Onpas tympeä tilanne...tulevista polttareista kyse
No aloitetaan nyt vaikka siitä että kun kauan kauan sitten aloin mieheni kanssa seurustelemaan niin tutustuin hänen ystäviinsä joista tuli sitten minunkin ystäviäni.
Nämä eräät kaverimme menevät pian naimisiin ja pitävät yhteiset polttarit piakkoin.
Minä sain naiselta kutsun mutta mieheni ei saanut tältä kaveriltaan...itseäni harmittaa suuresti mieheni puolesta ja hän on aika allapäin asiasta.
Haluaisin lähteä polttareihin mielelläni, mutta toisaalta minua ketuttaa miehen puolesta niin paljon että mahdan jättää väliin.
Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa?
Toisaalta sitten tuntuu jos menen niin mieheni suuttuisi, kun ei oikein sanonut juuta eikä jaata asiasta kun kerroin että minä saanut kutsun mukaan.
Kommentit (32)
niin eivät ole luultavasti kutsuja edes lähettäneet kellekään vielä.
Polttarit vaan pitävät reilusti aikaisemmin.
ap
että onko hiehesi jäänyt vahingossa pois ja että et kehtaa tulla, jos hänkään ei tule.
Ei kai nuo niin virallisia tilanteita ole, ettei sinne yksi lisää mahtuisi.
Nainen ja mies ovat yhdessä.
Naisen kaveri menee naimisiin. Nainen kutsutaan polttareihin. Ei miestä, jos ei ole tullut niin läheiseksi. Molemmat menevät häihin, jos avec kutsu.
Teidän tilanne hieman erikoinen, koska miehen kautta olette tutustuneet. Mutta ilmeisesti mies ei ole niin hyvä kaveri tämän miehen kanssa? Voitko kysyä asiasta kaverinaiseltasi? Jotenkin outoa, koska miehen kautta olette kuitenkin tutustuneet ja naiselle olet sinä ilmeisesti kuitenkin tärkeä.
Toisaalta voi myös ajatella, että no big deal. Miten miehesi suhtautuu asiaan? yhdet kemuthan ne vaan on. Voi antaa asian olla? Mutta mene sinä nyt joka tapauksessa pitämään hauskaa.
Haluaisin lähteä polttareihin mielelläni, mutta toisaalta minua ketuttaa miehen puolesta niin paljon että mahdan jättää väliin. Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Toisaalta sitten tuntuu jos menen niin mieheni suuttuisi, kun ei oikein sanonut juuta eikä jaata asiasta kun kerroin että minä saanut kutsun mukaan.
Jos haluat mennä, menet. Jos mies suuttuu niin voi voi.
En kyll ymmärrä tota yhteisten polttarien ideaa, musta tuollaiset on vaan ihan tavalliset kaveriporukan illanistujaiset. Ällistyisin suuresti jos saisin kutsun joihinkin kimppapolttareihin.
Polttarit kyllä yleensä pidetään vasta vähän ennen häitä. Jos häät ovat vasta kesällä ja kutsujakaan ei ole lähetetty, niin ei normaalisti vielä polttareitakaan pidetä. Eiköhän tuossa ole se syy, miksi miehesi ei ole kutsua saanut. Eli polttarit ovat vasta myöhemmin. Ja aika tyhmää on polttareita edes pitää ennen kutsujen saapumista, koska mitä vain voi tapahtua. Voihan olla, ettei koko kutsuja edes saavu, jos häät päätetäänkin lykätä tai peruuttaa. Miksi tarvii hätäillä noin polttareiden kanssa...
Yleensä polttarit järkkää kaaso ja bestman.
Onko mies antanut kunnon listan kavereista?
Naiset yleensä hoitavat nämä asiat paremmin....Miehesi on voinut tippua pois ihan virheestäkin. Kysy ihmeessä asiaa, mutta ei siitä kannata tehdä suurta numeroa.
ja näin voinkin kommentoida vain: törkeää kutsua pariskunnasta vain toinen!
