Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

Vierailija
381/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin ON: Dpo 4 ja lämmöt nousivat vihdoin. Nyt 36,9 - 37,0. Luulen kyllä, että ovis oli myöhemmin ja nyt on vasta korkeintaan dpo 3 ehkä, mutta aivan sama. Toivottavasti simpat jaksoivat sinnitellä sunnuntaista asti :)

Cherry: Tikutitko oviksen tai onko se muuten tiedossa? Anteeksi, en muista oletko kertonut jo. Tuli vaan mieleen, että mulla menee vatsa sekaisin oviksen aikaan. Tietysti jos sulla on säännöllinen toi vajaan kolmenkympin kierto, niin sitten on varmaan kyllä oviskin jo mennyt.

Myrtti: Kuvittelisin, että kivut loppuvat ovikseen. Varma en siis ole, mutta luulisin. Eikös se munasolu elä noin 12 tuntia? Taas vaan luulen, en siis tiedä. Tsemppiä marraskuun kiertoon, kohta pääset jo tosissaan jännittämään!

Eve: Mites sun lämpöily/lämpöilyttömyys? (Ei hitto, ei tollasia sanoja varmaan ole edes olemassa... hih...) Mikä fiilis? Oireita?

Iltis: Kiitos rohkaisusta! Jännää, sulla jo melkein 10 viikkoa kasassa! Niin se aika menee :) Meinaatteko aikanaan selvittää, kumpaa sukupuolta on tulossa?

Risu: Kauanko oviksesta? Mietin vaan jo, että saataiskohan susta eka plussa? Oireita ainakin on, toivottavasti liittyvät pieneen salamatkustajaan!

Minni: Mäkin mietin, että onkohan tää greippimehun jälkeinen kuivuus hyvä vai huono juttu. Päätin kuitenkin tän kierron vielä katsoa, millaiset menkat tulee. Viime kierrossa vuotoa oli hiukan enemmän kuin mehuttomilla kahdella aiemmalla kierrolla, niin toivon, että kasvattais limakalvoja kuitenkin. Toivottavasti sulla alkaa tauti helpottaa, niin selviää oireetkin vähän helpommin.

Lindaliina: Kivoja gynekuulumisia sulla. On se vaan kiva kuulla, että paikat on kunnossa. Saa ihan uutta positiivisuutta siihen yrittämiseen. Toivotaan, että olet niitä, joilla tärppää heti km jälkeen :)

Millie: Tervetuloa!

Martta: Punkkua puoli lasia oviksesta plussaan. Onnea tähän kiertoon!

Kidutan taas itseäni tuijottelemalla mamma-vaatteita ja pinnasänkyjä netistä näin viimeisen lomapäivän kunniaksi. On ne vaan söpöjä ne pienet vaatteet...

Nyt ruoka tulelle ja hömpöttelyt seis :) Niin ja nyt niitä PLUSSIA kehiin, hitto vie! ;)

Jännittyneen toiveikas mutta oireeton UUVE dpo 4(?)

Vierailija
382/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkkua? Siis alias punaviini? Miksi?? Empä ole kuullutkaan... Lasi illassa? Vai mikä teillä on annostus? Ja mihin tuo vaikuttaa??

Mulla olis tuolla kylmäkaapissa kyllä yksi pullo, mutta eikai tuota viittis avata... :)

T Myrttis ihmeissään kp 21 /31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
383/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve, kohta menee hermo. Lämmöt on kyllä vähän noussu, mutta vaan 36,8 kun muistaakseni viime raskaudessa huiteli tähän aikaan jo 37 kieppeillä. Joten ei taida tulla kuskia musta tai päästä edes tähän junaan. Plääh. välillä murjaisee alamahasta mutta ei muuta.

Myrttis, joo punkkua kehiin aina oviksesta raskaustestiin asti. Ja noin puoli lasia päivässä, joka päivä elikkäs noin desi. Mullakin jo vanha pullo oli jemmassa ja avasin sen ja pidän sitä varmuuden vuoksi jääkaapissa. Ei ole kyllä mitenkään herkkua, mutta mitä sitä ei tekis oman nyytin eteen. Tuolla punkulla on se vaikutus että se laajentaa verisuonia, myös kohdussa, jolloin alkiolla olisi ehkä paremmat mahkut kiinnittyä. Punkkua hörppimään siis siskot.

