Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
421/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minnille näin heti alkuun!! Loistavaa. En voi kuvitella miten hyvältä tuntuu noin pitkän yrityksen jälkeen. :P Tarrasukkia!

Vierailija
422/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin jonkun 2000 merkin litanjan ja se hävis kaikki!!! Ainoastaan toi edellinen pikku pätkä tuli näkyviin... Voi että ärsyttää!! ;o

Kaikille kommentoisin ja omaa napaa laitoin ja sinne hävis.. Noh, ovis siis tänään tai huomenna, testissä melkeen yhtä paksut viivat. Voi paska tätäki!! :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA! vedä meidät muut pysäkiltä kyytiin plussajunaan! :)

Anju ja Uuve - toivotaan että meistä tulis oviskaimojen lisäksi lasketun ajan kaimoja :)

Vierailija
424/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..todellakin, että Myrttis, Uuve ja Anju ovat pian myös plussakaimoja, tsemppiä piinailuun!

ON: flunssaa pukkaa, nokka tukossa ja pää kipeä.. Osui kyllä pupuilut oletettuun ovikseen, mutta tiedättehän te, miten huonosti tässä kierrossa sitä on bongattu.. FF:n mukaan ovis olis ollut eilen tai toissapäivänä, pari viikkoa joutuu nyt sit jännäämään :(

Vierailija
425/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappaaks :o ovis oli ja meni nyt sit jänskättääää :s iha mahaa oikee sattuu ku jänskättää ni paljon :/ ku kuulin, et heti pillereiden jälkee aina nappais ni pitäiskö niit nyt sit taas alotella ja sitten lopettaa? auttaiskohan se? kokemuksii kellääää?

Vierailija
426/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvantarve: Ei kannata pillereiden kanssa leikkiä, saat sillä systeemillä vaan kroppasi sekaisin. Joillakin tärppää pillereiden jälkeen, joillakin ei. Ei noista koskaan tiedä. Toivotaan parasta, että saat pian kaksi viivaa testiin.

ON: Ei ihan oo työfiilis täällä... Lämpöä edelleen 37,2 mutta päänsärky onneksi jo helottamaan päin. Päikkärit auttoivat tätä naista. Huomenna vasta dpo 7, huoh. Jospa edes tiistaihin jaksais odotella ennen testaamista...

+++++ ja mukavaa alkavaa viikkoa!

UUVE dpo 6 yk 4

Vierailija
427/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Wilpuri oon tosi pahoillani olis ollut hienoa että me oltais molemmat päästy

tähän junaan, säkin oot kuitenki jo yrittänyt niin kauan. Yritä jaksaa. Vaikka ei tämä munkaan

juttu mikään varma ole pelottaa niin vietävästi että menee kesken vaikka oli jo ihan hyvän värinen toi david näin aikaisin.

Silti, ku viimeks kävi miten kävi.

ON: No se punkku siis auttoi taas. (NYT SISKOT PUNKKUA JUOMAAN) Ja ne aivastelut oli molemmilla kerroilla (ei koskaan ennen) siis raskauoireina ja nenän tukkoisuus (EVE) nyt on lisäksi rinnat niin kipeät ettei kärsi edes

käsiä välillä eteenpäin liikuttaa. Ne on ollut kipeät jo pari päivää, mut epäilin niitä kuumeen aiheuttamiksi. Ja tää flunssakin on varmaan samaa perua eikös Iltis sanonut jossain vaiheessa

siitä että se immuunipuolustus laskee että kiinnittyminen onnistuu?

Yritän liittää kuvan vaikka tässä se on joo vaalea oli tummempi silloin märkänä, se siis ilmestyi oikeastaan ihan heti ja tummeni siitä sitten. Voi mä niin toivon

että tämä onnistuisi. On tätä niin kauan jo yritetty. Mulla on kamalan huono tämä puhelimen kamera se ei tarkenna mutta toivottavasti saatte jotain selvää.

Nyt vedät teidät kaikki loput mukaan!!! HIIIIOOOPP!!!

MINNI kp 24/27 (rv 3+2)

Vierailija
428/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ennen illan tenttiinlukumaratonia. :)

ONNEA Minni!!!!! Mahtavaa!! Mahtavaa!!!!!! :)

Vauvantarve: ei kannata alottaa pillereitä ja taas lopettaa, kierto menee sekasin. Joko niitä syödään tai sitten ei. ;) Ite siis joskus teininä todella sain kierron totaalisekasin, kun niin tein. EN suosittele.

Mä oon aivan tohkeissani Eve sun puolesta! Toivon niiiiiin että sulla tärppäis. No, niin varmaan säkin, mut kuitenkin. ;) Täytyy kyllä kunnioittaa teitä pitkänmatkalaisia, mä en tiedä olisko musta siihen.

