"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Anteeksi, mutta nyt tulee vain pikaisesti omaa napaa.
Tein tunti sitten clearbluen testin, mutta negaa näytti ei edes viivanpaikkaa tullut. Kp siis nyt 33, normi kiertona olen pitänyt 32 päivää ja viime kierto oli 28. Välillä on ollu joskus 40 päivää.
Olo on kipeä, lämpö oli pari iltaa sitten 37,2 ja ollut hieman koholla koko ajan ja äsken 37,1. Vatsa on edelleen sekaisin ja rinnat kokoajan kipeemmät eli taitaa olla lähestyvä täti ja joku vatsatauti. Voi olla että 8 päivän työputkikin vaikuttaa. Pää on kans kipee ja vähän etoo eli aika hyvin raskaus oireita mutta kai se olis jo näillä kp näkyny testissäkin.
Oottelen nyt että täti saapuisi edes sidettävän lähipäivinä ettei ole kierto taas ihan liian pitkä.
Evelle suuret pahoittelut. Toivotaan, että raha-asiat lutvittuvat ja seuraavat hoidot tuovat sinulle sen oman pikkuisen. Kaikkea hyvää seuraavaan yritykseen!
Anteeksi, olen jotenkin ihan pihalla kun tätä tekstiä tulee niin paljon. Vaikka sehän on tietysti vaan mukavaa! Jotenkin työasiat painaa niin, ettei pysty keskittymään.
Testasin taas aamulla kirkkaan negan, mikä oli kyllä ihan odotettavissa. Lämmöt pysyneet tippuneella tasolla eli 36,8 näyttää. Jos viime kierron merkit pitävät paikkansa, niin ylihuomenna saapuu täti. Tai sitten vasta maanantaina, ei siitä tiedä. Mieli maassa. Haluaisin lopettaa koko yrityksen, mutta se on nyt vaan väsy mikä puhuu.
Katsellaan. Parempaa mieltä muille ja niitä +tuulia!
UUVE dpo 9 yk 4
Millie - en mä vaan saanu vielä toimitusviestiä vaikka iltapäivällä mammaksi-testejä tilasinkin. herkkisliuskoja :) Ajattelin jospa niillä sais maanantaina viimeistään testattua jos eivät perjantaiksi vielä ehdi...
On tää vaan hullua tehtailua ja testailua. Ihan kuin sitä plussaa nyt sais toivomalla siihen testiin :) Ei tullut vaikka tänään negaa tuijottelinin. Nega voitti tuijotuskilpailun... Mut ihmismieli on hullu ja jos odottelen pari päivää niin ehkä se haamu tulee! Taidan olla vinksahtanut
Myrttis kp 25/31 yk 1 km:n jälkeen
tein tänää yhen r-testin ja negaa näytti. kauheesti oon kyl nähny unia siit että olisin raskaana. pitäisi varmaan sitten testata seuraavan kerran ku on eka menkkojen myöhästymis päivä, mut olin malttamaton ja oli pakko kokeilla tänää jo :) mites muilla? testaatteko silloin vasta kun on menkat myöhässä vai aiemmin? oon lukenu netistä kaikkia "keinoja" mikä parantaisi raskaaksi tuloa, mutta ei oo ainakaan vielä natsannu muilla mitään "niksejä"? :)
-Mä tein tilauksen klo 13:31 ja sain samantien tilausvahvistuksen ja klo 13:50 tuli uusi ilmoitus, että tilaus on toimitettu. Maksoin verkkopankissa, mutta jos maksaa sillä ennakkomaksujutulla, niin menee muutama päivä, että se maksu kirjautuu.
Taas mä paasaan omaa napaa, mutta minkäs teet..
Odotukset raskautumisen suhteen on ihan nollat, koska mitään oireita ei ole suuntaan tai toiseen.. Viime kierrossa ovulaation aikaan rintavarustus oli todella arkana, mutta nyt ei juuri sitäkään. Liekö vielä sitten tuo pillereiden lopettaminen (syksyllä) vaikuttaa?