Vierailija
384/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun tänne teidän joukkoon kuumeilemaan, vaikka ehkä pitäisi mennä suoraan tonne joulukuisiin. No, aina voi toivoa :). Olen jo pitkään seuraillut taustalle ja nyt päätin uskaltaa liittyä keskusteluun mukaan.

Eli olen 25v, samoin kuin tuleva mieheni. Naimisiin olemme menossa toukokuun loppupuolella ja viime syksynä jätin pillerit pois. Päätimme että nyt saa vauva tulla jos on tullakseen ja tässä kierrossa jätettiin kaikki ehkäisy pois, joten periaatteessa kaikki on mahdollista:). Ovulaation tunnistin (on minulla aina aika kipeä) tuossa kp 14 tienoilla ja ässäilyt osuivat sopivasti siihen. Nyt eletään kp22 ja jännittää kovasti. Outo nuha on vaivannut koko viikon, samoin runsas valkovuoto, joyen toiveet ainakin vielä ylhäällä! Milloinkohan sitä uskaltaisi testata?

t. Nanna kp 22/27-29 yk1

Vierailija
385/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun aikuinen nainen ei saa näppejään pysymään irti kuumemittarista! Olen valehtelematta mitannut tämän päivän aikana kainalosta lämmön jo noin 20 kertaa! Ihan hullua toimintaa. Sitte olen ihan innoissani kun saan sen menemään yli 37. Päivän ennätys on tällä hetkellä (en siis meinaa lopettaa tätä älyttömyyttä...) 37,25 ja olen ihan innoissani. Eikö hulluudella ole mitään rajaa? Mulla on selvästi liikaa vapaa-aikaa. Pitäis alkaa tehdä niitä töitä, jotka tossa on mua koko päivän tuijottanu syyttävästi. Vaikka mikäs sen mukavampaa kuin käyttää koko sunnuntai (miehenkin vapaapäivä) nenä kiinni töissä... Huoh.

Tervetuloa Nanna! Valkkari kuulostaa hyvältä r-oireelta. Toivotaan että tärppää ja ettet tule kärsimään kovasta pahoinvoinnista häissänne :)

Eve: Typerät lämmöt! Jos ovat kuitenkin sullakin hieman nousseet jo, niin eihän sitä vielä voi kirvestä kaivoon heittää. Ehkä kyseessä on hitaampi yksilö. Jaksamista ja kuumepuhureita sinne!

tärähtänyt UUVE dpo 4(?)

Vierailija
386/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yrittää kirjoittaa, kun nuo muksut on toistensa kurkussa koko ajan...

Mitään tuntemuksia ei ole, mutta piinaviikko menossa. Toivottavasti en sorru testaamaan TAAS liian aikaisin.

Pakko mennä lohduttelemaan veljeään silmään nipannutta 6-vuotiasta. Luulisi, että nipattua pitäisi lohdutella, mutta ei ;)

Heno kp 27/32 (tai jotain) yk7

387/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh Uuve, oot niin mainio. Mulla kans mittari just kainalossa, hetki...äh sama 36,8 voi prkl. Mutta sullahan näyttää hyvältä, jo päälle 37. Ei siis hätää.

Tänne on putkahtanut uusiakin eli tervetuloa Nanna ja Millie

Pullis ja Alexandra, pahoittelut tädistä. tyhmä täti.

Tinneri, mikä tilanne?

Miten on nyt niin vaikeeta saada se kuski tähän junaan? Koittakaa nyt joku saada se plussa et saadaan oikea suunta junalle. Muuten tulee ruuhkaa joulukuisiin, kääk.

