"MARRASKUISET 2011"
Heippa hei siskot!
Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.
Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.
Evis
Kommentit (631)
Luulin jo, että oltais saatu ihkaoma veturinkuljettaja Tinneristä=(
Noi negatestit on niin inhottavia!!!
Mulla on kotona siitä pregcheckin tuplatestipakkauksesta se toinen jäljellä ja päätin, etten sillä testaa negaa... vaan sen plussan! Olkoonkin sitten vaikka vasta ensivuonna... testaan kuitenkin vasta kun olen varma plussasta...joopa joo, en usko tuota uhoa itsekään;)
Pahoittelut myös Alexandralle tipahtamisesta... teitä alkaa sinne joulukuisiin päätyä, ikävä kyllä=(
Minä itse saatan tulla joulukuisiin taustailemaan/kommentoimaan muiden kirjoituksia.
Luulen, etten myöskään mitään ehkäisyä aloita, vaan mennään niillä "varmoilla päivillä". Olisi niin inhottavaa, jos menisi kierto taas sekaisin jonkun kuukauden pillereiden syönnin seurauksena, joten niitä en viitsi aloittaa yhden joulukuun takia.
Täällä enää kuopus kuumeessa, tekisi mieli jo vähän raittiiseen ilmaan ulkoilemaan!
Jepsis, oikeassa olet siitä raittiin ilman hengittelystä ja sitä me silloin yölläkin hengiteltiin, tosin ikkunan kautta. Ulos ei uskallettu lähteä;)
Minttu, lasten sairastaminen on tosiaan raskasta, varsinkin, jos on itsekin kipeä. Sun lapsi taitaa olla jo niin iso, että sulla on enää muistot niistä ajoista;) Mutta ehkä kohta taas...
Pullis, joo toi kysymys "onko tämä teidän ensimmäinen lapsi" saa mutkin raivon partaalle! Ja tota ei kuule koskaan yksityisellä puolella, siellä ei tarvi pelätä ns. turhaa käyntiä. Ymmärrän tietysti julkisen puolen rahaongelman mutta silti...No, onneksi meillä sairastetaan niin harvoin niin ei ole tarvinnut hakata tämän asian kanssa päätä seinään kovin usein!
Alexandralle pahoittelut tädistä:( Etköhän sä täältä joulukuisiin saa porukkaa mukaan, minut mukaan lukien...Tietysti toivotaan kaikille sitä plussaa mutta jos realistisia ollaan;)
Tinnerille pahoittelut negasta mutta onneksi tätiä ei vielä näy!
Minni on viettänyt hiljaiseloa, mitkä fiilikset?
T.Wilpuri
Alexandralle pahoittelut punaisista päivistä!
Tinnerille toivotaan myöhäistä plussaa! Raportoithan, miten tilanne etenee.
ON: Heitin kuumemittarin mäkeen, kun eivät ne lämmöt nyt nouse tahdonvoimalla. Minäkin roikun täällä joulukuun. En tahdo jättää väliin. Eihän se loppuvuodesta syntyminen ole enää koulun aloituksen jälkeen ongelma. Aina voi mennä vasta seuraavana vuonna kouluun ja sitten vanhempana voi olla tyytyväinen, kun on niin nuori (=loppuvuoden lapsi) Voi kun saiskin sellaisen pienen tontun... :)
Nyt siivoamaan vaatekaappi loppuun. Päätin hankkiutua eroon liian pienistä vaatteista, kun ei sitä suklaata syömällä tunnu laihtuvan :)
UUVE dpo 3 yk 4
Alexandralle pahoittelut myös täältäpäin.
Tinneri: Olethan plussatuulella? Saataisiin hyvä plussajuna vetämään tänne
ON: Maha aivan sekaisin ! Voi,että huono olokin siinä matkassa,mutta sattumaahaan tää vaan on,koska ei näin nopeasti tule mitään oireita.
Eipä kummempia..
Cherry kp 17/28 yk1
pahoittelut tädeistä! Tinnerillä on vielä jännää - voihan se olla että plussa tulee vasta "viiveellä"?