Polttarit kyllä yleensä pidetään vasta vähän ennen häitä. Jos häät ovat vasta kesällä ja kutsujakaan ei ole lähetetty, niin ei normaalisti vielä polttareitakaan pidetä. Eiköhän tuossa ole se syy, miksi miehesi ei ole kutsua saanut. Eli polttarit ovat vasta myöhemmin. Ja aika tyhmää on polttareita edes pitää ennen kutsujen saapumista, koska mitä vain voi tapahtua. Voihan olla, ettei koko kutsuja edes saavu, jos häät päätetäänkin lykätä tai peruuttaa. Miksi tarvii hätäillä noin polttareiden kanssa...
Kysynyt olen ja sanoi että hän on kutsunut omat kaverit (naispuoliset) ja miehensä omat kaverit (miespuoliset) eikä tiedä ketä miehensä on kutsunut polttareihin.. -ap
No kysy siltä naiselta että onko hiehesi jäänyt vahingossa pois ja että et kehtaa tulla, jos hänkään ei tule.
Ei kai nuo niin virallisia tilanteita ole, ettei sinne yksi lisää mahtuisi.
Outoa, jos jätetään pariskunnan toinen osapuoli kutsumatta juhliin. Onkohan miehesi saamassa edes noihin häihin kutsua, kun jo polttareista on karsittu pois. Etenkin tuntuu oudolta, jos tosiaan miehesi on se, jonka pariskunta ensin tunsi.
Kysynyt olen ja sanoi että hän on kutsunut omat kaverit (naispuoliset) ja miehensä omat kaverit (miespuoliset) eikä tiedä ketä miehensä on kutsunut polttareihin.. -ap
No kysy siltä naiselta että onko hiehesi jäänyt vahingossa pois ja että et kehtaa tulla, jos hänkään ei tule. Ei kai nuo niin virallisia tilanteita ole, ettei sinne yksi lisää mahtuisi.
Saattaahan olla muitakin pariskuntia, joille käynyt samoin kuin teille. Ja miten ne meinaa hääkutsut hoitaa? Jos ovat kuitenkin kutsumassa teidät häihin, niin kyllähän kutsu on silloin molemmille. Todella noloa toimintaa.
Harvemmin heidän luonaan käydään mutta kun olemme käyneet niin kyllä mieheni tälle miehelle soittaa ja ovat kuin paita ja peppu siellä.
Ennen liikuttiin todella tiiviisti yhdessä koska asuttiin lähempänä toisiamme. Aina kun ovat olleet juhlimassa täälläpäin niin ovat soitelleet ja olemme nähneet eikä miesten välillä ole ollut mitään kärhämää. Ovat tunteneet kouluajoista lähtien joten en usko että on "unohtanut" kutsua mieheni mukaan. -ap
Ei kai tuossa ihmeellistä ole Nainen ja mies ovat yhdessä.
Naisen kaveri menee naimisiin. Nainen kutsutaan polttareihin. Ei miestä, jos ei ole tullut niin läheiseksi. Molemmat menevät häihin, jos avec kutsu.
Teidän tilanne hieman erikoinen, koska miehen kautta olette tutustuneet. Mutta ilmeisesti mies ei ole niin hyvä kaveri tämän miehen kanssa? Voitko kysyä asiasta kaverinaiseltasi? Jotenkin outoa, koska miehen kautta olette kuitenkin tutustuneet ja naiselle olet sinä ilmeisesti kuitenkin tärkeä.
Toisaalta voi myös ajatella, että no big deal. Miten miehesi suhtautuu asiaan? yhdet kemuthan ne vaan on. Voi antaa asian olla? Mutta mene sinä nyt joka tapauksessa pitämään hauskaa.
Minusta tuo on ajattelematonta ja en todellakaan haluaisi lähteä mieheni (alkuperäisien) ystävien polttareita juhlimaan ilman miestäni. Ainoastaan silloin menisin, jos mies ei kutsusta huolimatta pystyisi osallistumaan. Tuo osoittaa jo pariskunnalta todella huonoa käytöstä.
Nämä kaverimme jotka järkkäävät polttarit kävivät meillä kylässä.
Tämä nainen sanoi minulle että xxx haluaa minut polttareihin mukaan ja olin tosi otettu.
Luulin että tämä mies (bestman) sitten sanoo miehelleni asiasta että hänet on myös kutsuttu, mutta myöhemmin mieheni kuuli minulta koko polttari asiasta ja sanoi ettei hänelle ole mitään kerrottu ja kyllä huomasin että oli todella pettynyt asiasta.
Kysyin sitten että jos kysyisi tältä bestmanilta, jolla tämä lista on että onko hän siinä niin mieheni sanoi ettei viitsi vaivautua jos ei toinen halua häntä mukaan niin ei hän halua olla tungetteleva.
Harmittaa mieheni puolesta niin paljon että mahdan jättää menemättä.
Toisaalta tämä morsian on kutsunut parhaimmat kaverit polttareihin eli kaason ja minut vain ja uskon että tämä sulhanen myös kutsunut bestmanin lisäksi muutamia, mutta heidänkin kavereilla kaikilla on parit joten miksi minut kutsutaan yksin vain..en ymmärrä. -ap
bestmanin saamattomuus. Ei ole saanut aikaiseksi kutsua sulhasen kavereita. Kutsu tulee varmaan myöhemmin, miehet ovat yleensä hitaita näissä asioissa.
Tämä nainen sanoi minulle että xxx haluaa minut polttareihin mukaan ja olin tosi otettu.
Luulin että tämä mies (bestman) sitten sanoo miehelleni asiasta että hänet on myös kutsuttu, mutta myöhemmin mieheni kuuli minulta koko polttari asiasta ja sanoi ettei hänelle ole mitään kerrottu ja kyllä huomasin että oli todella pettynyt asiasta.
Kysyin sitten että jos kysyisi tältä bestmanilta, jolla tämä lista on että onko hän siinä niin mieheni sanoi ettei viitsi vaivautua jos ei toinen halua häntä mukaan niin ei hän halua olla tungetteleva.
Toisaalta tämä morsian on kutsunut parhaimmat kaverit polttareihin eli kaason ja minut vain ja uskon että tämä sulhanen myös kutsunut bestmanin lisäksi muutamia, mutta heidänkin kavereilla kaikilla on parit joten miksi minut kutsutaan yksin vain..en ymmärrä. -ap
Mutta ei bestman kutsu sinne ketä hän haluaa vaan kutsuu sinne ketä sulhanen haluaa ja bestman sitten sanoo näille asiasta ketkä on kutsuttu.
ap
Eiköhän tuossa ole kyseessä vain bestmanin saamattomuus. Ei ole saanut aikaiseksi kutsua sulhasen kavereita. Kutsu tulee varmaan myöhemmin, miehet ovat yleensä hitaita näissä asioissa.
Jos ne polttarit ei nyt ole ihan huomenna, niin kyllä se kutsu vielä miehellekin napsahtaa.
Mutta ei bestman kutsu sinne ketä hän haluaa vaan kutsuu sinne ketä sulhanen haluaa ja bestman sitten sanoo näille asiasta ketkä on kutsuttu.
apEiköhän tuossa ole kyseessä vain bestmanin saamattomuus. Ei ole saanut aikaiseksi kutsua sulhasen kavereita. Kutsu tulee varmaan myöhemmin, miehet ovat yleensä hitaita näissä asioissa.
Sulhanen haluaa kiksauttaa sinua ja hoiteli tällä tavalla miehesi pois tieltä.
Miksi laitat aina 'Otsikko' otsikkoon?
No Otsikkohan on pakollinen! ei ap
ap: Miksi laitat aina 'Otsikko' otsikkoon?
Jos ette ole saaneet kutsua, niin en minä ainakaan menisi polttareihin.