Tässä taas listaa

tinneri kp 34/31-33 ja yk5

Anis kp 32/28-29 yk 2

Piiu kp 29/26-29 yk 10

Heno kp 27/32 (tai jotain) yk jo 7

Minttu kp 24/25-29 yk 7

Beib kp 23/32-42 yk7

Risu ko 23/27-30

Minni kp 22/27 yk 14 (esikoinen)

Nanna kp 22/27-29 yk1

Wilpuri kp 22 yk 11

Uuve kp 21/23-30 yk 4

myrttis kp 20/31

Vauvantarve kp 20

Anju kp 19/33-36, yk 3

Cherrypie kp 18/28 yk1

Martta 18/26-32 yk2

Miiru kp 18/29

Evis kp 17/30 yk miljoona dpo 7 (inssi 18.2)

Nalle pöh 17/24-28

Millie KP 15/28-32

VM kp 14/29

Lindaliina kp 12

kiamari kp 11/29 yk 4

Jepsis kp 10/29-32

Lumi kp 10/32 ja esikoisen yk 2 ku:n jälkeen

Elle kp 8/(23)-28 yk2

Eleanora kp 7

Hipskukka kp 7/28-29

Minny kp 7 ja yk8

Muttis 7/38-43 yk 8

Sassu kp ?

Maatis kp 5/28-33 yk 4

Tellu kp 4/28-32

Vierailija
388/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrttis kp 20/31

Täällähän on jo monta tosi pitkällä kierrossa menossa! :) Kuka ehtii kuskisksi junaan??

Täällä slkää särkee. ihan kuin menkat alkais hetkenä minä hyvänsä. Ärsyttävä. Ihan sama tunne kuin keskenmenon alkaessa :O Mitä tää nyt ikinä sitten lie tarkoittaakaan...

389/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en oo sua muistanut ollenkaan laittaa listalle, anteeks. Ja hyvä kun muistutit. Päivitin sen tuohon edelliseen listaan toivottavasti onnistuin.

Mulla vähän kans sellaisia tuntemuksia välillä niin menkat ois tuloillaan. Alaselkää juilii pikkasen samoin mahassa omituinen paine. Mutta vasta viikon päästä kyllä pitäis tädin tulla jos niikseen tulee.

Ei ole kyllä ikinä näin tylsää kuukautta ollut ettei yhtään plussaa tule. Viime kk olikin aivan loistava niin ehkä se nyt sitten tasoittuu tässä kuussa, toivottavasti ei. Vai mitä sanoo Iltiksen tilastot? Hih.

Uuve, milloin ajattelit vaihtaa kuumemittarin raskaustesteihin. Mä ajattelin jo viikonloppuna kokeilla vaikka sika-aikaista onkin. Viime raskaudessahan sain ekat haaleat plussat dpo 8-9 tosin silloin oli se pakastetun alkion siirto eli alkio oli jo kuusi päivää ehtinyt kehittyä ennen kuin asennettiin meikäläiseen.

Vierailija
390/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit miten paljon viestejä. :o Ja ku joka päivä ei kerkee käymään... Huh, noh, en rupee kaikkia lukemaan, mutta tervetuloa uusille ja tsemppiä niille, kenellä on kohta testit käsillä. ;)

Itsellä ovis pitäis tulla viimistään alkuviikosta. En osaa tarkkaan sanoa, kun kierto ei oo millään tavalla tasanen. :) Valkkari lisääntyny parina viimisenä päivänä, että kai se sieltä pian tulee..

Taas kiire jatkaa matkaa, koitan päästä vkl vähän useemmin. ;)

Beib 23/32-42 yk7

Vierailija
391/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus sairaana ja ollut kotona hoitamassa /tekemässä hommia kotikoneelta.

EVE: Älä nyt tuijota liikaa lämpöä, kuten kirjoittelin, ei mullakaan se noussut tuon yli ennen DPO 10 muistaakseni, ainakin selvästi yli DPo 8. Ja tuolloinkin se vaihteli 36,78- 37,0 välillä. No hätä :). Ja testaa ihmeessä, mutta ÄLÄ pety, koska voi olla tosi aikaista saada minkäänlaista haamua. DPO 10 on sellainen aika varma usealla, kun kierto on säännöll. ja 26-28 mittainen. Peukkuja kuitenkin. painontunne on hyvä asia, selkäsärky samaten, jos nokka vielä tukossa tai nuhainen olo, vielä enemmän puhuu tulevan plussan puolesta ;). Ja se nivusnippailu/ munasarjan kohdilla nippailu kuuluu myös normaaliinkin raskauteen ja sen alkamiseen- keltarauhanen jomottelee ja antaa hormonia, koska sitä todella tarvitaan. Voi olla tosi kivuliasta toimintaa! Ja on vielä näillä viikoillakin.