Itse mietin hedelmällisiä päiviä... Eiliset tuntemukset oli kai aika vahvasti ovikseen viittaavia... Jäi kuitenkin eilinen hyödyntämättä.. :O Toivottavasti vielä tänään ehtisi! ;) Ja inhottavaa kun selkää särkee menkkamaisesti - ei voi olla varma onko sekin ovista vai sekaisin mennyt kierto km:n jälkeen. No, ei panikointia. Yritän olla oikein positiivinen jos se edesauttais asiaa :)
Milloinkohan se ovis tapahtuu? Jos esim koko päivän särkeilee niin tapahtuuko ovis heti alussa vai vasta sitten kun on särkenyt jo pitkään?!?! Jos nyt ei tärppää niin otan kyllä ovistikut seuraavaksi käyttöön :) Joulukuun taidan minäkin jättää väliin niinkuin niin moni aikoo. Joulukuu on vähän höhlä kuukausi syntyä kun on joulukin samaan aikaan... No, liekö se marraskuu yhtään sen parempi :) Mutta mulla marraskuu on jo ihan haaveissa joten jos ei tärppää niin täytyy kyllä myöntää että korkealta pudotaan ja lujaa...
Hedelmällisyyttä muutenkin ihemettelen kun ovislaskurit ilmoittaa neljä-viisi hedelmällistä päivää ja joissakin sanotaan että munasolulla on 2h aikaa hedelmöittyä... :O Sillä logiikallahan tuskin kukaan tulis raskaaksi?!?!
Myrttis kp. 19/31
tai sit ei;-)
Uuve, mulla aivan sama tilanne noiden lämpöjen kanssa. Heitän kohta mittarin kaakkoon ja mittaan vasta kun tai jos alkaa palelee. Tai sit mittaan taas aamulla..paljon mahdollista. Mutta en siis tajuu kun tänään oli taas 36,2 eli tyyliin joka toinen päivä lämmöt alhaalla ja sitten nousee normaaliin. Nyt pitäis jo alkaa nousta ylemmäs..ahistaa. Minä kyllä jatkan joulukuisissakin kun ei ole varaa hukata yhtään aikaa tällä iällä.
Pahoittelut Alexandralle tädistä. Tyhmä täti.
VM kiitti vinkistä tuosta kopioimisesta. Varsinkin iltaisin heittää pihalle just kun oon väsännyt kunnon romaanin. Vinkiksi myös teille jotka päivittelette kun näkyy vaan edellisin kirjoittajan tekstit ja ei muista mitä muut ovat kirjoittaneet, niin itse pidän toista ikkunaa auki josta on kätevä lukaista juttuja samalla kun itse kirjoittaa.
Nyt plussia kehiin siskot!
Kurkistus...
Lounastunnista vähän vielä jäljellä...;)
LÄMMÖT (UUVE ja EVE!): Voivat vaihdella kuukausittain, aina ne eivät välttämättä nouse samoihin lukemiin kuin viime tai edelliskierroissa. Jos nousu on 0,2 tai yli, se lasketaan nousuksi. Ei saa siis heittää toivoa mäkeen nyt tytöt :). EVE: Sulla voi olla kiinnit. käynnissä, malta nyt , se nousun tapahtuminen voi, kuten aiemminkin olen kirjoitt., viedä kolmekin vuorokautta, sitten vasta kipuaa ylemmäs. Tai sitten mittarissa on vikaa? Koitahan mitata suusta ja samaan aikaan aina. itse en koskaan mittaillut aamulla ekana, vaan aina iltapäivällä, siinä näkyy ihan yhtä hyvin nousut ja laskut ;).
UUVE: peukkuja...
TINNERI: pahoittelut, muttei saa lannistua, ennen kuin täti tulee, testaat ylihuomenna uudelleen, jos ei näy. peukkuja ***
ILTIS 9+6 ja eilen kuultu sykkeet (130 paikkeilla, poikasykkeet?? ;D)
iltis ihan selkeet poikasykkeet :)
Mulla esikoistytön sykkeet oli aina lähemmäs 150.
Alexandralle pahoittelut tädistä!
Voi TINNERI, toivottavasti nega vielä muuttuis plussaksi tai ainakin menkat sitten alkais ettei ole kirto mennyt sekaisin.
UUVELLE JA EVELLE piinailuun tsemppiä! Mä en noitalämpöjä ole mittaillut ollenkaan.
En sitten kuitenkaan tilaillut ovistestejä, kun alkaa taas olla suuren suuri kotihoidon tuki käytetty tältä kuulta eikä ole varaa mihinkään "turhaan".
Mäkin kyllä siirryn sitten joulukuisiin jos on tarvis. Jotenkin mua kiehtookin ajatus jouluvauvasta :) Ei ainakaan tarvii sit hössöttää joulua, vaan saa antaa muiden tehdä kaikki :) No, talvivauvojahan mulla on molemmat, joten enkai osaisi kesävauvaa hoitaakaan ;)
Jepsis kp9 / 29-32
Huh olihan taas tullut tekstiä...
Ensinnäkin pahoittelut tädeistä ja negoista :(
Ja sitten ainaki uuvelle ja evikselle plusstuulia ja tsemppiä piinailuun!!
Omaa: kp22 menossa ja tällä hetkellä ei ole muita oireita oikeastaan kuin kipeet rinnat, mutta niinhän ne on joka kierrossa, joten siitä ei voi päätellä mitään.. Eilen illalla oli kummallinen tunne alavatsalla, niinkuin olisi jokin kuplinut vasemmalla muniksen kohdalla?? Välillä on nippaillut mahaa ja ollut ovismaista kipua, mutta paaaaljon lievempänä... lisäksi flunssa on väistynyt taka-alalle :) se on ainakin positiivista..
Risu kp22
Wilpuri: Joo tuli ihan hirvee räkätauti niinku salama kirkkaalta taivaalta.. yks aamu vaan heräsin tähän järkkyyn oloon. Eli sängyn pohjassa
olen viettänyt aikaani. Taas aivastellaan muta tää nyt voi olla tästä flunssasta, viime haamulla se oli raskausoire.. XD en yleensä aivastele ku en ole millekkään ollut koskaan allerginenkaan. Kaiken maailman lihassäryt
sekoittuu muihin mahdollisiin särkyihin joten ihan mahdoton sanoa et mikä on raskausoireita ja mikä tästä karmeesta flunssasta johtuvaa
Etkä sä Wilpuri ole menossa minnekkään enneku täti käy käskemässä!! XD
Mulla kans toi greippimehu vähensi limoja aika radikaalisti et nyt mietinki onko se kuitenkaan hyvä asia??? Jos käy näin päin. Punkkua vetelen edelleen siitä oli viimeksikin hyötyä.
Heippa kaikille!
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja tervetuloa uudet kuumeilijat! Tämä on hyvä tukiverkosto!
Mä kävin tällä viikolla yksityisellä gynellä tarkistuttamassa että kohtu on tyhjentyny, olihan se.
Mainitsin sitten että kun tämä oli nyt toinen keskenmeno että onkohan minussa joku vika. Hän sitten tarjoutui samalla tutkimaan että löytyykö mitään ns. rakenteellista tai muuta häiriötä. NoH, eipäs löytynyt, JEE! Kaikki oli kuulemma niin kuin piti,ja siellä oli uusi folliikkeli jo kypsymässä. Kyllä tuntuu että taakka putosi harteilta. Hän ei kieltänyt yrittämästä heti uudestaan jopa niimpä ei siis odotella menkkoja. Jäiskin pois!!
Tsemppiä kaikille! Musta olis niin ihanaa saada vauva kainaloon joulun alla/ lähettyvillä.
Täälläkin uusi kuumeilija ilmoittautuu. En tiedä, osuinko oikealle osastolle, mutta yritetään.. Taustalla olen piileskellyt jo jonkin aikaa, mutta nyt rohkenin mukaan tulla.
Elikkäs itsellä ikää 28 vuotta, mies 30-vuotias.. Ensimmäinen olis toiveissa, yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta ja nyt tuntuis ihanalta ajatus omasta pienokaisesta, ja siis molemmat olemme sitä mieltä :)
Pillerit lopetin syksyllä, tammikuun kierto oli ehkä eka normaalihko kierto, aika myöhäinen ovis tosin, vasta kp20 muistaakseni. Edelliset menkat alkoivat 11.2., tosi niukat ja kestivät just ja just 2 päivää. Ollaan tässä nyt pupuiltu melko urakalla, mutta kun en itselläni vielä sitä ovista oikein osaa tunnistaa.. Eli vielä en oikein tiedä niistä 'parhaista hetkistä'. Lisäksi nyt kun tekis itsellä vähän mieli peittoja heiluttaa, niin isäntä jo kuorsaa sängyssä. Nää mun iltavuorot on vähän tällaisia..
