"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Nannalle onnea hurjasti!! kiva kun tulit kyytii!!
Iltikselle peukkuja np-ultraan
Nyt on sitte eka neuvola varattu (= Toivottavasti pääsee sinne saakka
onkohan nää lievät menkkamaiset kivut ihan normaaleja? niitä ei ole koko ajan vaan aina välillä.
ja ne on tosiaan lieviä. Iltis osaatko sanoa että oli se hcg pitoisuus ok niille päiville??? eli rv 3+3 hcg pitoisuus oli 220
IHANAA/AURINKOISTA PÄIVÄÄ RAKKAAT SISKOT!!
LA olis 11.11.11 heh olisko 11 mun onnen numero
NYT SIT MUUTKIN KYYTIIN
voi risu mä olin ihan varma että sua onnistaisi! pahoittelut )= EVE jaksaa olla positiivinen toivon tosiaan että saisit joululahjan!! vai meneekö Tammikuuhun?
Minni rv 3+6
minultakin. Jo toinen plussa, eihän tästä nyt sitten niin huono kuukausi tulekaan jee.
Minä vaan palelen ja lämmöt koholla. Naama täynnä hormonifinnejä ei siis sellaisia juusto-suklaanäppyjä vaan kunnon paukamia.
Tänään soittivat naistenklinikalta ne eiliset tulokset (vaikka tiesinhän ne jo) anyway, erehdyin kysymään että jos mulla olis ollut ovis noin 12-13 päivää sitten ja tullut raskaaksi niin olisiko se näkynyt tuossa eilisessä verikokeessa hcg:n nousuna. Täti vastas että ei välttämättä. No kivat, nyt siis sain hippasen verran lisää toivoa. Testi näyttää sitä samaa typerää viivan paikkaa eikä siis ole vahvistunut yhtään. Lopetin eilen ne luget kun omalta klinikalta niin neuvottiin ja nyt sitten arveluttaa että jos olisikin tärpännyt eikä vaan vielä näy niin mulla ei ole enää luget avittamassa sitä kiinnittymistä. No en voi tässä kohtaa muuta kuin odotella menkkoja ja jatkaa testailua. kohta loppuu testitkin, niin ahkerasti olen paketteja availlut että pitänee mennä kohta apteekkiin..
Taitaa muuten tältä foorumilta löytyä apteekin kanta-asiakkaat :)
Tsemppiä Evelina!
heh juuri näin. pitää varmaan vaihtaa apteekkia kohta;-) Mietin jos kuitenkin tilaisin uuden satsin niitä mammaksi testejä kun ne on niin halpoja vaikka ne mulle typerää viivan paikkaa näyttääkin. Jos tänään vielä tilaisin niin varmaan maanantaina tulis. Mulla on enää kolme mammaksi testiä jäljellä ja yksi CB:n viikkonäytöllinen, mutta sillä testaan vasta maanantaina jos ei oo menkat alkanut viikonloppuna. Meinaan pitäis tädin tulla lauantaina jos irrotuspiikki on toiminut oikein. Tai sit voisin ostaa tosta lähiprismasta parit testit varmuuden vuoksi mut ei ole niitä herkkiä.
Nostan kyllä hattua niille jotka pystyy olemaan testaamatta ennen aikojaan, voi kun minäkin pystyisin. Tässähän on mennyt varmaan pari ultrakäyntihintaa noihin turhiin raskaustesteihin. No minkäs sitä luonteelleen voi, onneksi en ole ainoa;-)
Tilaa Mammaksilta ennen klo 14:00, niin laittavat ne samantien postiin :) Eli vois tulla jopa jo huomenna, mutta viimeistään maanantaina :)
Mie en enää kehtaa käydä lähiapteekissa, kun ne kaivaa mulle jo tiskin alta valmiiks pinon testejä :D
Mäkin pihtaan sitä CB:tä mahdollisimman pitkään... Nyt on vasta kp 21 menossa ja vissiin dpo 8 (tai 6, mut toi 8 kuulostaa kivemmalta) eli mulla on piinailua vielä edessä :(
Varovainen takaisinkelaus (pettymysten kokemuksella) kun hanat ei oo viel kunnolla auki, mulla nyt kp30/25-29.
Ihme tuhruttelua jo 2 aamuna ja sitten ei mitään, tänäkin aamuna tuli paperiin sellaista vaaleanpunaista vähän, ei pönttöön tai siteeseen oo tullu mitään. Testannu en oo viel kun ootan nyt varmaan sunnuntaihin. Voihan se olla että hanat viel tänäänki aukee mut kattoo nyt kun näkee....
PLUSSATUULIA JA ONNEA NANNA!!!!!++++++++++++
MINTTU
Millie - piinaillaan kimpaas :)
Mun mammaksi testit ei tullu tänään - ja tilasinkin ne eilen just 14 jälkeen. jos tulevat huomenna niin sitten pääsen testailemaan lauantaina
Ei tullut mullekaan niitä vielä tänään, melkein jo syytin postinjakajaa tästä :D
Huomenna tulevat varmasti tai sitten saa Itella kuulla palautetta :D
Mikä oli Myrttiksen kp tai dpo?
