
Evelle tsemppiä ja jaksuja!
Omaa napaa; Täti pysynyt vielä poissa, melkein jo ostin tänään testin mutta päätin sittenkin pysyä valitsemallani tiellä. Aattelin kanssa että voin ainakin ajatella olevani ehkä raskaana eikä tyly nega pudota masikseen ja vielä harmita se testi.
Vähän on nyt parina päivänä olleet rinnnat nännien ympäriltä kipeet ehkä vähän menkkamaista juilintaa, mutta on kyllä vatsakin sekaisin että voi olla sitäkin, kiitos liian vahvan paninin.
Muuten ei mitään uutta, täti pysynyt poissa.