-Millie KP 14/28-32
Nyt sitten vaan täällä plussajuna käyntiin, kyllä on sen aika jo! Ja pidätte sitten huolen ettei tarvitse joulukuisissa törmätä :)
Plussatuulia ja hyvää viikonloppua kaikille!
Alexandra, kp2/27-32, yk3
Risu alkaakin olla jo kierron loppuvaiheilla. Jännää! Toivotaan, että tämä on se sinun kiertosi=)
Lindaliina: Kiva, että kaikki on hyvin. Toivottavasti ne menkat jäisi nyt tulematta!
Tervetuloa Millie!
Oletkos ajatellut metsästää ovista tikkujen kanssa?
Hyvä Alexandra, että olet taas positiivisella mielellä! Nyt tosiaan pitää saada tämä juna liikkeelle, ettei porukka joudu turhaan pysäkeillä seisoskelemaan. Kuka rupeaa veturinkuljettajaksi?
).(
Minä alan nyt jo toivoa, että täti lähtisi pikkuhiljaa kävelemään. Huominen korkeintaan vielä ja sitten olisi ollut ihan normaalit menkat jo nämä ekat=)
On aina niin kiva kun pääsee tädistä ja voi alkaa yrityksen. Mutta sitten se PIINAAVAN hidas viikko ennen seuraavia menkkoja. Huoh! Toivotaan, että se piina päätyy mukavasti, ettei tosiaan tarvitse enää myöhemmin törmäillä=)
Tellu kp 4/28-32
kolkuttelee ovella.
Alavatsaa nippailee siihenmallin ja tikkukin näytti eilen jo vahvempaa vaikka ei ihan vielä tasavahvaa. Josko se nyt viikonlopulla sitten olis. Harmi vaan että lähdetään lauantaina kyläilemään ja ässäilyt ei kyllä siellä onistu joten täytyy nyt sitten hyödyntää kotiaika tosi tehokkaasti :)
Punkusta kysyisin kun osa sitä juo, että mihinkä kierron aikaa se tulisi aloittaa? oletetun oviksen jälkeen ja mahdolliseen plussaan asti juodaan? paljonko?
Ihmeellista loppukuu jo ja meiltä puuttuu veturi?!
Pahoittelut tädin kyläilyistä niille jotka sen ovat vieraakseen saaneet.
Osalla piinaviikot meneillään :) josko se kuskikin sieltä saataisiin kohta :)
+++++++++++++++tuulia!!!
Olen minäkin ihan äimänä kun ei ole veturia :D
Hitsi, nyt aletaan niitä kuljettajaehdokkaita rekrytoimaan. Pakkohan meidän on kuski saada!
Kiitos Tellu tervetulotoivotuksista.
Kyllähän minä viime kierrossa ajattelin, että tässä tulevassa kierrossa tikutan sitten ovista, kun ei muuten oikein ole hajuakaan sen sijainnista. Niinpä vain jäi tikut ostamatta ja tais tuo oviskin olla ja mennä. Eilen ja toissapäivänä oli lämmöt 0,3 normaalia alempana ja sitten tänään jo taas 0,2 normaalin yläpuolella :/
Koettakaa joku saada tää juna käyntiin, itse taidan pudota joulukuisiin mm. oman saamattomuuden ja kiireen takia :(
Millie KP 15/28-32
Myrttis tervetuloa joukkoomme somaan.
VM minäkin tota copy-pastea käyttänyt, hyvä et vikkasit muillekin :)
Tellulle tuli täti sit vihdoin kylään, outoa onnitella mut onneksi olkoon tädistä.
Täällä puhuttu tuosta joulukuun pinkasta. Moni jatkaa ja moni jättää väliin. Itse kyllä jatkan sillä en malta jättää yhtään kuukautta väliin
ON: ei taida minusta tulla plussajunan kuskia. Negahan sieltä komiasti putkahti testiin. Tätiä ei näy ja eilisaamun paperiin pyyhityt veret jäi sinne eilis aamuun. No ei auta kun nyt odotella sitä tätiä ku taidan olla hänen suosikki tyttönen :). Jospa tuo mieskin olis kotona koko viikon seuraavan oviksen aikoihin niin peitto saadaan heilumaan tiuhempaan :)
-tinner kp33/31-33 lauantaina uusi testi, jos tätiä ei näy