Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"MARRASKUISET 2011"

04.02.2011 |

Heippa hei siskot!

Perustin jo uuden ryhmän aikani kuluksi. En ehkä vielä tähän ryhmään ehdi kun tuon kohdun ulkoisen jälkeen pitää odottaa kahdet menkat, mutta roikunpahan täällä mukana. Ensi viikolla saattais kyllä tulla ekat menkat jotain pientä toivoa on.

Tänne siis vaan kaikki kuumeilemaan ja pahoittelut jo valmiiksi lokakuisista pudonneille. Plussatuulia tähän kuukauteen puuh.

Evis

Kommentit (631)

341/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas kun avitat tiedoillasi. Mittasin aamulla ja oli dippi alaspäin, vain 36,2 mutta mittaan toki huomennakin ja joka päivä tietty. Jos se irrotuspiikki on toiminut niin kuin pitää niin ovis olis pitänyt oikeesti olla pe-la välisenä yönä tarkaalleen klo 12. ihmettelin vain kun ne kuuluisat ovislimat tuli vasta su-ma joten ajattelin oviksen olleen vasta silloin. Kuka näistä enää ottaa selvää...no meitsi jatkaa uskollisesti testailua...hihihi..oispa jo aamu;-)

Ai niin nyt mä muistan, että mullahan oli viimeks myös omituisen hajuinen pissa ja sellainen kirkkaan keltainen väriltään. Pitääpä tuotakin alkaa seurata...

Vierailija
342/631 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Maatikselle tylystä palvelusta ja avusta !

Mä olen saanut taaseen parempaa "palvelua" julkisella puolella kun yksityisellä. Viime raskaudessa mua alkoi kutittamaan ihan hirveästi rv 25 ja tottakai sitten joka paikassa luultiin sen olevan raskausmyrkytystä jne. No,sitten ravattiin lääkärissä kerran jos toisenkin. Mitään ei löytynyt,mutta kutina jatkui ja jatkui (olin nokkosihottumassa kauttaaltaan). Menin sitten mehiläiseen ja siellä lääkäri määräsi minulle kortisoonia ja kortisonitablettia. Niitä syötiin,mutta apua ei ollut,yhtään.

Tämän jälkeen meni hermot ja suksin päivystykseen sairaalalle ja siellä lääkäri totesi: "Sinä et saisi edes syödä kortisonitabletteja etkä käyttää noin vahvaa voidetta raskaana ollessasi" Hän määräsi antihistamiinia ja kutina katosi päivässä. Kuvitelkaa mikä rumba !

ILTIS: Kiitos selvinnyksistä dpo:hin. Itse olen vasta perehtymässä koko kirjainyhdistelmään ja googlettelinkin niitä jo vähäsen. Tuntuu hassulta ajatella,että jo tässä kuussa voin tulla raskaaksi. Harvinaisempaahan (?) onkai tulla välittömästi pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi,mutta muttaa...Edelleenhän kaikki oli mahdollista ;)

Pahoittelen etten muista kaikkien kirjoituksia ja en sitä myöten muista kommentoidakaan.

Oliko se evis kenellä oli hirveästi testejä kaapissa? Minä en uskalla ostaa yhtäkään,kun tuntuu etten kestä sellaista pettymystä jos en olekaan raskaana :/

++++++++++++++++++ Kaikille!

Ette tipu nyt mihinkään joulukuisiin !

Nih !

Cherry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassu90: Tervetuloa!

Tellu1980: Kiitos taas sanoistasi! :) Onneksi olkoon (edelleen tuntuu todella tyhmältä onnitella!) tädin tulosta! Ahkerasti vaan ässäilette, tai sitten tikuttelet, niin kyllä se ovis sieltä sitten löytyy. Toki vaikeuttaa kun kierron pituus oli nyt niin epätavallinen. Ihailen positiivisuuttasi!

Kiamari: Samaa mieltä kanssasi! Koska asia on joka tapauksessa mielessä koko ajan on mukavaa kun voi jonkun kanssa siitä puhua. Me emme ainakaan ole kenellekkään yrityksestä kertoneet, eikä mieheni todellakaan aina jaksa kuunnella, joten tämä palsta on pelastaja! :)

Maatis: Pahoittelut tädistä! Kyllä kuulostaa aika pelottavalta tuo sinun kokemuksesi! Hirveintä on ainakin omasta mielestäni aina se kun ei tiedä syytä. Toivottavasti olivat siellä päivystyksessä oikeassa ja olikin kyseessä vain todella kivuliaan menkkakivut.

Minttu2011: Tsemppiä piinaviikkoon! Onko oireita jo? Muistaakseni nuo kivut nivusissa on myös raskausoire!