Beib, laitoinkin jo tossa aiemmin tästä, mutta siis suosittelen vielä uudelleen copy-pastella ottamaan tekstin talteen ennen viestin tallennusta. Säilyy siellä, vaikka sivusto nakkais pihalle. Vaikka eihän tää tietysti nyt lohduta. :( Joku joskus sanoi, että tää sivu ei ymmärrä jotain erikoismerkkejä (??) ja katkasee sellasen jälkeen loppuviestin pois. En kyllä tiedä mitä ne sitten ois? Oliko sulla joku sellanen siinä viestissäs? Yhtä kaikki, tosi kurjaa ja ärsyttävää tollanen! :/

Tähän napaan ei ihmeempiä kuulu, on ollu tosi kiva viikonloppu vaikkei mitään ihmeellistä olla tehtykään. Lukea ois pitäny, mut ylläri! en oo saanu mitään aikaseks. Se kyllä jonkun verran stressaa. No. Nyt täytyy mennä sit lukemaan, mut mies tekee tosa vieres töitä niin ei se niin haittaa. Nää päivät kun odottaa sitä piinaviikkoa on ehkä vielä pitempiä kuin ne piinaviikkopäivät.

Tsemppiä siskot! :) t.VM kp 16/29

Vierailija
429/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisätä tuohon oirelistaan että maha on ollut sekaisin.. ja nälkä on kokoajan XD Viimeksi oli vähä samaa oiretta. Mutta ei huonoa oloa eikä pahemmin väsämystä, ehkä jopa päinvastoin.

Mut mitä mä lueskelin niin aika monella teistä oli sellaiset kasat oireita että eiköhän me taas tilaston kattoja kolistella

Vierailija
430/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva hypätä junan kyytiin!

Mulla ei mitään uutta eiliseen, täti pysyy vielä poissa mutta sellanen olo on edelleen että se parin päivän kuluttua saapuu. Jos ei niin kp 36 oon päättäny tehdä testin. Eipähän tuu sit morkkista taas turhasta testailusta ja rahan menosta. En oo tilannu netistä testejä vaan ostanu apteekista ja siellä ne on aika kalliita.

Plussaonnea vielä lopuillekin!

Vauvahaave kp 30 yk21

Vierailija
431/631 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällee viel yks kysymys ihmisille

Onks normaalii jos on oviksen jälkee lämpöö 35.4?

normisti mul on ainaki se 36.5 mut nyt on ollut alilämpöö vaikuttaako mitenkää asiaan?

432/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi ONNITTELUT MINNILLE!

Olen niin iloinen, että juuri sinä rupesit kuskiksi! Olet onnesi todella pitkän yrittämisen jälkeen ansainnut=)

Vauvantarve: Kuten Uuve jo sanoikin, niin ei kannata ruveta noiden pillereiden kanssa leikkimään! Saat vaan noilla hormonivalmisteilla lopullisesti kiertosi ja kroppasi sekaisin.

Uuve, hyvä kun alkaa olo helpottamaan!

).(

Ei mitään uutta navan alla. Paitsi tietysti se, että täti jätti jäähyväiset.... ONNEKSI! Ensin sitä iloitsee siitä, että se täti tulee ja sitten parin päivän päästä iloitsen siitä kun se lähtee ;D

No, nyt vaan odottelen kierron puolivälin tietämiä, jotta pääsee sitten tositoimiin. Harjoitellahan voi sitäkin ennen;)

Tellu kp 7/28-32 (en ole varma, menikö mun kp oikein)

Vierailija
433/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pyrähdys ennen töihin menoa.

Onnea Minnille!! Olihan se aikakin saada veturi! :)

).( Olo on just sellainen et täti kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä... eilen oli kuitenkin lämmöt vielä 36.8 illalla ja tissit kipeet. Aamutukkoisuus on edelleen läsnä, mutta jotenkin nämä alamaha tuntemukset ei anna paljon toivoa... noh jos tätiä ei näy niin teen testin perjantaina jolloin kp30, mitä se oli ennen kilpparilääkityksen aloitusta. Jos tänään kurvaa paikalle niin kierto on sitten lyhentynyt taas 1 päivällä...

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja nyt niitä super plussatuulia!

Risu kp26

Vierailija
434/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnille isot onnentoivotukset! Luo uskoa muihinkin että pitkänkään odotuksen jälkeen ei kannata menettää toivoaan.

ON: Tein sitten kuitenkin ovistestin, kun oli vielä kaksi jäljellä. Eilen näytti tasavahvoja viivoja ja tänään testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Mitään oiretta ei ole mutta eipä sitä ennenkään ole niin kovin vahvana ollut. Onneksi on testit. Vaikka eipä silti, on se "turhaan" puuhastelukin ihan kivaa mutta kiva tietää että on edes mahdollisuuksia saada haluttu lopputulos. :)

kiamari kp 14/29

Vierailija
435/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Minni harvinaisen selvä plussa noilla kiertopäivillä!! Mutta sulla taisikin olla tästä kierrosta aika aikaisin ovistuntemuksia?! Varmaan se ovis oli silloin! Ois ollut kyllä ihanaa hypätä sun kanssa plussajunaan mutta minä hyppään nyt joulukuisiin...