-M-
Testasin pregcheckillä äsken päiväpissasta ja tulos haalee plussa!!!!!!
En viel kilju riemusta mut en voi mitää kun kädetkii tärisee!!!
Kiitos kannustuksesta siskot ja plussatuulia+++++
Palataan myöhemmin
Onnea Minttu! Milläs kp:llä testasit? Ihanaa :)
Kyllä se siitä voimistuu :D
No johan lähti plussajuna liikkeelle.
Iltis jos oot kuulolla niin eikös sullakin ollut sellainen krapulainen olo ennen plussatestiä? Mulla on tänään ollut ihan törkee olo, niin kuin ois pahempikin krapula vaikka en eilen edes sitä desiä punkkua juonut. Päässä humisee, pyörryttää, janottaa..
ja tein taas vastoin suunnitelmiani laimeasta pissasta testin ja ei muuta kun se viivan paikka. Raaskiskohan jo vaik lauantaina tuhlata sen cb testin jos ei ole täti kurvannut pöksyyn..ahistaa..siis mulle ei sais ikinä antaa mitään toivon rippeitä kun takerrun niihin näin tiukkaan vaikka arvaan kuitenkin lopputuloksen. Ettäs olin tyhmä kun menin kyselemään omiani...
Huomaa, että mulla on vapaapäivä tänään, kun mitään muuta en tee kuin mölisen täällä omiani :)
Kävin apteekissa kysymässä ovistestejä, niin 7 kpl paketti maksoi yli 30 euroa!! Jäi hyllyyn, mammaksilta saa näemmä yli 30 euroa halvemmalla..
MILLIE testasin kp 30/29 ja päiväpisusta siis. Huomisis testaan aamupissasta. Sit näkee vahvistuuko...
EVIS: älä toivoa heitä! Kyllä se plussa sullekin tulee, ainakin minusta tuntuu siltä!!!
ILTIS: Minkä ikäinen oot, kuinka varhain nelikymppisillä tehdään varhaisultra??? Pitääkö se itse maksaa jos haluu vai onko se ihan kunnan puolesta?
ON: Mulla oli eilen siis NIIN menkkamainen olo ja mahaan koski normaalia enemmin, kuin ennen menkoissa, olin illalla kippurassa sängyllä kun en voinu liikkua!! Ja sit aamulla sama tuhru papruun kuin eile mut oli vaaleampaa. Mulla ei ennen oo tällaisia tiputteluvuotoja ollut niin se pisti miettimään josko sittenkin...
Ja viime kuussa tein testit kp28 ja 29/29 ja molemmat oli AAMUpisusta negat...
Että kyllä sitä nyt on ainakin alkio kyydissä, toivottavasti kestää, pelottaa kun olen lukenu monia muitakin kellä mennyt kesken heti alkuun ja kun ikää on jo 43 niin vähän kammottaa ajatus keskenmenosta. Mutta kaikki toistaiseksi ok,, hyvä niin!!!
PLUSSATUULIA SINNE OIKEEN KUNNOLLLA!!!++++++++
PUUUUUHHHHHHHHHHHHH++++++++++++++++++++++
JUNAAN SOPII VIELÄ TOSI MONTA!!!!
Tyhmä kone :( Käyttäjässähän ei ole mitään vikaa :)
ON: Täällä kp 1. Olo ihan paska. Vatsaa sattuu ja ärsyttää, miksi se täti tuli jo, vaikka tänään olis vasta ollut dpo 10 korkeintaan. Ihan liian lyhyt luteaali (9 päivää).
Nyt siis käyntiin yk5. Katson, josko jaksaisin tuonne joulukuisiin siirtyä vai pidänkö taukoa.
Parempaa onnea muille!
UUVE kp 1/23-30 yk 5
Vitsit miten ihana ilma ollu tänään. Vaikkakin tuullu. :)
Tellu odottelee ovista, toivottavasti löytyy ja pääsettei hyödyntämään oikeeseen aikaan. ;)
Minttu jee! Hurjaa! :D Oon ihan fiiliksissä sun puolesta. Hienoa. :D ++++
Nannalle onnea plussasta! Kyllä se siitä vielä vahvistuu. ;) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.
Risulle parempaa seuraavaa kiertoa. :)
Evelle jättihalit ja muuta... En voi kuvitella sun tilannetta. Koita jaksaa ja pysyä vahvana. Hiukan toivoa kuitenkin on! :)
Lipstikalle tervetuloa ja menoa odottajien puolelle. ;) Kyllä niin lupaavalta kuulostaa, että koitas nyt testailla jo.
Uuve älä nyt luovuta! Vasta kuitenkin 4 yritys, mikä sekin on jokainen liikaa.. Tiedän. Kyllä se sieltä joskus tulee, vaikka meniskin kauan. Siihen mä luotan ja uskon. :) Jaksamisia.
Myrtti se on totta, että sitä tikkua tuijottaa ja tuijottaa aina ihan kun siihen jotain ilmestyis ja aina siinä on näkevinään jotain, vaikka kuinka nega olis. :D Ärsyttävää.