Uuve: Toivottavasti olet oikeassa ja ne vähäisetkin ässäilyt tässä kierrossa riittävät… :) Kuulostaa siltä että teillä olisi ässäilyt mennyt tikutuksen mukaan juuri hyvin. Ja eikö se oviskipu ole juuri tuollaista alavatsakipua, joten hyvältä kuulostaa. Yritä olla stressaamatta lämpöjen suhteen!

Tinneri: Tsemppiä piinailuun! Onko oireita? Testasitko aamulla?

Evis: Toivottavasti oireesi kertoisivat nyt tulevasta plussasta!

Marjana: Kiitos kun aloitit joulukuiset! Onpahan sitten kohtalonotovereita siellä… :/

Cherrypie: Käsittääkseni heti pillereiden lopettamisen jälkeen on suurimmat mahdollisuudet raskautua. Näin olen ainakin kuullut…

ON: Ei mitään uutta tänne. Eilen pientä alavatsakipuilua vähän väliä, enteilee varmasti tädin saapumista. Yleensä en kärsi menkkakivuista etukäteen, vaan vasta sitten kun täti saapuu, mutta voi myös olla että sitä nyt tarkkailee itseään suurennuslasilla ja sen takia huomaa tollaiset :)

Alexandra, kp28/27-32, yk2

344/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis: Minä kanssa salaa lapsilta palstailen. Aina jos yrittävät tulla kurkkimaan sanon, että äitillä on tärkeitä työjuttuja, nyt ei saa tulla ;D

Cherryn kanssa samoja kokemuksia julkiselta puolelta... onneksi=) Minä olen saanut aina hyvää plavelua julkisella puolella niin hoitajilta kuin lääkäreiltäkin. Ainoastaan yhden kerran lasten klinikalla päivystyksessä hoitaja oli tosi tökerö, mutta silloinkin lääkäri mukava=)

Itseasiassa Cherry mahdollisuudet raskautua pillereiden lopettamisen jälkeen ovat hieman paremmat kuin sitten pitkän ajan kuluttua=) Tsemppiä ja plussatuulia+++++

).(

Tänne ei ihmeempiä nyt vielä, kun se täti tuli... josta olen kyllä iloinen ja toivonkin, että kestää nyt ns. normaalin ajan. On jotenkin levollisempi olo, kun kroppa toimii normaalisti. Jos vuotoa on tosi niukasti ja menkat kestää vain pari päivää, sitten sitä miettii, että tuleeko ovista lainkaan yms. yms.

En nyt ainakaan toistaiseksi taida ruveta tikuttelemaan ovista vaan luotan, että se sieltä normaalisti tulee. Lisäksi olen aika luottavainen raskautumisen suhteen, koska aika helposti olemme nuo kolme lasta saaneet alulle. Jotenkin olen välillä jopa häpeissäni ja tunnen syyllisyyttä kun omat lapset ovat tulleet lähes tilauksesta ja toiset joutuvat niin kauan puuhailemaan =(

Nyt toivon kaikille (ja etekin pitkään yrittäneille) niin kovia plusssatuulia, että ne yltyvät lähes myrskylukemiin!

PHHUUUUUHHHHHHH!

Tellu kp 2/32 (vai oliko se 33?)

).(

Vierailija
345/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan. Täällä alkaa elämä taas palautumaan. En vieläkään käsitä mikä se maanantainen kipuhässäkkä oli. Vieläkin tuntuu että olis tennispallo alavatsassa ja tärinä sattuu, jos vaikkapa juoksee. Samaten oikeaan kylkeen vihloo. Mutta kaipa se tästä.

Joskus käyn lukemassa Aihe vapaa-palstaa. On se kyllä semmonen paikka että huh. Luin ketjua jossa selvitettiin muumimukimenetelmää, ja sieltä ihan asiallisesta linkistä selvisi, että kun siemenet on sisällä, niin orgasmi edesauttaa siittiöitä uimaan oikeaan paikkaan. No tuota en kyllä tiennytkään. Pitänee tässä kuussa hoidella seksihommat sitten vähä eripäin :)

Maatis kp 3/28-33 yk4

Vierailija
346/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Maatis, kyllä mäkin oon lukenut tosta orgasmin edesauttavasta asiasta. Ja ollaan sitten yritetty puuhastella niinpäin että mies ´tulee´ensin. Ja sitte tyynyt pepun alle ja 20 minuuttia sängyssä jotta eivät valu kaikki ulos...

Ja joku raskautuneista kirjoitti valkovuodosta oviksen jälkeenkin, sitä on kyllä ollut mutta ei enää tuota nivuskipua...se meni päivässä ohitte.

Nyt siis kp22/25-29 dpo 8 ja yk 7

Hyvät päivänjatkot, toivottavasti Evis sulla lykästää nyt!

Plussatuulia!!!!!

Vierailija
347/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kuume on laskenut ja ainakin nyt aamusta on ihan hyvä olo! Yö oli kyllä aika kamala, kuopukselle iski kurkunpään tulehdus ja häntä sai sitten kanniskella pitkin yötä...huh! Onneksi mies oli kotona niin vaihdeltiin vuoroja.

Uuve, olen pistänyt merkille saman asian kuin sinäkin, ovislimat on lähestulkoon hävinneet greippimehun myötä!! Mites muut?

Tinneri, jännityksellä odotetaan sun testaamista! Lämpöjenkin puolesta kuulostaa tosi lupaavalta, niiden pitäisi olla laskussa, jos täti olisi tulossa;)

Anis, kp:t lasketaan ekasta kunnon vuotopäivästä. Tuhruahan voi tulla useammankin päivän ennen menkkoja...mulla siitä on kokemusta vähän liikaakin!

Evis, lupaavalta kuulostaa sun tuikkailut ym! Ois kyllä ihan huippua, kun plussaisit tästäkin kierrosta, kun nyt vaan kiinnittyisi oikeaan paikkaan;) Mainitsit tosta oudon hajuisesta pissasta...mullakin oli kuopuksen raskaudesta sama juttu mutta ei esikoisen kohdalla, joten älä huolestu, jos pissa ei haise oudolle;) T.Wilpuri

Vierailija
348/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin tulee tänne haaveilemaan! Syyskuusta putosin pois spontaanin keskenmenon takia ja nyt haaveillaan marraskuusta. Mistään ei voi tietää kun ei ole kuukautisia tullut välissä vaan heti laitetaan matoa koukkuun... Nyt menossa muistaakseni kp. 17/31 jos niin nyt voi laskea km-vuodon alusta.... Voi kumpa vaan tärppäis!

349/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenosta, toivotaan pikaisesti uutta kestävämpää onnea=)

Vierailija
350/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa MYRTTIMAARIA!

TINNERIN testituloksia kurkkailen, mutta ei vielä ole tullut. Toivottavasti plussaisit! Sormet ja varpaat pystyssä :)

ALEXANDRAN päivätkin alkaa olla lopuillaan. Koska meinaat testata?

TELLUN "työjutut" nauratti =) Vaikka kyllähän tämäkin työstä käy, välillä.

Kiva että WILPURI on parantunut :) Olen kuullut tuosta kurkunpään tulehduksesta. Tosi kurja tauti! Uloshan lapsi kai pitäisi viedä hengittelemään, mutta ei kait näin kylmällä ?!

Omaan napaan ei muuta uutta, kuin että bongasin ovis-limoja tänään ?! Mitä ihmettä? Kp 8 kait menossa. No,pitänee tänään ihan varoiksi hommailla :)

Jepsis kp7/29-32

Vierailija
351/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vihdoin ovis käsillä, tädin vierailu olikin aika kumma ja jouduin tekemään ihan oman mielenrauhani takia vielä yhen testin ennen viikonlopun rillutteluja. Ja vielä kun maha on aika huonossa kunnossa ja pientä pahoinvointia on taas jatkuvasti. Semmosta. Nyt sitte alettu vähän hyödyntää tätä kiertoa. :) Ens kuu jätetään kyllä väliin, jos sinne päädytään.

Tellulle peukutukset tätin kyläilystä, vihdoinkin! Uskon hyvin että tuntui kivalta kun se viimein tuli.

Kukahan se oli, jolla oli tylsä käynti julkisilla? Mä olen kanssa aina saanut hyvää hoitoa julkisella puolella, kuten muutama muukin sanoi. Olis vaan niin hyvä kaikille, jos työntekijät siellä päivystyksissä jaksais käyttäytyä nätisti potilaita kohtaan. Ettei jäis paha mieli ja epätietoinen olo potilaalle.

Oli kai jotain muutakin, mut myöhemmin lisää. Kivaa ja aurinkoista iltapäivää kaikille! :) t. VM kp 12/29

352/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. omaa napaa

Aamulla tuli nukuttua sit hieman pommiin niin jäi testailut testailematta. Niin inhoan näitä aamu, ilta, aamu, ilta vuoroja ku menee uni rytmi sekaisin. Huomenaamulla uusiksi ellei täti tule kylään. Tänään meinaan hieman verta tullut pyyhittäessä. :(

Jotkut täällä puhui ovislimoista ja greippimehusta. Itse yhden kierron testasin tuolla mehulla ja täytyy myöntää et mulla oli melko kuivakausi silloin. Ovislimoja ei tullut ollenkaan ja muutenkaan valkkaria tullut juuri lainkaan.