UUVE: No ni no ni... toivotaan nyt, että on tärpännyt. Peukkuja **

ILTIS tasan 10+0, itkupilli Iltis

Vierailija
392/631 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tosiaan on ihme ettei kukaan ole vielä plussannut. Mä muistelisin jostain lukeneeni että keväällä hedelmällisyys lisääntyy ja onhan nyt jo kevät kuukauden lähempänä kun viime kuussa eli eiköhän niitä plussia ala sadella.

Itsellä on nyt jotenkin stressitön olo (ainakin toistaiseksi) vaikka oviksen ajankohta ei ehkä kaikista paras olekaan. Tänään kp 11 ja puuhasteltiin tuossa iltapäivän ratoksi peiton alla mutta seuraavaksi osutaan miehen kanssa saman katon alle vasta maanantaina, mutta ehkäpä tästä silti jotain voi tulla. Mietin jo tuossa että ehkä jätän ovistestit väliin mutta sitten kuitenkin ajattelin että ehkä katson nyt toisen kuukauden peräkkäin että ovis varmasti tapahtuu. Vaikka sitä ei ehkä pystykään hyödyntämään niin tietäisi sitten ainakin että kroppa toimii. Lämpöjä mä en voi mittailla, koska vuorotyö sekoittaa rytmit niin pahasti ettei siitä kai mitään hyötyä olisikaan.

Greippimehua olen juonut vaihtelevasti ja taidan vaihtaa punaviininkin asperiiniin. Jostain luin että jos on korkea hemoglobiini ja matala verenpaine, siitä voisi olla hyötyä. Ja muutenkin se kai ajaa saman asia kuin punkku, joka siis ole mulle viime kierrossa niin pakkopullaa että ajatuskin nyt etoo.

Näin omaa napaa jälleen. Mukavaa viikonloppua sekä plussatuulia, tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille kanssapiinailijoille!

kiamari kp 11/29

393/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva kun on vapaapäivä ja sais nukkua vaikka kuinka pitkään, niin enkös minä herää jo ennen seiskaa! No, äsken vasta kampesin itseni ylös, kun en viitsinyt aiemmin ruveta kolistelemaan.

Uuve, olet kyllä aktiivinen lämpöjen mittaaja;D

Tinneri, Anis ja Piiu TESTITIKKUJA KEHIIN, KIITOS!!!!!

Kiamari: Toivotaan, että tosiaan kevät olisi parempaa aikaa plussaamisen kannalta. Itse ainakin olen paljon pirteämpi ja iloisempi kuin syksyn synkimpään aikaan. Ja omista vauvoistani kaksi onkin syntynyt marras- ja tammikuussa=) Jospa saataisi toinenkin nyytti juhlimaan synttäreitä marraskuussa?

Nyt ei olekaan mitään omaa napaa... kun kierto tässä vaiheessa (helpotus teille). Täti keräilee jo kimpsujaan ja on lähdössä taas (vähäksi aikaa) pois=)

Tellu 5/28-32

394/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, sinäkin aikaisessa, sama täällä. Kerrankin kun sais nukkua niin sitten pitää herätä niin sanotusti ennen sian pierasua.

aloitin testailun eli testi nro 1 aivan puhdas nega. Menetin jo toivoni kun juuri äsken mitattu lämpö oli vain 36 eli matalampi kuin ikinä. Kyllähän mä arvasin etten tästä hoidosta raskaudu mutta aina sitä kuitenkin toivoo että jos kuitenkin. Eilen illalla mulla oli aivan törkee alaselkäsärky, ihan kun megalomaaniset menkat alkais. Nyt jo parempi mutta olipahan hämärä särky.

Mites Uuven lämmöt?

Ja testaajat, missä olette? Tinneri, Anis ja Piiu? Testejä kehiin, tarvitaan kuski!!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
395/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis hiihtoloma reissu heitetty. siksi ei ole viikkoon päässyt kirjoittelemaan eikä lukemaan viestejä täältä =(. Oltiin viikonverran lasten kanssa pohjoisessa tuliaisena saatiin vatsatauti ja kuume flunssa. Pakkasta oli koko ajan reilu 30 rinteeseen ei päässyt kertaakaan, mut kivaa oli silti. lapset nautti kylpylän lämmöstä ja pienestä vesiliukumäestä ja naapurin pojalla tuli itku silmään kun eilen kotiin meni kun oli ollut niiiin mukavaa =D. Ovis oli sitten kuitenkin ihan kunnolla loman aikana. Vaikka klinikalta ensiks sanoikin ettei varmaan muutamaan kuukauteen mitn irtoa kun juuri on lääkkeet lopetettu ja toimenpide vasta tehty. Mutta ultrassa niitä näkyi jo 13 kasvamassa ja kaksi melkein valmiina silloin reilu viikko sitten. Ja kyllä sen huomaa et tässä kuussa on ovis ollut ekaa kertaan kuuteen vuoteen =) Isäntä jo äsken valitti et eikös täällä saa enää nukkua kun vasta viime yönä sait ja nyt jo herättelet ja pyydät lisää =). Meillä on mies kertonut sitten työkavereile ja äidilleen että saatiin lupa vielä yrittää yhtä. nyt on anoppi ostanut vaunut ja sen työkaverit sitten katselee koko ajan sillä silmällä ja kyselee et onkos teillä sitten se iltatähden loma loppuvuodesta... Vi.... niin suunnattomasti... Tietäähän ne myös sen että olen syövän sairastanut ja välttämättä en niitä koskaan enää saa mut eivät vaan tajua kuinka kova paikka se minulle on kun jo kuusi vuotta olen odottanut lupaa siihen että pääsis edes yrittämään. Avautu tuo mieskin sitten viime yönä asiasta et hänellä on jo nimet päätettynä iltatähdelle =D. sillä se vauva kuume vaan nostaa päätään joka päivä enemmän. Ja siinä vaiheessa kun ovulaatio testiin tulee kaksi viivaa niin se kyllä visusto pitää huolen että meillä peitto heiluu aamuin illoin ettei vaan jää tekemättä.. =)

Eve: Milloin saat tietää onnistuikos se?!? Toivottavasti nyt jo onnistuis ja olis sinun vuoro saada se iltatähti

Vierailija
396/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin poistattamassa kierukan ja nyt sit ootellaan et tärppäis mahdollisimman pian :)

Mut nyt pitää joutua töihin, Hyvää päivänjatkoa kaikille!!

397/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. joulukuisin käy tieni tää. Tätihän sieltä kurvas aamulla aikaisin kylään. Tehtiin muuten tädin kaa sopimus et ku se mun luo nyt kerta kylään tuli niin jättää teidät kaikki muut välistä :)

No mutta hyvillä mielin uuteen kiertoon, nyt jos sais täysin stressittömän kierron ja mies olis vapailla oviksen aikaan niin jospa meille oma pieni tonttu tulis jouluksi :)

Mut teille kaikkille kovat plussatuulet puhaltelen nyt. Koittakaahan saada veturille kuskia pian ja kaikki pysäkeiltä kyytiin.

-tinneri kp1/31-34

Vierailija
398/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve: Nyt et kyllä vielä masennu! Eikös sulla ole nyt dpo 8 ja erilainen yritys kuin viimeksi? Tarkoitan siis, että eikö se myy2 ollut pidemmälle kehittynyt tyyppi, vai miten sen sanois? Ja nyt siis simppojen olisi löydettävä munasolu omin voimin? Sori jos sekoilen, olen aika tietämätön näistä asioista. Joka tapauksessa pyyhettä ei vielä saa heittää kehään! Ei sitä KOSKAAN voi tietää, nää jutut on niin kummallisia. Vähän niinku netin kanssa: ensin ei meinaa yhteys millään pelittää mutta sitten kun vaihdat kylppärissä käsipyyhkeen koukusta toiseen niin johan toimii! Voimia sinne ja uutta testiä huomenissa!