Vauvantarve mä ainakin meinaan testata sinä päivänä ku menkkojen pitäis alkaa, ehkä jopa päivän tai pari sen jälkeenkin. :)
Tintti tervetuloa! :)
).( Täällä ollaan kohta piinaviikkojen puolessa välissä. Testata ajattelin viikon päästä lauantaina. Tai perjantaina, jos en jaksa odottaa la asti. On vähän hassuja tuntemuksia... Vasemmalta puolelta nipistelee ja jomottaa, ehkä jopa vähän selän puolelta, mikä sinäänsä vois olla koska mun kohtu on tosi tosi takana. Mut sit taas kun vkl olin siinä vatsataudissa, niin koko ajan mietityttää, että jos vatsa vaan vielä kiukuttelee siitä. Mutta kyllä se ihan selvästi tuolla niin alhaalla tuntuu, että toivon sen olevan jotain. ;) Muuta ei juurikaan. Nuhaa ja pää särkee ihan sairaasti, mutta sen laitan flunssan piikkiin. Huomenna laivalle tuulettumaan, joskos vähän unohtais hetkeks tän vauva-asian j pystyis keskittyy muuhunkin.
Joo nyt mä lopetan, huh. :D
Onnea nyt vaan kaikille ja hei plussia lisää nyt vauhdilla!!! +++ :)
Beib DPo5 yk7
joo kyl mä ehkä maltan oottaa siihen asti et menkkojen pitäs alkaa :) sormet vaa syyhyy kunnolla, että alkaako vaiko ei :o muille kaikille onnee yrityksiin :)
Heippa.
EVE: NO todellakin oli krapula-olo. Et heitä nyt toivoa, ei sitä viivanpaikkaa tule ilman syytä. Ja CB kehiin. Pari pv jaksat vielä, siinä se on. Peukkuja***
ONNEA MINTTU!
IKÄ: MInä olen vajaa 34v. Tavallisesti seulat tehdään viikolla 10-14 iästä riippumatta. Niskapoimu-ultra+ veriseulat, niistä lasketaan todennäköisyys, johon kuuluu ikä, paino ja raskausviikot, ne kaikki siis vaikuttavat laskukaavaan. Suosittelen jo varhaisultraa, viikolla 7., saa mielenrauhan.
ITSE oli tänään ultrassa, niskapoimussa. KAIKKI hyvin. Viikot vastaa täysin, eli huomenna 11 tasan. Vilkas vauva sanoi tohtori. Kaikki kohdillaan, niskapoimu 0,9mm. Pituutta vaavilla on 4cm. Niin helpottavaa, kun kaikki kunnossa.
ILTIS
tällä tänään dpo 8 elikkäs 26/31.
Höh, kun et saanut testejä.. Tokkopa minäkään niitä sit saan huomenna :)
UUVE - no höhhöh! Isot Pahoittelut! (ja onnea joulukuisiin)
Onneaonneaonnea Nannalle! Sovitaanko, että pidät sen matkalaisen kyydissä ja voit hyvin koko raskauden ajan? Ja aivan taatusti olet sen onnesi ansainnut, ei kannata potea huonoa fiilistä siitä, vaikka muut yrittävät pidempään, yksilöitä tässä kaikki ollaan.
Ihanaa, että niitä plussia alkaa ropisemaan, ihan liian hiljaista ollut tähän asti. Juna täyteen vaan! Itse varmaan siirryn joulukuisiin, ainakin sellainen olo, ettei kyllä varmasti tärpännyt :( Ei muuta kuin ovistikkuja ostelemaan, niitä vissiin saa tuolta Mammaksi-sivuilta myös? Kehitän tässä nyt vaan vähän turhan paljon stressiä, ja sehän ei oo hyvä juttu ollenkaan.
Tulis nyt ne r-testit, niin pääsis hypistelemään niitä, mutta kun on tuo postikustikin myöhässä :) CB:n ja Apteekin oma testi odottavat jo kaapissa, mutta ne kun mittaa vaan sen 25 mIU/mL, niin turha sellaista on haaveillakaan vielä ennen kuin on pari päivää jo myöhässä.
Tintille teretulemast, tänne porukkaa mahtuu kyllä.
Myrttis ilmoittelee piakkoin tuleeko täti (eiiiiii.....) vai plussaa?
Sama pätee Nalle Pöhiin! Täti huspois sieltä!
MUOKS. Tyhmä täällä vielä kyselee. Käytin tuota FF:ää sen minkä osasin, ja se kertoi, että 26.-28.2. oli lämmöt huomattavasti normaalia korkeammalla, kun taas 24.-25. oli normaalia matalammalla. Peittoja heiluteltiin 24.-26.2.. Nyt on lämmöt edelleen koholla, noin 0,3 astetta normaalia ylempänä. Onko meillä ajoitus ihan pielessä vai täh? :) Kiitos, jos joku jaksaa näitä mun vuodatuksia, esikoista tässä toivotaan ja kaikki on mulle ihan uutta.
Millie kp 21/28-32