Mut nyt ottaan pikku päikkärit sillä aikaa kun ruoka on uunissa.

-tinneri kp32/31-33

353/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Myrttimaaria elikkäs Myrttis, sopiiko tämä lemppari sulle?

Voi tinneri, odotin niin testituloksia..no huomenna sitten se eka plussa tänne eiks vaan?

Apua, mulla viiltää vasenta ovariota. Ei kai vaan jää taas jumiin samaan paikkaan kun viimeksi, kääk. Lämmöt on noussu takas normaaliin, mutta ei ole vielä yhtään koholla. Kääk kääk..

Palataan taas myöhemmin..

Vierailija
354/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tervetulotoivotuksista eveliina, tellu ja jepsis. Eveliina - myrttis sopii oikein hyvin lempinimeksi täällä :)

Tänään nippaili päivällä oikeaa puolta.. Ovisovisovis?!?! Toivotaan niin :)

Myrttis kp. 18/31

Vierailija
355/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WILPURI hyvä että oot tervehtynyt! On kyl tosi rankkaa kun itekään ei oo kunnossa, muistan hyvin noi ajat.

Ja mulla on ovislimat lisääntyneet greippimehun myötä. Kuin kauan muuten punkkua pitäisi juoda oviksen jälkeen, onko tietoa?

MYRTTIS tervetuloa! Ja isot pahoittelut keskenmenostasi! Jospa tää nyt olis sun onnenplussa kuukausi!

VADELMAMAMA joo kyllä noi arvauskeskukset on vihoviimeisiä paikkoja! Lykkyä sinne ovikseen jotta onnistuisi!!

ON: Mulla siis valkkaria tulee, nyt greippimehun jälkeen enemmin... juon sitä muutenkin kuin ennen ovista... punkkua lipitän, toivottavasti en turhaan... pitää vissiin jo tän viikon jälkee lopettaa ettei ala lipsumaan! Painoa kun muutenkin tullut viime aikoina lisää...

Mutta tää jatkaa punkun lipitystä ja kattelee telssua. Plussatuulia++++++

Ai niin, TINNERI ja ALEXANDRA testailkaas kun ehditte! Lisää plussia tänne kiitos!!!!

Vierailija
356/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ihan oikeesti, mä oon saanut julkisessa terveydenhuollossa oikeesti hyvää hoitoa. Sekä terkkarissa että tuolla isossa sairaalassa. :)

Uusiakin oli tullut. Kiva! Tervetuloa minunkin puolesta. :)

Eipä kuulu mitään ihmeempää sitten iltapäivän. ;) Tää on niin hiljanen vaihe tässä kun odottelee ovista, mut eiköhän viikon päästä oo jo ihan eri meininki. Ja parin viikon päästä vasta onkin, kun yritän (ja luultavasti epäonnistun totaalisesti) olla testaamatta. :D

Tinneri tuu heti aamulla kertomaan kuin kävi, täällä jännätään jo kovasti kans ekaa marraskuista! :) Peukut pystyyn. bd

Vinkkivinkki muutes, nyt kun tuli mieleen: Kun kirjottaa tänne, niin kannattaa ottaa copy-pastella se teksti talteen ennen viestin lähettämistä. Jos tää Vauvan sivu ehtii heittää pihalle, niin voi sitten vaan kirjautua takas sisään ja copy-pastettaa sen tekstin ja laittaa ketjuun. Sieltä se ei häviä, vaikka tää sivusto ehtiskin heittää pihalle sinä aikana kun kirjottaa tekstiä. Niin ei sitten mee hukkaan koko pitkä sepostus. Toivottavasti tästä ois muillekin apua. :)

No niin, nyt täytyy mennä. :) t.VM kp 12/29 -edelleen.

Vierailija
357/631 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrtille terve tuloa hyvään porukkaan!

Tinnerin plussauutisia odottelen minäkin, olisi niin kovin piristävää kuulla ekasta plussasta tässä pinossa :) +++

Jepsis: Naisen kroppa on merkillinen kapine. Hyvinhän se voi oviskin jo olla, hyödyntämään vaan!