Vauvantarve: Minä ainakin testasin viime kierrossa pari päivää ennen oletettua menkkapäivää ja sit kun oli menkat pari päivää myöhässä. Negaa näytti aina ja sittenhän se täti tulikin peräti kahdeksi päiväksi kylään.
Onks jollakulla tietoa, miten aikaisin noilla herkillä testeillä uskaltais kokeilla? Tiedän, järkevintä odottaa, että menkat on myöhässä, mutta voin myöntää, etten sitä jaksa odottaa :) Vielä viikko pitäis tässä odotella, voi pää vähän (lisää) seota :D
Mites muilla menee?? Joku varmaan jaksais päivittää tuota kp-listaa..? Että onko kukaan mun kans kiertokaima :)
Millie kp 20/28-32
Höh, en päässyt muokkaamaan omaa viestiäni :(
Nannalle tosiaan uutta testiä kehiin ja tänne infoamaan sit. Jospa se haamu siitä vahvistuis?? Peukkuja!
EVE: pahoittelut, mutta jos olet saanut samanlaisia viivanpaikkoja/alkeishaamuja kuin aiemmin, älä kuitenkaan ehkä vielä lannistu- muutama päivä odottamista vielä, vaikka ne tätit sanookin, että nyt peli menetetty! Minusta ei vielä...
Kurkkii
ILTIS 10+6 tänään niskapoimu-uä 9.15, kääk
Eve: Hyvä kun jaksat olla noin positiivisella mielellä, vaikka toivottuun tulokseen ette olekaan vielä päässeet. Toivottavasti saatte haalittua tarvittavat setelit kokoon ja saatte vielä rahalle vastinettakin=)
Tervetuloa ja taidan toivotella samantien tervemenoa (odtuspuolelle). Testaa nyt jo hyvä ihminen ;)
Vauvahaave: Jospa ovis on ollut myöhemmin, eikä näy vielä?
Myrttis: Et vissiin ole ainoa vinksahtanut noiden testailujen kanssa täällä;)
).(
Tänne ei edelleenkään mitään uutta. Pitää vissiin varmuuden vuoksi aloittaa jo peittojen heiluttelu, jos se ovis onkin jo vaikka aiemmin? Ja jos se on ohi jo kun tulee jotain kipuja niin sitten se on minullakin jo mennyt, koska juuri nytkin tuntuu alavatsalla inottavaa tuikkimista!?! Ei kai voi näillä päivillä olla vielä ohi?
Tellu kp 10/28-32
en nyt muista kuka siitä kysyi - mutta törmäsin tosi hyvään linkkiin jota en nyt tietenkään löydä. Sen mukaan raskaana olevista:
dpo7 85% saa negatiivisen
dpo8 80% saa negatiivisen
dpo10 50% saa negan
Suurinpiirtein näillä luvuilla mentiin vaikken nyt ihan exact muistakaan. Aikaisinkin tulee siis haaleita haamuja, haamuja ja plussia mutta plussat oli alkuvaiheessa tyyliin 0,2% raskaana olevista.
).(
Tein taas negatiivisen testin. Tässähän alkaa ihan jo panikoida varsinkin kun on ihan tyhjä olo. Siis että "ei siellä kohdussa ole ketään"... Rinnat on kyllä yhä arat, mutta eihän se mitään todista. Selkää särkee jatkuvaasti niinkuin mnekoissa.. :O Mitähän se oikein tarkoittaa kun nyt jo km:stä lähtien on selkää särkenyt!!! Ehkä en tosiaan ole raskaana mutta toivoisin niin! la osuisi sitä paitsi isänpäiväksi
Plussa! Eilinen haamu vahvistui tänään aamulla kunnon plussaksi!!! Uskomatonta! Tein eka mammaksi herkillä puikolla ja viivahan siihen tuli. Oli tosin vielä haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva kuitenkin! Tein sihhen heti perään vielä CB:n testin kun halusin varmistua ja siihenkin tuli selkeä plussa :). En tajunnut ottaa niistä testeistä kuvia, mutta voin myöhemmin vielä laittaa tänne jos haluatte.