NallePöh: Kurjaa, jos lähipiiri luo kovia paineita. Teillä kuitenkin erilainen tilanne kuin jos iltatähteä alkaisi noin muuten yrittää, siis ilman mitään pakko-odottelua ja parantumista. Voimia! Hienoa, että olette miehen kanssa molemmat yhtä tosissaan tän asian kanssa.

Tinneri: Voi höh! Toivottavasti saat jouluksi oman tontun :)

ON: Lämmöt 37,1 ja hitusen kuumeinen olo. Tää nyt tuntuu menevän miten sattuu. Eilen illalla ei ollut kuin 36,4 ja olo normaali, nyt heti aamusta 37. Huoh. Oon alkanu epäillä, oliskohan mulla ollut tälläiset lämmöt myös niissä parissa ekassa kierrossa, jolloin en niin mittaillu. Siis että jos tää onkin mulle ihan normaalia ja viime kierron (kemiallinen) lämmönnousu oliskin ollut ihan normaalia. Joka tapauksessa nyt on ihan sellanen tavallinen olo, ei tunnu siltä että nyt tärppäis.

Eve: Nyt on vasta noin dpo 5 eli enpä usko, että näkyy testissä vielä muutamaan päivään. Viimeksi sain kaksi viivaa (sellaista että ei tarvinnut tihrustaa) dpo 10. Jos malttaisi siihen dpo 9 odottaa, tai kasiin edes. saa nähdä. Jotenkin sellanen olo, että vaikka se plussa tuliskin niin se ei vielä meinaa mitään. Jos vielä pysyis matkassa niin olis hieno homma.

Positiivisella mielellä kuitenkin eteenpäin :) Illalla ystävien kanssa iltaa istumaan ja syömään ja huomenna niiden pirun töiden kimppuun. Kunhan mies palaa töistä niin kiikutan sen kyllä saunan kautta sänkyyn :)

Mukavaa lauantaita ihan jokaiselle!

UUVE dpo 5 yk 4

399/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollut kovin viluinen olo ja tirskuttaa. Nukuin huonosti kiitos kolistelevan naapurin ja otin sitten äsken pikku tirsat kun niin nukutti. Nousin ylös ja keitin kahvit ja ihmettelin kun niin palelee vaikka on kaks pitkähihaista päällä. No mittasin äsken lämmöt kun otti niin pattiin ne aamun mega-alhaiset lukemat ja mitä ihmettä nyt olikin 36,9 korkein ikinä, tässä kierrossa siis. En enää tajuu mitään. Voi tietty olla normaaliakin lämpöä jos olen tulossa vaikka kipeeksi kun vähän nokkakin vuotaa. Voi hitsin pimpulat.

Joo Uuve just noin mulla oli viimeks ja nyt eli ihan oikein olet kartalla. Ja eikös se mene muutenkin niin ettei kaikki raskaudet ole ihan samanlaisia samalla henkilölle, näin olen ymmärtänyt. Onhan mullakin päiviä vielä jäljellä kun vasta ensi perjantaina virallinen testipäivä, mutta ajattelin vaan että josko nytkin näkyis aikaisin kun viimeksikin niin kävi, mutta silloin tosiaan pikkumyy2 oli jo kehittynyt yli satasoluiseksi alkioksi kun muhun siirrettiin. Ja tämä sinnikäs SISSI joutuu aloittamaan hommat ihan alusta asti eli sillä on raukalla enempi töitä tehtävänä ennen kun saa otteen musta. Hih.

Vierailija
400/631 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kiinnittyminen ;). Ollut. Ja hei, ei sulla ihan DPo 8 voi olla, jos inssi on ollut 18.2. Vai? Ovis vasta myöhemmin? Eli voisit laskea nyt olevan ehkä DPo 6? En nyt tarkkana osaa laskemoida, kun en muista päiviä... Mutta nyt peukut kohti kattoa. Maanantaina uusi testi, joka sekin voi vielä näyttää negaa, vaikka jotain oiskin ;).

ILTIS 10+1