Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, eräs mies tunkee uniini ja ajatuksiini.

Vierailija
02.02.2011 |

Eli viereisessä talossa asuu eräs (vähän aikaa sitten eronnut)mies, johon olen tutustunut viime vuosien aikana leikkipuistossa ollessani. Hänellä lapsia kuten myös minulla. Tämä mies vetää myös pallokerhoa, jossa nuo alle kouluikäiset lapset voivat pelata eri pelejä muun liikunnan ohella. Oma poikani on myös samassa harrastuksessa.

Jostakin omituisesta syystä tämä mies on nyt päätynyt uniini ja ajatuksiini. Ja olen ihan pihalla tämän takia. Itse olen naimisissa ja pidän melkeinpä pettämisenä sitä että edes mietin ja tietyllä tavalla toivon lähempää kanssakäymistä hänen kanssaan. Toki tämä mies on todella mukava ja olen joskus aikasemminkin ohimennen pohtinut, millaista hänen kanssaan olisi olla sängyssä, mutta nyt nuo ajatukset eivät vain lähde pois.

Mahdollisuuksia minulla tuskin on mutta miten saada nuo ajatukset pois päästäni? Olenko nyt sitten ihastunut vai mitä tämä on? Kauheasti en voi miestä vältellä, koska tuo leikkipuisto on ainoa seitsemän kilometrin säteellä ja lapsemme leikkivät muutenkin yhdessä puhumattakaan tuosta pallokerhosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan katot, ettei tunge muihin paikkoihin...

Vierailija
2/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet n. 10 vuotta ja olemme molemmat varattuja. Vuosien jälkeen hän on yhtäkkiä alkanut tulemaan uniini ja ajatuksiini. En usko, että hän on edes koskaan vilkaissut minua mitenkään "sillä silmällä". Itseäni vain ahdistaa, kun hän tulee uniin ja ne unet on ihania. En tiedä miten saisin hänet unohdettua. Näemme kuukausittain eri syiden vuoksi ja pelkään jo katsoa häntä silmiinkin, kun pelkään, että hän huomaa sen minusta, että pidän hänestä. Koen huonoa omaatuntoa tästä, kun kuitenkin rakastan miestäni ja en todellakaan halua hänestä luopua. Jospa se aika auttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet n. 10 vuotta ja olemme molemmat varattuja. Vuosien jälkeen hän on yhtäkkiä alkanut tulemaan uniini ja ajatuksiini. En usko, että hän on edes koskaan vilkaissut minua mitenkään "sillä silmällä". Itseäni vain ahdistaa, kun hän tulee uniin ja ne unet on ihania. En tiedä miten saisin hänet unohdettua. Näemme kuukausittain eri syiden vuoksi ja pelkään jo katsoa häntä silmiinkin, kun pelkään, että hän huomaa sen minusta, että pidän hänestä. Koen huonoa omaatuntoa tästä, kun kuitenkin rakastan miestäni ja en todellakaan halua hänestä luopua. Jospa se aika auttaa..

omalta näppikseltäni! Osasit vain pukea asian paremmin sanoiksi kuin minä.

En ymmärrä, miten hän voi tulla näin vahvasti ajatuksiini, minähän rakastan kuitenkin miestäni eikä meillä mielestäni edes mene huonosti. Sellaista normaalia lapsiperheen arkea.

Koen vain niin pirun huonoa omaatuntoa kun edes mietin koko miestä.

Ja tätä on jatkunut jo jonkin aikaa eikä vain jätä rauhaan.

-ap-