On niin onnellinen olo, että olen itkeä pillittänyt koko aamun ja kaikkeen muuhun keskittyminen on sanalla sanoen hieman haastavaa. Odotan jo kovin iltaa että mies tulee kotiin ja pääsen kertomaan. Vaikka mitä tahansahan voi vielä tapahtua... Yritän kuitenkin olla nyt murehtimatta siitä ja keskittyä tähän ihanaan uutiseen!
Vaikka olen onneni kukkuloilla, niin silti takaraivossa jäytää pieni ajatus siitä miten minä voin ansaita onnistua heti ekalla yrityksellä kun toiset ihanat ihmiset joutuvat yrittämään vuosia... Nyt vaan muillekin niitä plussia :)
Nanna kp 28/27-29 tai siis 3+6
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7
Tuossa se linkki! Klikkailemalla näkee kunkin dpo:n tulokset! dpo 12 jo 77% saa POSITIIVISEN!
(T: Myrttis jonka epätoivo senkun kasvaa)
MUOKS. NANNA - ONNEA! Saatiinpa plussajunaan eka vaunukin!
Äläkä huoli, suurin osa raskauksista menee kuitenkin hyvin!
Onnea Nannalle hurjasti!!!
kyllä se nyt vain on niin et tämä typy hiilaa ittensä joulukuisiin :) eilen siis kp28 ja dpo17 vaihtui kp1. Tää oli kyllä odotettavissakin, koska kilppari arvot ei ole ihan vielä kohdillaan... tosin luvan yrittämiseen olen lääkäriltä saanut.
Hirmusti plussapuhureita piinailijoille! ja sovitaanko niin ettei joulukuisissa nähdä?? ;)
Risu kp2/27-30
Ihan nopeasti vaan kun poitsut ovat kipeänä... Siis meillä vatsatautio uusiutui ja flunssakaan ei ole viel hellittänyt... Voi V.... Tänään olis kierto sen 23/23-28 äsken tossa laskeskelin että kaksi viimeistä kiertoa on olleet sen 22, mut ei mitn oireita edelleenkään. Vessa reissun jälkeen koskee vatsaan hetken aikaa rinnat eivät ole kipeät mut yöllä on saanut jo parina viimeisenä käydä vessassa... Lämmöt mulla edelleenkin sen 37.4 kun normaalisti on sen 36,9 ja nenä on aivan tukkoinen se voi kyl olla et minullekin on tulossa tuo sama tauti... Meillä isäntä jo herätti minut aamu tuimaan ja ilmoitti et voitko käydä vessassa ja jipii ei vieläkään... Tuntuu vaan niin pahalta kun itse on aivan varma että ne sieltä alkavat tänään tai huomenna niin toinen on aivan varma että meille tulee vauva...
Päivän jatkoja kaikille ja onnea paljon plussanneille... Palaillan myöhemmin ny on jo mentävä!!
Terv:Cami 23/23-28
Eli tunnustan nyt virallisesti olevani kuumeinen:)
Meillä mies on se kuumeilija ja jotenkin sai sen tarttumaan muhunkin. Pillerit on tosin ollu poissa jo 5 kiertoa, mutta mä en ole oikein tienny miten suhtautua(vaikka oon testaillu silti joka kierrossa:). Meillä on niin tuore suhde, että halusin odottaa hiukan kauemmin, mutta kuitenkin lasken kokoajan ovista ja teen testejä kierron lopussa. Nyt ei enää paluuta ole, kuume nousi mullakin hurjaksi.
Itse olen 35v. ja aikaisemmasta liitosta 5- ja 7-vuotiaat pojat, mies on 30 ja hänellä ei ole lapsia, vielä.
Yksi plussa jo tulikin, heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Se tosin päättyi ennenkuin kunnolla alkoikaan :(
Luin koko ketjun ja yllätyin minäkin miten vähän plussanneita? Toivottavasti kohta alkaa ropisemaan ja kunnolla!
