Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas tympeä tilanne...tulevista polttareista kyse

Vierailija
01.02.2011 |

No aloitetaan nyt vaikka siitä että kun kauan kauan sitten aloin mieheni kanssa seurustelemaan niin tutustuin hänen ystäviinsä joista tuli sitten minunkin ystäviäni.

Nämä eräät kaverimme menevät pian naimisiin ja pitävät yhteiset polttarit piakkoin.

Minä sain naiselta kutsun mutta mieheni ei saanut tältä kaveriltaan...itseäni harmittaa suuresti mieheni puolesta ja hän on aika allapäin asiasta.

Haluaisin lähteä polttareihin mielelläni, mutta toisaalta minua ketuttaa miehen puolesta niin paljon että mahdan jättää väliin.

Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?

Toisaalta sitten tuntuu jos menen niin mieheni suuttuisi, kun ei oikein sanonut juuta eikä jaata asiasta kun kerroin että minä saanut kutsun mukaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta tosiaan ei mieheni saanut kutsua, mutta jätän itsekin menemättä ja pakko myöntää ettei kyllä harmita tippaakaan. :)

ap

Vierailija
22/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet tutustunut heihin miehesi kautta?

Onko miehellä ja tällä kaverilla ollut jotain riitaa tms.? Pitävätkö he säännöllisesti yhteyttä? Vai onko heidän ystävyys jotenkin jäänyt ja olette tekemisissä lähinnä siksi, että te naiset olette ystävystyneet keskenänne?

Outo tilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietysti soitat ystävällisesti naiselle ja kerrot, että tulisit mielelläsi miehesi kanssa, mutta, koska hän ei ole saanut kutsua et viitsi yksin tulla.

Vierailija
24/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa miten tarkasti ihmiset varovat lukemasta ketjun viestejä.

Vierailija
25/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä järjestävät yhteispolttarit? Eivät ne silloin mitkään polttarit ole vaan pariskuntien yhteiset illanistujaiset.

Vierailija
26/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi. Jos kerran on yhteispolttarit niin varmaan samat tyypit kutsutaan häihinkin ja näin voi olettaa ettei miehesi saa kutsua sinnekään? Jättäkää menemättä ja jättäkää omaan arvoonsa tuollaiset joilla ei ole yhtään sydämensivistystä että tajuaisivat kutsua molemmat.

Vierailija
27/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne itsekkin sen tajuaa!

Vierailija
28/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tälle naiselle sinä olet ns tärkeä ystävä, tai sillä on niin vähän niitä. Sille miehelle taas sun miehes ei ole niin läheinen tai sillä on kuitenkin niin paljon enemmän läheisempiä frendejä, jolloin on selvä, ettei miehes ole saanut kutsua.

Vierailija
29/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa toimintaa...

Vierailija
30/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä moisesta kuullut. Yleensähän sitä kerätään kiva porukka ja järjestetään juhlat eikä morsiamelta pyydetä listaa. Tietty urkitaan mahdollisimman tarkasti oikeat nimet esille. Polttariporukka yleensä maksaa itse bilettämisensä ja juhlakalun kulut, joten aika outoa, jos hääpari laatii sellaisia kuin polttarilista ja vihkipaikkalista ja häävastaanottolista ja illalla mennään jatkoille -lista.

Vierailija
31/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ylipäänsä polttarien järjestäminen. Minä en osallistuisi yksiinkään sellaisiin.

Vierailija
32/32 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä järjestävät yhteispolttarit? Eivät ne silloin mitkään polttarit ole vaan pariskuntien yhteiset illanistujaiset.

Mikä sun mielestä on polttareiden määritelmä?

Polttarit tulee sanasta polterabend joka tarkoittaa riehumisiltaa. Eikös sitä voi riehua ihan pariskunnittainkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan