"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Heissan kaikille!!!
Täällä sairastellaan oikein koko porukan voimin. Ei ole ennen näin meillä ollutkaan että kaikki lapset samaan aikaan kipeänä.. Ensiks oltiin loma viikolla vatsataudissa ja nyt sitten kaikki kovassa kuumeessa. Minä vain odottelen sitä päivää että poijaat pääsisivät sinne kouluun... Miten ne oikein jaksaa vielä riehua ja tapella vaikka kuume on yli 39?!? Ei sitä aina jaksa ymmärtää pienen lapsen virta piikkejä. Onneks minulle ei ole sitä tautia tullut. Oma olo on muuten vaan aikas kamala. Kaks päivää on ollut aivan hirveä päänsärky mihin ei mikään lääke auta eikä niskojen hierominen. Eilen ei isäntä voinut katsella edes telkkaria kun kaikki valot kävivät niin pahasti silmiin ja tänään aamulla kun heräsin niin sieltähän se jysäri jo kolkutteli nyt sitten päivänaikaan pahentunut niin että kupillinen kahvia ja vessa reissu oksentamaan. Jos se menis päivän aikaan levolla ohi. Ei olis enää montaa päivää kun tädin pitäisi tulla kylään. Ei sitä vaan jaksa uskoa että olis nyt jo raskaana.
Maanantaipäivän jatkoja !
KP20/23-28
Hienoa Minni, hyvältä näyttää. :P Itse join kanssa tänään ekan lasin tota punkkua ja hyi että, se voi olla pahaa!! Ihan järkyttävää taistelua. Ja vielä kun oon ollu tän vkl mahataudissa niin tuntuu että kaikki etoo vieläkin...
Mites muuten oli sen asian kanssa, että jos on kipeenä oviksen aikoihin, vaikuttaako se mihinkään? Ja kävi vielä niin, että pe kun testasin, toinen viiva oli olematon, la en jaksanu kun olin niin huonossa kunnossa ja eilen aamulla taas viivat olivat melkeen yhtä vahvat mutta tänään aamulla kuitenki haaleampi kuin eilen, että ei kai se ovis vaan ollu la? Tai sitten se vaan oli eilen, mutta mulla ne viivat eivät sitten muutun ihan tasavahvoiksi.. Tiedä häntä. Tuntemuksia ei ollu. Pupuiltu on viime to ja eilen, että niiden varaan nyt sitte jää.. on tää piinaavaa.
Kiitos vinkistä vadelmaMamalle, täytyy tästä edes ottaa teksti aina talteen.. En oo yhtään varma noista erikoismerkeistä, että olko niitä, mutta samapa se. Sinne se teksi hävis. :D
Tellulle onnea uuteen kiertoon, hyvästit tädille!!! Toivottavasti pitkäksi aikaa. ;)
Nanna, kyllähän sä voit keskiviikkona jo testata ainakin päivien mukaan. Vaikka ei sitä tiedä näkyykö just sulla sillon vielä oikeeta tulosta. Onnea vaan testailuihin. ;)
Kiva kuulla teidän kuulumisia raskautuneet! ;) Auttaa pitämään toivoa yllä...
Omassa navassa ei siis mitään kummallista. Nyt vaan odotetaan piinaviikkojen kulumista ja toivotaan parasta. Oli jotenkin niin hyvä fiilis tästä kuusta, mutta nyt kun toi ovis jotenki meni hassusti (tai sit vaan kuvittelen), niin ei oo enää niin varma olo. Noh, saas nähdä. Ei malttais vaan enää millään odottaa omaa vauvaa!
Beib 26/32-42 yk7
Siis ihan mahtavaa, saatiin siis vihdoin se kuski plussajunaan.
Mua ottaa niin pattiin. Ovistestiinkään ei tule mitään viivaa. lämmöt oli aamulla normit mutta nyt taas koholla, 36,9. Nenä edelleen tukkoinen, mutta ei muita oireita. Plääh, kiukuttaa ja vaikka mitä...
Mulla on keskiviikkona vielä yks hcg mittaus verestä sen kohdun ulkoisen takia ja siinä nyt luulis jos nousua näkyvän jos olis onnannut. Mutta enpä usko..
Tsemppiä muille!
Kp 18 ja väsyttää ihan sikana..
Iltis, mun lämmöt laski nyt taas normaaliin, olikohan tuo ovis nyt sit tuossa ja tätiä odotellaan :/? En ole näistä vaihteluista niin perillä, joten kiva jos joku valaisee :)
Tsemppiä kaikille täällä..
Nopeasti omaa napaa...
Viime yö meni ihan tuskaisissa tunnelmissa. Stressasin varmaan töiden alkua enkä saanut nukuttua kuin pari hassua tuntia. Mieskin kieri ja vääntelehti vieressä, ei nukkunut sekään. No, kaipa se rytmi tästä taas tasottuu.
Edelleen kuumeinen olo, 37,2 näyttää mittari. Valkkaria alkoi taas eilen tulla kuivan kauden jälkeen. Päätä särkee aavistuksen vieläkin, mutta voi hyvin johtua väsymyksestä. Rinnat ei erityisen kipeet, hiukan korkeintaan nännien kohdalta jos oikein painaa.
Fiilis sekava. Testaan aamulla, vaikka onkin vasta dpo 8 eli tuskin mitään näkyy.
Anteeksi totaalinen oman navan päivitys, huomenna taas uusin voimin :)
Plussia kehiin!
UUVE dpo 7 yk 4
BEIB - mä olin keskenmenneessä raskaudessa nuhassa ovulaation aikoihin ja oksennustaudissa kiinnittymisen aikoihin ja sitten nuhaa ja yskää koko ajan... En tiedä menikö siksi kesken. Voisin kuvitella että joku virus saatoi vaikuttaa?!?! Tai sitten raskaus oli alusta asti tarkoitus epäonnistua (tuulimuna??)
MIHINKÄS AIKAAN OIREITA VOIS MAHD. RASKAUDESTA ODOTELLA?? Että millä dpo:lla voisi jo rueta kuulostelemaan??
Mä päätin etten seuraa enää kiertoani mitenkään, en vaan jaksa kun tuntuu aina tulevan pettymyksiä. Kun aikasemmat raskaudet ovat alkaneet hyvin helposti niin en ymmärrä missä mättää. Voiko tulla jokin "vika" vaikka aiemmin sellaista ei olisikaan ollut? Olen aika toivoni menettänyt tällä hetkellä. Ja kun sitä hormonaalista ehkäisyäkään ei ole ollut niin ihmetyttää.
Taustailen täällä varmasti vielä jatkossakin mutta en ehkä ole enää niin aktiivinen kirjoittaja. Nyt mennään sillä että tulee jos on tullakseen- periaatteella. Tuntuu vain niin toivottomalta.
Anteeksi omanapaisuus ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
Eleanora
En ole ehtinyt kuin hätäseen lukemaan juttuja viikonlopun aikana. Onpas tullut paljon tekstiä! Kiva juttu!
LINDALIINA oli käynyt gynellä. Hienoa että kaikki on niin kuin pitääkin ja pääsette kunnolla yrittämään. Ja mukavaa lomaa, ehkä se on ihan hyvä ettei aina laskekaan päiviä...
Tervetuloa MILLIE JA NANNA!
UUVE JA EVE taistelevat lämpöjensä kanssa :) Mä en ymmärrä noista lämmöistä mitään joten en mittaile.
EVE on aloittanut jo testailunkin. Älä nyt vielä huolestu noista negoista. Aikaistahan se vielä on.
NALLE PÖHILLÄ oli mukava lomareissu. Kivaahan se lomailu aina on vaikka hiukka kylmä olikin. Tän viikon lomalaisilla on parempi tuuri ilmojen suhteen. Kurjaa jos ulkopuolisten paineet on kovat. Ja kun aika moni kuitenkin luulee että lapsen teko ois jotenkin helppoa puuhaa.Ja teillä on jo vaunutkin sitten valmiina :)Yrittäkäähän parantua!
TINNERILLE pahoittelut joulukuisiin joutumisesta,jos vielä tätä pinoa luet.
KOKIKSELLE tsemppiä kevääseen! Toivottavasti teillä tärppäis nyt niin ei tarvii taukoja pitää :)
VAUVANTARVE pitäiskö sun testata uudelleen? Päiviä tuntuu olevan hyvin kasassa :)Mutta toisaalta ei kannata kiirehtiäkään tuon rahan menon takia. Ja pillereillä ei kannata alkaa leikkimään.
WILPURILLE pahoittelut :(
MINNILLE KOVASTI ONNEA! Löytyhän se kuski vihdoin!Ja aikaisilla päivillä noin vahva plussa. Oisko tosiaan ovis ollut aiemmin?
NANNA kyseli clearblue-testeistä. Itse olen kuullut niistä negatiivista. Antavat usein vääriä plussia. Kapeaan pystyviivaan ei ainakaan kannata luottaa. Piinapäivät sullakin lopuillaan :)
MYRTTIS ovispäivä on ikäänkuin 0 eli oviksen jälkeinen päivä on dpo1. Ja ovis-plussa päivä on dpo -1. Näin mä sen lasken :)
UUVELLE onnea huomiseen testailuun!
Toivotaan että ELEONORA tuo raskauden ajattelemattomuus auttaisi. Kyllähän niin usein on. Tsemppiä sinulle!
Piinailijoille yhteisesti tsemppiä!
Omaan napaan ei uutta. Valkkaria tulee paaaaljon. Alushousut täytyy vaihtaa useamman kerran päivässä. Ovista odotellen...
jepsis kp 13/29-32
Kiitos kaikille onnitteluista! oon jo vähän varovaisen onnellinen. tänään CB:llä pysty viiva oli tummempi kuin se vaaka, et kyllä se siitä taitaa vahvistua
Vauvanhaave tottakai tulet junan kyytiin!! Niinkun kaikki muutkin.
ja mulla ainakin lämpö on heitellyt aika paljonkin välillä suuntaan ja
toiseen
Risu kuitahan testata sulla on todella hyvä oirelista. (oli muillakin en vain muista nyt nikkejä)
Wilpuri onnea kasoittain ensi kiertoon!! Se voi todellakin olla että se nappasi jo siitä ekasta oviksesta.
Nallepöhin perheelle paranemista!
Tulkaahan kyytiin nyt on plikat vapaa pääsy
Minni
Uuve: jokos testasit? Aika aikaista olisi, jos näkyisi, mutta jännään täällä silti bd
Eleanora: tuskin sussa nyt mitään vikaa on. Täytyy vaan muistaa, että se raskautuminen ei ole ihan yksinkertainen juttu. Ja hei, HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA=) niinhän sitä sanotaan!
).(
Omaan nappa ei mitään uutta... kuten ei tässä vaiheessa voikaan olla!
Huonosti nukuttu yö takana=( Toivottavasti ei tule väsy kesken työpaivän.
Piinailijoille tsempit. Muistakaahan kaikki, että se olisi tilastollinen mahdottomuus, ettei plussia tulisi enempää. Eli monen monta ilouutista odottaa vielä!
Tellu kp 8/28-32
JEPSIS - kiitos dpo-tietoudesta.
Mulla siis nyt dpo6. Oon jo ihan varma ettei ole tärpännyt kun olo on niiiiin normaali. En varmaan olekaan raskaana - viimeksi oli jo heti alussa vahva tunne siitä että on raskaana ja muka oireitakin... No, ehkä vielä on aikaista mutta jotenkin en enää uskalla edes toivoa :( En vaikak rinnat onkin vähän herkät. Jotain muuta km-ovis-juttua kuitenkin... Ja ihan kauheet PMS-hermoilut ja kiukut päällä jo oviksesta asti... :)
Myrttis kp 24/31
Miten Uuvelle kävi?? Tietoja odotellaan! Aikasilla päivillä sä uskaltaudut testailemaan.. :) Olispa hienoo jos plussaisit!!
Kp 6 menee täälläkin, kuten Myrttiksellä, ja aikahan se mateleeeee.. :) Oireita nolla. Paitsi että flunssan tyrkkäs, nokka valuu solkenaan. Ihan niinkun en viimeviikolla olis ollu kuumeessa! Pah! Kaikesta hyvästä fiiliksestä (jota mulla tähän kiertoon oli) huolimatta jos jotain oiretta ei kohta ala ilmaantuun, kallistun pian ei tärppi- kannalle. Mutta toistaseks vielä toivo elää ;)
^ minä päätin että olen toistaiseksi raskaana :) En jaksa uskoa tai toivoa että olisin oikeasti mutta ollaan nyt sitten edes siihen testiin asti ainakin. Kamala olo kun stressaa koko ajan ja toivoo niin muttei usko. Eika uskalla toivoa. Päähän täällä hajoo :) Ehkä kp10 testaan että saa rauhan. Mahdollisesti. Viimeksi silloin näkyi haalea haamu.
Hyvä päätös olla raskaana :) Dpo 10 ehkä näkyis jo herkällä jotain.
Mulla tais mennä nikit sekaisin viime viestissä. Siis VAUVANTARVE: sulle niistä pillereistä eli ei kannata lopetella ja sitten taas aloittaa.
Ja VAUVAHAAVEELLE oli ne muut jutut. Eli mä myös kannatan sitä ettei kannata testata liian ajoissa jo rahan menonkin takia. Ja pettymyksen tottakai. Mäkin aion kyllä malttaa niin kauan kuin on menkat oikeesti myöhässä ja viime kierrossa onnistuinkin. Harmi vaan että ne oli vaan myöhässä =( enkä ollut raskaana niin kuin olin jo ajatellut :(
jepsis
Minttu täällä vaan ilmoittelen, että mulla nyt kp28/25-29 ja dpo14.
MINNI ONNEA!!!!!!!!!!!!! Olet ansainnut tuon plussan!!
MINKÄÄNLAISIA oireita ei oo ilmennyt menkoista, vaikka huomen tädin pitäis tulla, no ehtiihän se vieläkin!!
Ne valkovuodotkin väheni mitkä silloin oviksen tienoilla alkoi. Ja nyt ei oo samoin ku viime kuussa että luulin että menkat alkaa muttei kuulunut melkein viikkoon, ja luulin jo että on tärpännyt... Sit se pahuksen täti tuli käymään.
Ja silloin meni 2 testiä hukkaan kun kp28 ja 29 testasin jolloin se täti tuli. Nyt en kyl testaa ennenku perjantaina jolloin on noin 2 päivää myöhässä. Voihan se olla että menkat heittää enemminkin mut sit sen näkee..
Joo minäkin kyllästyin punkun lipitykseen joka ilta vaikka se oli alussa ihan ok. Mutta nyt en eilen enää ottanu. Eihän sitä voi väkipakolla jos se ei maistu.... Onko muuten lasten asperiinilla sama vaikutus??? Onko jollain tietoa?
Kyllä siihen plussajunaan mahtuu viel reiiilusti porukkaa jotenka PLUSSAAMAAN!!!!!!+++++++
ei vieläkään mitään haamuja edes, ei edes ovistestiin. Tänään on tuikkinut mahaa lujaa, varsinkin vasurista. Ettei vaan ois täti jo tunkemassa pöksyyn. Lämmöt nyt 37 ja vähän tukkoinen olo ja näppyjä naamassa. Valkkariakin tulee ihan riittävästi. Mua harmittaa nyt niin lujaa, että olen kadottanut positiivisuuteni johonkin enkä jaksa nyt kommentoida teidän juttuja. Luen kyllä kuulumiset ja todella toivon teille parempaa onnea kuin minulla. Kyllä mä tästä suosta vielä nousen, nyt vaan tuntuu pahalta, anteeksi.
Eve: Ei turhaan tarvitse pyydellä anteeksi. Sä ootkin ollut niin positiivinen ja kannustanut muita, että eiköhän sullekin sallita välillä ne huonotkin fiilikset. Ja muillekin tietysti, täällähän saa purkaa kaikkia tunteita. Mutta älä kuitenkaan eve vielä luovuta, kyllä se siitä vielä voi plussaksi muuttua.
ON: Eipä paljon naurata, meni miehen työjuttujen takia ajoitukset niin persiilleen kuin voi. Eli eiköhän tässä ole hyvä jo suunnata katseet joulukuisiin. Ja sitten vielä kaupan päälle vedin ihan kunnon kilarit miehelle, ja iso riitahan siitä tuli. Omasta mielestäni suutuin aivan syystä, mies ei ollut aivan samaa mieltä...
Aamun testi negaa (en kyllä ihmettele, viimeksi näkyi dpo 10). Päivällä töissä tuttu kuumeinen olo, mutta pilatestunnin jälkeen kotimittailussa lämmöt tippuneet 36,8 ja olo normaali... Ei tossa testissä mitään, mutta nää lämmöt...
Harmittaa.
UUVE dpo 8
päätä särkee ja väsyttää :)
Eipäs ole täti vielä tänne kurvannut... olo on kyllä sellainen et hetkenä minä hyvänsä, muttei kuitenkaan kauheita kipuja ole. kp27/27-30 menossa ja jos ovis on silloin kun pahimmat kivut on niin dpo olis sitten 16.. mahaa juilii välillä menkkamaisesti, tissit kipeät edelleen ja lämmötkin suurinpiirtein samassa...Meinasin aamulla ennen töihin menoa käydä testin kipaisemassa mut en sitten mennytkään... :D ehkä ei uskallakkaan vielä... jos nyt odottelis sinne perjantaille :)
Nyt kaaduttava sohvalle potemaan päänsärkyä...
Ei haittaa kun kurkit, kivahan se on teistä odottajistakin välillä kuulla!
Täällä ei millään meinaa maltti riittää odottamaan ovista saati sitten kierron loppupuolta!!! HUOH=/