Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä kaksi varattua tapailee miten sellainen suhde toimii???

Vierailija
30.01.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jo yli vuoden kestänyt suhde, varattuja ollaan molemmat.. Eilen aamupäivällä viimeeksi hotellissa toisella paikkakunnalla..Kesällä sitten taas autossa ja silleen..Aika harvoin nähdään työpaikan ulkopuolella, siks kai niin hyvin on toiminut, enempään ei minulla aikaakaan..eikä tällä hetkellä halujakaan..

Vierailija
2/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvituksesta kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surettaa tällaisten ihmisten lapset ja puolisot. Erityisesti ne lapset. Vastuunkantamiskyky ja itsekuri ne ei vaan ole jokaisen ominaisuuksia.

Vierailija
4/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen suhde ei todellakaan voi toimia. Pitkän päälle tuloksena on pelkkää surua ja murhetta. En suosittele.

Vierailija
5/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin luona, ravintolassa, elokuvissa jne.

Vierailija
6/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tuntemani miehen katastrofivaimo. Ehti "uransa" aikana tuhota vaikka kuinka monta perhettä, omansa mukaanlukien.

Vierailija
7/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten jomman kumman autossa pannaan. Näitä näkee aina silloin tällöin, toisen ikkunat huurussa ja toinen auto tyhjänä vieressä.

Vierailija
8/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten jomman kumman autossa pannaan. Näitä näkee aina silloin tällöin, toisen ikkunat huurussa ja toinen auto tyhjänä vieressä.

Vierailija
9/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoparin vierestä, vähän syrjäisemmällä hiekkatiellä, mutta kuitenkin ihan kaupungissa. Monta kertaa on tehnyt mieli lähettää rekkari tiedustelunumeroon, mutten ole viitsinyt. Eihän se mulla kuulu, vaikkei hyvältä tunnukaan.

Olen miettinyt, että salailu mahtaa olla yksi suhteen koossapitäviä voimia. Itse en tuollaiseen ryhtyisi, avoimin kortein jättäisin mieheni jos jättäisin.

Vierailija
10/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yöllä jomman kumman työpaikalla

- Mökillä, esim. itse kävin vanhempieni mökillä, kun olin 100%, ettei vanhemmat pökää sinne. Miehelle sanoin meneväni kaverin mökille, niin ei ikinä olisi osannut ajella tuonne etsimään mua kesäkäyttöiseltä mökiltä marraskuussa 200 kilometrin päässä

- Jomman kumman omalla mökillä

- Laivareissuja

- Kylpylähotelli jostain toisesta kaupungista

- Hotelli omasta kaupungista tai toisesta kaupungista.

Tässä nyt muutamia aluksi.

Vierailija
11/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisti helposti mun exälle tapailla toista

Vierailija
12/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä ajalla kaksi perheellistä saa sovitettua yhteen risteilyn?Mökkireissun 200km päähän?Ei ikinä onnistuis multa.En ole tilanteessa että edes tarvitsisi onnistua, muta jos näin olisi, ne autot vierekkäin olisi se ainoa vaihtoehto.

Vierailija
13/13 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole keksinyt keinoa.

Mieheni on niin tunnettu henkilö tässä kaupungissa ja minutkin monet minulle tuntemattomat siksi tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi