Ruben Stiller epäilee voimakkaasti, etteikö Sauli Niinistöllä olisi ollut jotakin tekemistä Harkimon pakotelistauksen kanssa
Stiller sanoi radiossa, että presidentin asemassa Niinistöä olisi vähintäänkin informoitu asiasta etukäteen. On melko varmaa, ettei Niinistö ole kertonut ainakaan koko totuutta tässä asiassa. Onko naamiot riisuttu?
Kommentit (11)
Ruben nyt saa epäillä ihan mitä haluaa. Ketään ei sen horinat kiinnosta!
Minä epäilen voimakkaasti, että Sanna käyttää huumeita.
Mitä Rubenilla on sellaista tietoa mitä muilla ei ole?
Hjallis oli Niinistön kampanjan rahapäälliikkö.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisilla on usein aika paljon sellaista tietoa, mitä muilla ei ole... Siis sitä sisäpiiritietoa.
Hjallis ja Niinistö ovat kavereita. Käyneet Dubaissa yhdessä lomalla jne. Totta kai kaveria jeesataan! Niinistöllä oli aikoinaan sormensa pelissä, kun Fortum meni Venäjälle Uniperin myötä. Kävi neuvotteluja Putinin kanssa asioista.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis ja Niinistö ovat kavereita. Käyneet Dubaissa yhdessä lomalla jne. Totta kai kaveria jeesataan! Niinistöllä oli aikoinaan sormensa pelissä, kun Fortum meni Venäjälle Uniperin myötä. Kävi neuvotteluja Putinin kanssa asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutalaisilla on usein aika paljon sellaista tietoa, mitä muilla ei ole... Siis sitä sisäpiiritietoa.
Ne myös palavat uunissa oikein vekkulilla liekillä... siis sellaisella sinisellä.
Kokoomus on täysin oligarkkien käsissä
takaportti,troijan hevonen kirjoitti:
Kokoomus on täysin oligarkkien käsissä
Silti parempi kuin kommarien käsissä. (Näin ajattelee palstahullut, en minä!)
Tuo kovaääninen suunsoittaja.