Tintti kp 24/28 yk 5 tai 6
Pitihän munkin mennä ja testata Myrttiksen innoittamana.. :D Tänään siis dpo 8. Eihä se näytä kun sitä typerää viivanpaikkaa! Buuu. Mun alkuperäinen ajatus oli testata sunnuntaina, mutta kas kummaa ei hätähousu jaksanu odottaa. Oireita on edelleen tasan nolla. Tulis ny jotain... :) Flunssa se vaan jaksaa mukana kulkee, mut siinä kaikki.
Tintti-tyy tervetuloa joukkoon! Tosiaan on plussarintamalla vielä kovin hiljasta, mut eiköhän niitä kohta ala ryöpsähteleen :D
Nannalle onnea kovasti!
Tellu: Toivottavasti ei ole ovistärppi mennyt ohi, me ollaan kanssa sillon yritetty kun tuntuu kipúa, mutta ei ole kyllä niillä kerroilla tärpännytkään. Mites niiden limojen suhteen, jos niitä tulee niin milloin niiden suhteen pitäisi ajoittaa pupuilu?
Onnea Nanna! :) Tarrasukkia lähetän täältä ja älä turhaan murehdi, jokainen ajallaan raskautuu!
Pahoittelut Risulle tädistä.
nalle pöh: lupaavia oireita ainakin sulla, aiotko lähiaikoina testata?
).(
Ei niin mitään uutta. Tissit vähän edelleen kipeet ja nyt oon tän päivän sairaslomalla töistä kun tuli eilen niin huono olo ja vähän lämpöä edelleen sekä niska/hartiat kipeät.
Vatsa kyllä osoittaa rauhoittumisen merkkejä.
Uuteen yritykseen toivoisin jo pääseväni, mutta täti juoksee näköjään mun ohi vain. Vähän on sellainen fiilis että tässä kierrossa ei ole ovulaatiota tapahtunut ja sen tähden pitkä kierto.
anju - sä sait viivanpaikan! Mä en saanu ees sitä. Niin tyylipuhdas nega. Nyt mun toiveet laski kyllä ihan nollaan, vaikka kuinka yritän psyykata että "olenraskaanaolenraskaanaolenraskaana" :)
Mutta onhan sitä vielä toiveita. Ainakin ajallisesti. Ihan vähän
Minäkin kerkeän täällä käymään, ollut liian hektistä viime päivät, etten ole päässyt edes kurkkimaan :(
ONNEA PLUSSANNEILLE!! Mahtavaa! Ja pahoittelut kaikille tädin yllättäneille.. tsemppiä hirmusesti uuteen kiertoon! +++++
Omaan napaan ei kuulu mitään, ollu niin kiire, etten oo pahemmin kerinny edes ajattelemaan asiaa ja kiertopäivistä en tällä hetkellä edes tiedä :O Mutta ehkä näin parempi. Vaikka kuume onkin vielä tallella, on ihan kiva, että pystyy suhtautumaan asiaan "tulee jos on tullakseen" tyylillä. (joo katotaan vaan ku tädin tulo läestyy niin taas oon malttamattomana ostelemassa testejä ;D)
Anis
mulla oli kans käytössä noi mammaksin herkät puikkomalliset testit jotka näyttää jo 10 yksikköä. Viime raskaudessa ne näytti ihan oikein jo tosi tosi aikaisin haaleista haaleinta viivanpaikkaa ja vahvistui sitten. Mutta nyt sain myös niitä typeriä viivanpaikkoja vaikka hcg on vain 1,9 joten niihin haaleistakin haaleimiin ei ehkä kannata vielä uskoa ettei tule pettymystä. Sain kyllä prismankin testiin samanlaisen, joten en sit tiedä miten se voi olla mahdollista.
Mutta tsemppiä testailuun ja täräytähän kunnon plussa! Ja muutkin tietty!