Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko jaksaisit tälläista miestä?

Vierailija
02.02.2011 |

-ei pese vessanpyttyä jälkeensä

-ei vedä vessaa pissan jälkeen

-jättää wc-paperi hylsyn aina vessaan, ei vie koskaan roskiin

-ei herää aamuisin lasten kanssa, tappelun jälkeen pakotettuna joskus viikonloppuisin

-heittää likaiset sukat ja kalsarit lattialle, kykenemätön laittamaan ne pyykkikoriin

-ei osaa pedata sänkyä, se on muutenkin "turhaa"

-astianpesukonetta täyttäessä kaikki päällekkäin ja astioita usein rikki

-ei osaa imuroida

-saattaa töiden jälkeen unohtua asioille ja on normaalia ettei ilmoita

-lainaa kysymättä minun hammasharjaani, mielestään normaalia, EI käy säännöllisesti hammaslääkärissä

-lähdettäessä kylään (minun puolen ystäville/sukulaisille) provosoivasti pukeutuu kamalaan kulahtaneeseen verkkariasuun ja hyvässä lykyssä ei käy suihkussa ="ei ole tarpeellista"

-ei huolehdi suhteistaan omiin sukulaisiinsa vaan se on aina minun harteillani

jne jne jne.....

Muuten lasten kanssa hyvä isä, laittaa aina ruuat iltaisin ja viikonloppuisin (ja keittiö sen jälkeen rasvan peitossa..), korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa ja maksaa kaikki perheen kulut..

MUTTA kyllähän tässä nyt joku mättää...?!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta te ette taida olla sielunkumppaneita?

Vierailija
2/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiakin hänen kanssaan tehnyt. Tuskin nämä piirteet ovat hänessä yhtäkkiä esiin pulpahtaneet vaan hän on aina ollut tuollainen ja sinä olet sen kyennyt hyväksymään. Missä siis nyt mättää?

Jokaisessa on omat puutteensa, niin sinussa kuin sinun miehessäsi ja kaikissa muissakin tämän pallon tallaajissa. Mutta jos kumppaninsa valitsee oikein, niitä puutteita kyllä jaksaa. Itse en ainakaan ole jaksanut aikoihin edes kiinnittää huomiota sukkiin lattialla (poimin ohi mennessä pyykkikoriin jos ovat siihen jääneet, miksipä en?) jne.

Toisin sanoen ei kannata pultata turhista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on samanlainen, joskin ottaa ottaa viinaa reippaasti välillä ja ei todellakaan ole missään hyvässä työpaikassa :D

silti rakastan häntä ylikaiken

Vierailija
4/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä olen hänet valinnut nuorena nuorena umpirakastuneena ja hän on elämäni rakkaus.. Mutta välillä vaan alkaa niin ärsyttämään, toisen ketjun innoittamana..)

Mutta onneksi vastasitte näin! ;)

Ap

Vierailija
5/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en tuollaisen takia miettisi koskaan eroa. Huonoina päivinä v*tuttaa pienimmätkin seikat toisessa ja kaikissa muissakin, mutta onneksi useimmiten osaa kuitata asiat huumorilla. Toivottavasti sinäkin!

Vierailija
6/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys miten joku aikuinen ihminen voi olla noin avuton. kyllä mä perkele pistäisin mieheni pesemään pytyn jos sinne jotain jarrutusjälkiä jättäisi! (hän siis pesee ne itse) on aika etovaa jättää ne sinne toisen pestäväksi. Ja olisin aika loppu jos pitäisi töiden jälkeen lapset yksin hoitaa ja yksi aikuinen siinä sivussa.

Vierailija
7/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilulla kädellä!

ap

Vierailija
8/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli rakkaus taikka ei, kyllä se viimeinen pisara on se, jos ei lapsiaan jaksa aamulla nousta hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme