Lue keskustelun säännöt.
Miten mua inhottaakaan töissä asiakastapaamiset
Kommentit (2)
yritän suhtautua niihin ns. " jalkatyönä", etten anna asian kummemmin liikuttaa suurempia tunteita.
Tietysti voisin aina heittäytyä voihkimaan miten tyhmää tämä on, mutta kun vaan tekee ne ilmeettömän eleettömästi pois silmistä, ei se niin kamalaa olekaan.
Eikähän kaikessa työssä ole jotain vähemmän kivaa. Keskittyy vaan sit siihen mistä tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valmistelut, lähdöt, smalltalkit, neuvottelut, jälkirumbat..
Miten noista onnistuisi pitämään? Tai edes sietämään?