Tosi monella on nyt piinapäivät ihan käsillä, onnea testin tekoon kaikille!! T.Wilpuri kp2/n.27 yk12

Vierailija
436/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minni, upeaa! Toivottavasti saat seuraa vielä monesta meistä. Täällä on kyllä vielä monta potentiaalista jäljellä, pidän peukkuja kaikille :) Ja pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :(

Täällä elellään jänniä aikoja, ylihuomenna saattaa täti jo tulla jos kierto jää 27:n niinkuin nyt viime aikoina on käynyt. Tilasin netistä mammaksi-testejä ja pari clearbluen testiäkin (ihan varmuuden vuoksi vain :)). Onko kellään kokemusta noista? Mietin, että jos keskiviikkoon mennessä ei tätiä kuuluu niin testaisin, mutta onkohan silloin vielä liian aikaista? Jotenkin viikko sitten oli sellainen olo, että ois voinut tärpätä, kun oli kaikenlaisia oireita, mutta nyt taas tuntuu että ei oo tärpännyt kun mitään oireita ei ole. No yritys on kuitenkin vasta alussa ja olen yrittänyt henkisesti varautua pitkäänkin yritysaikaan, joten yritetään pitää asenne positiivisena :)

Tää on kyllä loistava foorumi, kun täältä saa tällainen untuvikko hyviä neuvoja :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Toivotaan paljon plussia tälle viikolle :)

-Nanna kp25/27-29

Vierailija
437/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Minille vielä kerran :). Hei, mulla oli kanssa tukkosiuus, aivastelu ja nuhainen fiilis ekoja oireita ja ne jatkuu vieläkin aina aamuyöllä ja aamulla.

JOKU KYSYI OVIS-LÄMMÖISTÄ: Päivää kahta ennen ovista lämpö laskee, sen jälkeen se nousee parissa vuorokaudessa korkeemmalle kuin normaalilämpö- jo 0,2 asteen nousu on ovisnousu, mutta yleensä se nousee 0,5-1,0 astetta.

EVEEE? mitä kuuluu?

Sellaista, lounastauolla

ILTIS 10+3

Vierailija
438/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on nyt tosiaankin sitten veturinkuljettaja marraskuisilla :)

Täällä ei mitään kerrottavaa.

Plläh kun päivät matelee.

Tänään kp10.

Ajattelin,että jos en tähän kiertoon ostaisikaan ovistestejä vaan menis ihan mututuntumalta.

Eihän siitä tikuttamisesta ennenkään ole mitään hyötyä ollut, menneet rahat vaan kankkulankaivoon..

Sen puoleen kyllä kiinnostaisi tikuttaa kun 4kk oli kierto aina 31pvää ja nyt edellinen lyhentyi kahdella päivällä ollen siis 29.

Saas nähdä maltanko olla ostamatta o-testejä kuitenkaan :D

Samoin kuin tekis mieli jo tilata r-testejäkin odottamaan,mutta ne haamut siellä kuitenkin olis sitten taas vastassa...kahdesti kun on selkeä haamu minulla vaihtunut siihen tätiin =(

Joopatajoo...kassellaan...

Minny kp10/29-31 yk8

Vierailija
439/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompas tämä aktiivinen ketju kun löytyy aina melkein ylimmäisenä! :) Se on kiva - kun muuten täällä on aika hiljaista keskusteluissa!

Täällä kp 23. Ei oireita muuta kuin että masu on ihan sekaisin - varmaan jännityksestä. Olis niin paljon helpompi olla töisä kuin vain kotona kaiken päivät kun on liikaa aikaa ajatella asioita... No, touhuaminen esikoisen kanssa saa kyllä ajatukset ainakin hetkeksi muualle.

MITES SE DPO LASKETAAN?? Onko ovispäivä 1. vai vasta seuraava??? Jos ovispäivä on eka niin sitten tänään on dpo6 muuten vasta dpo5.... *huokaus miten hidasta*

440/631 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINAn kuulumisia minäkin täällä tsekkailemassa:) MINNI, sama oli mullakin, tukkoinen olo ja tissit superarat silloin hyvissä ajoin kun ekoja hailukoita viivoja pälyilin:) Onnittelut!! Plussailkaapas urakalla!! Ei kai ketään muuten haittaa että kurkistelen tänne vielä, tuntuu vaan että saatava tietää milloin kukakin plussailee, ja jäin niin kiinni kuumeilupinoon niiden 12 turhan kierron aikana..

Helene rv.8+0