Eve: Minäkin odottelen lämpöjen nousua. Toivotaan, että huomenna viimeistään ollaan molemmat kuumaa kamaa lämpöjen osalta :D

ON: Lämpöjä siis kyttään täällä. Olen niitä mittaillut epäsäännöllisesti iltaisin, ja nyt niistä ei ota mitään tolkkua. Päätin oman mielenrauhani vuoksi, että nyt on dpo 2, mutta lämmöt ei ole mun kanssa samaa mieltä :) Hittolainen. Tämän illan mittailut on antaneet tulokseksi kaikkea 36,2 ja 37,0 välillä, eli ota niistä nyt sitten selvää. Viime kierrossa lämpöilin selvästi ja toivoin, että olis nyt sama homma. Jos ovis onkin ollut päivän, pari myöhemmin kuin "päätin", niin sitten seksi on ollut kyllä auttamattomasti myöhässä... No, surraan sitä myöhemmin. Viimeksi taisin kirjoittaa, että ei tää vauva-asia kiinnosta tässä kierrossa tippaakaan. No, tuuli on vaihtanut suuntaa ja tämä nainen katselee innolla äitiysvaatteita netistä... ;)

Mukavaa loppuiltaa kaikille ja paljon plussia, jooko?

UUVE dpo 2 yk 4

Vierailija
358/631 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma tuli vain pikaisesti ilmoittamaan, että täti kurvasi kylään ihan odotetusti :(

Kaikille uusille tervetuloa :)

Tossa mietin, että mitkä ovistikut olisi hyvät jos sellaiset meinaa hankkia? Nyt, kun tässä kierrossa oli sellainen olo ettei ovista edes tapahtunut niin ajattelin josko tilaisin ja varmentelisin hiukan asiaa...

Täällä oli puhetta tuosta julkisen puolen terveyden huollosta. Monella sieltä huonoja kokemuksia :( Täytyy sanoa, että itse olen kokenut tuon julkisen puolen erittäin huonoksi myös erityisesti, kun puhutaan lapsista.

Olin raskaana esikoista odottaessa ja rupesin vuotamaan verta rv 19 ja menin normi terveyskeskukseen ja siellä lääkäri totesi keskenmenon. Ei löytänyt dopplerilla sydän ääniä ja painoi sillä hirmu kovaa, kun valitin, että sattuu niin totesi, että ihan selvä merkki keskenmenosta ja laittoi noilla perusteilla suoraan kaavintaan. Itse luojan kiitos tunsin lapsen liikkeet ja vaadin nähdä, ettei sydän syki niin jonkin ajan tappelun jälkeen suostui onneksi. Totesi sitten ultratessa, että onpa vilkas lapsi :O

Toinen tosi ikävä tilanne oli nuorimman kanssa, kun ei viime kesäkuumalla ollut suostunut syömään yli 12h (ikää n. 1 kk) eikä virtsaa enään tullut ja huusi vain koko ajan. Niin lekuri sitten totesi, että onkos tämä teidän ensimmäinen lapsi, kun näin herkästä tänne tulitte? Että pisti vihaksi siinä vaiheessa....

Me emme jätä yhtään kiertoa välistä, kun tuo raskautuminen tuntuu muutenkin niin vaikealta niin en halua sitten jälkikäteen jossitella, että jos olisikin ollut meidän kiertomme ja laskettuaika nyt tulisi muutenkin joulukuun alkuun ja siitä seuraava sinne tammikuun alkuun.

Hitsi, luin nuo teidän kirjoitukset, mutta kun oli tarkoitus niihin vastata niin johan pää tyhjeni :( Joka tapauksessa minä toivottelen täältä kaikille muille hurjasti plussa tuulia.

-Pullis kp 1/28 yk4

359/631 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnerin uutisia kaipallaan!! Oletkohan meistä ensimmäinen? bd

VM: sulla sentään ovis odotettavissa... minä vasta kierron alkuvaiheessa, joten ei mitään pölistävää tänne.

Ja kiitos VM tuosta copy-paste-vinkistä!

Ollaan Pulliksen kanssa aika samassa tilanteessa. Noh, jännäillään me siellä marraskuisten häntäpäässä sitten ;)

).(

Täällä täti kolmatta päivää, josta olen ihan iloinen. Näyttäisi menkat olevan ainakin normaalit, joka ilmeisesti myöskin raskautumisen kannalta ihan positiivinen juttu?!

Tellu kp 3/28-32

Vierailija
360/631 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhrua on jo, joten eiköhän ne hanat aukea vielä tänään. Vaikka tähän yritti henkisesti varautua, niin yhtä ikävältä se taas tuntuu.

Tsemppiä teille kaikille marraskuisiin ja hypätkää nyt kaikki junaan!!

Pahoittelen omaa napaa!

Alexandra, kp1/27-32 yk3